Myönnä pois vaan, että Nybari taitaa olla sun broidi tai joku muu lähisukulainen. Niin kovaa menee herne nenään jokaista pienestäkin moitteesta.
Ei. Itse olen realisti. Itseasiassa lähtökohta Nybarilla on jo huono, koska hän on Dinojen marionetti. Tästä syystä odotan myös paljon ja pelin henki on tulos tai ulos. Tällä hetkellä en näe syitä vetää ranteita auki. Itse kritisoin/kehun laajemmin Nybondasta, kun helmikuu koittaa. Tuolloin on näkyvissä mitä tuli, mitä meni ja kuinka joukkue on suorittanut. Tämä ei tarkoita etteikö saisi kritioida ko. henkilöä. Sulla vaan toi kritisoiminen on jossain mikämikämaa-tasolla, jossa realismista ei ole tajuakaan. Hyvä esimerkki nyt käyty Karalahden HIFK:ssa pelaamattomuus -keskustelu. On se harmi, että Pentti joutui muuttamaan Stadista, mutta koita elää sen kanssa. Ja mä annoin Pentillekin usean vuoden aikaa näyttää (vaikka en hänen jatkoistaan/potkuistaan päätäkkään), koska tuommoinen pesti vaatii aikaa omaksua ihan kenelle tahansa paitsi jollekkin poikkeusyksilölle kuten Keklulle. Pentti nyt vaan antoi jo kiitettävän otoksen kyvyttömyydestään viedä HIFK pitkälle ja hänkin sai taatusti kärsiä HIFK:n häviämisen kulttuurista.