Kiitos infosta, ottaisin tämän kaverin heti. Sopivan kokoinen eikä Kärppien liigaringissä heilu turisteja toisin kuin eräissä muissa jengeissä...krhm...
Salmelaa yritettiin, tietojeni mukaan Jokerit nappasi. Wallinista en ole kuullut livenä, olen vain lukenut ja kelpaisi hyvin. Tosin muistan Wallinista parhaiten sen, kun Tuomo Ruutu kirjaimellisesti luisteli hänen ylitseen muinoin Ilmalassa.
Toporowskyn ymmärrän ja hyväksyn sillä klausuulilla, että Vesceä ja/tai Murrayta ei saada jatkamaan. HIFK:n kannattaa olla varovainen ulkkarien suhteen ja ehkä se on helpompi ostaa sellainen tapaus, josta tietää varmasti mitä saa kuin kokeilla puskista. Toisaalta, tämä oli kyllä klassiseen penailuun viittaava kommentti. Siklenka olisi sata kertaa mieluisampi ulkkari Lukosta kuitenkin.
58:n kanssa samaa mieltä siitä, edelliseenkin kappaleeseen liittyen, että ECHL/AHL -osaston kanssa pitää olla pirun varovainen. Okei, Vesce löytyi, mutta Cook ei sitten kuitenkaan missään vaiheessa pelannut liigan palkkatasoltaan top kolmoseen kuuluvan joukkueen ulkkarivahvistukselta vaadittavalla tasolla. Se, että Cookin lähtö tuntui menetykseltä, kertoo eniten tämän kauden pakistomme tasosta. Klassisella Kekäläinen-mittarilla Cookilla ei olisi pitänyt olla mitään asiaa Nordikselle alunperinkään. Tässä mielessä kannatan näitä liigan sisäisiä kaappauksia niin ulkkareissa kuin muutenkin: esimerkiksi Jussi Pesonen. Toporowsky on kokenut sälli ja täyttäisi Murrayn paikan itse asiassa ihan jees. Kun otetaan punalasit pois. Kannattaa tsekata Topon statsit ennenkuin täysin dumaa.
Tuntemistani pelaajista ainakin Hirso lukee Jatkoaikaa. Samoin Jakke Ruutu. Moni muukin vilkaisee tänne, mutta lähinnä ainakin valmentajat katselevat muuta osiota kuin keskustelua. Täähän on oikeasti loputon suo. Samanlaiset jorinat voi käydä lukemassa IS netistä, missä itse asiassa ainakin Nybari vierailee usein. Siellä pääsee vähemmällä, osanotto keskusteluihin ei ole niin laajaa kuin täällä, mutta samat perusguidelinet sieltä löytää. Esimerkiksi sen, miten fanit suhtautuisivat Jereen. Tällaisia juttuja tsekkaillaan. Mutta ihan oikeasti, ei täältä kukaan valmentaja tai pelaaja käy katsomassa jotain apuja itse duuniinsa - pientä rajaa haaveiluille kuitenkin. Tunnen valmentajista Aran, Pietilän, Sheddenin ja Lehkosen ainakin niin hyvin, että kehtaan näin väittää.
Haluaisitko sinä, mitä tahansa työtä teetkin ja mielellään siihen koulutettuna, lukea loputtomasti alalla toimimattomien innokkaiden amatöörien ohjeita siitä, kuinka sinun kannattaisi tehdä työsi? Niinpä. Miksi lätkäihmisten sitten pitäisi?
edittinä Clocksille: Olen osittain samaa mieltä. Mutta olisi silkkaa tyhmyyttä haluta elää sellaisessa utopiassa, missä pelaajien ja valmentajien omat käsitykset eivät ollenkaan kiinnostaisi aitoa fania? En ymmärrä sellaista logiikkaa. Ihan sama kuin jos sinua musan kuuntelijana ei kiinnostaisi ollenkaan oman suosikkibändisi jäsenten aidot näkemykset omasta duunistaan. Eihän mitään musamediaa silloin olisi olemassakaan. Itse teen paljon haastatteluja lätkäihmisistä, enkä ymmärrä miten heidän näkemyksensä jotenkin haittaisivat fanina olemista? Onko jotenkin oireellista, että sinusta on (hypoteettisesti) häiritsevää kuulla, että Jakke Ruudun mielestä Jatkoajan kirjoittajat ovat "turisteja"? Sehän on itsetuntokysymys, ei sen pitäisi haitata esimerkiksi JR:n otteiden vapaata kommentoimista. Häntä ei häiritse pätkääkään se, että useat fanit pitävät häntä turistina. Joten miksi faneja pitäisi häiritä, että tunne on -joidenkin osalta- sama toisinpäin? Se, että tunnen pelaajia ja muuta lössiä, ei estä minua heilumasta täällä fanipalstalla. Ja mahdolliset tietoni, kuten Jalosen tulo HIFKiin, kelpaavat kyllä. Mutta se siis ei kelpaa, että kerron Jatkoajan olevan lähinnä huumorisivusto lätkäjengille?