Jonne Virtanen – Monsterimonni

  • 529 928
  • 1 780

Kulkija

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Onko esittää mitään mikä kyseenalaistaisi tämän Jonnen julkilausuman?

Niihän ne rattijuopotkin sanovat yhden ottaneen vain. Kunnes alkometri näyttää aivan toista. Julkisuudessa on vain toisen osapuolen kertomus ja helppo kertoa siinä mitä tahansa, koska toinen osapuoli ei voi asiasta mitään ihmeellisimpiä kertoa.
 

Zoidberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi 2019
Ison hevosen kullin kokoinen peukku TPS:lle. Hoitivat tilanteen kuten seuran pitääkin tiedottaa, vaikka uteliaana olisin tietenkin halunnut kuulla enemmän.

Jonne on jonne pienellä alkukirjaimella kirjoitettuna. Luulisi jo 31-vuotiaan olevan aikuinen ihminen, mutta näemmä vielä 14-vuotiaan elämänkoululaisen tasolla ollaan. Pelaajana on pelillisesti hyvä valinta nelosen keskelle, mutta minä en jaksaisi joukkueessa egoistiselta vaikuttavaa ja itsekeskeistä huomiota hakevaa "oman tiensä kulkijaa". Erilaisia persoonia on hyvä olla, mutta se ei tarkoita että 31-vuotiaan tulisi leikkiä lasta saadakseen mediahuomiota.

En siis Virtasta tunne, mutta juuri tuollaisen kuvan hän on itsestään antanut median perusteella.
 

Pioni

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS ja TPS Juniors
Yksi olut!? Yhden oluen voi ottaa kanssa monella tapaa. Tässä esimerkkinä kaksi tapaa ottaa se "yksi olut" lentokentällä:

A). Yksi olut, nauttien sen siivosti jossain kapakan perällä, krapulaa itsekseen kiroskellen. Ei kuulostaa hirveen pahalta.

B). Yksi olut, nauttien sen terassin eturivissä, työnantajan vaatetus päällä ja eiliset makkaraperunat rinnoilla. Pientä huutelua siinä kavereille ja valmennusryhmälle, kuinka Mikki-hiirijä kaikki on kun, krapula Tuborg ei edes tipu. Kovat äijät tasoittelee. Promileja veressä eilisestä sen verran että, vesilasinkin kanssa möykkä kuuluu koko kentälle.

En tiedä onko kumpikaan vaihtoehto tapahtunut mutta, ei nää potkut pelkästään tästä yhdestä Tuuborista johdu...
 

Drucer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura, Boston Bruins
Monni näyttäisi jatkavan uraa legendaarisella Kupittaalla! Täytyypä tulla täältä Helsingistä asti katsomaan pelejä.
 

R & L

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Joo siis aivan ehdottomasti Virtasen syntinä on ollut yksi olut, jonka nauttiminen johti potkuihin. Käyttäkää hyvät ihmiset edes rahtunen järkeä näissä jutuissanne.

Siis kyllähän Virtanen jotain jättää kertomatta, koska kyllähän TPS on juristin kanssa käynyt tämän läpi ja sieltä on sitten irtisanomisperuste löytynyt.

Riittääkö se sitten oikeudessa onkin toinen juttu. mutta yhden oluen takia sinne ei kyllä lähdetä.
 

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
Keskusteluni tältä päivältä erään pätevän viestintäjohtajan kanssa, joka kannattaa jostain syystä erästä länsisuomalaista jääkiekkojoukkuetta.

- Onko se Tepsin urheilutoimari kalju? (lue UTJ)
(minä): - En tiedä, kuinka niin?
- Tepsin viestintä on mennyt niin päin persettä, että jos ei ole, niin se toimari pitäisi kantaa Jonnen kanssa samalla ovenavauksella hiuksista vitt... Aurajokeen.

Missä tässä on se kohta, joka oikeuttaa Tepsiltä - ainakaan millään päivänvaloa kestävällä moraalikäsityksellä - sopimuksen purkamisen?
Ei missään.

Tämä keissi, kun paukku käräjille, niin se saattaa ainakin teoriassa tulla TPS:lle kallimmaksi kuin pitää Virtanen sopimuksensa ajan joukkueessa ja maksaa palkka normaalisti.

Esim. Onko hoitoonohjausta tapahtunut? Ja onko kirjallisia varoituksia annettu? Epäilen suuresti, että ei ole.

Jokaisen kannattaa lukea tämä @Animal :in hyvä kirjoitus läpi ja miettiä mikä on seuran vastuu tällaisessa tilanteessa.

Jos Jonne on ohjattu hoitoon alkoholinkäytön vuoksi ja silti seuran järjestämässä tilaisuudessa hänelle on edelleen tarjoiltu alkoholia, niin siinä on aika paska käsi TPS:llä pokeripöydässä, kun käräjille mennään.
 

Tuima

Jäsen
.
.
Jokaisen kannattaa lukea tämä @Animal :in hyvä kirjoitus läpi ja miettiä mikä on seuran vastuu tällaisessa tilanteessa.

Jos Jonne on ohjattu hoitoon alkoholinkäytön vuoksi ja silti seuran järjestämässä tilaisuudessa hänelle on edelleen tarjoiltu alkoholia, niin siinä on aika paska käsi TPS:llä pokeripöydässä, kun käräjille mennään.

Vai onko jonne (Jonne) itse ottanut sitä alkoholia? Seurahan ei varmasti ole sitä kenenkään kurkkuun vastentahtoisesti juottanut (tarjonnut), vai onko?

Jonnen Honda Monkey on lähtenyt lujasti keulimaan, jos dinnerin jälkeisenä päivänä tarvitaan loiventavia. Joukkueen ammattilaiset ovat ilmeisesti osanneet hoitaa dinnerin kunnialla läpi.
Pelimatkalla edustaa seuraa, sen mukaan myös käyttäydytään.

Itse pidän peukkuja Palloseuralle tässä asiassa.




ps. Tuli näin OT:na mieleen muuan viime kauden Suomen mestari, joka meillä esiintyi muutama vuosi sitten pelin jälkeen haastattelussa olut kädessä. Siihen loppui herran pätkätyö. Ei kuulu meidän arvoihin.
 

LaTe_Show

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Rockies: 1980-1981.
Minun on hyvin vaikea ymmärtää alkoholinkäyttöön liittyvää HR-menettelyä firman tarjoaman kostean illan jälkeen.

Elämäni aikana olen saanut nauttia hyvin monesta sekä oman firman että muiden firmojen tarjoamista "illoista", mutta joka kerta minä itse olen ollut vastuussa siitä miten kostea ilta se on ollut.
 

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
Vai onko jonne (Jonne) itse ottanut sitä alkoholia? Seurahan ei varmasti ole sitä kenenkään kurkkuun vastentahtoisesti juottanut (tarjonnut), vai onko?
Jos käyttää vaikka kahta aivosolua ja lyö niitä vastakkain, niin saattaa ymmärtää tovin miettimällä, että seura ei voi missään tapauksessa tarjoilla itse järjestämässään tapahtumassa alkoholia alkoholiongelman takia hoitoon ohjatulle pelaajalle.

Käräjillä tulee niin pahasti pataan, että ei mitään järkeä, kun hoitoonohjausta ei ole ilmeisesti tehty eikä kirjallisia varoituksia annettu. Määräaikainen työsopimus ei ole purettavissa millään "olit kännissä ja me heristettiin pariin kertaan sormea" metodilla.

Jos Virtanen olisi jättänyt pelejä tai harjoituksia väliin ryyppäämisen takia, niin TPS:llä olisi edes jotain mahdollisuuksia perustella työsopimuksen irtisanomista ilman erillistä korvausta tai palkanmaksuehdon jatkumista. Nyt niitä ei juurikaan ole.
 

Oskar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turkulaiset joukkueet, Rantasmikko, Gordon Bombay.
Jos käyttää vaikka kahta aivosolua ja lyö niitä vastakkain, niin saattaa ymmärtää tovin miettimällä, että seura ei voi missään tapauksessa tarjoilla itse järjestämässään tapahtumassa alkoholia alkoholiongelman takia hoitoon ohjatulle pelaajalle.

Käräjillä tulee niin pahasti pataan, että ei mitään järkeä, kun hoitoonohjausta ei ole ilmeisesti tehty eikä kirjallisia varoituksia annettu. Määräaikainen työsopimus ei ole purettavissa millään "olit kännissä ja me heristettiin pariin kertaan sormea" metodilla.

Jos Virtanen olisi jättänyt pelejä tai harjoituksia väliin ryyppäämisen takia, niin TPS:llä olisi edes jotain mahdollisuuksia perustella työsopimuksen irtisanomista ilman erillistä korvausta tai palkanmaksuehdon jatkumista. Nyt niitä ei juurikaan ole.

Ei käräjillä tule turpaan, jos seura on pelkästään tarjonnut oluen. Jonnen täysin oma päätös ottaako sen. Oli hoidossa tai ei.

Jos sinut on firmassa ohjattu hoitoon ja saat kutsun yhteisiin pikkujouluihin ja päätätkin itse tarttua booliin, niin tuskin voitat sitä oikeudessa sanomalla "mutta kun sitä viinaa oli tarjolla".

Edit. Pikkujoulu vertaus
 
Viimeksi muokattu:

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Kyllä se on valitettava fakta, että nykymaailmassa täytyy kilpailla kuka on toinen toistaan parempi ihminen ja siinä sivussa halata maapalloa, rakastella puiden kanssa ja pelastaa ihmiskunta sukupuutolta ja Jussi Halla-aholta.

Sen enempää ottamatta kantaa tapahtumasarjaan, koska faktojakaan ei minulla ole tiedossa, niin väkisinkin tulee kuitenkin mieleeni nykymaailman olevan ehkä hieman liian ahdasmielinen paikka.

Todennäköisesti pärjäät jääkiekkoilijana, kun vedät tuttua turvallista HMV-roolia mediassa ja keskiketterän sijaan maitorahkaa raejuustolla.
 

SergeiK

Jäsen
Suosikkijoukkue
pelaajamarkkinoiden varteenotettava vaihtoehto
Otan tietty Jonne Virtasen henkilöhistorian mukaan arviooni mitä on tapahtunut, mutta samalla tavalla otan huomioon TPS:n organisaation maineen ja historian.

TJEU: Tuomas Suomisen sopimus

Lisäksi TPS on oman vastineensa jo julkisuuteen antanut. Vaikka he eivät voi yksityiskohtia paljastaa niin ammattimainen organisaatio olisi käyttänyt viestintä-ammattilaisia vastineensa tekoon. Aika paljon voi sanoa rivien välistä.

Koska eivät sanoneet niin se osoitus joko siitä että ei ole mitään sanottavaa tai että organisaatio ei vaan osaa. Jos jälkimmäinen niin otan sen huomioon arviossa mitä tässä casessa on tapahtunut.
 

IlPadrino

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Todennäköisesti pärjäät jääkiekkoilijana, kun vedät tuttua turvallista HMV-roolia mediassa ja keskiketterän sijaan maitorahkaa raejuustolla.
Ihme uhriutumista ettei mitään saa tehdä. Varmaan jokainen jääkiekkoilija vetää keittoa aika ajoin, kyse on nyt siitä miten se tehdään. Jos istut munasillaan baarissa sammuneena ja örvellät julkisesti niin tottakai se vaikuttaa työsuhteeseen jonka olennainen osa on myös julkisuus. Virtanen ei olisi ikinä saanut tuollaista sopimusta ilman julkisuuden tuomaa lisäarvoa, se toimii myös toiseen suuntaan.
 

Lätkäfani66

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC TPS
Öh, hallitukselta menee 2-rivisen tiedoitteen laatimiseen viikko ?

Okei, koskahan tulee ulos tiedoite ''TPS:n hallitus on eronnut''
No mutta kun se aika meni niiden syiden harkitsemiseen. En vaan millään usko, että tämä Seuran kannalta päättyy kovin hyvin.
 

LaTe_Show

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Rockies: 1980-1981.
Kyllä se on valitettava fakta, että nykymaailmassa täytyy kilpailla kuka on toinen toistaan parempi ihminen ja siinä sivussa halata maapalloa, rakastella puiden kanssa ja pelastaa ihmiskunta sukupuutolta ja Jussi Halla-aholta.

Sen enempää ottamatta kantaa tapahtumasarjaan, koska faktojakaan ei minulla ole tiedossa, niin väkisinkin tulee kuitenkin mieleeni nykymaailman olevan ehkä hieman liian ahdasmielinen paikka.

Todennäköisesti pärjäät jääkiekkoilijana, kun vedät tuttua turvallista HMV-roolia mediassa ja keskiketterän sijaan maitorahkaa raejuustolla.

Jännä juttu miten ammattimaisuus tai ennen vanhaan itsestään selvänä pidetty yleinen fiksu käytös nähdään negatiivisena asiana nykyään. Saati sitten, että edellä mainittu on kohtuuton vaatimus.
 

Silencie

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
En oikein vieläkään ymmärrä, että miten Seura olisi muka tämän voinut tiedottaa toisin. Mielestäni tämä oli juuri oikein hoidettu. Mitä Monnin tarinaan tulee, niin se on toinen puoli asiasta eikä ainakaan henkilökohtaisesti herätä ollenkaan luottamusta. Irtopisteethän hän tuolla ulostulolla massalta kuitenkin keräsi. Tarkempi puinti jatkuu sitten toisaalla.
 

Oskar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turkulaiset joukkueet, Rantasmikko, Gordon Bombay.
En oikein vieläkään ymmärrä, että miten Seura olisi muka tämän voinut tiedottaa toisin. Mielestäni tämä oli juuri oikein hoidettu. Mitä Monnin tarinaan tulee, niin se on toinen puoli asiasta eikä ainakaan henkilökohtaisesti herätä ollenkaan luottamusta. Irtopisteethän hän tuolla ulostulolla massalta kuitenkin keräsi. Tarkempi puinti jatkuu sitten toisaalla.

Joidenkin mielestä tepsin olisi pitänyt valehdella poissaolon syy.
 

Forn

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, New Jersey Devils
Öh, hallitukselta menee 2-rivisen tiedoitteen laatimiseen viikko ?

Okei, koskahan tulee ulos tiedoite ''TPS:n hallitus on eronnut''
Miten vaikea on ymmärtää, että TPS ei ottanut kantaa, koska asian käsittely on ollut kesken? Jestas sentään...

Nyt oli pakko tehdä tiedote, koska Jonne päätti samanlaisella ymmärtämättömyydellä kuin sinä lähteä julkaisemaan omia tiedotteitaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös