Mihin perustuu olettamus siitä, että nämä diilit olisivat halvempia kuin Penan tekemät?
Perse-Karin pt. III Perse-Karin paluu.
...Nähtäväksi nyt sitten jää millaisen synnyttämisen takana ovat Jyrkkiön, Rahkolan, Luomalan ja Huhtasen jatkosopimukset ja tarjotaanko esim. Mavelle, Fobballe, Mäkiselle ja näille parille reservipelaajalle (Mäkilä, Uusitalo, Laaksonen lainkaan jatkosopimuksia. Enkä pistäisi pahakseni vaikka Huhtalankin paperia jatkettaisiin sopivasti ylöspäin tarkastetulla palkkiolla vaikka parilla vuodella...
Hyökkäyspäähän ei ensikaudelle tarvita välttämättä ketään jos omat saadaan kaikki pidettyä....
Loistava juttu tuo Villen piiitkä pahvi! Huikea on ollut kehitys ja on nyt selkeästi Ässien ykköspakki. Tämä oli meikäläisen papereissa se tärkein jatko.
Ikävä todeta mutta Fobba ei ole osannut hopea kautta lukuun ottamatta pelata jääkiekkoa ollenkaan sm-liiga tasolla. Mäkisen kokemus ja luonne ei nyt jostain syystä tule riittävästi esiin.
Uusitalo on pelannut ihan hyvin, mutta muistellaanpa menneitä vuosia. Ja jos mies tekee Ässien kanssa tässä vaiheessa kolmen vuoden pahvin, ainakin minulle tulee mieleen, että mies yrittää vain rahastaa äkkiä nykyiset hyvät pelit, eikä usko itsekään pelaavansa näin hyvin enää jatkossa.
...Uusitalo on pelannut ihan hyvin, mutta muistellaanpa menneitä vuosia. Ja jos mies tekee Ässien kanssa tässä vaiheessa kolmen vuoden pahvin, ainakin minulle tulee mieleen, että mies yrittää vain rahastaa äkkiä nykyiset hyvät pelit, eikä usko itsekään pelaavansa näin hyvin enää jatkossa. Tai sitten mies oikeasti viihtyy täällä todella, todella hyvin.
Mutta missä Huhtanen, Jyrkkiö, Kivenmäki, Luomala?
Jos nyt puhutaan ihan rehellisesti, niin Laaksonen on vielä raakile liigaringissä ja taito ei todellakaan riitä 1vs1-tilanteissa. Savinainen vastaavasti on melko taitava kaveri käsistään ja myös suhteellisen nopea jaloistaan. Pystyy pelaamaan sekä sentteriä että laituria, joten miksei pidettäisi tällaista monitaitoista kaveria joukkueessa? Sopimus ei mitä luultavimmin ollut mitenkään erityisen kallis, joten itse olen tyytyväinen tähän valintaan.En kyllä vieläkään ymmärrä Savinaisen kahden vuoden jatkopahvia. Kertokaa nyt mulle millä helvetin kikalla se on saanut suostuteltua johdon kahden vuoden lappuun? En mä nyt sano että se mikään sysihuono pelaaja on mutta ei sillä mitään käyttöäkään kyllä ole. Kyllä mä ennenmmin antaisin ne minuutit vaikkapa Laaksoselle.
Ässät julkistaa luultavasti lähipäivinä lisää jatkosopimuksia, ainakin Mäkilä ja Rynnäs tehnyt jatkosopparin.
Salminen taitaa jo olla menetetty tapaus.... kannattaisiko alkaa joulun jälkeen hieromaan kauppoja muualle niin saataisiin edes jotain pojusta?
Sulla jotain tietoakin Salmisen tilanteesta vai ihan vaan arvailua?
Ässät julkistaa luultavasti lähipäivinä lisää jatkosopimuksia, ainakin Mäkilä ja Rynnäs tehnyt jatkosopparin.
Ihan on pelkkää spekulointia. Penakaan ei saanut Sakelle kuin vuoden pahvin sorvattua eli SS ei halunnut vuosi sittenkään sitoutua Ässiin pitemmäksi aikaa. Tosin nyt ottajia voi olla huomattavasti vähemmän vaisuhkon alkukauden jälkeen mutta uskon muutamien SM-liigaseurojen olevan erittäin valveilla SS:n sopimustilanteen kanssa...
Toisaalta tämä on hyväkin juttu, mutta pieni (ylimääräinenkin) huhuilu piristäisi aina kummasti pimeitä syysiltoja... ;)
Marjamäen Masin kanssa voisi koittaa vääntää diiliä mahdollisesta comebackista kun keisari Alphons I ei enää ole maisemissa eikä hommat Ilveksessä sittenkään tainneet poikia sitä NHL-/KHL-sopimusta eikä edes pääse kannua nostelemaan yhtään sen todennäköisemmin kuin Porissakaan.