Jos Kannu tulee, niin lupaan:

  • 35 885
  • 127

HOOPEEKOO

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Oliskohan aika nostaa tämä ylös?

Itse lupaan värjätä pääni oranssiksi ja hillua/juhlia viikon humalassa, kun SE päivä vihdoin koittaa! Kova juttu olis vielä, jos jostain sais ritarin varustuksen ja tulis se päällä työpaikalle sen viikon juhlimisen jälkeen.

Muuten niille, jotka eivät vielä tiedä niin tiedoksi että maanantain peliin myydään jo lippuja!
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Tämä ketju kieltämättä herättää paljon hilpeitä muistoja :D

Jos Kannu tänä keväänä tulee, niin lupaan heti ensimmäisen mahdollisuuden tullen istua alas ja itkeä jonkin aikaa. Samanaikaisesti hypin tasajalkaa ja huudan kurkku suorana. Tätä jonkin aikaa jatkettuani unohdan huomisen ja keskityn olennaiseen.
 

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Hassuja asioita

Niin, itse ehkä kyynelehdin tovin, jonka jälkeen teen yksi tai kaksi hassua asiaa.

Ainiin ja alkoholillakin on osuutta asiaan.

Täältä tähän
 

Gagne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikenlaiset pörröiset maskotit, kahdella.
Itsehän olisin ollut entistä hyvinliikkuvaa Tapparaikonia mukaillen "Hiljaa niin saadaan kalaa" (jaa taikauskoinenko?).

Mutta menköön nyt: soitan rapsterille Slayeria tuuballa, tarjoan mr. Pöljälle Pojalle grappaa pullonsuusta sekä suoritan Kaurialan kentällä alastoman sähköisen satasen.

Ja olen sairaslomalla ainakin päivän.
 

Rontti

Jäsen
Suosikkijoukkue
paska kiekko
No jotain pientä

Pesunkestävänä klourihantterina ja takinkääntäjänä lupaan hankkia mestaruuden tuovan maalintekijän fanipaidan ja pitää sitä päälläni koko juhlittavan ajan (poislukien sauna yms. intiimit paikat).

Vaikka toista olen joskus sanonut, lupaan kusta ainakin kerran myös Turkuun päin.
 

Daemon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Juventus, FC Slayer
Jos kannu tulee, lupaan ensi kaudella aloittaa mestaruudesta puhumisen aiemmin. Vielä en siihen ryhdy.
 

tippaiita

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Viestin lähetti Gagne

Itse lupaan ratkaisevan ottelun jälkihuuruissa vallata TYT:n rappuset Hämeenlinnassa tunnin ajaksi ikivanhassa oranssissa Black Horse-paidassa "sulosäveliä" puhallellen, makkaraa grillaillen sekä pulkkamäkeä laskien.

Tippis lupaa olla jameissa mukana...mutta älä ruttaa torvea enää pahempaan kuntoon, mihin se on jo aikojen saatossa ruttaantunut...make pian suuttuu.
 

rapster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kolarin Turmio
Viestin lähetti Gagne
Mutta menköön nyt: soitan rapsterille Slayeria tuuballa
Lupaan kuunnella.

Totta kai torille on luvattava tulla, ja mestaruussaunaan kanssa. Lupaan myös hieman yllättäen olla tuhannen päissäni ja onnesta sekaisin. Voisin myös luvata huutavani, tosin harkiten. Ehkä "Hassutteleen" ja "Rain"?

Saakohan tällaisista fiilistelyistä pahaa karmaa tai mojoa?
 

Gagne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikenlaiset pörröiset maskotit, kahdella.
Re: Re: Jos Kannu tulee, niin lupaan:

Viestin lähetti tippaiita
Tippis lupaa olla jameissa mukana...mutta älä ruttaa torvea enää pahempaan kuntoon, mihin se on jo aikojen saatossa ruttaantunut...make pian suuttuu.

Jaa että tippaiita... ;)

Venue on muuttunut tämän vuoden bileisiin, mutta kyllä rappusia voidaan mennä pulkkailemaan.
 

Daemon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Juventus, FC Slayer
Jos jossain soi SLAYER niin siellä kelpaa allekirjoittaneenkin olla. Edes kuulemassa - hyvän asian puolesta.

Aiempaan viestiini vedoten en kuitenkaan puhu mestaruudesta, ainakaan vielä.
 

BitterX

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, FC Wacker, Punaportin vapaakaupunki
...juhlia mestaruutta railakkaasti eri kielillä ihan vain siksi, että kaikki ihmiset nykyisessäkin kotikaupungissa saavat kuulla ilosanoman ja siten myös ymmärtävät syyn äärimmäiseen humalatilaani ja voivat yhtyä juhlaan.
 

Boogey

Jäsen
Suosikkijoukkue
Voittamisen kulttuuri
Ehdotus

Niin, ehkä tämä ketju voidaan laittaa lukkoon?

Täältä tähän, mutta

Onnea pronssista. Paremmin kuin meillä.

kts. SM-Liiga>Jokerit>Suomen mestari 2004
 

Axel K.

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Viestin lähetti Boogey
Ehdotus

Niin, ehkä tämä ketju voidaan laittaa lukkoon?

Täältä tähän, mutta

Onnea pronssista. Paremmin kuin meillä.

kts. SM-Liiga>Jokerit>Suomen mestari 2004

Niin tätähän ei ole sidottu mihinkään vuoteen...

Jos kannu tulee, lupaan parkkeerata rollaattorini torinlaidalle ja lyödä kepillä tahtia, kun poijjaat laulavat "Me ollaan sankareita kaikki".
 

Musta_Kyy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Re: Suomen maajoukkue vs HPK

Viestin lähetti Musta_Kyy
Niin, päivänä eräänä Suomi-Ruotsi peli päättyi 5-6 (3-1,2-3,0-2) ja Suomeen melkein maansuru julistettiin, koska moni suomalainen oli varmaan pari viikkoa ennemmin miettinyt josko tällä otsikolla (Jos kannu...) varustetun ketjun maajoukkueen puolelle kirjoittaisi. Minä olin tuona iltana hieman pettynyt, ihmeissäni ja myös hieman vahingoniloinen! Saavatpahan muutkin suomalaiset tuntea mitä on olla HPK-kannattaja.

Yhtymäkohtia riittää:
- Joukkueet pelaavat hienoa hokia
- Mennään kapealla materiaalilla
- Usein ajatellaan, että nyt jos koskaan
- Yleisö ei tajua realiteetteja, koska usein on pelattu resurssien ylärajoilla
- Odotukset nousevat aina jossain vaiheessa pilviin
- Lopussa tulee aina paniikki ja arkkivihollinen kuittaa
- Ja aina lopuksi: HAAVEET KAATUU!

Onko kellekään teistä tullut mieleen, että suomalainen mielenlaatu asuu juuri selkeimmin täällä Hämeessä?
Itse itseäni lainaten. Listaa voisi jatkaa ainakin yhdellä jutulla:
- Maalivahtipeli ja siitä seuraava jälkipeli Jatkoajassa

PS:Taidan ottaa jokavuotiseksi tavaksi.
 

Rontti

Jäsen
Suosikkijoukkue
paska kiekko
On siis taas tullut aika nostaa tämäkin ketju jälleen esille. En nyt heti millään muista, että mitä kaikkea sitä on aiemmin tullut lupailtua, mutta ennen uusia lupaan hoitaa ne vanhat jaloista pois kuljeksimasta.

Lupaan myös samalla mestaruussaunoa tulevalla MM-kisamatkallamme yhden (1) kokonaisen yön (22-08) mestaruuden kunniaksi. Taukoajoista päätän itse.

rairai
 

Rod Weary

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Kun kannu tulee, lähipiirin ennusteluista huolimatta lupaan olla ainoastaan ylitsekäymättömän onnellinen enkä ollenkaan rasittava pelle seuraavat 16 kuukautta. Oikeesti.
 

Fossey

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Ossi kirjoitti:
Kun kannu tulee, lähipiirin ennusteluista huolimatta lupaan olla ainoastaan ylitsekäymättömän onnellinen enkä ollenkaan rasittava pelle seuraavat 16 kuukautta. Oikeesti.

Itse puolestani lupaan olla rasittava pelle ainakin viikon. Rontin idea pitkitetystä mestaruussaunomisesta kuulostaa myös lupaamisen arvoiselta. Lupaan myös nauttia virkistysjuoman pöyhkeily- ja pintaliitoravitsemusliike Sirkuksessa. Lupaan myös tarjota virvoitusjuoman ensimmäiselle Jatkoaikalaiselle, joka sitä ko. ravitsemusliikkeessä minulta tulee lunastamaan.

Lisää lupauksia annan kun kannu lähestyy.
 

BitterX

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, FC Wacker, Punaportin vapaakaupunki
Lupaan olla rasittava pelle aina Suomessa ollessani - siihen asti, kunnes saan uudestaan yhtä hyvän syyn olla rasittava pelle.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Gagne kirjoitti:
Kevättä ilmassa. On siis lupausten aika. Mitä Sinä lupaat tehdä JOS (!!!!!) Tuulola kohottelee Kanadamaljaa 10 play-offs voiton jälkeen ?

Itse lupaan ratkaisevan ottelun jälkihuuruissa vallata TYT:n rappuset Hämeenlinnassa tunnin ajaksi ikivanhassa oranssissa Black Horse-paidassa "sulosäveliä" puhallellen, makkaraa grillaillen sekä pulkkamäkeä laskien.

Heh, sanotaan nyt se itsestäänselvyys - mites se Marko sinne juhliin nyt samantien eksyisi?

Minä lupaan möksätä hävittyjä eurokossuja ja viiskymppisiä kun te pyöritte täällä kaupungilla (alazti!) enemmän tai vähemmän aitojen poikienne kanssa.

Eikö se ronssi tai hopia riittäis?
 

Hegu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Helppo lupailla

Ronning kirjoitti:
Heh, sanotaan nyt se itsestäänselvyys - EI!!!
Eiköhän sitten jätetä samantien kokonaan mitalitta. =)
Voinen luvata juoksevani Tiiriön kaupoilta mökilleni Takajärvelle(Hämptonilaiset tietänevät paikan, Rengon suunnassa). Saa tulla fillarin selästä / auton ikkunasta kannustamaan suorituksessa...
 

Ronning

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Vancouver Canucks, Cliff Ronning
Minä ainakin lupaan karauttaa niiltä sijoiltani Hämpstoniin ja soitella skeballa voittosäveliä kunnes kaikki (myös vara)kielet on katki. Ja vähän sen jälkeenkin.


"Mä olen Jäiden Ritari, Luistimilla ratsastan, on maila miekkani"
 

ptctinke

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Kuntoillaan...

Hegu kirjoitti:
Eiköhän sitten jätetä samantien kokonaan mitalitta. =)
Voinen luvata juoksevani Tiiriön kaupoilta mökilleni Takajärvelle(Hämptonilaiset tietänevät paikan, Rengon suunnassa). Saa tulla fillarin selästä / auton ikkunasta kannustamaan suorituksessa...

Kun täällä kerran ruvetaan harrastamaan liikuntaa, niin lupaan jos kannu tulee niin:
Rullaluistelen nykyisestä olinpaikastani Joensuusta Rinkelinmäelle.Sauvojen kanssa tietysti.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös