Kuinkakohan paljon JYP on valmis maksamaan Jonnen palveluksista? Ei tule ilmaiseksi jäämään nykäskylään.
Kukahan se agentti taas olikaan? Tuntuu Virtanen saaneen koko ajan kaiken niskaansa tässä keississä, kun taas agenttia on suojeltu. Olisihan tässä viime käänteessäkin oiva tilaisuus liigalle näpäyttää agenttien toiminnasta.Jokohan Virtanen on antanut agentilleen kenkää? On ainakin saanut aika hyviä neuvoja. Tuskin Virtanen sentään ihan ominpäin on nimeään tuohon JYPin sopimukseen laittanut.
Erinomainen päätös. Kun on asioista sovittu yhteen suuntaan, niin niistä on pidettävä kiinni. Olis Jonnen ilmeisesti kannattanut miettiä tovi pidempään asioita. Saapa nähdä miten Jyppi nyt toimii, pyrkiikö ostamaan sopimuksen ulos vai kuinka.Jaaha. SM-liiga teki sitten sellaisen päätöksen. Veikkaisin asian olleen jonkinlainen "ennakkotapaus"-tyyppinen, ja siitä syystä varsin yllättävä - jopa ankarakin, sillä tuskinpa Virtanen tästä huolimatta tulee HIFKissä pelaamaan.
...
En usko että JYP hampaat irvessä tappelee nelosketjun miehestä.
Virtasen mediaseksiksyyden vuoksi herra on JYPille huomattavasti arvokkaampi pelaaja kuin tavallinen nelosketjun jyrä. Ei meinaan varmasti "Jäsä"-burgerit menisi yhtä hyvin kaupaksi kuin Jonne-burgerit. Ja onhan Virtanen tärkeä omassa roolissaan - Perrin & Tuppurainen varmasti arvostaa tätä miestä. Tiedä sitten mikä olisi järkevä siirtosumma Virtasesta, arvelen että 30-40K euroa joutuu JYP pulittamaan HIFK:lle.
Aivan varmasti maksetaan enemmän. Itse uskon tuon nimimerkki Ponton veikkauksen korvauksesta osuvan aika lähelle.Siis mitä hittoa, maksaa siirrosta melkein miehen kahden vuoden palkka.veikkaan että jonnelle maksettais jypissä n 25k kaudessa.
Aivan varmasti maksetaan enemmän. Itse uskon tuon nimimerkki Ponton veikkauksen korvauksesta osuvan aika lähelle.
No en tiedä, 56 pelissä 19 pistettä. Taitaa olla aika normipalkka tuon tasoiselle miehelle. Ja iän puolesta voisi olettaa vielä kehitystä tapahtuvan.Eiköhän Virtanen ole 60-70 k:n mies kumminkin. Eihän tuossa järkeä ole mutta näin olen kuullut.
Aivan varmasti maksetaan enemmän. Itse uskon tuon nimimerkki Ponton veikkauksen korvauksesta osuvan aika lähelle.
Jaaha. SM-liiga teki sitten sellaisen päätöksen. Veikkaisin asian olleen jonkinlainen "ennakkotapaus"-tyyppinen, ja siitä syystä varsin yllättävä - jopa ankarakin, sillä tuskinpa Virtanen tästä huolimatta tulee HIFKissä pelaamaan.
JYPin ja Virtasen kannalta vähän perseestä, iso ja paha etelän rahaseura-HIFK pääsee nyt kiusaamaan sympaattista ja pikkuista maalais-JYP HT:tä.
Täysin samaa mieltä. Tehtyjen sopimusten pitää olla sitovia, vaikka kaveria ei enään Helsinkiin muutto kiinnostaisikaan.Erinomainen päätös. Kun on asioista sovittu yhteen suuntaan, niin niistä on pidettävä kiinni. Olis Jonnen ilmeisesti kannattanut miettiä tovi pidempään asioita. Saapa nähdä miten Jyppi nyt toimii, pyrkiikö ostamaan sopimuksen ulos vai kuinka.
Ainoa oikea päätöshän tuo liigalta oli. Tottakai pelaaja on sen joukkueen miehiä, johon tekee sopimuksen.
Ja turha heittää mitään marttyyrikorttia. Virtanen ja Jyp itse kerjäsivät verta nenästään tekemällä uuden sopimuksen vaikka Hifk-sopimus oli voimassa. Ainoat tyhmästi toimineet ovat Jyp, Virtanen ja Virtasen agentti, joten on ihan oikein, ettei Hifk tästä ainoana kärsi. Ei tässä todellakaan ole mitään "iso paha Hifk kiusaa pientä Jyppiä asetelmaa".
No siinä taas tultiin Tampereen älykköalueelta antamaan asiantuntevaa kommenttia. Jee jee
Mitä väärää JYP on tehnyt, jos tekee sopimuksen pelaajan kanssa. Kyllä se on pelaajan velvollisuus (ja agentin) laittaa nimensä paperiin vain siinä tilanteessa, kun se juridisesti mahdollista.
Keskisuomalainen kirjoitti:– Meille saapui aamulla SM-liigan selonteko asiasta. Vaikka kuinka tavaan tekstiä, en löydä siitä tai edes rivien välistä tällaista päätöstä, JYPin puheenjohtaja Jukka Seppänen hämmästeli.
– Sen sijaan selonteossa toivotaan, että ratkaisun Jonnen pelipaikasta tekevät seurat omissa neuvotteluissaan.
– SM-liiga ei edes ole sellainen toimielin, joka pystyy juridisesti määrittelemään pelaajan seuran.
SM-liigan kilpailutoimenjohtaja Arto I. Järvelä tyrmäsi myös julkisuuteen ilmestyneen tiedon.
– Lehti on tehnyt omat johtopäätöksensä. SM-liiga ei ole esittänyt minkäänlaista tulkintaa Virtasen seurasta.
Ainoa oikea päätöshän tuo liigalta oli. Tottakai pelaaja on sen joukkueen miehiä, johon tekee sopimuksen.
Ja turha heittää mitään marttyyrikorttia. Virtanen ja Jyp itse kerjäsivät verta nenästään tekemällä uuden sopimuksen vaikka Hifk-sopimus oli voimassa. Ainoat tyhmästi toimineet ovat Jyp, Virtanen ja Virtasen agentti, joten on ihan oikein, ettei Hifk tästä ainoana kärsi. Ei tässä todellakaan ole mitään "iso paha Hifk kiusaa pientä Jyppiä asetelmaa".
No siinä taas tultiin Tampereen älykköalueelta antamaan asiantuntevaa kommenttia. Jee jee
Mitä väärää JYP on tehnyt, jos tekee sopimuksen pelaajan kanssa. Kyllä se on pelaajan velvollisuus (ja agentin) laittaa nimensä paperiin vain siinä tilanteessa, kun se juridisesti mahdollista.
...Eikä JYP tuota summaa - oli mikä tahansa, itse veikkaan että se parin kuukauden palkka on lähempänä - tule maksamaan muutenkaan, Virtanenhan sen maksaa tai ainakin JYP sitten aikanaan pidättää sen Virtasen palkasta jos näkevät satsaamisen arvoiseksi tappelun siitä, että saavat Virtasen HIFK-sopimuksen purettua.