Jos Kannu tulee, niin lupaan:

  • 35 886
  • 127

Twite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho
Gagne kirjoitti:
Noin. Kuninkaallinen, armoitettu Pallokerho on nyt yhtä tuubaa rikkaampi.
Kävin toimistolla ostamassa mestaruuspalapelin (jonka kuva tosin ei ollutkaan Mestaruussauna!:sta, onneksi). Näin toimiston nurk... ööh, kunniapaikalla vitriinissä the Tuuban. Kyllä, siellä se möllötti ja huokui mestarillisuutta.

Varsinainen asia tähän ketjuun oli se että uteliaisuuttani kysyisin että onko pyöräilyt ja rullimiset suoriteltu vai tuliko pöydän vientejä Renkoon esteeksi?
 

ptctinke

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Twite kirjoitti:
Kävin toimistolla ostamassa mestaruuspalapelin (jonka kuva tosin ei ollutkaan Mestaruussauna!:sta, onneksi). Näin toimiston nurk... ööh, kunniapaikalla vitriinissä the Tuuban. Kyllä, siellä se möllötti ja huokui mestarillisuutta.

Varsinainen asia tähän ketjuun oli se että uteliaisuuttani kysyisin että onko pyöräilyt ja rullimiset suoriteltu vai tuliko pöydän vientejä Renkoon esteeksi?
Rullailu odotuttaa vielä itseään. Niinkin maalliset asiat kuin kunto, järjestelyt ja työkin haittaavat suorituksen aloittamista.
Kilometrejä on takana n. 1500. Alkuperäisen suunnitelman mukaan pitäisi viikkomatkan olla jo pitempi.
Katsotaan tuleeko lumi ja jää vastaan....Olen kuitenkin tottunut pitämään sanani ennemmin tai myöhemmin.
 

bitnir

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Vähän myöhään liikkeellä, mutta omat lupaukseni:

1) Ostin fanituotteen,
2) Olen entistäkin ärsyttävämpi ja puusilmäisempi Kerho-fani ja
3) Olen paikalla, kun mestaruusviiri nousee kattoon ja
4) Jos piensijoittajille tarjotaan mahdollisuus, sijoitan pienen summan tukiyhtiön osakkeisiin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös