Joukkueen rakennus kaudelle 2009-2010

  • 1 548 758
  • 4 530
Tila
Viestiketju on suljettu.

Bismarck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Heitänkin kysymyksen, että MIKÄ INFORMAATIO ?

Esimerkiksi se, että 09/10 joukkueesta on jo julkaistu runko. Ja on ilmoitettu selvällä suomenkielellä, ehkä ruotsiksikin, että 4 pelaajan paikka on auki. Mikä kohta tuossa informaatiossa on vaikeata jäsentää? Toi kommentointijuttu on jotenkin noussut huvittavaksi tällä palstalla. Pitäisikö Nybarin ja Valtsun kommentoida vaikkapa Tapulin Peltoshuhuja? Pitäisikö oikasti ilmoittaa että neuvotellaan pelaajan x kanssa? Miksi? Mikä järki? Täysin standardi toimintatapa on ilmoittaa sopimukset, kun ne ovat valmiit. Vai pitäisikö Valtasen ilmoittaa, että Kauniaisissa pidetään tänä kesänä ehkä vain 8 rapukestit, mutta viina virtaa kuten ennenkin ja silloin ei kenenkään tarvitse treenata? OMG WAT?
Pese suru puserostasi.
 

Visnovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång, alltid. Vaahteralehdet. HCK.
Joo ei sitä voi kyllä mitenkään verrata Walshiin (siis ennakkoarviolta tuollaisella HockeyDB tilastometodilla, ja miten hyvä se Waslh sitten olikaan)

Toinen siis tullessaan 76 pelin kauden pelannut 0,47 pojoo pelissä tehnyt yv:tä pelannut pakki.

Toinen vajaan kauden pelannut 0,2 pojoo pelissä tehnyt tusinamies.

Eli olen kyllä kanssasi samaa mieltä, ei noita kavereita voi verrata toisiinsa mitenkään, mutta jos noilla näytöillä aukeaa paikka IFK:ssa 2 ekassa pakkiparissa niin voi widdu ja jeesuksen sandaalit. ja se että Juha tietää miten suomessa pelataan junnukiekkoa ei herätä kovin valtavaa luottamusta.

Kyllä tää oikeesti aika heikolta näyttää. 3 laatikkoa tyhjänä, tulijat tasoo Kurvinen ja pari NHL peikkoa joita sitten paniikissa lähdetään paikkaamaan syksyllä. Mun veikkaus on edelleen, että sama syöksy jatkuu kantri-klubilla ja 9.sija jää haaveeksi ensi kaudella.

Olen aivan täysin samaa mieltä. Jos Uotila hommataan, edes try-outille, on paikkana kolmos pakkipari.

Uskon kyllä että Uotila tulisi olemaan hyvä kolmos pakkiparin pakki, mutta siitä huolimatta, se ei riitä että on kolmos- ja kakkospakkiparit 'kunnossa'. Tarvitaan se yksi kova puolustaja vielä, ja sitten voidaan miettiä sitä sijaa 8+.

Uskoisin että tällaisella ('Lupa', Bono (mikäli ei lähde), Clarke, Söde, Kanki, Turunen (mikäli tekee jatkosopparin), Kurvinen, Uotila (jos edes tulee)) puolustuksella kyllä mennään (sääli)playoffeihin, mutta eriasia on se, pärjätäänkö siellä.

Se kokenut varamaalivahti tasoa 'Oksa', tekisi varmasti pienimuotoisia ihmeitä, myös Niemisen pelille.

Tämän lisäksi vielä kun saataisiin sen yksi ykköskorin hyökkääjä, tai Piku jäämään, olisi joukkue valmis menemään jopa 6 sakkiin, ainakin omasta mielestä.
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
joidenkin mielestä saattaa olla hyvä asia, että Pena ei ole hommaamassa meille alkoholismista toipuvaa entistä ongelmapelaajaa...

hallitus-ketjusta siirrettyä tekstiä tämä lainaus.

Jere pelaisi promillen humalassakin paremmin, kuin moni HMV pakki tässä liigassa. Eikä ole edes vitsi. Mun on kyllä ihan pakko ihmetellä tuota jatkuvaa alkoholismi-muistutusta hänen kohdallaan. Jos jollain on ollut ongelmia päihteiden kanssa, niin pitääkö historian vaikuttaa niin paljon tulevaisuuteen, että Karalahti ei voi enää koskaan pelata IFK:ssa?
 

Visnovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång, alltid. Vaahteralehdet. HCK.
Jere pelaisi promillen humalassakin paremmin, kuin moni HMV pakki tässä liigassa. Eikä ole edes vitsi. Mun on kyllä ihan pakko ihmetellä tuota jatkuvaa alkoholismi-muistutusta hänen kohdallaan.

Täysin samaa mieltä. Jos on kunto ja motivaatio kohdallaan, mikä estää miestä pelaamasta HIFKssa/SM-liigassa hyvin, ilman minkäänlaisia ongelmia? Tiedän että on ns. sponsoriasia, ettei Jereä ensi kaudella tule HIFKssa näkymään, mutta toivon, että sponsorit tajuaa, että Jeren 'markkina-arvo' on korkea, ja todella moni olisi halukas näkemään miehen uudelleen HIFKssa.

Jos jollain on ollut ongelmia päihteiden kanssa, niin pitäisikö historian vaikuttaa niin paljon tulevaisuuteen, että Karalahti ei voi enää koskaan pelata IFK:ssa?

Tähänkään en voisi enempää myöntyä. Menneisyydellä ei saisi olla mitään vaikutusta tulevaisuuden kanssa, jos mies on tätänykyä puhdas ja loistava pelaaja. Jere olisi SM-liigassa jokaiselle joukkueelle kivenkova vahvistus, saati sitten HIFKlle, niin pelillisesti kuin rahallisestikin.
 

L4E

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauma Luk
Jos jollain on ollut ongelmia päihteiden kanssa, niin pitääkö historian vaikuttaa niin paljon tulevaisuuteen, että Karalahti ei voi enää koskaan pelata IFK:ssa?
Karalahden omat puheet eivät kyllä vaikuta siltä, että siltoja olisi lopullisesti poltettu. Juurihan totesi että jos liigassa pelaisi, niin seura olisi IFK. Tosin Jeren spekuleeraaminen lienee sinänsä turhaa, koska on päättänyt pelata tulevan kauden ulkomailla.
 

Dennis

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jere pelaisi promillen humalassakin paremmin, kuin moni HMV pakki tässä liigassa. Eikä ole edes vitsi. Mun on kyllä ihan pakko ihmetellä tuota jatkuvaa alkoholismi-muistutusta hänen kohdallaan. Jos jollain on ollut ongelmia päihteiden kanssa, niin pitääkö historian vaikuttaa niin paljon tulevaisuuteen, että Karalahti ei voi enää koskaan pelata IFK:ssa?
Voisiko asiaa ajatella myös siitä näkökulmasta, että Jeren itsensäkin kannalta saattaisi olla hyvä juttu, ettei ihan heti palaisi takaisin niihin ympyröihin, jotka ovat vahvasti olleet läsnä hänen elämänsä synkinpinä aikoina. Ja en tarkoita tällä sitä, että HIFK olisi syyllinen Jeren ongelmiin.

Ja ihminen, joka on jo kertaalleen dokannut itsensä henkihieveriin, ei ole enää mikään "tuurijuoppo", jolle vähän olut maistuu. Siinä vaiheessa kyseessä on henkilö, jonka täytyy koko loppuelämänsä taistella päihteiden kirousta vastaan.

Mutta ai niin - eihän Jeren henkilökohtainen tragedia ketään kiinnosta. Pääasia, että HIFK saa hyvän pakin.
 

Tapuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK HELSINKI, Ville Peltonen
Esimerkiksi se, että 09/10 joukkueesta on jo julkaistu runko. Ja on ilmoitettu selvällä suomenkielellä, ehkä ruotsiksikin, että 4 pelaajan paikka on auki. Mikä kohta tuossa informaatiossa on vaikeata jäsentää? Toi kommentointijuttu on jotenkin noussut huvittavaksi tällä palstalla. Pitäisikö Nybarin ja Valtsun kommentoida vaikkapa Tapulin Peltoshuhuja? Pitäisikö oikasti ilmoittaa että neuvotellaan pelaajan x kanssa? Miksi? Mikä järki? Täysin standardi toimintatapa on ilmoittaa sopimukset, kun ne ovat valmiit. Vai pitäisikö Valtasen ilmoittaa, että Kauniaisissa pidetään tänä kesänä ehkä vain 8 rapukestit, mutta viina virtaa kuten ennenkin ja silloin ei kenenkään tarvitse treenata? OMG WAT?
Pese suru puserostasi.
Mikä järki kommentoida esimerkiksi Peltos huhuja ? Varmaan se järki, että jengi varmaan tälläkin palstalla vähentäisi tätä epätoivoista kirjoittamista ja arvuuttelua, ketä, mitä, missä ja koska ? Tämähän on juuri sitä fanien aliarvioimista. Kyllä julkistetaan nimet, jotka on jo jokaisen tiedossa kuukauden päivät ja sekin täysin mitättömällä tiedotteella seuran nettisivuilla ja mainitaan vielä, että " joukkueen kokoamista jatketaan blaa, blaa, blaa ja neljä paikkaa on täyttämättä " Samaa jargonia mitä hra Bondas kertoi jo silloin, kun KJ:n ja kumppaneiden diilit julkistettiin. Mulla ei ole surua puserossa mua vaan vituttaa ja en ole ainut. Ennen muinoin silloin joskus paljon parjatulla Frankilla oli staili, että kertoi kenen kansaa neuvotellaan ja kenen kanssa ei. En tiedä kuinka kauan olet IFK:a fanittanut mutta mulla se on 33 vuotta. Riittääkö se sulle ?
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Jeren spekuleeraaminen lienee sinänsä turhaa, koska on päättänyt pelata tulevan kauden ulkomailla.

Ensi kaudeksi valitettavasti näin on. Silti vielä voi spekuloida, koska siirtymistä mihinkään ei ole vielä vahvistettu.

Mutta ai niin - eihän Jeren henkilökohtainen tragedia ketään kiinnosta. Pääasia, että HIFK saa hyvän pakin.

Kiinnostaa toki, ja osittain sen tragedian vuoksi ihmettelenkin sitä, että jotkut (tarkoitan yleistä asennetta) ottavat ne ongelmat puheeksi jatkuvasti. Enää ei puhuta henkilöstä, pelaajasta eikä HIFK-Jere yhdistelmästä, vaan ainoastaan viinasta ja "kokkeli"-bisneksestä. Ongelmia on ollut, eikä sitä historiaa voi kumittaa. Se sijaan tulevaisuuteen voi vaikuttaa hyvinkin paljon.

Mä uskon että Jere olisi halunnut IFK:hon ensi kaudeksi, mutta ylimieliset huippuorganisaation jäsenet torppasivat siirron historian takia. Ilmeisesti kovalle right-pakille ei ollut käyttöä. Tietenkään Jere ei voi sitä torppausta ääneen keltaisille lehdille sanoa, koska siirto ei toteutunut. Tämä nyt on päivänselvä juttu. Jere haluaa elää ja olla stadissa. Ei hän tule loppuelämäänsä evakossa Helsingistä viettämään sen takia, että aiemmin on ollut ongelmia.
 

Orava

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Täysin samaa mieltä. Jos on kunto ja motivaatio kohdallaan, mikä estää miestä pelaamasta HIFKssa/SM-liigassa hyvin, ilman minkäänlaisia ongelmia? Tiedän että on ns. sponsoriasia, ettei Jereä ensi kaudella tule HIFKssa näkymään, mutta toivon, että sponsorit tajuaa, että Jeren 'markkina-arvo' on korkea, ja todella moni olisi halukas näkemään miehen uudelleen HIFKssa.
Kyllä meitäkin on monia, jotka eivät vain yksinkertaisesti voi unohtaa sitä, kuinka Jere vuosi toisensa jälkeen lupasi kauden ryyppäilyjen jälkeen treenata itsensä kuntoon maajoukkuetta varten.


Tähänkään en voisi enempää myöntyä. Menneisyydellä ei saisi olla mitään vaikutusta tulevaisuuden kanssa, jos mies on tätänykyä puhdas ja loistava pelaaja. Jere olisi SM-liigassa jokaiselle joukkueelle kivenkova vahvistus, saati sitten HIFKlle, niin pelillisesti kuin rahallisestikin.
Miettikääpä nyt vähän. Entinen alkoholisti on nyt ollut vuoden kuivilla ulkomailla pelatessaan. Siis poissa vanhoista ympyröistä. Ei se kyllä mitenkään järkyttävän pitkä aika vielä ole. Minun puolestani Karalahti saa pysyä kaukana IFK:sta. JA edelleen Jere ei paluunsa jälkeen tainnut yhtään huippukautta IFK:ssa pelata, joten todella ihmettelen miksi mies vieläkin niin paljon kiinnostaa. Ei Jere enää mikään huippupakki ykkösylivoimaan ole.
 

Isaksson

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Karalahden omat puheet eivät kyllä vaikuta siltä, että siltoja olisi lopullisesti poltettu. Juurihan totesi että jos liigassa pelaisi, niin seura olisi IFK. Tosin Jeren spekuleeraaminen lienee sinänsä turhaa, koska on päättänyt pelata tulevan kauden ulkomailla.

Jere odotti ja odotti. Mutta kun ei kelpaa niin ei sitten. Nybari otti mieluummin Kurvisen. Hienoa.
 

Dennis

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mikä järki kommentoida esimerkiksi Peltos huhuja ? Varmaan se järki, että jengi varmaan tälläkin palstalla vähentäisi tätä epätoivoista kirjoittamista ja arvuuttelua, ketä, mitä, missä ja koska ? Tämähän on juuri sitä fanien aliarvioimista.
Peltos -huhut ovat joko peräisin Jatkoajasta tai sitten yleistä spekulaatiota siitä, että jokaiselle SM -liigassa ja Euroopassa pelaavalle jengille kelpaa Peltosen tasoinen peluri, jos hän NHL:ssä lopettaa. HIFK olisi "kotiseurana" sitten vaan luonnollinen vaihtoehto. Sehän nyt on täysin loputon suo, jos HIFKn pitäisi ruveta kommentoimaan jokaista Jatkoajassa ilmoille heitettyä spekulaatiota, jotka pikku hiljaa muuttuvat "palstatotuuksiksi".

Ässät näytti hiljan esimerkkiä keskeneräisistä asioista kommentoimisesta, eikä se mun mielestä mitenkään putkeen mennyt.
 

Bismarck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mikä järki kommentoida esimerkiksi Peltos huhuja ? Varmaan se järki, että jengi varmaan tälläkin palstalla vähentäisi tätä epätoivoista kirjoittamista ja arvuuttelua, ketä, mitä, missä ja koska ?

Oikeassa maailmassa tuommoinen lisää vaan tuskaa niille kirjoittajille vuosien varrella. Mikään ammattimainen toimijia ei tavallisesti ala heittelee aina pelaajan kanssa neuvotellessaan nimeä kehiin jo ihan luottamuksen takia. Siis luottamus sopimusosapuoliin. Frank esimerkkinä on sinänsä hyvä, että Frank oli noissa hommissa amatööri isolla A:lla. Vähiin jäi mestaruudet tai edes paikat välierissä. Ja en mä tässä julista, että Nybondas on kurko tai kyvykäs rakentamaan jatkossa liigajoukkuetta. Kyse on vain standardeista ammattimaisista toimintatavoista.

Ja täysin samaa mieltä Dennisin kanssa Karalahden tapauksessa. Tässä ei ole kyseessä pelkästään uudesta mahdollisuudesta entiselle(?) alkoholistille, vaan huomattavasti isommat asiat. Kaikki katoamiset peleistä ja treeneihin tulemattomuudet, LUKUISAT uudet mahdollisuudet ja jne. Sen verran on nyrkkiä tullut pöytään, että Frank ei enää sanele Jeren pelaamisesta. Pentin kaudellahan Pentti tokaisi kovastikin Karalahden tulevaisuudesta punapaidoista, johon Frank taas antoi oman vastauksen, jota taas Pentti ihmetteli seuraavan päivän iltapulussa, siis Frankin lausuntoa. Kaikki noi taksimatkat, uskomaton johdon ristiriitainen pelleily julkisuudessa Jere-casessa yms. on saanut ainakin siellä yläkerrassa jollakin raksuttamaan. Siinä on yksi lähtökohta CC-hengen jyräämiseksi. Pidetään sovittu tiukka linja, joka on täysin ymmärrettävä tässä tapauksessa.

Ja mun viestihistoriasta voi tarkistaa mitä mieltä mä olen Jerestä ihmisenä ja oikeudenkäynneistä tms. Aina olen toivonut Jerelle hyvää ja ymmärtänyt kaveria. Mutta ei tässä ole kyse Nybarin halusta saada Karalahti, ei todellakaan. Paljon isommista asioista. Ja kyllä mä toivotan Jeren jokusen vuoden päästä takaisin tietysti sillä varauksella, että kaverilla on näyttöä miehistymisestä ja aikuiseksi kasvamisesta.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
HIFK
Mikä järki kommentoida esimerkiksi Peltos huhuja ? Varmaan se järki, että jengi varmaan tälläkin palstalla vähentäisi tätä epätoivoista kirjoittamista ja arvuuttelua, ketä, mitä, missä ja koska ? Tämähän on juuri sitä fanien aliarvioimista. Kyllä julkistetaan nimet, jotka on jo jokaisen tiedossa kuukauden päivät ja sekin täysin mitättömällä tiedotteella seuran nettisivuilla ja mainitaan vielä, että " joukkueen kokoamista jatketaan blaa, blaa, blaa ja neljä paikkaa on täyttämättä "

Jatkoajan ÄP-osastoa vartenko HIFK:n jääkiekko-organisaatiota pyöritetään? Ja ensisijaisesti sitäkö kaiken tiedotuksen pitää palvella? Mitähän täällä mahtaa olla, ehkä pari-kolmesataa IFK-fania. Lurkkaajia ehkä toinen mokoma ja siihen päälle muutama kaappifani. Tän palstan ulkopuolella on varmaan aika monta tuhatta HIFK:sta kiinnostunutta ihmistä, jotka eivät tiedä, mitä täällä huhutaan, ja jotka kuulevat tai lukevat uusista hankinnoista vasta lehdestä tai telkkarista.

Ennen muinoin silloin joskus paljon parjatulla Frankilla oli staili, että kertoi kenen kansaa neuvotellaan ja kenen kanssa ei.

Moniko seura nykyään julkistaa ison lehdistötiedotteen, jossa kertoo neuvottelevansa pelaajien X, Y ja Z kanssa? En muista nähneeni kovinkaan montaa tällaista uutista viime vuosina. Paitsi täällä jatkoajassa, jonne huhut aina jotain kautta vuotavat. Nyt on nyt ja ennen muinoin oli ennen muinoin.
 

Visnovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång, alltid. Vaahteralehdet. HCK.
Kyllä meitäkin on monia, jotka eivät vain yksinkertaisesti voi unohtaa sitä, kuinka Jere vuosi toisensa jälkeen lupasi kauden ryyppäilyjen jälkeen treenata itsensä kuntoon maajoukkuetta varten.

Ymmärrän kyllä, että teitä on vielä monta, mutta kun Jere viel yhden/pari kautta kiekkoilee muualla, sortumatta, uskon kyllä että mies on valmis palaamaan HIFKhon (hyvillä tehoilla ja törppöilemättä) ja tulisi olemaan suuri apu.


Miettikääpä nyt vähän. Entinen alkoholisti on nyt ollut vuoden kuivilla ulkomailla pelatessaan. Siis poissa vanhoista ympyröistä. Ei se kyllä mitenkään järkyttävän pitkä aika vielä ole. Minun puolestani Karalahti saa pysyä kaukana IFK:sta. JA edelleen Jere ei paluunsa jälkeen tainnut yhtään huippukautta IFK:ssa pelata, joten todella ihmettelen miksi mies vieläkin niin paljon kiinnostaa. Ei Jere enää mikään huippupakki ykkösylivoimaan ole.

Ei se olekaan vielä pitkä aika, mutta otetaan huomioon, että Jere kiekkoilee vielä muualla yhden, tai pari kautta. Jos siinä ajassa mies ei sorru, uskon että HIFK on valmis ottamaan miehen, ja toivon että myös te, jotka ette Jereen enään usko, olisitte valmiina Jeren comebackiin.

Saksassahan Jere pelasi viime kauden ihan hyvin tehoin, ja jos jatkaa samaa rataa niin en usko, että hän pelaisi yhtään sen huonommin HIFKssa (tulevaisuudessa), ja jo sen pohjalta asettaisin miehen väh. kakkosylivoimaan.
 

Tapuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK HELSINKI, Ville Peltonen
Peltos -huhut ovat joko peräisin Jatkoajasta tai sitten yleistä spekulaatiota siitä, että jokaiselle SM -liigassa ja Euroopassa pelaavalle jengille kelpaa Peltosen tasoinen peluri, jos hän NHL:ssä lopettaa. HIFK olisi "kotiseurana" sitten vaan luonnollinen vaihtoehto. Sehän nyt on täysin loputon suo, jos HIFKn pitäisi ruveta kommentoimaan jokaista Jatkoajassa ilmoille heitettyä spekulaatiota, jotka pikku hiljaa muuttuvat "palstatotuuksiksi".

Ässät näytti hiljan esimerkkiä keskeneräisistä asioista kommentoimisesta, eikä se mun mielestä mitenkään putkeen mennyt.
Mielipiteitä on monia ja itse olen tätä mieltä mutta se siitä. Teen sen nyt kaikille selväksi, että VILLE PELTOSELLE ON TARJOTTU PITKÄÄ DIILIÄ MALLIA 5+5 VUOTTA. Eri asia on se hyväksyykö, hän tämän tarjouksen. Pakkohan IFK:n on hankkia tohon jengiin joku profiili pelaaja. Kaikki kunnia vaikka Joni Haveriselle mutta ei jengi häntä tule tsiigaamaan ja maksa kausarista tai tsetistä kovaa hintaa. Villestä jengi saattaisi sen jo tehdä. Odottavan aika on pitkä. Mistä sitten tiedän ton diilitarjouksen ? Jokainen voi tsekata olenko heittänyt tänne, jotain epäkuranttia joskus niminen suhteen jokainen voi halutessaan myös lukea juttujani IFK fans sivuilta. Kauheasti ei ole vielä huteja tullu. Halutessani voisin kirjoittaa tänne juttuja mistä ette ikinä ole voineet kuvitellakaan niiden olevan totta, tarvittaessa vaikka julkaista kuvia mutta en tee sitä siksi, koska täytyyhän ihmisillä olla joku yksityisyyden suojakin.
 

COLHC1980

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Deutscher Fußball-Bund, NP #3
Jere pelaisi promillen humalassakin paremmin, kuin moni HMV pakki tässä liigassa. Eikä ole edes vitsi.

Täysin samaa mieltä doupin yllä olevasta kommentista!

Mun on kyllä ihan pakko ihmetellä tuota jatkuvaa alkoholismi-muistutusta hänen kohdallaan. Jos jollain on ollut ongelmia päihteiden kanssa, niin pitääkö historian vaikuttaa niin paljon tulevaisuuteen, että Karalahti ei voi enää koskaan pelata IFK:ssa?
Aikanaan oma yläasteen opo sanoi, että jos olet juonut yhdenkin oluen tai saiderin, olet alkoholisti. Olin silloin jo alkoholisti.
Mutta kenelleppä meistä härmäläisistä ei kuppi maistuisi ja jää joskus vähän maisti päälle. Kyllä lähtee semmoiset kierrokset omassa kehossa kun ottaa keittoa, että kyllähän tätä neljä viisi päivää voisi harrastaa.

Nybari hommaa se Jere nyt sisään äläkä kysele keneltäkään mitään lupia tai mielipiteitä, heität nyt sen lapun sille eteen ja kloussaat homman. Kiitos!
 

Isaksson

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ja en mä tässä julista, että Nybondas on kurko tai kyvykäs rakentamaan jatkossa liigajoukkuetta. Kyse on vain standardeista ammattimaisista toimintatavoista.

Ihanko totta, ihan kuin olisin huomannut, että Nybarin tiedotustilaisuudessa kertomat pelaajahankinnat oli tiedossa ehkä 2 kuukautta ennen tilaisuutta. Tosiasia on, että vaikka Penankin aikana vuodettiin, niin aina sieltä joku nimi tuli täysin puskista. Nyt ei tullut. Joten säästetään ne ammattitaito-kehut Nybarin osalta toisenlaisiin asioihin. Joita toki ei ole tullut esille toistaiseksi lainkaan.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Pakkohan IFK:n on hankkia tohon jengiin joku profiili pelaaja.

Tässä lieneekin viimeviikkojen avain.
Jengillä on mennyt vaan pikkuhiljaa usko siihen, että Nyyperi kykenisi tähän profiilipelaajan hankintaan. Alkaa Nyyperiltä laatikot ja kannattajilta usko loppumaan.
 

Bismarck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ihanko totta, ihan kuin olisin huomannut, että Nybarin tiedotustilaisuudessa kertomat pelaajahankinnat oli tiedossa ehkä 2 kuukautta ennen tilaisuutta.

Ja tätä ei tapahdu koko sm-liigassa? Olisko Nybarin pitänyt tulla lavalle ja laulaa Isaksonille ´happy birthday´ Marilynmaisesti ja heittää yleisön joukkoon Crosbyn ja Malkinin sopparit? "Mitä diggaat veli Isaksson? Nää on ihan puskista. Puskaänäriäjiä".

Ok, olisihan se ollut reilua, että esim. Haatajan soppari olisi varjeltu hengen lähdön uhalla ja tämä olisi vuodettu bro Isaksonille tiedotustilaisuuden aattona, jotta kaveri pääsisi tyytyväisenä mehustelemaan insiderstatuksellaan. Sup.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Tosiasia on, että vaikka Penankin aikana vuodettiin, niin aina sieltä joku nimi tuli täysin puskista. Nyt ei tullut.

Nooh, kyllähän the massiivisen sisältökin oli kaikkien tiedossa etukäteen, onnistuivat pitämään ainoastaan Pave Maijasen salaisuutena. Edellisellä kerralla oli Teuvo Loman, joten kyllä meillä on asiat ihan hyvin, kun kolmoskentästä puuttu se Mamba-yhtye.
 

Petrell#32

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Mikael Granlund
HV71 ei jatka Jan Hrdinan sopimusta. Vaikka onkin sentteri, niin kelpais paremmin kuin hyvin. Joku senttereistä vaan laitaan.
 

Tapuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK HELSINKI, Ville Peltonen
Ja tätä ei tapahdu koko sm-liigassa? Olisko Nybarin pitänyt tulla lavalle ja laulaa Isaksonille ´happy birthday´ Marilynmaisesti ja heittää yleisön joukkoon Crosbyn ja Malkinin sopparit? "Mitä diggaat veli Isaksson? Nää on ihan puskista. Puskaänäriäjiä".

Jumalauta, sen kun hra Bondas oliskin tehnyt niin siitä huolimatta se ei olis ollu mun ykkösfrendi ja tuskin veli Isakssoninkaan. Ehkä sekin on parempi ettei hra Bondas sjungaa mitään, tuskin osaa sitäkään.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Visnovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång, alltid. Vaahteralehdet. HCK.
Mielipiteitä on monia ja itse olen tätä mieltä mutta se siitä. Teen sen nyt kaikille selväksi, että VILLE PELTOSELLE ON TARJOTTU PITKÄÄ DIILIÄ MALLIA 5+5 VUOTTA. Eri asia on se hyväksyykö, hän tämän tarjouksen.

Uskon Tapulia täysin, mutta en usko sitä, että Ville Peltonen tulisi HIFKhon, ainakaan vielä. Ainahan sitä sopii toivoa, ja tällä hetkellä mikään ei olisi sen parempaa, kuin saada oma Ville Peltonen HIFKhon. Totuus vain on se, että Ville Peltonen tuskin tulee HIFKhon, kun voisi saada NHLstä kunnon eläkkeen, jos pelaa vielä yhdenkin kauden.

Tosin en usko että Villellä enää niin paljon raha vaakakupissa painaa. Jos Peltonen tulee HIFKhon 5+5v. sopimuksella, on se loistojuttu, ja suurin yksittäinen asia HIFKn lähihistoriassa.

Luulen, että kaikki ovat asiasta samaa mieltä.
 

Dynamo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Teen sen nyt kaikille selväksi...
Sä pilasit tän. Jos ja kun Hjallis & Masa lukevat tuon, on VP menetetty tapaus. Ne tarjoavat VP:lle niin mottipäisen summan rahaa, ettei Nyberg pysty vastaamaan. Jos näin käy, pidän sua syyllisenä. Ei sitten tainnut mennä case-Sheddenin jatkosopimusneuvottelujen keskeneräisyydestä huutelemisen opetukset jakeluun? :)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös