Vellihousu
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Porin Ässät
Luultavasti olet oikeassa jos näin sanot, mutta sen verran kuitenkin ihan vain varmuuden vuoksi kyseenalaistan väitettäsi, että pyydän nimeämään kaksi haastattelua joissa Kuparinen on näin sanonut. Joskus nimittäin voi käydä niinkin, että alun perin yhdestä lähteestä peräisin oleva juttu tulee toistetuksi eri ihmisten toimesta ja eri yhteyksissä tarpeeksi monta kertaa, kunnes lopulta aletaan olettaa, että taustalla on useampia lähteitä.
Veikkaajan kausiennakossa Kupru sanoi (sanantarkka lainaus) "95 prosenttisella varmuudella lähden jossakin välissä katsomaan muita ympyröitä" (vastaus kysymykseen "Aiotko pelata koko urasi Ässissä?"). Tämä on ainoa lausunto jonka minä olen Kuprulta tähän liittyen nähnyt ja olenkin samaa mieltä siitä että kyseinen vastaus on tainnut paisua itseään isommaksi keskustelupalstojen logiikan mukaisesti. Toki tilanne on toinen jos joku esittää useamman todisteen.
Kuprun jatkon suhteen oma oloni on kiikunkaakun. Olen pitkin kautta pitänyt häntä pelaajana jolle maisemanvaihdos tekisi hyvää, mikä on ollut kohtelias tapa ilmaista että toivon Kuprun lähtöä. Toisaalta viimeaikaiset esitykset ovat olleet sitä luokkaa että lähtö tuntuisi tappiolta, ja sitten taas toisaalta tulisi muistaa ns. kokonaiskuva. Kupru on edelleen se 130k kaudessa tienaava kapteeni joka tuli kesän jälkeen ylipainoisena treenipeleihin. Tämä olisi anteeksi annettavissa jos kyseessä olisi rivipelaaja mutta tuolla palkalla ja statuksella tulisi vaatia parempaa.
Jos juuri nyt pitäisi ehdottomasti valita, antaisin Kuprun edelleen mennä.