Melko hämmentävää settiä kun ajattelee Selänteen yhteistyökuvioita Roman Rotenbergin kanssa Kirkkonummella.Tuon IS:n jutun perusteella Kurri ei ole ihan välkyimmästä päästä. Selänne yrittää puolustaa häntä, mutta saa hänet näyttämään sinisilmäiseltä ja toisaalta välinpitämättömältä.
Sirpahan osallistui san hallin suunnitteluun, joka sinne piti rakentaa.Melko hämmentävää settiä kun ajattelee Selänteen yhteistyökuvioita Roman Rotenbergin kanssa Kirkkonummella.
Tästä en ole kuullutkaan, mutta vaikuttaa vahvalta. Ehkä näemme Sipen ja Vanen suuressakin roolissa tulevaisuudessa.Sirpahan osallistui san hallin suunnitteluun, joka sinne piti rakentaa.
Eihän tämä hanke olisi mitään ilman Valavuoren lokkeilua.Toivottavasti Valavuori on jotenkin mukana tuossa jokerien paluussa. Siitä tietää, että hommat menee putkeen.
Toivottavasti Valavuori on jotenkin mukana tuossa jokerien paluussa. Siitä tietää, että hommat menee putkeen.
Selänne oli loistava pelaaja, mutta minua vituttaa tuo tarve olla julkisuudessa keinolla millä hyvänsä. Viimeinen esimerkki Getzlafin viimeisen kotipelin juhlallisuudet.
Veikkaan, että juhlakalu sai muitakin lahjoja, mutta eikös Teemun pitänyt itse ajaa lahjoittamansa rantakirppu jäälle, heiluttaa yleisölle, halata koko Getzlafin suku ja kaiken huippuna vielä jäädä jäälle patsastelemaan, kun kuuluttaja hehkutti Ryania.
Helvetin oksettavaa!
Selänteen mukana tulee luonnollisesti Valavuori kaupan päälle, joten varmasti alkaa tapahtumaan, se on sitten tietysti eri asia, että miten suunnitelmallista ja pitkäjänteistä toiminta tulee olemaan. Taitaa monella olla hieman liian ruusuinen kuva, että miten helposti kaikki tulee sujumaan kaikkien kauniiden puheiden jälkeen, kun pitäisi alkaa oikeasti sitä organisaatiota rakentamaan kestävälle sekä terveelle pohjalle. Aika skeptinen olen niiden rahamiestenkin mukaan saamiseen, kun ei siellä mitään suurempia tuotto-odotuksiakaan ole näkyvissä, mutta katsellaan ja seuraillaan.Ihan uskottava alku Jokerin uudelle tulemiselle: Jari Kurri, Vanessa Kurri, Teemu Selänne ja kulisseissa Sirpa Selänne & perheen pojat, Aleksi Valavuori ja tietty jatkossa laaja joukko muita Seiskan sivujen vakionimiä. Hyvin menee, mutta menköön. Itkettäisi, jos ei naurattaisi.
Tässä on kyllä niin perisuomalainen viesti, että ihan huomaamatta pistin käden sydämmelle ja aloin hyräilemään Maamme-laulua. Halatakin saatana kehtas... On se vaan täys pelle...Selänne oli loistava pelaaja, mutta minua vituttaa tuo tarve olla julkisuudessa keinolla millä hyvänsä. Viimeinen esimerkki Getzlafin viimeisen kotipelin juhlallisuudet.
Veikkaan, että juhlakalu sai muitakin lahjoja, mutta eikös Teemun pitänyt itse ajaa lahjoittamansa rantakirppu jäälle, heiluttaa yleisölle, halata koko Getzlafin suku ja kaiken huippuna vielä jäädä jäälle patsastelemaan, kun kuuluttaja hehkutti Ryania.
Helvetin oksettavaa!
Tuon IS:n jutun perusteella Kurri ei ole ihan välkyimmästä päästä. Selänne yrittää puolustaa häntä, mutta saa hänet näyttämään sinisilmäiseltä ja toisaalta välinpitämättömältä.
Joo Selänne kuulemma ajoi rantakirpun hirveällä ylinopeudella areenan ovista sisälle, veteli vissiin jonkun zambonikuskin yli siinä kun kaahasi pitkin Honda Centeriä. Ei mitään rotia, jäällä sitten heitti takin ja krakan ilmaan ja villitsi yleisöä ja varasti koko show'n itse.Selänne oli loistava pelaaja, mutta minua vituttaa tuo tarve olla julkisuudessa keinolla millä hyvänsä. Viimeinen esimerkki Getzlafin viimeisen kotipelin juhlallisuudet.
Helvetin oksettavaa!
Jokerit on nykytaustaltaan eettisesti hyvin likainen seura ja sitä ei niin vain voida tuoda Liigaan valkopesemällä kulissien takana kaikki ikään kuin mitään ei olisi koskaan edes tapahtunut.
millaisissa olosuhteissa Jokerit sitten voisi palata Liigaan? Ei KHL tule katoamaan osana Jokereiden historiaa - pelkästään keskustelemalla historiaa ei voi muuttaa.
Jos yhteiskunta lähtee liikkeelle siitä, että Jokereista tehdään jälleen salonkikelpoinen suomalainen joukkue - miten se onnistuu? Riittääkö Kurrin potkiminen? Rahoituslähteiden vaihtaminen? Suomalaiseen Liigaan osallistuminen? Joka kerta kun lähdetään menneisyyden perusteella tuomitsemaan jotakin tulevaisuudesta, siitä seuraa ongelmia. Liiga on ollut viimeiset vuodet häviämässä taistelua paikastaan joka tapauksessa ja tähän omaankin Liigaan liittyy merkittäviä ongelmia. Jokerien saaminen mukaan Liigaan korjaisi monta ongelmaa pääkaupunkiseudulla.
Teemu sopii varmasti joksikin PR-hahmoksi taustalle, mutta ei hänestä ole miksikään seurajohtajaksi.Selänteen jutut eivät kyllä kaikkia miellytä eikä kyllä vaikuta muutenkaan aivan terävimmältä kynältä.
En kuitenkaan osaa moralisoida hänen kirjoituksiaan, oikeushan Teemullakin mielipiteisiinsä on, eikä ole mielestäni mitenkään poikkeuksellisesti sekoillut.
Pitaa pahaanhan han ei ole kellekään tehynt !
Joten mielestäni Teemu olisi kyllä oiva lisä Jokerien taustajoukkoihin. Isolle yleisölle edelleen kaikkien aikojen suomalaispelaaja ja hymypoika.
aloitettava koko homma täysin puhtaalta pöydältä, muuten ei
mielestäni ole mitään asiaa liigaan.