En usko palkan olevan tuota luokkaa, ehkä niukin naukin 100k. No, joka tapauksessa aika yllättävä valinta, kun KalPa ei ole mielestäni millään muotoa askel ylöspäin Ässistä.Itse kuvittelin asian menneen niin, että jo syksyllä Kuparisen oltua huonossa fyysisessä kunnossa tehtiin periaatepäätös olla uusimatta Matin sopimusta ainakaan nykyisellä palkalla (n.130).
Itse kuvittelin asian menneen niin, että jo syksyllä Kuparisen oltua huonossa fyysisessä kunnossa tehtiin periaatepäätös olla uusimatta Matin sopimusta ainakaan nykyisellä palkalla (n.130). Kalpa on kevään mittaan todennäköisesti nostanut summaa vielä 30 - 50 k joten Matin on ollut hyvä vetää nimeä alle.
Minäpä en heittäydy katkeraksi Kuprua kohtaan vaan toivottelen hyvää matkaa Savon sydämeen. Jos nyt sinne siis lähtee. Mies on monen monta kautta uurastanut patapaidassa ja jos tuntuu siltä että mieli tekee muutosta niin antaa miehen mennä. Matille suuret kiitokset ja tervetuloa takaisin.
"Maailmalla" tarkoittaa ainakin minulle ihan jotain muuta kuin Kuopio.
Kyllä se mestaruus meikäläistäkin kiinnostaa, ei tässä siitä ole kyse, olen vain eri mieltä siitä ettei välivuosilla olisi muka mitään väliä. Siitähän tässä keskustellaan että mikä olisi paras tapa voittaa tai ainakin tavoitella mestaruutta.....
No, joka tapauksessa aika yllättävä valinta, kun KalPa ei ole mielestäni millään muotoa askel ylöspäin Ässistä.
Mika Toivolan otat kyllä takaisin avosylin, vaikka lähti kuin vitosen pirihuora Kööpenhaminaan, kun Raumalta alettiin heilutella setelituppoa. Ei tuossa mitään sen kummallisempaa ole. Näiden kanssa on vaan elettävä, vaikka kuinka vituttaisi ja sillä palkalla saa tilalle palkattua varmasti vastaavan pelurin. Onnea Kuopioon ja jos tulee takaisin, niin tervetuloa. Jos ei, niin sitten ei tule.
Onko se tosiaan aina noin kova paikka jos kasvatti vaihtaa seuraa, että täytyy julistaa, että "takaisin ei ole tulemista"! Yksi suuri ongelma Ässillä on ollut jo kahdenkymmenen vuoden ajan se, että maailmalla on kovin vähän hyviä Ässätaustaisia pelaajia, jolloin laadukkaita paluumuuttajia ei ole odotettavissa.
Mikä vittu Porilaisia oikein vaivaa?
Tässä keskusteltiin siitä, että ottaisitko mieluummin mestaruuden silloin tällöin ja välikaudet räpiköisit vai olisitko mieluummin aina sijoilla 4-6.
Itse ottaisin edelleen edes yhden mestaruuden kuin olisin 5 kertaa pronssilla.
Ei minua ainakaan haittaisi Kupru olisi siirtynyt ulkomaille taikka rahastamaan Kärppiin tai Jokereihin tms. Mutta kun Porin Ässien porilainen (huom. kirjoitetaan pienellä alkukirjaimella) kapteeni siirtyy jonnekin KalPaan, niin kyllähän tuo laskee arvostuksen Kuprua kohtaan aika alas.
Ei minua ainakaan haittaisi Kupru olisi siirtynyt ulkomaille taikka rahastamaan Kärppiin tai Jokereihin tms. Mutta kun Porin Ässien porilainen (huom. kirjoitetaan pienellä alkukirjaimella) kapteeni siirtyy jonnekin KalPaan, niin kyllähän tuo laskee arvostuksen Kuprua kohtaan aika alas.
Kummallisia nämä arvostukset: on ihan ok lähteä johonkin rahastamaan, mutta ei haastamaan itseään ja kenties kehittymään pelaajana?
Kummallisia nämä arvostukset: on ihan ok lähteä johonkin rahastamaan, mutta ei haastamaan itseään ja kenties kehittymään pelaajana?
Kupru saattaa nostaa kaiken mennessä nappiin itsensä EHT-sentteriksi ja KHL-rahoille. Todennäköisemmin tämä kuitenkin tapahtuu KalPan ykkössentterinä kuin Kärppien tai PYHin kolmosena.
Minä ymmärtäisin itsensä haastamisen sillä, että muuttaa täysin toiseen maahan, jossa kuviot ja kieli on uutta jne.
Puhumattakaan siitä kuinka suuri suuri vapaus Kuprulla on ensi kaudella toteuttaa itseään kun yleisö odottaakin ensisijaisesti kiekollista peliä eikä taklauksia. Parhaassa tapauksessa hän voi nousta pelaajana aivan uudelle tasolle.
Alan jo vähän innostua tästä, koska tarkemmin ajateltuna Kalpa on melkein viimeinen seura johon olisin kuvitellut Matti Kuparisen. Helvetti, Sami Kapanen sanoi viime viikolla Veikkaajassa Kalpan pyörivän jatkossakin mieluummin kulmissa kuin menevän liian yksinkertaisesti ja kaikista maailman seuroista Matti siirtyi juuri sinne.
Mahtavaa, mutta pelataan nyt tämä kausi ensin.
Vaan onko Kuparisessa muka piileviä kykyjä?
Täysin samoilla linjoilla Näkkärin kanssa. Jos noin käy, kuten Bletch linkitti, niin liitän Kuprun samaan sakkiin Masin ja Salmisen kanssa. En kaipaa Pataan enää.
Ompas kummallisia mielipiteitä (sarkasmia?). Miksi juuri porilaisilla juntti- kiekkofaneilla on niin vaikeaa hyväksyä, että joku kyvykäs liigapelaaja ei halua pelata koko uraansa Ässissä?...
Mulle kelpais sekä Masi että Salminen, varsinkin Salminen. Armian tilalle ykköseen 2012-2013?