Joonas Lyytinen Stadissa

  • 129 020
  • 633

Hattu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kukas sen Juha Rantasila -palkinnon muuten voittikaan kuluneella kaudella? Viitsiskö joku tilastoniilo katsoa muistivihkosta?
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Kunnioitettava mielipide, mutta vaikea uskoa, kun Lyytinen ei saa kiekkoa 95% tilanteistaan maalia kohti niin mistä ne maalit tulisivat? Kousa taas on erinomainen ampumaan blokin läpi ja osoitti viime kaudella, ettei laukauksen tarvitse olla kova, kun se tulee sopivan maskin takaa. Muistelen, että aikoinaan Martti Järventie opetti Melartille terän käyttöä treeneissä niin Kousa voisi opettaa Lyytiselle, miten ampua maalia kohti/blokin läpi.
Tänään kun tsiigasin Kousaa niin mielestäni veti junnumaisesti aivan liian usein päin ensimmäistä karvaajaa. Menikö yksikään edes läpi? Mielipiteitä on yhtä paljon kuin perseenreikiä, minun hanurin fiilis ei välttämättä oikea, mutta aito. Fiiliksellä mennään.
 

Postinjakaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK.
Lyytisellä kyllä pelistä toiseen tulee myös aivan käsittämättömiä hasardeja. Tänään taas bravuuri alimpana miehenä helvetin hidas kärkimiinan yritys, josta vastustaja pääsi läpi. Itse en kyllä näe Lyytistä optimaalisena parina Kousalle, sillä molemmille sattuu isoja virheitä. Lisäksi molemmat kohtuullisen ”heiveröisiä” niin maalinedustan putsaus voi olla ongelma. Mitä tulee Kousan viime kauden miinuksiin niin kyllä niistä osan piikkiinsä voi ottaa itseään pitkään hakenut ja kuntouttanut Joonas Järvinen, jota Pikkarainen väkisin tunki Kousan pariksi. Lyytinen taasen muistaakseni pääsi pelaamaan Varakkaan ja Motinin kanssa.

Jotenkin se silti viime keväänä pelasi todella hyvin ne pari peliä Kousan parina.

HIFKn ongelma ei ole Joonas Lyytinen vaan toi Motin-Laakso yhdistelmä. Sillä rahalla olisi saanut yhden Byströmin/Heshkan tasoisen pakin ja Luoti toimisi tolla tehotilastollaan erinomaisesti mukana.

Mun mielestä Luoti saa aivan liikaa kuraa osakseen.
 

EPK

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Jotenkin se silti viime keväänä pelasi todella hyvin ne pari peliä Kousan parina.

HIFKn ongelma ei ole Joonas Lyytinen vaan toi Motin-Laakso yhdistelmä. Sillä rahalla olisi saanut yhden Byströmin/Heshkan tasoisen pakin ja Luoti toimisi tolla tehotilastollaan erinomaisesti mukana.

Mun mielestä Luoti saa aivan liikaa kuraa osakseen.

No mä olisin tämän iltaisen perusteella valmis luopumaan Lyytisestä saman tien. Kuinka monta kertaa pääsi laukomaan hyvästä paikasta ja laukoi 2 metriä yli? Laukooko Lyytinen ikinä maalia päin tai tekee maalia? Paikkoja on aika monta. Kiekon menetyksiä tuli tänäänkin ja muutamia käsittämättömiä ratkaisuja. Ja silloin kun on tilanne, että laukomisen sijaan voisi jakaa kiekkoa takatolpalle jotta kaveri saisi laittaa tyhjiin niin siinä ei huomaa muita mutta näytti tänään siltä että ei oikein huomannut maaliakaan.

Motin roolissaan on mun mielestä arvokkaampi kuin Lyytinen roolissaan, ottamatta hintaan kantaa.
 

Hokipedia

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, LA Kings, Underdog
Jotenkin se silti viime keväänä pelasi todella hyvin ne pari peliä Kousan parina.

HIFKn ongelma ei ole Joonas Lyytinen vaan toi Motin-Laakso yhdistelmä. Sillä rahalla olisi saanut yhden Byströmin/Heshkan tasoisen pakin ja Luoti toimisi tolla tehotilastollaan erinomaisesti mukana.

Mun mielestä Luoti saa aivan liikaa kuraa osakseen.
Tässä ollaan ytimessä. Juuri tätä olen itse yrittänyt sanoa. Kun saataisiin sinne koodinimi Lepistö/Eronen/Auvitu ja Luoti pudotettaisiin itselleen sopivaan rooliin, eli pois ylivoimalta ja suuresta kiekollisesta vastuusta, niin kaikki olisi hyvin.

Mutta se tosiaan edellyttäisi esimerkiksi Motinin ulostamista ja uuden, kalliin miehen sisään tuomista, joten haaveita vain.
 

Postinjakaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK.
No mä olisin tämän iltaisen perusteella valmis luopumaan Lyytisestä saman tien. Kuinka monta kertaa pääsi laukomaan hyvästä paikasta ja laukoi 2 metriä yli? Laukooko Lyytinen ikinä maalia päin tai tekee maalia? Paikkoja on aika monta. Kiekon menetyksiä tuli tänäänkin ja muutamia käsittämättömiä ratkaisuja. Ja silloin kun on tilanne, että laukomisen sijaan voisi jakaa kiekkoa takatolpalle jotta kaveri saisi laittaa tyhjiin niin siinä ei huomaa muita mutta näytti tänään siltä että ei oikein huomannut maaliakaan.

Motin roolissaan on mun mielestä arvokkaampi kuin Lyytinen roolissaan, ottamatta hintaan kantaa.

Itse en jaksa näistä treenipeleistä hirveästi stressaa jos joku näissä vähän säheltää. Viime keväänä Lyytinen oli meidän kärkipakki. Sen lisäksi tohon Motinin rooliin on tungulla Karjalainen ja Winberg. Molemmat näen sekä potentiaalisempana että edullisempina kuin Motin tai Laakson. Tällöin Motinin ja Laakson voisi helposti vapauttaa ja tilalle tekijämies.

Mutta makueroja. Motinissa mua häiritsee sen olematon hyökkäyspeli. Siis täysin olematon. Siihen päälle ajoittain tulevia nukahduksia, niin on kyllä turhake.

Mutta kaikki voi parantaa. Voi olla, että Johan sekä Luoti parantaa ja me kaikki hymyillään vuodenvaihteessa. Mä nyt hymyilen jos ylipäätänsä kiekkoa pääsisi hallille katsomaan.
 

Iris

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Tässä ollaan ytimessä. Juuri tätä olen itse yrittänyt sanoa. Kun saataisiin sinne koodinimi Lepistö/Eronen/Auvitu ja Luoti pudotettaisiin itselleen sopivaan rooliin, eli pois ylivoimalta ja suuresta kiekollisesta vastuusta, niin kaikki olisi hyvin.

Amen.

Söderholm-Kurvinen
Järventie-Kankaanperä
Vallin-Kousa(/Lyytinen)

Järvinen-Taimi
Grillfors-Auvitu
Generous-Taipalus(/Lyytinen)

Näin mä itsekin näkisin Lyytisen paikan jos halutaan haastaa sarjan kärkijengejä.
 
Viimeksi muokattu:
(1)
  • Tykkää
Reactions: EPK

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Mutta makueroja. Motinissa mua häiritsee sen olematon hyökkäyspeli. Siis täysin olematon. Siihen päälle ajoittain tulevia nukahduksia, niin on kyllä turhake.
Motin kuitenkin teki tuplasti enemmän maaleja ja vain 4 pistettä vähemmän ilman yv-aikaa kuin Lyytinen, terveisin JAn tilastokerho. Vakavasti, kyllä tiedän tasan tarkkaan mitä tarkoitat, sillä pääsin/pääsen ihailemaan Motinin loppumatonta rännikiekko-flipperiä hyökkäyspäässä A5ssa aitiopaikalta.

@Iris on asian ytimessä tuossa yllä mitä tulee Lyytisen rooliin. IFK tyyliin pitänee toivoa Teräväisen ottavan isoja harppauksia tällä kaudella, sillä muuten toisen ylivoiman vaarallisuus kärsii Lyytisen mitättömästä laukausuhasta.
 

VapaahetoisGM

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, K-Vantaa, Minnesota Blue Jays, Kapa, VG-62
Amen.

Söderholm-Kurvinen
Järventie-Kankaanperä
Vallin-Kousa(/Lyytinen)

Järvinen-Taimi
Grillfors-Auvitu
Generous-Taipalus(/Lyytinen)

Näin mä itsekin näkisin Lyytisen paikan jos halutaan haastaa sarjan kärkijengejä.


@Iris on asian ytimessä tuossa yllä mitä tulee Lyytisen rooliin. IFK tyyliin pitänee toivoa Teräväisen ottavan isoja harppauksia tällä kaudella, sillä muuten toisen ylivoiman vaarallisuus kärsii Lyytisen mitättömästä laukausuhasta.

Hämmentävää, kuinka samaa mieltä olen näistä asioista palstalaisten kanssa. Juuri tuollaisessa @Iris in kasaamassa pakistossa ottaisin Lyytisen joukkueeseen enemmän kuin mielelläni. Kun taas @Frankie on ytimessä siinä, mitä olen itse yrittänyt useaan otteeseen sanoa.

En halua, että kaikki lupaavat pelaajat kuten Teräväinen haudataan junnuihin, poppareille tai Mestikseen, mutta eihän IFK:n kokoinen, mestaruutta tavoitteleva seura oikeasti voi lähteä kauteen siinä tilanteessa, että joukkueessa on yksi oikeasti hyvä YV-pakki (Kousa), yksi täysin luokaton YV-pakki (Lyytinen) ja sitä kolmatta ruutua hoitaa kahdeksan liigapelin Teräväinen. Mitä jos Eero ei breikkaakaan ja Lyytisen taso pysyy ylivoiman osalta nähdyn kaltaisena? silloin toinen ylivoimakenttä kuolee täysin.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: WPK

Pekka Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Stadi
@VapaahetoisGM mä diggaan kans, et YV:llä olis kunnon viivapelote. Mut toisaalta, suht hyvin meijän YV toimi viime kaudella ilmankin...eli sinänsä en osta tota "kuolee täysin", koska tuskin kuolee kun muitakin variaatioita löytyy.
 

EPK

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Itse en jaksa näistä treenipeleistä hirveästi stressaa jos joku näissä vähän säheltää. Viime keväänä Lyytinen oli meidän kärkipakki. Sen lisäksi tohon Motinin rooliin on tungulla Karjalainen ja Winberg. Molemmat näen sekä potentiaalisempana että edullisempina kuin Motin tai Laakson. Tällöin Motinin ja Laakson voisi helposti vapauttaa ja tilalle tekijämies.

Mutta makueroja. Motinissa mua häiritsee sen olematon hyökkäyspeli. Siis täysin olematon. Siihen päälle ajoittain tulevia nukahduksia, niin on kyllä turhake.

Mutta kaikki voi parantaa. Voi olla, että Johan sekä Luoti parantaa ja me kaikki hymyillään vuodenvaihteessa. Mä nyt hymyilen jos ylipäätänsä kiekkoa pääsisi hallille katsomaan.

Mä en juuri näe kehitystä Lyytisen peleissä vaan ihan samanlaista sähläystä kuin viime kaudellakin, vedot menee seinille ja kiekkoja hukkuu käsittämättömissä paikoissa.

Ylivoimaa pelaavalle pakille tehot on todella köykäisiä ja iso osa syöttöpisteistäkin tulee eilisen kaltaisesta. Rauhallisessa tilanteessa levittää kiekon laidalle josta Lundell tai joku laukoo sisään. Musta tuntuu siltä, että Lyytinen tarjoilee vastustajille enemmän maalipaikkoja kuin mitä itse on luomassa omille. Mutta se on toki vain tunne.

Eronen Lyytisen paikalle niin puolustus olisi todella hyvä. Tämä "todella hyvä" siksi, että uskon Karjalaisen ja Winbergin ottavan paikkansa ja Ahosella ja Motinilla ei ole kuin parannettavaa, uskon että heistä saa enemmän mitattua ulos.
 

Postinjakaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK.
Mä en juuri näe kehitystä Lyytisen peleissä vaan ihan samanlaista sähläystä kuin viime kaudellakin, vedot menee seinille ja kiekkoja hukkuu käsittämättömissä paikoissa.

Ylivoimaa pelaavalle pakille tehot on todella köykäisiä ja iso osa syöttöpisteistäkin tulee eilisen kaltaisesta. Rauhallisessa tilanteessa levittää kiekon laidalle josta Lundell tai joku laukoo sisään. Musta tuntuu siltä, että Lyytinen tarjoilee vastustajille enemmän maalipaikkoja kuin mitä itse on luomassa omille. Mutta se on toki vain tunne.

Eronen Lyytisen paikalle niin puolustus olisi todella hyvä. Tämä "todella hyvä" siksi, että uskon Karjalaisen ja Winbergin ottavan paikkansa ja Ahosella ja Motinilla ei ole kuin parannettavaa, uskon että heistä saa enemmän mitattua ulos.

Voit olla hyvinkin oikeassa. Erosesta tosin syntynyt vähän sellainen ”perkeleen narri” fiilis. Kun eikös tuo jättänyt option käyttämättä mennäkseen Venäjälle?

Mutta toivotaan, että Luoti kehittyy. Aika nuori kaveri vielä pakiksi.
 

EPK

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Voit olla hyvinkin oikeassa. Erosesta tosin syntynyt vähän sellainen ”perkeleen narri” fiilis. Kun eikös tuo jättänyt option käyttämättä mennäkseen Venäjälle?

Mutta toivotaan, että Luoti kehittyy. Aika nuori kaveri vielä pakiksi.

Mä näen myös sen potentiaalin mutta musta tuntuu että ongelma on siinä, että ei osaa rauhoittua vaan kiirehtii koko ajan ja siksi ei pysty lunastamaan potentiaalia eli ongelma enemmänkin pään sisällä kuin taidoissa tai asenteessa ja nuo pään sisäiset jutut on hankalia, jos ei pelaaja itse oivalla tai löydä keinoja muokata toimintaansa. Mutta odottaisin että laukauksen kanssa tekisivät duunia ja että siihen tulisi kehitystä.

Sama fiilis Erosesta, mutta muuten jäi hyvä fiilis viime visiitistä. Eronen oli monissa tilanteissa todella pehmeä joten ei haittaisi vaikka tulisi joku Auvitun kaltainen puolustaja, mutta ei tietenkään tule, jos ajatus on antaa Winbergille ja Teräväiselle näytönpaikkoja sekä pitää Motin ja Ahonen kokoonpanossa. Seppälän ja Laakson lainalle laittaminen ei auttaisi, sillä pitäisi saada 1-2 pariin pakki, ei rotaatioon. Molemmat pärjännee rotaatiossa ihan hyvin ja molemmat voivat jopa yllättää. Mun mielestä Laakso on pystynyt rooliinsa nähden ihan hyvään peliin ajoittain.
 

Erkka Lapanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK - FC Liverpool
Mutta toivotaan, että Luoti kehittyy. Aika nuori kaveri vielä pakiksi.
Eniten Lyytisessä huolestuttaa laukaisutaito tai lähinnä taidottomuus. Lyytisen vedoissa on kaksi mahdollista osoitetta; metrin ohi tai molarin logoon. Siinä välissä on musta, antimangneettinen alue, johon kiekko ei eksy. Onko laukaisun enää mahdollista kehittyä edes ok - tasolle? Vastustajan kannalta tuollainen pelaaja on, hyvälle maalipaikalle päästessäänkin, täysin harmiton.
 

Postinjakaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK.
Kyllähän toi jengi huutaa yhtä sellaista ”Lepistön/Krejcik” tasoista pelimiestä.

Pakisto on ok, mutta sen pitäisi olla timanttia. Vuosi lisää Winbergille, Teräväiselle ja Karjalaiselle, niin siinä on pohja timanttiselle pakistolle. Mutta kehittyykö nää jo tän kauden aikana kärkijätkiksi? Tai oppiiko Lyytinen osumaan maalipuiden väliin?

Lyytiselle uusi koti ja Lepistö sisään?

Lepistö-Winberg
Kousa-Varakas
Ahonen-Karjalainen
Motin-Teräväinen

Winberg on mun silmään se kaveri, joka kehittyisi nopeastikin jos saisi pelata yhden kauden kokeneen laatupuolustajan kanssa. Nyt sellaista timanttista ”oppi-isää” ei oikein ole. Ahosella ja Motinilla on tarpeeksi tekemistä oman pelinsä parantamisessa
 
Suosikkijoukkue
IFK
Winberg on mun silmään se kaveri, joka kehittyisi nopeastikin jos saisi pelata yhden kauden kokeneen laatupuolustajan kanssa. Nyt sellaista timanttista ”oppi-isää” ei oikein ole.

Varakas ja Kousa kyllä täyttävät nuo kriteerit. Varmasti myös Ahosella ja Motinilla on annettavaa monessa asiassa vaikka eivät nyt mitään aivan armoitettuja tähtiä olekaan. Kokeneita kyllä.

Mutta Winberg-Kousa tai Winberg-Varakas olisi kyllä varmaan sekä toimiva että kehittävä pakkipari. Winberg tulee ensi kaudella tekemään läpimurtonsa ja ottamaan paikkansa top4- puolustajana. Karjalainen ottaa roolin top6-miehistössä.
 

VapaahetoisGM

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, K-Vantaa, Minnesota Blue Jays, Kapa, VG-62
@VapaahetoisGM mä diggaan kans, et YV:llä olis kunnon viivapelote. Mut toisaalta, suht hyvin meijän YV toimi viime kaudella ilmankin...eli sinänsä en osta tota "kuolee täysin", koska tuskin kuolee kun muitakin variaatioita löytyy.

No joo, olihan se vähän karrikoitu, mutta tällä materiaalilla en usko, että kahta oikeasti toimivaa ylivoimakoostumusta saadaan kassattua. Mutta viime kaudella toisessa YV:ssä laukaisu-uhkan toi M.Keränen, jonka lisäksi Turusella, Paajasella ja kumppaneilla oli tässä iso rooli. Miten nyt rakennetaan kaksi sellaista ylivoimaviisikkoa, että molemmat tekevät tasaisesti tehoa?
 

Pekka Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Stadi
No joo, olihan se vähän karrikoitu, mutta tällä materiaalilla en usko, että kahta oikeasti toimivaa ylivoimakoostumusta saadaan kassattua. Mutta viime kaudella toisessa YV:ssä laukaisu-uhkan toi M.Keränen, jonka lisäksi Turusella, Paajasella ja kumppaneilla oli tässä iso rooli. Miten nyt rakennetaan kaksi sellaista ylivoimaviisikkoa, että molemmat tekevät tasaisesti tehoa?
Se jää nähtäväksi. Kyllähän siellä taitoa ja pelikäsitystä löytyy:

- Dyk, hervoton kuti ja vielä raitin jäbä
- Sallinen, viime kauden meidän paras maalintekijä ja hyvä maalineduspelaaja
- lättymestari Saarinen
- Lundell – superseriesissä pääsi esittelemään kutiaan ja pelikäsitys erinomainen
- Hursti – josta tosin emme vielä tiedä juuri mitään
- Jääskä – kunhan saisi ehjän kauden niin nähdään saletisti myös YV:llä
- Leskinen – parin vuoden takaa pistepörssin kakkonen

Ja tohon päälle sitten Kousa, Teräväinen (?) ja villikortti Nordgren. Myös YV:n tuohon kuosiin saanut Kalto jatkaa valmennustiimissä.

En olis siis kovin huolissani.
 

Hokipedia

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, LA Kings, Underdog
Se jää nähtäväksi. Kyllähän siellä taitoa ja pelikäsitystä löytyy:

- Dyk, hervoton kuti ja vielä raitin jäbä
- Sallinen, viime kauden meidän paras maalintekijä ja hyvä maalineduspelaaja
- lättymestari Saarinen
- Lundell – superseriesissä pääsi esittelemään kutiaan ja pelikäsitys erinomainen
- Hursti – josta tosin emme vielä tiedä juuri mitään
- Jääskä – kunhan saisi ehjän kauden niin nähdään saletisti myös YV:llä
- Leskinen – parin vuoden takaa pistepörssin kakkonen

Ja tohon päälle sitten Kousa, Teräväinen (?) ja villikortti Nordgren. Myös YV:n tuohon kuosiin saanut Kalto jatkaa valmennustiimissä.

En olis siis kovin huolissani.
Tässä tullaan taas siihen fundamentalistiseen ongelmaan. On seitsemän ”varmaa” yv-pelaajaa, eli Dyk, Sallinen, Saarinen, Lundell, Hursti, Leskinen ja Kousa. Näiden päälle on loukkaantumisista kärsinyt Jääskä jonka vahvuudet ovat aivan muualla kuin ylivoimalla, täysin kirjoittamaton kortti Nordgren sekä kahdeksan peliä Liigaa pelannut Teräväinen. Ei tuosta saa kahta edes todennäköisesti tehokasta viisikkoa kasaan.

Näin ei tilanne vaan saa IFK:n kokoisessa seurassa ikinä olla. Entä kun pari noista ”varmoista” on loukissa?

Ekassa ylivoimassa ovat (esimerkiksi) Lundell, Dyk, Saarinen, Sallinen ja Kousa. Entäs siinä toisessa? Leskinen, Jääskä, Hursti, Teräväinen ja Nordgren/Lyytinen. Otappa tuosta vaikka Leskinen ja Lundell pois, niin mennään taas aivan huumorimiehillä ja ihmetellään, kun sijoitus on ”ynnämuut”.
 

Pekka Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Stadi
@Hokipedia "otappa tuosta pois" -skenaarioitahan riittää. Mikäli haluaa lähestyä asiaa siltä kantilta. "Otappa pois kärpiltä, tapparalta tai lukolta" niin sama homma. Ei millään jengillä ole kolmea tai neljää kenttää yv-ukkoja.
 

Nashpre

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK:n sairastupa, HIFK, Liverpool FC
@Hokipedia "otappa tuosta pois" -skenaarioitahan riittää. Mikäli haluaa lähestyä asiaa siltä kantilta. "Otappa pois kärpiltä, tapparalta tai lukolta" niin sama homma. Ei millään jengillä ole kolmea tai neljää kenttää yv-ukkoja.
Mutta HIFK:lla on lähtökohtaisesti vain 1,5 yv-kenttää.
 

Hokipedia

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, LA Kings, Underdog
@Hokipedia "otappa tuosta pois" -skenaarioitahan riittää. Mikäli haluaa lähestyä asiaa siltä kantilta. "Otappa pois kärpiltä, tapparalta tai lukolta" niin sama homma. Ei millään jengillä ole kolmea tai neljää kenttää yv-ukkoja.

Kun pitäisi olla edes se kaksi ketjua ylivoimapelaajia. IFK:lla on seitsemän pelaajaa. Ymmärrätkö tämän tilanteen ongelmallisuuden?

Otetaanpa vielä vertailua vaikka mainitsemiesi Lukon, Kärppien ja Tapparan ns. varmoihin ylivoimapelaajiin ja verrataan tuota lukemaa IFK:n vastaavaan, joka on siis 7.

Lukko: Audette, Hakulinen, Koivisto, Nyman, Pospisil, Repo, Saarela, Skalicky, Tammela, Saarijärvi, Press, Klok. Eli 12 + pätkäsopparit, eli Heinola ja Saarela.

Tappara: Bertrand, Kuusela, Levtchi, Peltola, Spacek, Virta, Vauhkonen, Smejkal, Moravcik, Suhonen. Eli 10 + pätkäsopparilla Kemiläinen. Tanus myös noussee tähän kategoriaan.

Kärpät: Jokinen, Kristof, Kunyk, Puljujärvi, Pyörälä, Mustonen, Sulak, Heshka, Byström. Eli 9 + nuoret, eli esimerkiksi Räty ja Niemelä.

Kyllähän nuo kaikki kolme ”pääkilpailijaa” kestävät huomattavasti paremmin ne poissaolot, joita tulee aivan pommin varmasti. Noissa joukkueissa on kaksi laadukasta ylivoimakenttää, vaikka pari kärkiäijää olisikin pois. IFK:lla sama tilanne tarkoittaa sitä, että ylivoimassa huitovat menemään Keränen, Tallberg ja kumppanit.
 

Pekka Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Stadi
Kymmenen mä tohon IFK:n osalta luettelin, jos laskeminen tuottaa tuskaa? Tallberg tuonne toki uppoaa oikein roolitettuna, miksei Winbergikin – siinä sitten kaksitoista. En mä vaan jaksa tuosta ongelmaa kehittää.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös