En huomannut. Taisivat olla noita vittu mitä nää selität kysymyksiä? Liigan pitäisi auttaa Jokereita siksi, että se on Liigan etu. Jokerit toisi Liigalle rahaa.
Jokerit ei ole eriarvoinen. Jos HIFK olIsi samassa tilanteessa, liputtaisin ehdottomasti sen puolesta, että mahdollisimman pian takaisin Liigaan. Jokerit ja HIFK ovat molemmat tärkeitä Liigalle. Paljon kannattajia, perinteinen tuotemerkki ja iso markkina-alue.
Joo Jokerit varmaan "toisi" rahaa liigalle ja myös seuroille, olihan Jokerit se "vihatuin seura" kun liigassa pelasi ja kyllähän se taisi tuoda ns. lisää katsojia kun tulivat vieraspeliin. Mutta se, että Liiga, liigana alkaisi auttaan yhtä tiettyä seuraa vaan sen takia, että se on "Jokerit" ei vaan mun mielestä mene niin. Ymmärrät varmaan mitä koetin tarkoittaa
On varmaankin tietyllä tapaa totta, että Jokerit ja HIFK ovat liigalle tärkeitä, samalla tavalla kuin on ne 14 muutakin seuraa? Tosin Jokerit on se joka itse halusi haistattaa pitkät liigalle ja lähti aikanaan Itään, koska se oli parempi ja suurempi ja hienompi liiga... On varmasti totta, että Jokereilla(kin) on paljon kannattajia, heillä on perinteinen tuotemerkki ja iso markkina-alue.
No moniko viimeaikaisten tapahtumien seurauksena jättää seuran, jota ei itseasiassa taida olla tällä hetkellä edes olemassa. Ei ole edes sitä hallia missä voi pelata. Kukaan ei tiedä tulevaisuudesta yhtään mitään. Nykypäivänä jengillä on peruselämiskulujen nousun takia vähemmän ja vähäemmän rahaa käytettävissä "harrastuksiin", tai olettaisin olevan. Sitä moni varmasti miettii mihin rahansa käyttää
Tuotemerkki, kuka lie sen nykyään edes omistaa, on ns. ryvettynyt viime aikoina suht pahasti ? Ja mikä arvo sillä tuotemerkillä enään on? Tai miten voidaan määritellä arvo jollekkin tietylle "logolle tai kuvalle"
Markkina-alue on joo tosiaan iso, taitaa olla reippaasti yli 1 miljoonaa asukasta siellä etelässä. Alue on tavalla tai toisella "elättänyt" 3 liigaseuraa. Silloinhan sieltä pitäisi helposti löytyä massia rekkalasteittain kun nyt on vaan se yksi seura. Luulisi, että yritykset kilpaa on lyömässä rahaa rajattomasti tiskiin, kyse kun on sentään Jokereiden paluusta liigaan. Pienemmille yrityksille voidaan sanoa, et sorry, meillä on jo massii. Sä et enään mahdu mukaan?
Vai meniskö homma nyt vähän niin, että imagollisesti firmalle ei tee hyvää olla nyt mukana Jokereiden matkassa... Ei ennen kuin homma on totaalisesti puhdistettu ja kaikki on aloitettu aivan puhtaalta pöydältä....
Mä en tiedä, oon tyhmä maalainen. Taidan mennä nukkumaan
Anteeksi