Joo ei sitä voi kyllä mitenkään verrata Walshiin (siis ennakkoarviolta tuollaisella HockeyDB tilastometodilla, ja miten hyvä se Waslh sitten olikaan)
Toinen siis tullessaan 76 pelin kauden pelannut 0,47 pojoo pelissä tehnyt yv:tä pelannut pakki.
Toinen vajaan kauden pelannut 0,2 pojoo pelissä tehnyt tusinamies.
Eli olen kyllä kanssasi samaa mieltä, ei noita kavereita voi verrata toisiinsa mitenkään, mutta jos noilla näytöillä aukeaa paikka IFK:ssa 2 ekassa pakkiparissa niin voi widdu ja jeesuksen sandaalit. ja se että Juha tietää miten suomessa pelataan junnukiekkoa ei herätä kovin valtavaa luottamusta.
Kyllä tää oikeesti aika heikolta näyttää. 3 laatikkoa tyhjänä, tulijat tasoo Kurvinen ja pari NHL peikkoa joita sitten paniikissa lähdetään paikkaamaan syksyllä. Mun veikkaus on edelleen, että sama syöksy jatkuu kantri-klubilla ja 9.sija jää haaveeksi ensi kaudella.
Olen aivan täysin samaa mieltä.
Jos Uotila hommataan,
edes try-outille, on paikkana kolmos pakkipari.
Uskon kyllä että Uotila tulisi olemaan hyvä kolmos pakkiparin pakki, mutta siitä huolimatta, se ei riitä että on kolmos- ja kakkospakkiparit 'kunnossa'. Tarvitaan se yksi kova puolustaja vielä, ja sitten voidaan miettiä sitä sijaa 8+.
Uskoisin että tällaisella ('Lupa', Bono (mikäli ei lähde), Clarke, Söde, Kanki, Turunen (mikäli tekee jatkosopparin), Kurvinen, Uotila (jos edes tulee)) puolustuksella kyllä mennään (sääli)playoffeihin, mutta eriasia on se, pärjätäänkö siellä.
Se kokenut varamaalivahti tasoa 'Oksa', tekisi varmasti pienimuotoisia ihmeitä, myös Niemisen pelille.
Tämän lisäksi vielä kun saataisiin sen yksi ykköskorin hyökkääjä, tai Piku jäämään, olisi joukkue valmis menemään jopa 6 sakkiin, ainakin omasta mielestä.