Joukkueen rakennus kaudelle 2008-2009

  • 1 681 489
  • 5 074
Tila
Viestiketju on suljettu.

Greffin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Pittsburgh Penguins
Remmeristä sen verran että jos IFK on toivottanut hyvät jatkot, niin tämähän on aika selvä juttu. Kaveri viihtyy juuri kuulemani tiedon mukaan todella hyvin stadissa ja minun mielestä lapset käyvät koulua täällä. Eli, ei ole mitään kiirettä lähteä mihinkään pois stadista, narrit lyövät paperin pöytään, eli on hyvinkin mahdollista (minun mielestä) että Rem pelaa narreissa ensi kaudella.

Näinhän se tuolla suklaapatukkasivustolla Uuge sanookin. Murray ei jatka IFK:ssa, mutta haluaa jatkaa SM-liigassa ja pääkaupunkiseudulla kun on kotiutunut hienosti paikkaan.
 

julle-jr

Jäsen
En olisi halunnut nähdä REM:iä narreissa, mutta minkäs teet. Ei kai kaikkea voi saada. Jostain syystä kuitenkin harmittaa melko paljon, jos/kun kaveria ei haluta pitää, kyseessä on hieno pelaaja. Mutta joukkueen kokoajalla kaiketi on kokonaiskuva ensi kaudesta allekirjoittanutta paremmin hallussa :)

Silti, katselisin mieluummin Murraytä kuin vaikka Hirsoa. Ei sillä että Murray ja Hirso varsinaisesti ihan samoista rooleista joukkueessa edes kilpailisivat.
 

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.
Shedden ottaa huhujen mukaan Clarke Wilmin mukanaan Zugiin, Murray on niin lähellä täydellistä Wilmin korvaajaa kuin kukaan voi olla, niistä pelaajista jotka Virmanenkin tietää. Tämä on aika alakoulun laskentoa, että Murrayn todennäköinen uusi osoite on Jokerit jos ja kun hän ei jatka HIFK:ssa.
 

jarne

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, ULUVFC #52
Näinhän se tuolla suklaapatukkasivustolla Uuge sanookin. Murray ei jatka IFK:ssa, mutta haluaa jatkaa SM-liigassa ja pääkaupunkiseudulla kun on kotiutunut hienosti paikkaan.

Helvetinmoinen virtuaali sentteri IFK:n suuntaan, haistakaa paska! Todellakin haluan nähdä se ulkkarin/sentterin joka sainataan Remmerin "sijaan".

Toisaalta hienoa, että Murrayn pelit jatkuvat sm-liigassa, arvostus miestä kohtaan on valtava. Suomalainen pelaaja Remin sairaudella olisi ex-pelaaja, nostaisi rahaa sossusta ja vetäisi viinaa päivästä toiseen.

Respect REM!
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Kyllä Hirsoa voi inhota ihan vapaasti, mutta ei se poista sitä tosiasiaa, että hän on pomminvarma +40 pinnan pelaaja. Ja näitä ei nyt kerta kaikkiaan olen aivan sairaasti markkinoilla. Hirson pelaamattomuus jokereissa liittyy eniten siihen, että tieto hänen HIFK-sopimuksestaan vuoti julkisuuteen.

Tietääkseni Kärpissä on juuri nyt parikin pelaajaa, joita HIFK haluaa, samoin Nokka. Näiden kanssa ei ole voitukaan neuvotella kuin vasta ihan viime aikoina. Tarkkia ja Brosia veikkaan. Ja nyt taisin riipiä puolet Kärpistä tänne. Tai sitten ei. Kunhan totesin, että on paljon pelaajia, joiden kanssa useat joukkueet vääntävät juuri nyt. Joukossa on myös pelaajia Kärpistä. Normaalia meininkiä markkinoilla, ei minkäänlaista hypetyslisää.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Todellakin haluan nähdä se ulkkarin/sentterin joka sainataan Remmerin "sijaan".

Olisiko joku joukosta Bros, Giroux tai Lupaschuk huono signaus Remin sijaan?
 

Animal

Jäsen
Kyllä Hirsoa voi inhota ihan vapaasti, mutta ei se poista sitä tosiasiaa, että hän on pomminvarma +40 pinnan pelaaja.

Edelleenkin pidän Hirson hankintaa tähän saumaan ihan hyvänä vetona, mutta pomminvarmasta +40 pinnan pelaajasta en puhuisi mitään. Pomminvarma +40 pinnan pelaaja pelaisi joukkueessaan semifinaaleja, eikä istuisi katsomossa.

Pomminvarma 25 pisteen pelaaja sanon mä, eikä enempää kannata odottaa. Kaikki muu on plussaa.
 

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.
Porthen ei ole Rem Murray, mutta hänen nousunsa viime kaudella ihan hyväksi kolmossentteriksi voi olla yksi syy siihen, että HIFK kykenee käyttämään 3 ulkolaispaikkaa niin, ettei yksi ulkolaisista ole Murray. Kun kotimaiset mv:t saavat varmaan pelipaikkoja uudesta Venäjän liigasta, niin voi olla, että HIFK:n on pakko hankkia p-amerikkalainen ykkösmaalivahti. Vanha Venäjän liiga olisi kieltänyt ulkolaiset maalivahdit ja sieltä olisivat lähteneet takaisin länteen Noronen, Riksman ja co. Yksi uusi puolustaja on varmaan ulkomailta, joku Lupaschukin tyylinen ja jos tehdään diili jonkun "Brosin" kanssa, niin siinähän ne 3 paikkaa meni jo.
 

scholl

Jäsen
Harri Tuohimaa nelosella: "Ilmoitamme valmennuksen, pelaajat ja jotain muuta, heti kun kotimainen sarjakausi on ohi."

Hemmetin hieno asia.

Onkohan se haastattelu jossakin netissä vai onko se niin, että pepe spesiaaleja ei koskaan näe mistään, jos ei ole ollut mestoilla aamulla.

Kyllä Hirsolta pitää odottaa paljon yli 40 pistettä.
Miestä käytetään kuitenkin yv:ssä viivassa ainakin jonkinverran ja lisäksi Jokereissa on oppinut laukomaan. Ehkä se IFK-aikojen vastustajan maalin ympäri kolme kertaa luistelu kiekon kanssa johtui siitä, että Vihko & co. olivat liian heikkoja, joten ei voinut aina syöttää, mutta erikoista tosiaan, ettei silloin jo joku sanonut, että saa itsekin laukoa.
 

Gags

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Kyllä Hirsoa voi inhota ihan vapaasti, mutta ei se poista sitä tosiasiaa, että hän on pomminvarma +40 pinnan pelaaja.
Niin, Kim Hirschovits on tällä vuosituhannella pelannut 40+ pisteen kauden kolme kertaa. HIFK:n A-junioreissa kaudella 2000-2001, jolloin muistaakseni ko. joukkue oli oman sarjansa kärkijoukkue, sekä kausina 2006-2007 ja 2007-2008 Helsingin Jokereissa, myös sarjan kärkijoukkueessa ja rajattomalla peliajalla ja valmentajan rajattomalla luottamuksella. Minä en noista tilastoista vetäisi johtopäätöstä että Hirso on pomminvarma 40+ pisteen pelaaja. Toki omaan arviooni vaikuttaa myös se tosiasia, että olen nähnyt kaverin pelejä about 50 kahden viimeisen kauden aikana. Toki on mahdollista että Hirso saa vapaalipun myös ensi kauden HIFK:ssa, rajattoman peliajan ja ylivoimapelaamisen muodossa, jota kuitenkin itse epäilen. Kilpailutilanteessahan Hirso on osoittanut murenevan totaalisesti. Toki muistan, arvon JHag, kenen veikkasit ennen kauden alkua saavuttavan Jokereiden ykkössentterin paikan tällä kaudella, mutta silloinkin veikkasit väärää hevosta. Valitettavasti. Kimi on hyvä ja parhaimmillaan hän dominoi, jos olosuhteet ovat kunnossa ja hän pääsee ns. "lentoon". Kilpailutilanteessa ja kun peli ei kulje, hän voi olla todella huono ja hänellä kestää liian kauan nousta suosta. Hyvä ja turvallinen valinta 1-2 sentteriksi siinä mielessä, että ei tarvi pelätä äijän lähtevän rapakon taakse, tuskin muuallekaan euroopassa. Mutta ei kuitenkaan mestarisuosikin ykkössentteriksi, kuten historia on näyttänyt ja kuten tulevaisuutta HIFK:ssa rakennetaan.
 

jarne

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, ULUVFC #52
Olisiko joku joukosta Bros, Giroux tai Lupaschuk huono signaus Remin sijaan?

Bros olisi mahtava sainaus, taisin olla ensimmäinen joka kyseistä peluria ensikauden rosteriin haaveili, minut leimattiin hulluksi ja idiootiksi ja siirto täydeksi mahdottomuudeksi. Lupa ja Giroux ovat myöskin aivan euroopan eliittiä ja ulkkaripaikan arvoisia varmasti.

Kova täytyy olla taso/tarve, että minun papereissa Murrayn ohittaa, Hyökkäykseen tarvitaan 1 kokenut huippu sentteri Lopin ja Hirson lisäksi, jos se on Bros nostan lipun salkoon!
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Hirson pelaamattomuus jokereissa liittyy eniten siihen, että tieto hänen HIFK-sopimuksestaan vuoti julkisuuteen.

Ironista sinänsä, että miehen penkittänyt valmentaja loikkasi itsekin aikoinaan toiseen suuntaan ja teki sopimuksen ilmeisesti jo kuukausikaupalla ennen kauden päättymistä. Tosin Sheddenin diili Ilmalaan onnistuttiin pitämään aika hyvin salassa.
 

Wiltord

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Niin, Kim Hirschovits on tällä vuosituhannella pelannut 40+ pisteen kauden kolme kertaa. HIFK:n A-junioreissa kaudella 2000-2001, jolloin muistaakseni ko. joukkue oli oman sarjansa kärkijoukkue, sekä kausina 2006-2007 ja 2007-2008 Helsingin Jokereissa, myös sarjan kärkijoukkueessa ja rajattomalla peliajalla ja valmentajan rajattomalla luottamuksella. Minä en noista tilastoista vetäisi johtopäätöstä että Hirso on pomminvarma 40+ pisteen pelaaja.

Joo ja unohtui tuosta vissiin myös se, että kaudella 2005-2006 teki 40 pistettä. Tai sitten ei unohtunut, kun 40 pistettähän ei taida olla 40+, mutta kivasti näyttää tilasto huonommalta.

Joku muu voisi sanoa, että aika varma 40 pisteen tekijä, kun on sen kolmena viime kautenakin tehnyt SM-liigassa ja aika erilaisissa rooleissa.

Ei sillä, että Hirson hankintaa mitenkään puolustelisin tai olisin Hirsoa IFK:ssa halunnut nähdä. Pakko se vaan on, kun sopimuskin on jo tehty. Pikkuhiljaa alkaa tottumaan ajatukseen, mutta ensi kerran kun asiasta kuuli niin suru tuli puseroon.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Pitäisikö taas lyödä vetoa :). Lähden siitä, että Hirso tekee +40 pinnaa ensi kaudella, alle jääminen on pettymys.

Gagsille: Veikkasin väärää hevosta, koska teidän sentterikuvionne tuli "sotkemaan" liigan paras hyökkääjä Leino. Kyllähän hänen jälkeensä on jaossa paikkoja vain 2-ketjusta alaspäin. Jotta kuvio ei olisi ihan helppo, Leino asettui loppujen lopuksi laitaan ja kyllä Santala hänelle on luontevampi pari kuin Hirso. Käsittääkseni Hirso yksin ei ollut syynä ketjunsa lamaan. Viime kaudella Hirso-Rita oli ylivoimainen tutkapari ja tällä kaudella Ritallakin on ollut hiljaisempaa. Joten menikö se loppujen lopuksi niin, että Hirso-Rita hävisi Santala-Leinolle? En ole mikään megaluokan Hirso-fani, olisin hyvin tullut toimeen ilman hänen paluutaankin. Mutta kyllä hänellä on vähintään hyvän 2-sentterin ainekset edelleen. Potentiaalia on väläytetty myös maajoukkueessa, ei sinne turisteja oteta kokeilemaan. Muutenhan Lundell olisi käynyt siellä myöskin.

Käsitykseni mukaan meille on rakentumassa nippu, missä Hirsolla on ainoastaan oma osuutensa. Ei yhtään vähempää, eikä myöskään enempää. Hänestä ei siis tule kauden 08/09 Ciprussia: kallis hankinta jonka ainoa mahdollinen sijoituspaikka on 1-ketjun sentteri. Joukkuetta ei todellakaan olla rakentamassa hänen varaansa. Pakisto tulee olemaan kova luu meillä ensi kaudella, samoin suosikkielementtini eli balanssi. Koetan itsekin välttää sitä, että joukkueen kokoaminen ja arvioiminen menisi täällä yksittäisten pelaajien vertailuksi - olisiko sejase ollut parempi siihen paikkaan. Nybarin systeemi muistuttaa jo lähtökohdiltaan Keklua: nyt kasataan kokonaisuutta. Penahan oli nimenomaan yksittäisten pelaajien perässäjuoksija. Loppuaikana ei edes sitä, otti vain niitä pelaajia, joita ilmaantui vapaaksi ollen itse passiivinen osapuoli.

edit: Hirso teki Sheddenin HIFK:ssa 40 pinnaa, kolme 40 pinnan kautta siis peräkkäin, ei huono odotusarvo, vaikka kuinka tekisi mieli sitä vähätellä.

edit2: Olin hidas, Wiltord huomasi saman.

edit 3: Juuri nyt on ääliömäistä päätellä yhtään mitään Hirson ensi kauden iskukyvystä sen perusteella, miten Jokerien (!) Sveitsiin lähtevä valmentaja HIFKiin lähtevän Hirson sijoittaa joukkueeseensa. Tämä on taas niitä vierasfanien provotäkyjä, joihin ei kannata tarttua. Kai tässä on kokonaisuuksista kysymys? Kukaan pelaaja ei vaivu lopullisesti paskaksi muutamassa pelissä, eikä myöskään nouse lopullisesti huipulle muutamalla hyvällä pelillä. Täky takaisin Ilmalaan: Muistakaa tämä Puurulasta
 
Viimeksi muokattu:

ruoska

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Penguins, Liverpool, Real Madrid
Niin, Kim Hirschovits on tällä vuosituhannella pelannut 40+ pisteen kauden kolme kertaa. HIFK:n A-junioreissa kaudella 2000-2001, jolloin muistaakseni ko. joukkue oli oman sarjansa kärkijoukkue, sekä kausina 2006-2007 ja 2007-2008 Helsingin Jokereissa, myös sarjan kärkijoukkueessa ja rajattomalla peliajalla ja valmentajan rajattomalla luottamuksella. Minä en noista tilastoista vetäisi johtopäätöstä että Hirso on pomminvarma 40+ pisteen pelaaja.

Tohon voi laskea päälle kuitenkin viimeisen kauden myös meillä, jolloin syntyi 40 pongoa. Tässä ehkä oleellisin Kimin tehopisteiden seuraamisessa on se, että kyseessä on kuitenkin liigakaukaloissa kohtuu nuori pelaaja ja nämä kaikki liigan 40 pinnan kaudet ovat tulleet kaikki kolmella viimeisellä kaudella. Tällä nuorella tarkoitan sitä, että ensimmäiset pari-kolme kautta menee väkisinkin liiigan ilmapiirin haisteluun. Täysiä kausia ei montaa siihen päälle ole. Myönnän kyllä, että viimeisellä kaudellaan meillä olin itsekin jo valmis laskemaan äijää pois, jos tulosta ei tulisi. Olin väärässä ja tulosta tuli. Mutta myös nuo syksyn heikot otteet olivat osaksi syynä siihen, että Pena rupesi kauppaamaan Kimiä ja siinä myös osaltaan paloivat näiden herrojen välit jatkoa ajatellen. Loppukausihan meni Kimillä hyvin ja nyt pari kautta naapurissa. Ensi kaudella sitten täällä. Minulle ainakin kelpaa. Remerin tilanne on kyllä erittäin kimurantti. Toisaalta haluaisi pitää, mutta parempaakin on varmasti saatavilla. Remerillä ikää kuitenkin jo kohta 36. Tuollaista kahden suunnan sentteriä ei löydy varmastikaan helpolla, mutta tehojen valossa varmasti löytyy. Kyllä tässä varmasti tarkkaan on punnittu mitä tullaan tekemään. Olihan Remeri kuitenkin ainoita kenen kanssa edes pohdittiin jatkoa täällä suunnalla. Vituttaahan se, jos se naapurissa polkee.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Ihan erikseen edit 4: Bros ei pelannut ollenkaan muutamassa ottelussa, eikä kyllä ollut flunssassa. Nyt hän putosi 3-ketjuun. Eli olisiko hänkin nyt aivan paska ensi kaudeksi meille, koska nykyinen valmentaja ei häntä enää ykkösenä pidä? Kovia sällejä nuo Shedden ja Nokka. Toinen on ex-valmentajamme, toinen tuleva ja molemmat määrittelevät jo täyttä päätä HIFKin 08/09 -pelaajien iskukykyä kristallipallojen kera oman nykytoimensa ohessa.
 

Jyty

Jäsen
Suosikkijoukkue
käyttää lehväslukkoa logonaan.
Bros ei pelannut ollenkaan muutamassa ottelussa, eikä kyllä ollut flunssassa. Nyt hän putosi 3-ketjuun.
Tästä eilisestä pelistä sen verran, johon tässä viittaat, että mahtoiko kuitenkin nousta kesken pelin takaisin sinne ykköseen. Ainakin itse olen näin käsittänyt. Vielä jos lisätään tuosta eilisesta matsista, niin kovin haluton oli Bros siinä tilanteessa, josta Tapparan 3-2 kavennus lähti liikkeelle.

Eli ei mitenkään normaalia peliä tältä mieheltä. Flunssastakin on saattanut olla juttua, mutta myös paskatautia on annettu julkisuuteen yhdeksi syyksi. Hyvässä fyysisessä kunnossa olevien kaverien luulisi kylläkin toipuvan siitäkin sairaudesta suhteellisen nopeasti. Totuus tästä pelaamattomuudesta voi tosin olla joku muukin, kuin edellä olevat.
 

Hejony

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi
Ihan erikseen edit 4: Bros ei pelannut ollenkaan muutamassa ottelussa, eikä kyllä ollut flunssassa.

Kevin Kantee jyräsi Brosin aivotärähdyksen arvoisesti kuudennessa puolivälierässä.
 

Gags

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Selvyyden vuoksi sanottakoon, että minulla ei ole mitään tarvetta Hirsoa vähätellä, päinvastoin, ja joka sitä ei usko, voi halutessaan kaivaa täältä ketjuja ajalta ennen Sheddeniä ja Hirson ylösnousemusta, nähdäksenne kuka hänessä näki potentiaalia ja kuka ei. Samoin minulla ei ole mitään ongelmia odottaa Kimiltä 40+ pisteen (ei toki +40 pisteen jossa pisteet lisääntyisivät 40:llä) kautta, mikäli pelaa samanlaisessa roolissa kun on pelannut Sheddenin alaisuudessa. Rajaton peliaika ja räätälöity rooli yyveellä. Mutta kun minä vaan en usko, että Kimille tällainen rooli ensi kauden HIFK:ssa avautuu ja vain siksi en pidä pomminvarmana 40+ pisteen miehenä.
 

Mane

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
Kevin Kantee jyräsi Brosin aivotärähdyksen arvoisesti kuudennessa puolivälierässä.

Niin, tuossa tilanteessa Bros siis menetti kypäränsä ja lensi lujaa suojaamaton pää edellä jäähän, eikä enää palannut jäälle.

Play-offeissahan vatsatauti on aivan älyttömän yleistä runkosarjaan verrattuna. (ts. kaikki loukkaantuneet joiden odotetaan vielä palaavan kauden aikana ovat virallisesti "sairaana" vatsataudissa tai kuumeessa)
 

Wäinö#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Ducks, Red Wings, Griffins
Lähden siitä, että Hirso tekee +40 pinnaa ensi kaudella, alle jääminen on pettymys.

Ehdottomasti, minusta alle 50 pinnan jääminen olisi jo kova pettymys niin kuin oli tälläkin kaudella. Jonnekin marraskuun tienoille saakka Hirso oli vielä varsin hyvässä vedossa, mutta sen jälken on ollut todella hiljaista. Toki osansa on myös Ridan vaisuudella, mutta tässä tapauksessa on kyllä ollut selvää, että se on ollut Rita, joka on kärsinyt ketjukaveristaan.

Joka tapauksessa käsittämätön on ollut Hirson tason lasku ja itseluottamuksen menetys, taidot tuskin on minnekään kadonneet. Hirson pelisilmä on kuitenkin edelleen koko liigan aivan terävintä huippua. Ihan rehellisesti toivon, että ensi kaudella natsaa, eikä mulla ole mitään hampaan kolossa Hirsoa vastaan. Harmi, ettei ole pystynyt ollenkaan auttamaan joukkuettaan tänä keväänä.

En tiedä Hirson näytöistä aikaisempina keväinä, mutta Jokereista näytöt on todella huonot. Kun peli kovenee ja tempo nousee, Hirso vajoaa. Yksi syy on Hirson verkkaus ja jotenkin voimattomuus jaloista, usein pysyy perässä ainoastaan pari metrisellä mailallaan. Jotkut pelaajat nousevat paineen alla, mutta Hirso ei ole sellaisista merkkejä näyttänyt. Toki tämä voi joskus vielä muuttuakin, vaikka aika harvinaista se noin yleensä onkin näiden ns. runkosarjapelaajien kohdalla.
 

Metukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ykkösen senaksi joku ulkomaalainen huippu tyyliin Bros ja kakkoseksi Loppi. Silloin Hirso voisi pelata kolmosen keskellä sekä ylivoimissa viivamiehenä kuten aiemmillakin kausilla.
1-2 ketjun sentteriksi ei Hirsoa missään nimessä.
 

Paukku

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kuinka varmaa tietoa tämä Remmerin Jokeri-pesti oikein on?

En meinaa mielellään päästäisi miestä pois, vaikkei tällä kaudella poffeissa täysillä skulannut. Muut ulkkarit kun voi mielestäni ulostaa. Vesce nyt vissiin muutenkin lähdössä.

Mutta Murray olisi arvokas jo pelkän kokemuksensa takia. Ja on tässä oma lehmä ojassakin, nimittäin Murrayn IFK-paita tulossa ja en todellakaan sitä ota jos mies ensi kaudella narrileirissä luistelee. Joten miten todennäköistä miehen narripesti on??
 

nikozwan

Jäsen
Realismirosteri

Itse en jaksa uskoa että Bros olisi tulossa. Peruspessimistinä en jaksa uskoa että HIFK kiinnostaa miestä. Jos olen väärässä, niin olen helvetin iloinen. Joten jos nyt lähden siitä oletuksesta että kaikki ulkkarit vaihdetaan ensi kaudeksi niin veikkaan että pelimerkit sijoittuvat näin:

X= Ulkomainen Snaipperi mallia "Caloun"
Y= Ulkoimainen pakki mallia "Lupa"
Z= Ulkoimainen veskari mallia "Thomas"

Alla olisi sitten oma veikkaus siitä miltä meidän rosteri suunnilleen ensi kaudella näyttäisi. Kyseessä ei ole mikään fantasiarosteri vaan oma realistinen veikkaus vain.

Lennu-Loppi-X
Luttinen-Hirso-Kibe
Keränen/"Hurme"-Porthen-I.Pikkarainen
Wärn-Keränen/"Hurme"-Pöysti

Ja pakisto:

Y-Heikkinen
Holmberg-H.Pikkarainen
Kovanen-"Jaakola"
Haverinen

Maalissa:

Z-Nieminen

Ei tuo ihan kauhealta näyttäisi ja kyllä sillä mahikset neljän sakkiin olisi. Se taisteltaisiinko sillä mestaruudesta riippuu paljon siitä että a)millaisen nipun esim. Jokerit ja Kärpät saa jalkeille ja b)miten onnistuu Hirso ja Loppi?

Itse näkisin ennemmin Lopin kuin Hirson ykkösessä. Kyllä tuo yllä oleva rosteri pikkaisen ohkaiselta näyttää mutta taitaa olla nyt niin että imu ulkomaille on sen verran kova taas kesällä ettei tuon parempaa saada kasaan. Kolmen ulkkarin sääntö on tavallaan aika perseestä, sillä yksi laadukas ulkolainen sentteri olisi kyllä kova sana tuohon settiin. Tai esim. joku ilkeä ja iso pakki. Mutta tuleepahan ainakin junioreille peliaikaa.

edit. Pesosen jätin pois sillä oletuksella että mies ei optiotaan käytä. Jos käyttää niin jääkööt toki, mutta powerforward osasto on sen verran kunnossa, että välttämätön mies ei ole.
 
Viimeksi muokattu:

julle-jr

Jäsen
Varmaan osasyynä Remin poislaittamiseen on sekin, että IFK:ssa haluttaneen (luojan kiitos) tehdä pitkästä aikaa pidemmän tähtäimen suunnitelmia, eli kasata joukkueeseen runkoa, joka säilyy mahdollisimman hyvin kasassa myös muutamalla seuraavalla kaudella. Murray ei ymmärrettävästi tähän suunnitelmaan kovin hyvin mahdu, koska mies todennäköisesti ripustaa hokkarit naulaan lähitulevaisuudessa. Tosin tuskin Broskaan jäisi kovin moneksi vuodeksi. Toisaalta Broshan onkin vain villi huhu.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös