Trevor Gillies
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK, FLA, RAMI, PENA
Löytyy ainoastaan kulmissa möyrintää ja sitkeyttä.Nyt Peltonen sitä tutinaa ja tötinää kentälle!
Löytyy ainoastaan kulmissa möyrintää ja sitkeyttä.Nyt Peltonen sitä tutinaa ja tötinää kentälle!
No muistin nyt vaan väärin tämän asian siten, että muistin Lahtisen ja Rönnin saaneen potkut seuroistaan saman tien, kun nämä tapaukset tulivat ilmi. Mutta sitä ei nyt sitten käynytkään. Kuitenkin se ero tässä asiassa silti oli, että nämä kaksi kaveria saivat silti potkut myöhemmin seuroistaan, toisin kun Rask meillä.
Äläkä vääristele puheitani, sillä en ole verrannut tätä Raskin tekoa näihin tuomittuihin raiskauksiin. Mä tässä sitä paitsi olen muutenkin pitänyt tätä Raskin tekoa huomattavasti pahempana, kun mitä valtaosa keskusteluun osallistuneista. Mä ja Gillies tässä ollaan melkein kovasanaisimmin tuomittu tätä Raskin hölmöilyä.
Nähtävästi tämä on sitten ollut aina tämän seuran tapa hoitaa näitä asioita. Mutta JYP sen sijaan taisi purkaa Lahtisen sopimuksen heti välittömästi jo siinä vaiheessa, kun häntä edes epäiltiin raiskauksesta, eli ei jääty edes odottamaan ensin sitä oikeuden tuomiota, vaan uskallettiin toimia heti seuran mainetta ajatellen.
1. Sivulliset kertoo että vauhtia oli veressä enemmän kuin alkoholilla saaPäivityksessään sulhanen kirjoitti Raskilla olleen ravintolassa vauhti päällä ja että alla oli ”selkeästi muuta kuin alkoholia”.
– Ei ole tällä hetkellä mitään tietoa sellaisesta, Sneen kommentoi.
Valaisetko tietämätöntä keitä nämä sivulliset ovat olleet kun itse en ole uutisista onnistunut sellaista havaitsemaan1. Sivulliset kertoo että vauhtia oli veressä enemmän kuin alkoholilla saa
No muistin nyt vaan väärin tämän asian siten, että muistin Lahtisen ja Rönnin saaneen potkut seuroistaan saman tien, kun nämä tapaukset tulivat ilmi. Mutta sitä ei nyt sitten käynytkään. Kuitenkin se ero tässä asiassa silti oli, että nämä kaksi kaveria saivat silti potkut myöhemmin seuroistaan, toisin kun Rask meillä.
Äläkä vääristele puheitani, sillä en ole verrannut tätä Raskin tekoa näihin tuomittuihin raiskauksiin. Mä tässä sitä paitsi olen muutenkin pitänyt tätä Raskin tekoa huomattavasti pahempana, kun mitä valtaosa keskusteluun osallistuneista. Mä ja Gillies tässä ollaan melkein kovasanaisimmin tuomittu tätä Raskin hölmöilyä.
Hääseurue jatkoilla antaa varmaan todellisen asiantuntijalausunnon aiheesta. Alkoholilla saa yllättävän hyvät vauhdit.1. Sivulliset kertoo että vauhtia oli veressä enemmän kuin alkoholilla saa
Eihän se noin mennyt. Pariskunta oli some-viestinsä jälkeen yhteydessä HIFKiin, joka kävi Raskin kanssa puhuttelun, antoi varoituksen ja käski pyytämään anteeksi.Lopultahan tässä tapauksessa ei kuultu kuin toisen puolen näkemys tapahtuneesta, joka vielä kaiken lisäksi vedettiin pois. Eli poistettiin 20min sisään ilmeisesti kirjoittajan toimesta. Tämän jälkeen tuli tieto, että Rask ja hääpari oli sopinut tapauksen. Itsellä ei ole mitään tietoa asiasta mutta tässä haisee vahvasti sellainen että puolin ja toisin on ollut railakasilta.
Toisin sanoen itse koen, että tässä ei ole tullut vielä niin paljon informaatiota esille että tästä pystyy oikeasti tekemään mitään syväluontaista analyysia. Pelkästään oletuksia.
Onkohan muuten Jatkoajan historian eniten kommentteja saanut yksittäisen pelaajan ketju
No niinhän noita näkyy olevanEi ole, lähellekään. Pelkästään IFK:n värikäs (lähi)historia tuntee melkoisia persoonia, joiden ketjuihin on kirjoitettu tätä ketjua huomattavasti enemmän. Karalahti, Peltonen, Granlund, Kuhta, Petrell, Gillies, Salmelainen, Finley jne. Ja toki muiden joukkueiden osiossa sama juttu.
Esim. Nick Ritchie 129 sivua.Eikai ketjua ole tarvis sulkea kun Rask kuitenkin IFKssa pelaa.
Onkohan muuten Jatkoajan historian eniten kommentteja saanut yksittäisen pelaajan ketju
Mutta ei ilmeisesti ole tarpeeksi informaatiota, vaikka kaikki HIFKin viestintä kertoo selvää kieltä siitä mikä oli mr. Suihinottokoneen rooli tapahtumassa. Jotenkin säälittävää yrittää spinnata tätä niin, että "molemmilla osapuolilla oli railakasta".
Kansanedustajiltakin kommenttia:
Politiikka | Seksuaalista häirintää siedetään urheilussa liikaa, sanovat kansanedustajat – Joonas Raskin tapauksen käsittely HIFK:ssa herättää ihmetystä Politiikka | Seksuaalista häirintää siedetään urheilussa liikaa, sanovat kansanedustajat – Joonas Raskin tapauksen käsittely HIFK:ssa herättää ihmetystä
Eliteprospectsin mukaan pelannut Kolleissa 2 peliä kaudella 92-93.No niin, näin kauan kesti ennen kuin poliitikot lähtivät keräilemään irtopisteitä. Muistanko oikein, että Wallinheimokin oli alunperin IFK:n kasvatti, vaikkei huoppuvuosinaan meillä pelannut? Jotenkin muistelisin nähneen hänet rightin puolen veskarina meidänkin maalilla jossain yksittäisessä ottelussa, tai vähintään alkulämmittelyssä.
Tuliko Hifkin suhtautumnen asiaan yllätyksenä kenellekään? Ei ainakaan meille, jotka ovat lukeneet samat tarinat (jotakuinkin sanasta sanaan) aikoinaan kun Jeren säätämisiä julkisuudessa puitiin.
Jere ja Joonas ovat periaatteessa niitä uhreja tässä.Tuliko Hifkin suhtautumnen asiaan yllätyksenä kenellekään? Ei ainakaan meille, jotka ovat lukeneet samat tarinat (jotakuinkin sanasta sanaan) aikoinaan kun Jeren säätämisiä julkisuudessa puitiin.
Vai niin. Avaatko vaikka pääpiirteittäin erot?Näiden kahden tapauksen suhtautumisella on eroa kuin yöllä ja päivällä.
Vai niin. Avaatko vaikka pääpiirteittäin erot?
Historia on hallussa ja hyvin tiedossa miten Frank Jereä aikanaan suojeli. Pointtini olikin se miten tästäkään asiasta ei koidu pelaajalle mitään sanktiota. Jereltä edes vietiin iso osa liksaa veks. Rask sai suullisen varoituksen, mikä on yhtä kuin ei mitään. Seuraavaksi kerrotaan kuinka yhteisö ei jätä pelaajaa yksin ja ollaan tukena. Toimi hienosti esim. Jeren (ja jokusen muunkin) pelaajan kohdalla. Munatonta touhua sanon minä!Tässä käsiteltiin julkisesti tilanne ja pelaaja sai välittömästi seuraukset. Sulla ei historia ole kauhean hyvin hallussa jos et tiedä kuinka paljon Karalahtea asioilta suojeltiin. Siinä on aika iso ero.
Nyt ota myös huomioon, että joukkue palaa töihin vasta ensi viikolla joten tässä tehtiin isot liikkeet välittömästi.