Re: Vähän uutta brändikeskusteluun
Taaskin pitää todeta, että juuri näin. Juuri tästä on kysymys viime kädessä kun arvioidaan brändin menestystä. Lopullinen menestys mitataan brändien maailmassa aina rahassa. Aina. On aina mitattu ja mitataan jatkossakin, koska raha määrittää arvon ja arvo rahan määrän. Sen sijaan jokin brändi voi olla vahva segmenttissään, vaikka ei parhaiten menestynyt olekaan.
Näiden kahden asian erosta ja eron painotuksista on kysymys.
Viestin lähetti Begbie
Ja pointti oli? Aika vahvasti brändin menestys on kiinni sen tuottamista kassavirroista. Myös markkinaosuuksilla on ollut tärkeä merkitys brändin arvostuksen muodostamisessa. Tästä esimerkkinä Nokia.
Taaskin pitää todeta, että juuri näin. Juuri tästä on kysymys viime kädessä kun arvioidaan brändin menestystä. Lopullinen menestys mitataan brändien maailmassa aina rahassa. Aina. On aina mitattu ja mitataan jatkossakin, koska raha määrittää arvon ja arvo rahan määrän. Sen sijaan jokin brändi voi olla vahva segmenttissään, vaikka ei parhaiten menestynyt olekaan.
Näiden kahden asian erosta ja eron painotuksista on kysymys.