Juu, vai muistaako joku, että meillä olisi muka ollut joskus vaikeuksia löytää kunnon veskareita? En minä ainakaan:)
Ei Noronen mikään sateentekijä ole ollut. Seuran koko scouttaus-osasto voidaan lopettaa jos vastaavaa tai parempaa osata hankkia.
Juu, vai muistaako joku, että meillä olisi muka ollut joskus vaikeuksia löytää kunnon veskareita? En minä ainakaan:)
Ei Noronen mikään sateentekijä ole ollut. Seuran koko scouttaus-osasto voidaan lopettaa jos vastaavaa tai parempaa osata hankkia.
Ei pidä paikkansa. Noronen ja Lupa ovat nyt vain lyhyellä sopimuksella kehissä. Siihen päälle pitää huomioida se fakta, että Ahtola, Ramu ja kumppanit saavat ihan eri luokan sopimukset kuin ennen. Samalla rahalla ei ensi kaudella pystytä pitämään yhtä laadukasta ryhmää. Tämä johtuu siitä, että kävi säkä nuorten tasonnoston kanssa. Sellaista ei sattunut kertaakaan Pentin aikana. Joko on hankittava lisää rahaa tai hyväksyttävä se, ettei kaikkia pystytä korvaamaan. Voisi kuvitella, että Hirso, Haataja ja Clarke korvataan 2 pelaajalla.
Sitähän mä vaan et Karalahden haastattelu oli tossa UrhoTV:llä toisen erätauon aikana ja herra sanoi että kotiin veri vetää parin ulkomaan kauden jälkeen... Hra Nybondas, ole hyvä ja hoida kaveri himaan. Josko se vihdoin olis kasvanu aikuiseksi?!
http://www.iltalehti.fi/jaakiekko/2010021111101250_jk.shtml
Eikai tätä voi ääneen keskustelupalstalla sanoa, saattaa joku suuttua. MUTTA, se on elämää ja so fucking what. Tervetuloa kotiin Jere. Mun HIFK:hon mahtuu aina, vaikkei jonkun toisen joukkueeseen menisikään.
Olen schollin kanssa samaa mieltä Haatajasta.
Mies hankittiin joukkueen ykköshyökkääjäksi, eikä Haataja ole toistaiseksi täyttänyt noita saappaita millään mittarilla.
Ei Peltonen ja Enlund taistele peli paikasta Järvisen tai Liivikin kanssa vaan nimenomaan Haatajan kanssa. Tässä vertailussa ei right-kätisyys paljoa paina.
Haataja on tällä hetkellä viime kauden Kuhta, jos mies pudottaisi palkkansa ja statuksensa tämän kauden Kuhta tasolle, niin tilanne olisi heti toinen.
Ja tämän kauden paikallisotteluiden paras pistemies oli? Aivan oikein, flopiksi morkattu Haataja. Hän siis teki enemmän tehoja näissä peleissä kuin vaikkapa Granlund, Pirnes tahi Hentunen. Ihan floppi siis...ei muuta kuin ulostetaan äijä landelle ja ihmetellään ensi kaudella kuinka Hade upottaa muutamassa matsissa IFK:n...Ihme touhua.
Valmennuksen puolella siis KJ jatkaa, mutta miten on Raution laita? Joka tapauksessa se muutos on tehtävä, että hankitaan jo vihdoin se kunnon maalivahtivalmentaja!
Puolustuksessa siis Söde jatkaa ja lähtisinkin etsimään tähän Kanki efektiä, eli siis suomeksi Karalahti, koska kuten huomattu Kankaanperä kaipasi parikseen vanhan tutun Järventien ja Söde-Jere oli pirun toimiva pari aikanaan.
Ihan vaan mielenkiinnosta: Onko näille V. Peltonen spekulaatioille mitään pohjaa, vai ovatko pelkkiä suuria toiveunia? Hienoahan se olisi, mutta....
Itse lähtisin siitä, että Noroselle sopimus myös ensi kaudeksi ja avuksi oikea maalivahtivalmentaja, kakkoseksi sitten Nieminen tai Lundell.
Puolustuksessa siis Söde jatkaa ja lähtisinkin etsimään tähän Kanki efektiä, eli siis suomeksi Karalahti, koska kuten huomattu Kankaanperä kaipasi parikseen vanhan tutun Järventien ja Söde-Jere oli pirun toimiva pari aikanaan. Myös Lupan pitäisin mikäli mahdollista, sillä näen hänessä kuitenkin ainekset paljon parempaan. Jos tuolta rapakon takaa sitten saataisiin se Laakso myös mukaan, olisi pakisto valmis junnuilla vahvistettuna.
Eiköhän se ole enemmän samaa unelmaa kuin jo viime kesänäkin, mitään takeita paluusta ei ole. Kukaan ei sitä vielä tiedä, missä VP pelaa ensi kaudella, tuskin pelaaja itsekään? Melkein joka kesä täällä haaveillaan samalla asialla, kohta vaan alkaa VP:n pelivuodet loppua kesken...
Kyllä minäkin pyrkisin nyt saamaan Norosen jatkamaan meillä ensi kaudella. Mikäli mies ei jatka/halua jatkaa/saa jatkaa, niin minä kääntäisin katseet Hämeenlinnaan. Sieltä Teemu Lassila ensi kaudeksi meidän maalille ei kuulostaisi ainakaan lähtökohtaisesti huonommalta kuin Noronen. Ja maalivahtivalmentajaksi Kaakku takaisin.
Aivan totta, että tuskin Peltonenkaan asiaa vielä tietää. Mutta ehkä viime syksyn kommenttien perusteella ollaan hiukan lähempänä - Peltonenhan totesi, että HIFK oli viime syksynä vaihtoehtona mukana aivan viimeiseen asti. Toivotaan - loppuisi se viimeinenkin edarimeininki pukukopista.
Ihan vaan mielenkiinnosta: Onko näille V. Peltonen spekulaatioille mitään pohjaa, vai ovatko pelkkiä suuria toiveunia? Hienoahan se olisi, mutta....
Itselleni on kerrottu sellaisesta lähteestä, johon tässä kyseisessä asiassa jopa jonkun verran luotan, että Ville Peltosen siirtyminen HIFK:hon ensi kaudeksi olisi käytännössä sovittu. Sopimus sisältäisi peliuran jälkeisen työpaikan HIFK:ssa.