Kyllä Lukko on edelleen varmasti valmis maksamaan hyvin, mutta pitää olla laatupelaaja ja tavoitteet korkealla. Krejcik on tästä hyvä esimerkki.
Lehtinen.Lukko kirjoittelee, että huomenna julkaistaan pelissä "mairea" kahden vuoden jatkosoppari. Voisi ajatella, että tulosyksikön kaverista kysymys. Ilomäki olis ihan kiva.
Ketä?Itse näen, että Dsnforrhin .
Itse näen, että Dsnforrhin ja DeFazion jatko on etusijalla. Ilomäki alkaa olla siinä iässä, että jos haluaa tehdä ispt rahat niin nyt on mentävä. Varmasti odottaa kevääseen KHL diiliä.
Laitisella ei taida olla sopimusta Lukon kanssa ensi kaudesta? Jos Reunanen jatkaa loppu kauden samaan malliin, niin luulenpa että hän lähtee ison meren taakse, kun Rangerssillakin on jonkinlainen re-build menossa. Heinola on toinen mahdollinen lähtijä, vaikka en siihen itse vielä usko. Muuten kyllä näyttää hyvältä puolustuksen suhteen.Heinola, Reunanen, Sevänen, Kukkonen, Laitinen, Palojärvi.
Lukolla on tuossa todella hyvä kuusikko ensi kaudelle.
Vaikea uskoa, että sekä Ahonen että Auk saisivat jatkot. Krejcik jos lähtee, varmasti tulee sitten ulkoa ykköskorin hankinta.
Reunasella on kuitenkin takana vasta puoli kautta liigaa. En usko että lähtee vaan järkevämpää vetää kausi vielä Suomessa.Laitisella ei taida olla sopimusta Lukon kanssa ensi kaudesta? Jos Reunanen jatkaa loppu kauden samaan malliin, niin luulenpa että hän lähtee ison meren taakse, kun Rangerssillakin on jonkinlainen re-build menossa. Heinola on toinen mahdollinen lähtijä, vaikka en siihen itse vielä usko. Muuten kyllä näyttää hyvältä puolustuksen suhteen.
eiköhän Simo-Pekka Riikola vaihda maisemaa sopimuksesta huolimatta?
Vaikea uskoa mahtuvan rosteriin.Mistä moinen päättely?
En ole ihan varma, mutta Rangersin varaus taitaa raueta jos eivät tarjoa sopimusta Reunaselle ensi kesänä.Reunasella on kuitenkin takana vasta puoli kautta liigaa. En usko että lähtee vaan järkevämpää vetää kausi vielä Suomessa.
Niin ja eiköhän Simo-Pekka Riikola vaihda maisemaa sopimuksesta huolimatta?
Taisi olla Tuokkola joka laittoi Riikolan KalPasta ulos. Virta sen sijaan nosti Riikolan Liigaan kaudella 2010-2011. Heikki Liedes sen sijaan sai Virran KalPasta lähdöt kesken sopimuksen ja lähellä se oli Lukossakin.Vaikea uskoa mahtuvan rosteriin.
Pekkahan on lähes kaimansa jo kertaalleen ulostanut sopimuksesta huolimatta.
Kun oikein tarkkaan kattoo niin tuo "mustattu" pelaaja instagramin julkaisussa on Tarmo Reunanen.
Joo ei se ainakaan Lehtinen ole, heh. Reunanen olisi loistavaloistava jatko. Tietysti Lehtinenkin.Mun mielestä Tarmo Reunanen on ainut jonka profiili sopii tuohon tummennettuun kuvaan. Justin Danforth voisi olla muuten mutta kaveri on right.
Muistuttaa viime kauden Reunasta. Kaikki ihmettelivät, miksi hankittiin ruipelo wannabe-Karlsson. Se olikin hiomaton timantti. Auk on myös nuori. Kesällä reeniä ja pikkuasiat kuntoon, niin saadaan oma Mathieu Maione.Auk on minusta liian herkkä virheisiin ja sijoittuminen on heikkoa. Vastaavasti hänellä ei ole hyökkäyspäähän mitään sellaisia avuja, millä erottuisi. Lisäksi viimeiset ratkaisut (laukaus/syöttö) ovat järjestään huonoja.
Muistuttaa viime kauden Reunasta. Kaikki ihmettelivät, miksi hankittiin ruipelo wannabe-Karlsson. Se olikin hiomaton timantti. Auk on myös nuori. Kesällä reeniä ja pikkuasiat kuntoon, niin saadaan oma Mathieu Maione.
Aukilla on myös erittäin hyvät kädet, mutta tosiaan tuo liiallinen itseluottamus syö suoritusta. Enkä ole ihan varma, näkeekö kaveri kenttää riittävästi kummallisen asennon vuoksi...No toivotaan, että olen väärässä. Reunasella oli kuitenkin pankissa jo kova laukaus ja kiekollista taitoa, fysiikka vaan oli vielä viime kaudella liian heikko Liigaan.
Auk:lla en itse näe mitään sellaisia ominaisuuksia, että hänestä kuoriutuisi johtavaa kiekollista pakkia Liigaan. Liigaan nousseilla junnuillakin on sijoittuminen parempaa. Toki Auk liikkuu melko hyvin ja pelaa kykyihin nähden todella kovalla itseluottamuksella.