Jos Kannu tulee, niin lupaan:

  • 35 889
  • 127

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Ensin tulen torille ja sen jälkeen tulen torille. Juhlahumua saa kestää niin paljon kuin vain voi. Kiitti vitusti valtio, kun lomat on kortilla..
 

Squit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK ja KaMa
Jos kannu tulee niin..

..saavun täältä satakunnan siimekesestä häptöniin dösällä ja maksan matkan jopa mukisematta. Sen jälkeen kierros Kerholaisiin pyhiinvaellus kohteisiin joka päätty, tottakai pintaliitoskenen ykkösmestaan, Sirkukseen.

Siitä eteenpäin jätän suosiolla aikatauluni auki.
 

Jomppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Jomppa kirjoitti:
Vois vaikka ottaa. Edes viikon.

Päivitetäänpäs tätä. Osallistun myös Rontin järjestämään sauno ja viihdy Latviassa-tapahtumaan. Ja mitä tulee ottamiseen, niin viikko -> yhdeksän päivää.
 

kapusta

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK ry
Boogey kirjoitti:
Ehdotus

Niin, ehkä tämä ketju voidaan laittaa lukkoon?

Täältä tähän, mutta

Onnea pronssista. Paremmin kuin meillä.

kts. SM-Liiga>Jokerit>Suomen mestari 2004


Ei laitettu tätä ketjua lukkoon! Sperengele! Gagnen seuraan vois liittyä makkaran paiston ja kirkkaitten maistelun merkeissä- Tuuban suoltaessa sulosäveliä.Minä tuon nakkeja ja Jokelan Leksa paistopystin!
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Vuonna 1993 olin ulkomailla playoffsien aikaan. Tosin valierat ehdin viela nakemaan Suomessa. Nyt 13 vuotta myohemmin olen taas ulkomailla playoffsien aikaan. Nyt tosin jo ratkaisevan pelin aikana. Pitaisi vissiin lahtea joka vuosi reissaamaan playoffsien aikaan, niin Kerhon finaalipaikasta tulisi vakio.

Hieno homma, perkele! En lupaa tehda mitaan suurempaa, jos kannu tulee. Finaalipaikan vuoksikin jouduin tarjoamaan matkakumppaneilleni oluet, kun olin sellaiset jo luvannut. Tulee muuten liian kalliiksi. Mutta so not...
 

Rod Weary

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Olen tässä koko aamun pähkäillyt, kenen numerolla varustetun uuden kuosin paidan hommaisin ensi kaudelle. Tulin siihen tulokseen, että vaikka koko joukkue on täynnä hyviä ehdokkaita, en käyttäisikään omaa järkeäni valinnassa. Mestaruuden ratkaisevan voittomaalin tekijän pelipaita voisi olla kiva muisto kaudesta 05/06.
 

Vele

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK ja Leijonat
Jos kerho voittaa lupaan juoda sen kunniaksi voittokahvit. Ei tuu ainakaan liikojan luvattua :)
 

Leija-La

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Menen vetään vappuna peet olalle kirkkopuistoon eli nuorisokielellä kikeen
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Mä lupaan, että muualla maailmassa ihmetellään, miten voi ammattilaissarjassa harrastaa liiketoimintaa yhdistysmuodossa ja voittaa vielä mestaruuden.

Ei vaan, mä lupaan onnitella rehdisti HPK-faneja paremman joukkueen voitosta. Tietenkin toivon ja uskon, ettei HPK voita. Jätetään kuitenkin sille vaihtoehdolle pieni mahdollisuus ;).
 

Tilatiili

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Metaani CH
Axel K. kirjoitti:
Jos kannu tulee, lupaan parkkeerata rollaattorini torinlaidalle ja lyödä kepillä tahtia, kun poijjaat laulavat "Me ollaan sankareita kaikki".
Akselilla on reilu vuorokausi aikaa nyrjäyttää nilkkansa (molemmat). Vai oliko tää vaan vertauskuvallinen rock-ilmaus?

Itse en uskalla tähän väliin luvata enää mitään, koska en vaan uskalla. Tai no jospa itkut tirauttaisin?
 

Twite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho
... käydä kesän aikana Wingseissä (tjsp) syömässä A Heino fan club t-paita päällä.
 

M10

Jäsen
Lupaan tarjota Sirkuksessa tequilan ensimmäiselle Kerhon mestaruus -juhlijalle, joka paljastuu Jatkoajan hemmoksi.

Käsi sydämellä
M10
 

pokki

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Minnesota Wild, Manchester United
Jaahas, mitenkäs tämä ketju on mennyt minulta kokonaan ohi? Onhan se hyvä edes päivää ennen mahdollista H-hetkeä herätä tähän päivään. Noh, pessimistiltä tällaiset pikkuasiat jäävät huomaamatta.

Mitäkö lupaan...hmm.

Olisin sanonut pari vuotta sitten, että tatuoin Kerhon ritaripään ja vuosiluvun, mutta nyt tuo tatuointi on kyllä varattu jälkipolven nimelle, joten tarttis varmaan vaihtaa lupausta.

Ehkä minä sitten lupaan tarjota Morrow10:n tapaan mestaruuskaljan ensimmäiselle jatkoajan kirjoittajalle, joka tulee baarissa nykäisemään hihasta. Jos mestaruussikareita vielä silloin löytyy, saa kyseinen henkilö myös oman tahtonsa mukaan pössytellä mikäli siltä tuntuu.

Torilla lupaan olla joka tapauksessa. Siellähän on screeni ja kaikki. Eihän tuota kikepuiston teinihippamenoa ole tullut pitkään aikaan tarkastettua, joten sinne vain kaikki kynnelle kykenevät!
 

vellulaitinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho
pokki kirjoitti:
Torilla lupaan olla joka tapauksessa. Siellähän on screeni ja kaikki. Eihän tuota kikepuiston teinihippamenoa ole tullut pitkään aikaan tarkastettua, joten sinne vain kaikki kynnelle kykenevät!

Niin, tästä pitikin kysymäni. Elikkä jos Kertsi huomenna vie pytyn, niin onko näistä torin mestaruusjuhlista / järjestelyistä mitään tietoa?
Meinaan siis että moneltako mahdollinen ohjelma alkaisi, onko minkäänlaisia esiintyjiä (ei sitä "mestaruusbändiä" sinne, pliis) kuinka kauan se kestää jne. Ollaanko mitään ohjelmaa edes järjestämässä, vai onko tori tarkoitettu vaan turenkilaisten yleiseksi juomis- ja halailupaikaksi?
Ei ole missään näkynyt infoa...

Sori vaikka ei nyt ihan aiheeseen kuulu, mutta en nyt omaa ketjua tälle viitsinyt avata.
 

Jomppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
pokki kirjoitti:
Torilla lupaan olla joka tapauksessa. Siellähän on screeni ja kaikki. Eihän tuota kikepuiston teinihippamenoa ole tullut pitkään aikaan tarkastettua, joten sinne vain kaikki kynnelle kykenevät!

Ei pysty tulemaan. Joutuu lähtemään Poriin. Sori!
 

tuuski

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallo-Kärpät
pokki kirjoitti:
Torilla lupaan olla joka tapauksessa. Siellähän on screeni ja kaikki. Eihän tuota kikepuiston teinihippamenoa ole tullut pitkään aikaan tarkastettua, joten sinne vain kaikki kynnelle kykenevät!
Kävin tiedustelutj-koulutuksen saaneena valmistelemaan tulenjohtopaikan äskettäin, mutta eihän siellä mitään ollut vielä. Kikepuisto oli aidattu! Missä ne nykyään Ofeliaa ja toisiaan kumoaa?

Tuleekohan screeni siihen esiintymislavan eteen/kiinni vai mihin suuntaan? Jos se tulee lavan yhteyteen, niin aurinko paistaa silmiin ainakin jossain vaiheessa pahasti.
---
Jos Kannu tulee, niin lupaan lisätä suosikkijoukkueeksi Pallo Kärppien lisäksi Kerhon.
 

ptctinke

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
ptctinke kirjoitti:
Kun täällä kerran ruvetaan harrastamaan liikuntaa, niin lupaan jos kannu tulee niin:
Rullaluistelen nykyisestä olinpaikastani Joensuusta Rinkelinmäelle.Sauvojen kanssa tietysti.
Kaivoin luistimet esiin.
 

mikkoz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho
Panokset kovenee!!

Jos kannu tulee, niin lupaan:

Että vapun jälkeen en juo kuukauteen pisaraakaan alkoholia, rupeen käymään punttisalilla ja hommaan vosun.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös