Jos Kannu tulee, niin lupaan:

  • 35 886
  • 127

Rod Weary

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Viestin lähetti Daespoo
Lintumäki olisi voinut luvata että jos HPK voittaa mestaruuden niin seura lopettaa tiedon panttaamisen ja hoitaa talousasioista tiedottamisen yhtä avoimesti kuin muutkin seurat. Lisäksi oikeat järjestysmiehetkin olisi kiva asia.

Mutta mestaruutta ei tullut eli näitäkään asioita tuskin nähdään tällä kaudella.
Kun nyt lähdettiin sille linjalle, että tehdään lupauksia toisten puolesta, sinäkin voisit luvata ensi kautta varten lakata aukomasta päätäsi asioista, jotka eivät sinulle kuulu. Oikeastaan voisit toteuttaa sen jo nyt, koska Kerho kuitenkin voittaa mestaruuden.
 

Musta_Kyy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Viestin lähetti Daespoo
Viihdyttävää luettavaa kerta kaikkiaan, harmi että missasin tämän aikaisemmin.
Johtuu varmaan siitä, että otit niin vakavasti Bluesin tippumisen puolivälierissä, ettei päivittäinen HPK-ketjuissa vittuilu ja samojen hölmöjen keksintöjen jankuttaminen enää ollut niin hedelmällistä. Ja muutenkin Jatkoajassa pyöriminen saattoi olla niin tuskallista, että pidit Jatkoajasta viikon paussin, kun itsetunto ei kestänyt mahdollista kuittailua vittuiluviesteihisi.
No, loma näyttää tehneen sinulle hyvää, olet jälleen oma itsesi ja meidän viihdyttäjämme...
 

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
Mustalle Kyylle tiedoksi että täällä HPK alueella olen kirjoittanut n.10 viestiä yhteensä, niistä viimeisin tammikuulta ja kaikki liittyivät samaan aiheeseen. Päivittäinen vittuilu HPK-ketjuissa? Ookay.

Viikon paussi Jatkoajasta? Milloin tämä tapahtui ja otitko ihan aikaa? Sen lisäksi että lasket (tosin väärin) viestieni määrää HPK-ketjuissa pidät kirjaa myös vierailuistani palstalla yleensä. Pieni pakkomielle kenties? Huolestuttavaa joka tapauksessa, tosin otan ilolla vastaan sen huomion että osan HPK-faneista saa näin helposti pois tolaltaan.

Kirjoitukseni tähän ketjuun oli tarkoitus olla pieni kuitti sitä itsevarmuutta kohtaan jolla muutamat HPK-fanit odottivat mestaruuden tulevan Hämeenlinnaan. Ilmeisesti tämä putoaminen oli kuitenkin liian kova paikka monelle.

Itseäni ei Bluesin putoaminen harmita, pistimmehän Tapparan paljon kovemmalle kuin esim. HPK.
 

Musta_Kyy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Viestin lähetti Daespoo

Itseäni ei Bluesin putoaminen harmita, pistimmehän Tapparan paljon kovemmalle kuin esim. HPK.

Eiköhän tämä sönköttäminen kanssasi taas riitä, mutta eiköhän Tappara ollut molempia vastaan maalia vaille laulukuoroa, että vaikea sitten sanoa miten se niin erinomaisesti enemmän oli tiukilla Bluesin kanssa tuo mestari?

Siksi toisekseen, miltä tuntuisi Daespoo, jos sovittaisiin nyt ja tässä, että minä en kirjoittele Daespoo tyylillä Espoon Bluesiin liittyviin viestiketjuihin mitään, etkä sinä kirjoittele HPK:ta koskeviin viestiketjuihin mitään? Voisimme lisäksi yrittää olla kirjoittamatta mitään negatiivista muissakaan ketjuissa samalla periaatteella Bluesin/HPK:n organisaatiosta tai sen kannattajista.
Toki runkosarjaveikkaukset, pelaajiin liittyvät spekuloinnit ja pelitapahtumat voitaisiin jättää pois sopimuksen piiristä, vetääkö kiinni, hyvä Daespoo? Minulle tämä ei olisi kovinkaan suuri uhraus.
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Viestin lähetti Daespoo
Itseäni ei Bluesin putoaminen harmita, pistimmehän Tapparan paljon kovemmalle kuin esim. HPK.

Juu, ja huomattavasti kovemmalle kuin Kärpät. Olette moraalisia kakkosia! Chrisu on Suomen paras urheilutoimenjohtaja. Who let the dogs out! Ugh Ugh Ugh!

Minuakaan ei muuten tuo putoaminen enää harmita, kun alkaa ensi kauden rosteri näyttämään melkoisen kovalta. Tottahan toki tuollainen putoaminen harmittaa hieman vähemmän siellä päässä, kun mestaruuteen ei ollut kuin teoreettiset saumat ja putoaminenkin oli ennustettavissa .
 

Knight Hawk

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Viestin lähetti Daespoo


Mutta mestaruutta ei tullut eli näitäkään asioita tuskin nähdään tällä kaudella.

Eipä sitten taideta nähdä sielläpäin Tony Virtaakaan tulevana kautena - mitenköhän se nyt noin teki, ettei tullutkaan sinne iki-ihanaan espooseen pelaamaan.
 

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
Viestin lähetti Knight Hawk
Eipä sitten taideta nähdä sielläpäin Tony Virtaakaan tulevana kautena - mitenköhän se nyt noin teki, ettei tullutkaan sinne iki-ihanaan espooseen pelaamaan.

Onneksi olkoon Virrasta, on varmasti pätevä kaveri. Henk.koht. odotan Chrisulta hieman parempaa vahvistusta mutta Virtakin olisi kelvannut.

Mielenkiintoista kuulla minkälaisella summalla Päiväkerho palkkasi. Todennäköisesti mies pelaa lähes ilmaiseksi koska Hämeenlinnassa asiat on niin hyvin järjestetty.
 

Spenroos

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, JanPa
Viestin lähetti Daespoo
Mielenkiintoista kuulla minkälaisella summalla Päiväkerho palkkasi. Todennäköisesti mies pelaa lähes ilmaiseksi koska Hämeenlinnassa asiat on niin hyvin järjestetty.

Ammattimiehelle varmasti maksetaan ammattimiehelle kuuluva liksa. Todennäköisesti kuitenkin huomattavasti vähemmän, kuin mitä esim. teidän Ghrisu tarjosi miehelle. Mikäli olet kuunnellut miehen haastatteluja asian tiimoilta, tiedät että vaakakupissa painoi henkilökohtaisetkin asiat (kesällä valmistuva talo, halu palata kotikaupunkiin monen vuoden jälkeen, ym). Mutta varmasti HPK:n kallein pelaaja ensi kaudella, siitä ei epäilystä.

Mitä muuten tulee vierailuusi tässä ketjussa, niin voi herranjestas mitä pelleilyä. Ymmärtäähän sen, että kun ei teidän Chrisu ilmoita pelaajista, niin täytyy taas hakea puhuttavaa jostain muusta. Harmi vaan että se keskustelu pitää taas ohjailla asioihin, jotka eivät kuulune tähän ketjuun.

Vaikea käsittää, mitkä ovat intrestisi tällaiseen tahalliseen provosoimiseen. Provosointi on hauska taiteenlaji, mikäli se tehdään selkeästi kieli poskessa ja suht asialinjalla. Sinun provokatiiviset viestit ovat kuitenkin kaukana siitä. Samaa vanhaa paskanjauhantaa, asioita jotka on koluttu moneen kertaan (lue. talousasiat), sekä asioita jotka ovat vain sinun omia subjektiivisia näkemyksiä (lue. järkkärit).

Jospa keksisit parempaa kirjoitettavaa tai vaihtoehtoisesti pysyisit siellä omalla hiekkalaatikollasi.
 

Rontti

Jäsen
Suosikkijoukkue
paska kiekko
Daespoo on tässä ketjussa jälleen kerran omalla jännällä tavallaan kritisoinut HPK:n talousasioiden tiedottamista, syyttänyt HPK:a tietojen panttaamisesta sekä jälleen kerran kritisoinut myös Rinkelinmäen järjestysmiehiä. Daespoo on myös kertonut meille kaikille että Bluesin putoaminen mitalipeleistä ei häntä suuremmin harmittanut, koska espoolaiset olivat kuitenkin hyviä tai ainakin parempia vastustajia Tapparalle kuin HPK.

Kiitos jälleen näistä Amerikan ja Euroopan mantereita järisyttävistä uutisista.

Ja ihan nyt ketjun varsinaista aihetta noudattaen kysyn sinulta Daespoo mitä sinä olisit luvannut mikäli HPK olisi mestaruuden voittanut?
 

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
Lupaan olla oikeasti onnellinen HPK:n puolesta jos HPK mestaruuden voittaa tällä kaudella.

Joukkueesta pidän hyvin paljon mutta sen fanit tekevät siitä liian usein lähes mahdotonta.
 

Musta_Kyy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Viestin lähetti Daespoo
Mielenkiintoista kuulla minkälaisella summalla Päiväkerho palkkasi. Todennäköisesti mies pelaa lähes ilmaiseksi koska Hämeenlinnassa asiat on niin hyvin järjestetty.

Et sitten lähtenyt ehdotukseeni vai?
 

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
Viestin lähetti Musta_Kyy
Et sitten lähtenyt ehdotukseeni vai?

Valitettavasti niin moni HPK-fani on lähestynyt minua erittäin 'lämpimästi' muotoiluilla yksityisviesteillä että en mitenkään voi jättää teitä oman onnenne nojaan.

Tulen siis jatkossakin valvomaan teidän joka vuotista herneen poimintaanne jotta ette tuntisi itseänne yksinäisiksi.
 

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Pakastin-nenäinen Daespoo tyttöjen saunavuorolla

Niin, itse näkisin näin, että sinä Daespoo, olet myös itse vetänyt suht vahvasti hernemaissipaprikat pakastimineen päivineen nenään eräiden tahojen yksityisviesteistä, mikä lienee ollut em. tahojen tarkoituskin. Provo on siis purrut kuten provon kuuluukin ja paine siellä Espoossa on nousemassa kuin konsanaan tyttöjen saunavuoroa vakoilevan teinipojan housuissa.

Korostettakoon kuitenkin loppukaneetiksi, että itse en kuulu kumpaankaan joukkoon, siis provosoituneisiin, enkä yksityisviestittelijöihin. Siihen en ota kantaa olenko ollut kytiksellä em. tyttöjen saunatilaisuuksissa muuten kuin sanomalla, että ehkä olen, ehkä en.

Täältä tähän
 
Viimeksi muokattu:

Musta_Kyy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Viestin lähetti Daespoo
Valitettavasti niin moni HPK-fani on lähestynyt minua erittäin 'lämpimästi' muotoiluilla yksityisviesteillä että en mitenkään voi jättää teitä oman onnenne nojaan.

Tulen siis jatkossakin valvomaan teidän joka vuotista herneen poimintaanne jotta ette tuntisi itseänne yksinäisiksi.

No, tähän ei voi sitten muuta kuin todeta, show must go on! Ja tuskin olisit halunnut tätä lopettakaan.

Sitten vielä kaikille HPK:faneille (ehkä muillekin) hauskuutukseksi linkki, joka kertoo siitä, kuinka ekonomit viettävät päivät päästään. On helppo nähdä myös joitakin espoolaisia ;) ja ehkäpä joku muukin HPK ry:n talousasioista kiinnostunut jatkoaikalainen tässä sovelluksessa.

http://www.foulds2000.freeserve.co.uk/economists.htm

Hauskaa päivänjatkoa!

PS: Jatkoajan historiassa 0 yksityisviestiä lähettänyt, 1 yksityisviestin saanut Musta_Kyy
 
Viimeksi muokattu:

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Ehdotus Daespoolle: Jos Kerho voittaa mestaruuden ensi keväänä, tai jonain toisena keväänä, niin uskaltaudu sillä kertaa paikalle fanien juhliin. Sama systeemi kuin tänä keväänä olleen saunaillan kanssa, eli kaikki maksetaan. Onko diili?
 

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
Valitettavasti en pysty sitoutumaan tässä vaiheessa mitenkään moiseen koska aikatauluista ei koskaan tiedä.
 

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sinivalkokeltainen
Mä voin stuntata Daespoota jos voitatte ensi vuonna. Mut pitäisikö minun ensin provosoida teitä?
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Viestin lähetti Nikke
Mä voin stuntata Daespoota jos voitatte ensi vuonna. Mut pitäisikö minun ensin provosoida teitä?
Toki olet tervetullut Daespoon mandaatilla jos hän jänistää taas, mutta valitettavasti emme voi tarjota sinulle kunniavieras-asemaa. Sinulta puuttuu vielä paljon saavutuksia, ja ne ovat jotain ihan muuta kuin provosointia. Jos asia kiinnostaa enemmän, ota yhteyttä yksityisviestillä.

Ja sanomattakin on selvää, että olet tervetullut myös omana itsenäsi.
 

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
Nikke, helpoin tapa päästä kunniavieraaksi on kyseenalaistaa HPK:n kirjanpito ja muu taloudellinen tiedotus, tästä yleensä seuraa mukava nippu YV:tä, hyvällä tuurilla saat muutaman pakkomielteisen Hämeenlinnalaisen seuraamaan jokaista liikettäsi.
 

Master God

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallokerho
Viestin lähetti Daespoo
Nikke, helpoin tapa päästä kunniavieraaksi on kyseenalaistaa HPK:n kirjanpito ja muu taloudellinen tiedotus, tästä yleensä seuraa mukava nippu YV:tä, hyvällä tuurilla saat muutaman pakkomielteisen Hämeenlinnalaisen seuraamaan jokaista liikettäsi.
Ehei... ei se noin helppoa ole. Pitää osata kehitellä omasta päästään salaliittoteorioita ja kertoa niistä JA:n keskustelupalstalla siten, että vielä itse uskoo niihin. Siihen ei ihan jokainen espoolainenkaan pysty. :)
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Viestin lähetti Master God
Pitää osata kehitellä omasta päästään salaliittoteorioita ja kertoa niistä JA:n keskustelupalstalla siten, että vielä itse uskoo niihin.
Tai sitten pitää osata herättää suunnatonta hilpeyttä kirjoituksillaan toistuvasti ja usein. Suorituksen arvoa lisää oman uskottavuuden täydellinen nollaaminen sekä itsekriittisyyden täydellinen käyttämättä jättäminen. Tosin tämä keino on jo käytetty, joten jotain uutta pitäisi keksiä...
 

St103

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
da_ESPOO

Älkää nyt hyvät veljet tuomitko kaikkia Espoolaisia samaan kompostiin otsikon nimimerkin kanssa.
Edustaa veijari nimímerkistään huolimatta vain itseään.

Itse asiassa luvalla sanoen hulvaton nimimerkki; daEspoo , daTurku, daJyväskylä...

Siitä huolimatta kaikille Hyvää Pääsiäistä !!!

Mämmiä naamaan ja myös muniakin saisi olla sano entinen piika...
 
Viimeksi muokattu:

wilco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK,LiPu
Re: Pakastin-nenäinen Daespoo tyttöjen saunavuorolla

Viestin lähetti ervatsalo
Siihen en ota kantaa olenko ollut kytiksellä em. tyttöjen saunatilaisuuksissa muuten kuin sanomalla, että ehkä olen, ehkä en.


...ja taas kerran toivoisin olevani, vai?

Mutta, kuten st103 tuossa ilmoittelee. Hyvää pääsiäistä! Taidanpa tästä mennä etsimään pääsiäispupun piiloittamia pulloja puskista...

Että silleen...
 

Musta_Kyy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Suomen maajoukkue vs HPK

Niin, päivänä eräänä Suomi-Ruotsi peli päättyi 5-6 (3-1,2-3,0-2) ja Suomeen melkein maansuru julistettiin, koska moni suomalainen oli varmaan pari viikkoa ennemmin miettinyt josko tällä otsikolla (Jos kannu...) varustetun ketjun maajoukkueen puolelle kirjoittaisi. Minä olin tuona iltana hieman pettynyt, ihmeissäni ja myös hieman vahingoniloinen! Saavatpahan muutkin suomalaiset tuntea mitä on olla HPK-kannattaja.

Yhtymäkohtia riittää:
- Joukkueet pelaavat hienoa hokia
- Mennään kapealla materiaalilla
- Usein ajatellaan, että nyt jos koskaan
- Yleisö ei tajua realiteetteja, koska usein on pelattu resurssien ylärajoilla
- Odotukset nousevat aina jossain vaiheessa pilviin
- Lopussa tulee aina paniikki ja arkkivihollinen kuittaa
- Ja aina lopuksi: HAAVEET KAATUU!

Onko kellekään teistä tullut mieleen, että suomalainen mielenlaatu asuu juuri selkeimmin täällä Hämeessä?
 
Viimeksi muokattu:

Spenroos

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, JanPa
Re: Suomen maajoukkue vs HPK

Hui, jollain muullakin on siis aivan samanlaisia aatoksia kuin itselläni. Olen miettinyt ihan samaa. Mietimpä jo sellaistakin juttua, että jospa olen jotenkin kannattajana huonoa onnea tuova henkilö. Niin yhtäläisiltä vaikuttaa maajoukkueen ja HPK:n tämän kautinen menestys.

Koko päivän on joka puolella kuulunut, kun ihmiset kyselevät että voiko näin käydä millekään muulle joukkueelle kuin Suomelle. Kyllä voi, tällaista tapahtuu myös HPK:lle. Surullista mutta totta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös