Joukkueen rakennus kaudelle 2011-2012

  • 1 104 529
  • 2 736

Rannanjärvi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Onneksi yhtälö Spartalainen Paskansyöjä+boheemi syvyys-leveys-mikkihiiri samassa jengissä on mahdoton edes pahimmissa painajaisunissa.

Heh, toi aspekti unohtui kyllä täysin kun kirjoitin viestin missä Kovasen jatkoa funtsin. Mun mielestä Kovanen on vähintään ok hyökkäävä pakki tähän liigaan, mutta kieltämättä Petun paskansyönti-filosofia ja Kovasen "runttaukset" (sana taklaus olisi varmaan väärä termi) ei oikein kohtaa.
 

Analyytikko_

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, HJK, QPR, ManU, Hertha BSC
Kyllä, tarvitte ehdottomasti hyvän kirkollisen pakin hyvine ylösnousemuksineen...Okei huono, mutta hauska virhe tuo kirkollinen.

Itelläkin tuli mieleen Joonas Lehtivuori. Odotin vähän paluuta Ilvekseen, mutta sitä ei ole vielä ainakaan tapahtunut. Tuskin miehelle tehdään mitään rapakon takana, joten voisi olla ihan ok haku HIFK:lta.

No äläs nyt, muistahan mitä vuosittaista ajankohtaa elämme. Meillä on juuri nyt käyttöä ylösnousemukselle.

Vakavasti ottaen ennakoiva tekstinsyöttö teki tepposet eikä tullut viestiä tarkastettua - > seurauksena varsin ajankohtainen ja ehkä hupaisakin virhe.

Mikäli Kousa tai Järventie lähtee, näkisin siinä tilanteessa HIFK:ssa tilaa Lehtivuorelle, muuten en. Mikäli pakiston ainoa poistuja on Vallin, niin Laakso, Jokela tai x sopisivat paremmin paikkauksen. Antti Halosta en tänne halua, jo siitäkin syystä, että Tuukka Mäkelä veti sitä kunnolla turpaan Hämeenlinnassa. Annetaan vaikka mieluummin Melartille vastuuta kuin palkataan Halonen tänne.

Minä pitäisin pakistossa ehdottomasti myös Ahosen. Joutui todella kovaan paikkaan välierissä, mutta hoiti homman kuin vanha tekijä. Kovasen mahdollista lähtöä en sure, mutten myöskään kiroaisi hänen jatkoaan. Pelasi loukkaantumiseensa saakka ihan hyvät pudotuspelit. Eli pakisto:

Järventie
Kankaanperä
Kousa
Söderholm
Kurvinen
Melart
Ahonen

ja Vallinin paikalle Laakso, Jokela, X. Ehkä sitä Lehtivuortakin voisi harkita.

Hyökkäys:

Mä olen jotenkin skeptinen Miken jatkon suhteen. Samoin oikeastaan toivon, että Lennu lähtisi kokeilemaan ison veden taakse, saattaa jopa lyödä itsensä vielä siellä läpi. Jos ei natsaa, niin tervetuloa takaisin. Mutta älä Lennu tee samaa virhettä kuin Keijo Säilynoja aikanaan, rahkeet riittävät SM-Liigaa kovempiinkin sarjoihin.

Ja mielestäni Ahtolaa, Nyholmia tai Tuomaista voidaan aivan hyvin kokeilla Lennun paikalla. Eiköhän noista joku sen paikan myös pysty täyttämään. Tai sitten hommataan se Enlund tuolle paikalle. Miksei myös Somervuorta voisi kokeilla tuossa.

Peltonen-X-Somervuori/Enlund

Kuhta-Wirtanen-X/Ahtola/Tuomainen/Enlund/Somervuori/Nyholm

Ahtola-Töykkälä-Järvinen

Nyholm/Tuomainen-Liivik-Pöysti

Tallberg-Piiparinen-X

Maalivahdit:

Tyylikkäästi harmaantunut Jan Lundell sai viimein palkintonsa. Vaikka olen miestä kritisoinut, niin kyllä tuntui hyvältä, kun Janne nosti kanisteria ylös. Nyt Janne luistimet naulaan ja mv-valmennuksen pariin. Huipulla on hyvä lopettaa.

Minä kokeilisin Juuson parina hyvän kauden Mestiksessä pelannutta Mika Norjaa. Vamasti sellaiset 15-20 peliä olisi kakkosveskarille tiedossa ja tällä määrällä kyllä nähdään, onko Norjasta liigavahdiksi.

Mulle tuli mieleen potentiaalisista kakkosvahdeista myös Andy Chiodo, jota oltiin ilmeisesti pari kautta sitten kovasti tuomassa HIFK:hon, mutta sitten lopulta päädyttiin Juha Pitkämäkeen. Missähän Chiodo vaikuttaa nykyään?
 
Viimeksi muokattu:

DreamHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mulle tuli mieleen potentiaalisista kakkosvahdeista myös Andy Chiodo, jota oltiin ilmeisesti pari kautta sitten kovasti tuomassa HIFK:hon, mutta sitten lopulta päädyttiin Juha Pitkämäkeen. Missähän Chiodo vaikuttaa nykyään?

Ainakin Hockeydb sivuston mukaan viime kausi meni Itävallan Klagenfurt AC joukkueessa. Kolme viimeisintä kautta yli 90 torjunta %.
 

Tuusa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
Onko IFK-faneilla hajua T Kovasen jatkosuunnitelmista? Talonrakennus taitaa olla meneillään Mikkelin lähelle, joten voisiko 1+1= ...
 

bates

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Chicago Blackhawks
Onko IFK-faneilla hajua T Kovasen jatkosuunnitelmista? Talonrakennus taitaa olla meneillään Mikkelin lähelle, joten voisiko 1+1= ...

Olkaapa hyvä vaan. Tommi oli hyvä backup olla olemassa mutta eipä Kovasella ole täällä enää käyttöä. Ekoissa narripeleissä kun Järventie puuttui ja Vallin tippui kesken kaiken veks, Tommi otti isoa roolia ja olikin jopa puolustuksen liidereitä (hävittiin toki pari ekaa peliä). Ilman loukkaantumista olisi varmasti ainakin hetkellisesti haastanut Vallinin roolin pelaavassa kokoonpanossa myös lopuissa narripeleissä. Ensi kaudella kuitenkin muut miehet hoitavat täyterooleja eikä isompaakaan roolia ole meillä tarjota. Mestikseen edelleenkin todellinen huippupakki, vaikka uskoisin että käyttöä löytyisi vielä liigastakin, pienemmistä jengeistä.
 

ilu

Jäsen
Ainakin Hockeydb sivuston mukaan viime kausi meni Itävallan Klagenfurt AC joukkueessa. Kolme viimeisintä kautta yli 90 torjunta %.

Eikai nyt sentään, 2008-2009 kausi meni KHL:ssä vähän heikommilla tilastoilla SV% 86,6% ja GAA 3,66. Seuraavalla kaudella ei mahtunut edes AHL:ään vaan pelaili osan kautta ECHL:ssä. Eiköhän Itävalta ole tällä kaverille ihan oikea paikka, jatkosopimuskin solmittuna ensi kaudesta.
 

DreamHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Eikai nyt sentään, 2008-2009 kausi meni KHL:ssä vähän heikommilla tilastoilla SV% 86,6% ja GAA 3,66. Seuraavalla kaudella ei mahtunut edes AHL:ään vaan pelaili osan kautta ECHL:ssä. Eiköhän Itävalta ole tällä kaverille ihan oikea paikka, jatkosopimuskin solmittuna ensi kaudesta.

Joo meikäläisen moka. Siis kolmessa viime jengissä siis tarkoitin. :)
 
Suosikkijoukkue
En gång HIFK, alltid HIFK. Real Madrid
Aika valtioluokan salaisuus on kyllä tuo HIFK:n ensi kauden ulkkaripolitiikka. Huhujen mukaanhan 1-2 ulkomaaneläjää olisi messiin tulossa. Muutenkin näissä huhuissa on todella kovanluokan pelaajia. Minne menee yleensä ulkomaita karsastava Karalahti, tuleeko Osala ottamaan vauhtia Pillun tavoin SM-liigasta, toteutuuko joka keväinen Jokela-huhu, ketä on ulkkari(t). Minne menee Enlund, jonka liikkeistä ei jatkoajassakaan ole huhuiltu enää viime aikoina ollenkaan. Somervuori ja Tuomainenhan ovat olleet jo mediassakin faktatietona, joten ovat varmoja.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Aika valtioluokan salaisuus on kyllä tuo HIFK:n ensi kauden ulkkaripolitiikka.

Ei paljon kiinnosta joku IFK:n ulkkaripolitiikka, kun juuri napattiin kannu täysin suomalaisvoimin, ellei sitten Nyholmia lasketa ulkomaalaiseksi. Bobbyhan oppi Nybarin sanojen mukaan nopeammin pelaamaan lätkää kuin puhumaan suomea. Täyttää siis ulkkarin kriteerit siinä missä JYPin Riskakin :)

Hamilton oli tietysti isoksi avuksi runkosarjassa ja puolivälierissäkin Hammerin lämärille olisi ollut käyttöä, mutta nyt jälkikäteen mä olen iloinen siitä, että kevätklassikko meni niin tiukaksi. Ilman sen antamaa lisälatausta tie kannuun olisi taatusti ollut kivisempi.
 
Suosikkijoukkue
En gång HIFK, alltid HIFK. Real Madrid
Ei paljon kiinnosta joku IFK:n ulkkaripolitiikka, kun juuri napattiin kannu täysin suomalaisvoimin, ellei sitten Nyholmia lasketa ulkomaalaiseksi. Bobbyhan oppi Nybarin sanojen mukaan nopeammin pelaamaan lätkää kuin puhumaan suomea. Täyttää siis ulkkarin kriteerit siinä missä JYPin Riskakin :)

No lähinnä uteliaisuuttani pohdiskelin. Mutta lopulta aika samanlaiset fiilikset. Koitin katsella tuota Suomi- Ruotsi EHT-matsia, eikä oikein tullut mitään. On vaan niin hyvät fiilikset ja vähän kiekkoähkyäkin. On se vaan niin poikkeuksellinen fiilis, että seuran osalta kaikki on hyvin ja vielä hallitsevia mestareita. Jengi hienosäätöä vaille valmis huhtikuussa. Mutta tottakai jokaisen pienen jatkoaikalaisen on tehtävä "jussivareksen"- duunia ja koittaa selvittää ulkkarit ynnämuut ;). Kovimmmat hc-fanit jo naputtaa F5 Eliteprospectin sivuilla.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Koitin katsella tuota Suomi- Ruotsi EHT-matsia, eikä oikein tullut mitään. On vaan niin hyvät fiilikset ja vähän kiekkoähkyäkin.

Tähän sama, paitsi etten katsonut muuta kuin Urheiluruudun minuutin mittaisen koosteen. En edes muistanut koko EHT-turnausta. Lätkäkausihan päättyi Suomessa maanantaina :) Jotkut mm-skabatkaan kiinnosta yhtään. IFK:n mestaruuden jälkeen maajoukkueen menestys on täysin toissijaista. Eihän ne edes pärjää. Pitäis olla Hade-Mikke-Jerry ja Kousa-Söde pyörittämässä ylivoimaa, niin tulis sellasia maaleja, joita ei ottais brodöörikään kiinni :D

Mutta vielä noihin ensi kauden ulkomaaneläviin, niin totta kai mullekin kelpais koodinimet "pubi", "rafu", "zeta", "smurffi a.k.a timo silakka" tms, mutta just nyt mä oon niin onnellinen, etten jaksa stressata siitä.
 

ConGordiO

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk+LoKv+J.Jalosen Leijonat+M.G.
Petruzalek? Onko kukaan kuullut mitään huhuja että olisi tulossa? Lukon puolella on "varmana" tietona että lähtee KHL:ään, mutta itse kuulin ohimennen sellaista läppää että olisi tehnyt sopparin HIFK:iin. Olisi kyllä aika raju vahvistus. Valottakaa vähän jos jollain on jotain "tietoa".
 

Joosef

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Petruzalek? Onko kukaan kuullut mitään huhuja että olisi tulossa? Lukon puolella on "varmana" tietona että lähtee KHL:ään, mutta itse kuulin ohimennen sellaista läppää että olisi tehnyt sopparin HIFK:iin. Olisi kyllä aika raju vahvistus. Valottakaa vähän jos jollain on jotain "tietoa".

Minäkin kuulin varman huhun että vetää jokereissa. Kiirettä pitää.... Saapa nähdä kumpi on oikessa - lähteen perusteella veikkaan itseäni.
 

Caney

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Philadelphia Flyers, Liverpool FC
Petruzalek kelpais mulle, koska kyseessä ei olisi Penan vetäisemä tshekkivahvistus. Todella älykäs ja taitava hyökkääjä, mutta puheita ollaan kuultu Jokereista jo pitkään. Parina viime viikkona KHL tullut myös esille Petruzalekin tilanteessa. Uskoisin, että Jokerit on tämän miehen napannut joukkoihinsa. Kävis kyllä mulle. Laitetaan nyt vielä sommitelma laskien Miken lähtemisen Minnesotaa. Hehheh... kun sitä rahaakin on! Voin jo kuvitella ensi kevään kirjoitukset palstoilla ja otsikoissa: Ostojengi, Rahalla saa, vai saako?, HIFKsta uusi Jokerit jne jne jne.

Myös Ramusta on niin paljon juttua (Jokerit,Blues), että en laske häntä myöskään mukaan. Uskon, mutta en toivo, että Ahtola lähtee muualle, isomman roolin perässä. Ens vuos voitais viettää vielä suht. samoilla roolituksilla, kuin tämä vuosi. Hyvinhän se meni. Myönnetään, rupesi ihan naurattamaan, kun teki näitä. Tää on pikku hiljaa jo semmonen: ''jos HIFK pelais KHLssä''-jengi, mutta todellakin mestaruudesta taisteleva jengi. Laitoin alapuolelle vielä tän vuoden porukan, ei sekään nyt mikään halpa oo luultavasti...

11/12
Peltonen-X-Enlund
Kuhta-Wirtanen-Ahtola
Tuomainen-Y/Ma Granlund-Somervuori
Nyholm-Liivik-Pöysti
... Tallberg-Piiparinen-Salmivirta

Kankaanperä-Järventie
Söderholm-Laakso
Kurvinen-Kousa
... Ahonen-Melart

Riksman
Z

X: Mikael Granlundin korvaaja, SM-liigan parhaimmistoon kuuluva pelinrakentaja.
Y: Nopea, joukkueen ns. toinen pelinrakentaja, Teemu Ramstedtin korvaaja. Omaa puolustuspään, että hyökkäyspään. Makkea pitää ajaa sisään, ellei poju ole lähdössä ECHLllään :/.
Z: Tähän Mestiksestä se Norja. ''Nuori'', kehittyvä, n. 20 pelin mies. Jos Juuso loukkaantuu, pystyy pelaamaan ilman, että fanit paskoo housuun nähdessään ilmoituksen: ''Riksman poissa väh. 3 viikkoa.'' Tälläisiä tiedotuksia ei koskaan tule, ainakaan HIFKlta, mutta tämmöistähän se on ollut. Pitkäaikaisia selkäflunssia. Kuitenkin Z = kehittyvä, nuori maalivahti. Tämä siis olettaen, että Lunkka lopettaa uransa mestaruuteen 2011.

10/11
Peltonen-Granlund-Haataja
Kuhta-Wirtanen-Hamilton
Ahtola-Ramstedt-Petrell
Nyholm/Wärn-Liivik-Pöysti
... junnuja + Hyvönen

Kankaanperä-Järventie
Vallin-Kousa
Söderholm-Kurvinen
... Melart-Kovanen
Ahonen

Reservissä siis porukkaa tosiaan oli, että ei tuokaan mikään halpa joukkue ollut. Tuosta Haataja, Hamilton, Petrell, Wärn, Hyvönen, Vallin, Granlund(it?), Ramstedt, Kovanen pois, niin kyllä siitä vähän pätäkkää saa + tämän kauden plussan puoleiset tulot.
 

Postinjakaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK.
Jengi spekuloi täällä Mikestä, että meneekö Jokereihin...taas ihme spekulaatiota.

Jos Micke pelaa ensi vuonna Suomessa, niin seura on HIFK. Ja tämä on tieto.

Ei auta Hjalliksen eurot.
 

Caney

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Philadelphia Flyers, Liverpool FC
Jengi spekuloi täällä Mikestä, että meneekö Jokereihin...taas ihme spekulaatiota.
Parissa edellisessä viestissä puhetta on ollut Petruzalekista. Mitä itse edellisiä olen lukenut, en löydä puhetta Mikael Granlund->Jokerit. Edes tsoukkimielessä vai onko mun silmissä häikkää? Lueppa uusiksi. Varmaan narreista on sopimusehdotus tullutkin Mikelle, mutta ei missään nimessä ole menossa sinne eikä siitä olla ainakaan nyt keskusteltu. Mikke kaudella 11-12 = Minnesota, HIFK tai Houston (AHL).
 

Postinjakaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK.
Parissa edellisessä viestissä puhetta on ollut Petruzalekista. Mitä itse edellisiä olen lukenut, en löydä puhetta Mikael Granlund->Jokerit. Edes tsoukkimielessä vai onko mun silmissä häikkää? Lueppa uusiksi. Varmaan narreista on sopimusehdotus tullutkin Mikelle, mutta ei missään nimessä ole menossa sinne eikä siitä olla ainakaan nyt keskusteltu. Mikke kaudella 11-12 = Minnesota, HIFK tai Houston (AHL).

Ja humalassa ei pitäisi tulla tänne Jatkoaikaan. Oma sekoilu.
 

COLHC1980

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Deutscher Fußball-Bund, NP #3
Timolla nyt ei asian kanssa ollut mitään tekemistä. Riku halusi itse lähteä, koska A:ssa vastuuta ei tullut ja B:ssä pelaaminen ei kiinnostanut. Ei sitä penkillä istumalla kehity ja siksi lähti Lappeenrantaan.

Ei pidä paikkaansa! Tämä ei ollut penailua IFK:n puolelta, vaan pelaajan itsensä puolelta. Se minkään peliajan perässä lähtenyt.
E: Tää selvitettiinkin täällä jo aiemmin.

E:

Fantasioidaanpa vähän jo vähän ensi vuotta:

Peltonen - Granlund / X - Petrell / X
Kuhta - Wirtanen - Somervuori
Ruutu - X - Tuomainen
Pöysti - Liivik - Nyholm
Töykkälä

Miksi ei Ruutu-Töykkälä-Tuomainen?

Me like Joni T.
 
Viimeksi muokattu:

hemmo_1973

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Suurin osa ensi kauden joukkueeseen liittyvästä kirjoittelusta on liittynyt hyökkääjiin. Mutta mieleeni tuli puolustajien osalta yksi mahdollinen pelaaja. Eli jos Vallinin tilalle ollaan hakemassa kokenutta pelaajaa ja Jokela tähtäisi jatkoon ulkomailla, niin Södertäljestä vapautuu Mikko Kalteva. Todellinen stay at home-pakki ja olisi mun mielestä ihan hyvä Vallinin korvaaja. No, taustastaan johtuen todennäköisempää lienee siirtyminen Ilmalaan, jossa mitä ilmeisimmin ei pakkien osalta ole ihan selvillä ketkä sopimuksenkaan alaisista pelaajista jatkaa. Tulipahan vaan mieleen.
 

Hanson

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, alasarjat.
Södertäljestä vapautuu Mikko Kalteva. Todellinen stay at home-pakki ja olisi mun mielestä ihan hyvä Vallinin korvaaja.
Ei korvaa edes Vallinia, koska on vielä suurempi hasardi ku Vallin - EI IKINÄ meille !
 

-Kantor-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Feikkiheikit
Miksi ei Ruutu-Töykkälä-Tuomainen?

Me like Joni T.

Leveyden vuoksi. Kyllä meikäläinenkin diggaa Töykkälästä, mutta tälläkin kaudella nähtiin, ettei sitä leveyttä ikinä liikaa ole. Senkin takia olisi hyvä löytyä yksi kädellisempi sentteri jos esimerkiksi ykkössena tai Wirtanen sattuu loukkaantumaan kauden aikana.
 

Deko

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
Kaltevan maine on mielestäni turhan huono, meillä pelatessaan jäi katastrofaalista 2005-06 kautta lukuunottamatta jokaisella kaudellaan plussalle ja viimekin kaudella Södertäljessä lukema oli vain -2. Silti Kaltevan hankinta olisi erittäin erikoinen veto, kun huomio että teillä on jo tuohon peruspakkikategoriaan Kurvinen ja vielä kehittyvä Melart.

Laatikainen sen sijaan voisi olla teiltä kelpo kaappaus.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Tällä kaudella pakkiparit menivät suunnilleen näin:

Järventie - Kankaanperä
Söderholm - Kurvinen
Kousa- Vallin/Melart/Kovanen/Ahonen

Vallin ja Kovanen taitavat olla lähimpänä lähtöä. Vallin paransi kauden loppua kohti kuin sika juoksuaan ja oli pleijareissa mies paikallaan, mutta runkosarjassa ei esittänyt mitään kovin ihmeellistä. En välttämättä jää kaipaamaan kovin paljoa, jos lähtee. Samat sanat Kovasesta, joka loukkaantui juuri tosipelien alkaessa ja panos jäi hieman vähäiseksi. Teki kylläkin avausmaalin toisessa puolivälierässä, mutta sekin matsi hävittiin.

Joka tapauksessa mä en repisi pelihousujani, jos kauteen lähdettäisiin näillä seitsemällä pakilla + pari junnua:

Mara, Kanki, Söde, Kurvi, Keke, Lädä, Rony. Viime kauden pareihin tekisin ehkä sen muutoksen, että laittaisin Kurvisen ja Kousan samaan pariin ja Söden pariksi toisen kaksikosta Ahonen ja Melart. Tällöin olisi kummassakin parissa kokemusta ja nuoruuden intoa. Tosin kaikki pakit ovat nyt yhden mestaruuden verran kokeneempia - tuntuu uskomattomalta sanoa tämä IFK:n yhteydessä! -, mutta siltikään en laittaisi Melartia tai Ahosta ja Kousaa samaan pariin. Siitä syystä erottaisin myös Söden ja Kurvis-Mikon. Melartista saattaa kehittyä uusi alakerran isäntä, mutta Ahosessakin olen ollut erottavinani aineksia varmaksi liigapakiksi. Ilmeisesti Jalonen& Rautio -kaksikko oli eri mieltä, kun Rony ei tällä kaudella saanut peliaikaa ennen kuin vasta Vallinin angiinan takia välierissä.

Siispä rohkeasti nämä parit kauden avaukseen ja jos syksyn mittaan näyttää siltä, että vahvistuksia tarvitaan, niin sitten pakkiostoksille:

Mara - Kanki
Söde - Melart/Ahonen
Kousa - Kurvi

Jos nyt sattuisi käymään niin onnellisesti, että markkinoilla olisi vapaana "zeta" tai "murphy", niin tietysti se kannattaa napata pois kuleksimasta, mutta silloin tuo puolustava pakki - hyökkäävä pakki -tasapaino hieman järkkyisi.

Se täytyy vielä sanoa, että harvinaisen hyvin on pullat uunissa, kun päättyneen kauden kokoonpanosta haluaisi pitää melkein jokaisen. Yleensä tähän aikaan keväästä ollaan potkimassa puolet jengistä pihalle ja raahaamassa stigaukkoja tilalle.
 
Peltonen-X-Enlund
Kuhta-Wirtanen-Ahtola
Tuomainen-Y/Ma Granlund-Somervuori
Nyholm-Liivik-Pöysti
... Tallberg-Piiparinen-Salmivirta

Tämähän näyttää paria muutosta vailla helvetin hyvältä.

1.Make Granlund ei jatka IFK:oossa vaan kuten kerroin pari sivua taaksepäin niin siirtyy jokereihin tai kanadan junioriliigoihin.

2. Tässä tapauksessa ei ole sopivaa kolmossentteriä eikä Liivikkiä siihen voi heittää ettei hyvin toimivaa nyholm-liivik-pöysti-kenttää rikottaisi.

3. Jos Partanen palaa HIFK:hon niin uskon että Matikainen haluaisi nähdä hänet ylimissä kentissä, kuin myös. Moni on aivan unohtanut tämän kaverin kuin kaavaillaan ensi kauden kenttiä. Uskon että tulee olemaan isossa roolissa mikäli ei vedä toista kautta kanadassa.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös