Jokerit mukaan Spengler Cupiin

  • 107 860
  • 748

JjZz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit. Sympatiat kaikille paskoille.
Noin neljä erää tuli Jokereiden otteluita tuolta yhteensä seurattua. Silmiinpistävää oli todella huono pärjääminen vastustajille kaksinkamppailuissa. Muutama ihan pirteä pelaaja sieltä Jokereiden leiristä löytyi, mutta aika vaisua kokonaisuudessaan. Nuokin muutamat pirteemmät olivat lähinnä hyviä kun pääsivät vapaalle jäälle ja varsinkin täyteen vauhtiin. Laitojen vieressä ja tiukemmassa vartioinnissa hävisivät sitten taas kuvasta. Ei tuo toisaalta yllätyksenä tullut, syystä tai toisesta. Otanta on toki itselläni jälleen pieni mutta kyllä näistä jo riittävästi alkaa jyvälle pääsemään missä ongelmat ovat kun tulee jääkiekkojoukkueita vastaan jääpallon sijaan. Mitä tästä ketjusta erätauolla luin yleisesti niin jotkut on sitä mieltä että Jokereita ei turnaus kiinnostanut. Se on ihan vitunmoista itselleen valehtelua. Ammattilaisia ei kiinnosta kuin voitto kun kiekko tippuu jäähän. Ja näytti tuo Erkkaa ja Virtaakin vähän kiinnostavan... Oliko kaikkien aikojen heikoin suomalaisen seurajoukkueen esitys kyseisessä turnauksessa kaiken huipuksi? Hienosti vedetty joukkueelta jota pieni piiri hehkuttaa Suomalaisen seurakiekkoilun lippupaivaksi ja suunnannäyttäjäksi. Se on suunta joka ei ainakaan minua kyllä houkuta. Siellä Sveitsiläiset seurajoukkueet ja Kanadan hätäsesti kyhätty sekalainen seurakunta pyyhkii Jokereilla jäätä mennen ja varsinkin tullen. Hienosti suoriuduttu.
Tämä on taas näitä...Jokerit ei kiinnosta, mutta näissä tilanteissa hypätään esiin paljastaen, että hommaa on koko ajan seurattu :)
 

JjZz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit. Sympatiat kaikille paskoille.
Hienosti vedetty joukkueelta jota pieni piiri hehkuttaa Suomalaisen seurakiekkoilun lippupaivaksi ja suunnannäyttäjäksi.
Tähän "pieneen piiriin" kuuluu muun muassa maailmanmestarivalmentaja Jukka Jalonen.

Otanta on toki itselläni jälleen pieni mutta kyllä näistä jo riittävästi alkaa jyvälle pääsemään missä ongelmat ovat kun tulee jääkiekkojoukkueita vastaan jääpallon sijaan.
Montako KHL-peliä otantasi kattaa? Kun tiedät nämä asiat jo lajin parissa ikänsä olleitakin paremmin.
 

Melko Huono

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vai että provo? No mikä tossa mun lyhyessä analyysissä sitten oli provoa ja sellaita minkä voitte kumota? Okei, vertaus jääpalloon sellaiseksi voidaan ehkä luokitella. Tuo jääpallo tulee siitä mikä minulla on ollut vertaus KHL:stä jo ennen Jokereiden sinne liittymistä ja sen olen aikaisemminkin tuonut esille. Ja sillä otannalla mikä minulla on tältä kaudelta, tuota ei minun tarvitse miksikään muuttaa. Ihan paskaksihan täällä näyttäisi suurin osa tuon Jokereiden esityksen teilaavan muutenkin. Miksi minulla ei ole siihen oikeutta? Joo, en nähnyt kun noin neljä erää, mutta kaikissa oli samat piirteet. Voitte lässyttää jostain asenteesta tai muusta jos se sitten on helpommin sulatettavissa. Eihän tuo toki muuten voi olla selitettävissä. Sekin kuvastaa sitä miten pieniä ne erot todellisuudessa on. Hyvä päivä vs huono päivä, se riittää.

@JjZz olenko väittänyt että Spengler Cup ei kiinnosta? Olen katsonut turnausta aikaisempinakin vuosina ja tänäkin vuonna olen seurannut muutenkin kuin vain nuo neljä erää Jokereiden otteluista.

Pahoittelen ja jätän teidät kinastelemaan keskenänne kun se näyttää nykyään onnistuvan.

Tähän "pieneen piiriin" kuuluu muun muassa maailmanmestarivalmentaja Jukka Jalonen.
Ei pieni piiri tarkoita sitä etteikö siinä voisi olla mukana arvovaltaisiakin henkilöitä.

Montako KHL-peliä otantasi kattaa? Kun tiedät nämä asiat jo lajin parissa ikänsä olleitakin paremmin.
Tältä kaudelta yhden, kuten olen kertonut. Ja kuten kirjoitin, mikään ei tue sitä että minun tarvitsisi käsitystä kyseisestä sarjasta muuttaa. Olen myös kirjoittanut, että varmasti on paljon huippumatseja KHL:ssä, mutta ei ole minulla tarvetta niitä ruveta sieltä väkipakolla etsimään. Tarjonta on kuitenkin nykyään riittävän suurta, että näen mieleistäni kiekkoa paljon varmemmin seuraamalla muita sarjoja.

Tässä jollekin valmis allekirjoitus olkaa hyvät. Onko ollut vähän ikävä, mjötaaaa? En viitsi viestejäsi kaivella, mutta sellainen muistijälki jossain on, että KHL ei kiinnosta ja yhden pelin olet katsonut. Sekin taisi olla yksi niistä harvoista tappioista? Minäkin sinua bro!
Ei ollut Jokereiden ottelu, vaan sattumanvaraisesti valittu peli. Samoin ja hyvää Uutta Vuotta 2015, ihan jokaiselle.
 
Viimeksi muokattu:

Infinity

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, maajoukkue
Huonostihan tuo meni. Ja kyllä ammattilainen kuin ammattilainen aina voitosta pelaa kun on matsi käynnissä. Harmi, että moinen epämotivoiva pakkopullalta vaikuttava reissu oli tehtävä. Ensi vuonna tuskin tarvitsee.
 
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Red Wings, #65
Onneksi se on nyt ohi. Tuota halonhakkuuta ei olisi jaksanut kyllä enää yhtään peliä katsoa. Toivottavasti nyt selvittiin ilman loukkaantumisia. Päätavoite, eli 3 peliä ja kotiin, kuitenkin saavutettiin.
 
Suosikkijoukkue
Suomen suurin ja kaunein
Ja sillä otannalla mikä minulla on tältä kaudelta, tuota ei minun tarvitse miksikään muuttaa. Ihan paskaksihan täällä näyttäisi suurin osa tuon Jokereiden esityksen teilaavan muutenkin..

Tässä jollekin valmis allekirjoitus olkaa hyvät. Onko ollut vähän ikävä, mjötaaaa? En viitsi viestejäsi kaivella, mutta sellainen muistijälki jossain on, että KHL ei kiinnosta ja yhden pelin olet katsonut. Sekin taisi olla yksi niistä harvoista tappioista? Minäkin sinua bro!
 

Viru$

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jumalauta, täällähän ruokitaan eläintä. Hilpeää, että Bunkkerinpoikaa kiinnostaa isoveljen asiat vieläkin, vaikka eri sarjaa pelataankin. Joko hevosenpaska haisee?
 
Suosikkijoukkue
Suomen suurin ja kaunein
Jumalauta, täällähän ruokitaan eläintä. Hilpeää, että Bunkkerinpoikaa kiinnostaa isoveljen asiat vieläkin, vaikka eri sarjaa pelataankin. Joko hevosenpaska haisee?

Vai viedäänkö sitä taas satamuna kuten ennenkin? Muuten piti tähän Splengeriin ilman kännygoogletusta esitellä kysymys, että miten Jokerit on ennen näissä pärjäillyt?
 

JjZz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit. Sympatiat kaikille paskoille.
Vai että provo? No mikä tossa mun lyhyessä analyysissä sitten oli provoa ja sellaita minkä voitte kumota? Okei, vertaus jääpalloon sellaiseksi voidaan ehkä luokitella. Tuo jääpallo tulee siitä mikä minulla on ollut vertaus KHL:stä jo ennen Jokereiden sinne liittymistä ja sen olen aikaisemminkin tuonut esille. Ja sillä otannalla mikä minulla on tältä kaudelta, tuota ei minun tarvitse miksikään muuttaa. Ihan paskaksihan täällä näyttäisi suurin osa tuon Jokereiden esityksen teilaavan muutenkin. Miksi minulla ei ole siihen oikeutta? Joo, en nähnyt kun noin neljä erää, mutta kaikissa oli samat piirteet. Voitte lässyttää jostain asenteesta tai muusta jos se sitten on helpommin sulatettavissa. Eihän tuo toki muuten voi olla selitettävissä. Sekin kuvastaa sitä miten pieniä ne erot todellisuudessa on. Hyvä päivä vs huono päivä, se riittää.

@JjZz olenko väittänyt että Spengler Cup ei kiinnosta? Olen katsonut turnausta aikaisempinakin vuosina ja tänäkin vuonna olen seurannut muutenkin kuin vain nuo neljä erää Jokereiden otteluista.

Pahoittelen ja jätän teidät kinastelemaan keskenänne kun se näyttää nykyään onnistuvan.


Ei pieni piiri tarkoita sitä etteikö siinä voisi olla mukana arvovaltaisiakin henkilöitä.


Tältä kaudelta yhden, kuten olen kertonut. Ja kuten kirjoitin, mikään ei tue sitä että minun tarvitsisi käsitystä kyseisestä sarjasta muuttaa. Olen myös kirjoittanut, että varmasti on paljon huippumatseja KHL:ssä, mutta ei ole minulla tarvetta niitä ruveta sieltä väkipakolla etsimään. Tarjonta on kuitenkin nykyään riittävän suurta, että näen mieleistäni kiekkoa paljon varmemmin seuraamalla muita sarjoja.
No kyllähän tuolla otannalla jo saa sarjasta varmasti paremman käsityksen kuin mitä vaikkapa suunnilleen jokaisen Jokereiden kotipelin seuraava Jalonen. Mistä sitten johtuu, että tämän "jääpalloliigan" pohjasakka käy joka syksy pyyhkimään jäätä sm-liigajengeillä?
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Leijonat, Jokerit
Vielä ei vituta Spengler-floppi - sitten vasta ketuttaa, jos KHL:n puolelle siirtyy osa tuosta puolivaloilla pelailusta. Vaikka kuinka ammattilainen haluaisi voittaa joka matsin, niin silloin kun ei ole "voittopakkoa" ja löytyy jokin tekosyy olla täysillä keskittymättä hommaansa, niin silloin on äärimmäisen vaikea voittaa mitään ja urheilusuoritus näyttää just tuolta.

Se onkin sitten karmeampi juttu, jos "Spengler väsytti" -tekosyyllä seuraavat runkosarjamatsit menee vituilleen. Kun puolivaloilla urheileminen ja joulukinkku yhdistetään, niin arkeen paluu on vähän vaikeampi juttu, nimimerkillä kokemusta on.

Jos taas seuraavat KHL-pelit menevät hyvin, niin suuret arvostukset tulisi ainakin täältä päin. Se olisi henkisesti todella vahvan joukkueen merkki.
 

Kennel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Muuten piti tähän Splengeriin ilman kännygoogletusta esitellä kysymys, että miten Jokerit on ennen näissä pärjäillyt?
Huonosti, kuten muutkin suomalaiset. Maajoukkue oli kerran 70-luvulla jaettu kakkonen Puolan kanssa. Siinä kaikki meikäläisten maineteot.

e. HIFK hävisi 2004 kaikki 4 otteluaan, eli ei olla edes historian huonoin.
 
Suosikkijoukkue
Suomen suurin ja kaunein
HIFK hävisi 2004 kaikki 4 otteluaan, eli ei olla edes historian huonoin.
Kiitos, jotenkin lämmittää mieltä. Pakko antaa vilpittömät rispektit kaikelle tilastotiedolle mitä olet kerännyt/perehtynyt.
 

C.Orr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menneisyyden kahleista vapaa Jokerit
Vaikka kuinka ammattilainen haluaisi voittaa joka matsin, niin silloin kun ei ole "voittopakkoa" ja löytyy jokin tekosyy olla täysillä keskittymättä hommaansa, niin silloin on äärimmäisen vaikea voittaa mitään ja urheilusuoritus näyttää just tuolta.
Näin se menee. Myös valmennuksen osalta otteluihin valmistautumisessa on varmasti ollut selkeä kontrasti verrattuna KHL-peleihin, jossa jokainen vastustaja käydään pienintä yksityiskohtaa myöten. Aktiivilomareissu oli tuo Spengler sekä pelaajille että valmennukselle. Koko Spengler-cupin päätavoite oli ettei tule loukkaantumisia ja se tavoite täyttyi.
 

Konkkis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KiVa
Onneksi ei tullut katsottua matsia, sillä edellisistä matseista tuli liian pahasti mieleen edellinen kausi. Kun ei kiinnosta niin ei kiinnosta pelaajia. Tottakai vituttaa ottaa kuokkaan, mutta toivottavasti tämä oli tämän kauden viimeisin tappioputki. Ymmärrän kyllä pelaajia 100%: perheet mukana, joulufiilis ja valmennusjohtoa myöten tätä turnausta ei ole otettu liian vakavasti. Mutta auta armias, jos lauantaina ei nähdä sitä oikeaa peliä, niin sitten rupeaa vanne kiristämään huolella. Ikuisena optimistina uskon pelaajien olevan ammattilaisia ja oma taso löytyy lauantaina.

Viimeinen posari: onneksi se on nyt ohi ja pelaajat saavat edes vähän lomaa.
 

Flameberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Harvassapa ovat ne kerrat, kun on tullut (salaa) toivottua omaan jengin tappiota, mutta eilen oli jo ekan erän jälkeen sellainen olo että nyt jätkät äkkiä vittuun niistä kammottavista hakkajaisista. Jos siellä olisi joutunut pelaamaan vielä kaksi peliä, puolet jengistä olisi tullut takaisin ilman käsiä.

Pelaajien kädettömyyteen kuvallisella tasolla en nyt jaksa ottaa sen enempää kantaa. Nyt vähän korjaussarjaa ja kunnon asenteella tosipeleihin.
 

Masentaja

Jäsen
Jokerit hoiti hienosti hommansa. Ei yhtään ylimääräistä peliä. Paskalla tsäkällä olisi tänään ja huomenna vielä ollut pelit. Ei mitään järkeä kun oikeat pelit jatkuu jo 3.päivä. Nyt vaan himaan, kädet ja hampaat kuntoon (vitun rumaa pelas kanukit, yök!) ja keskittymään seuraavaan peliin. Oli kyllä muutenkin melkoista kahvapaskaa nää kaksi viimeistä peliä. Sitä tajuaa vasta nyt, kuinka loppujenlopuksi siistiä peliä tuo KHL on. Hyvä näin, varsinkin jos kukaan ei loukkaantunut. Harvinaisia tappioita, kun niitä tuli jopa salaa toivottua.
 

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
Olihan tämä turnaussuoritus aikamoinen floppi. Itse asiassa suoritus oli niin surkea, että Erkka tulisi saada VÄLITTÖMÄSTI kalossin kuvan ahteriinsa, johtuen siitä, että peluutti Omarkit, Mosesit ym. puhki vaikka ei ollu edes tarkoitus menestyä pelillisesti turnauksessa. Kurri lähteköön samalla ovenavauksella, koska ei hankkinut riittävän laajaa rinkiä, jotta turnauksessa menestyminen olisi ollut mahdollista ja toisaalta kapean ringin(ei alexander) takia jouduttiin peluuttamaan Omarkia ja Mosesia jatkuvasti. Olisi Kurri edes saanut hommata näitä paikallisia keikkatyöläisiä ringin(ei edellenkään alexander) laajentamiseksi. ULOS!
 

Tshekki77

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, HJK, Maajoukkue (lajista riippumatta)
e. HIFK hävisi 2004 kaikki 4 otteluaan, eli ei olla edes historian huonoin.

No hiuksien halkomiseksihan tällaiset menee, meinaa keräsikö Jokerit enemmän pisteitä tässä turnauksessa, kuin HIFK 2004? Sijoittuko Jokerit korkeammalle tänä vuonna, kuin HIFK vuonna 2004? Se on toki totta, että maaliero jäi Jokereille kaksi maalia paremmaksi, kuin HIFK:lla 2004, mutta toisaalta HIFK teki tuolloin melkein puolet enemmän maaleja, kuin Jokerit tänä vuonna. Kun sitten otetaan tähän vielä tää "kaikkien aikojen suomalaisjoukkue" läppä, niin voidaanko tätä edes pitää saavutuksena? Mitä sitten tulee tuohon "kaikkien aikojen suomalaisjoukkue" läppään noin yleisesti, niin onhan seki lähinnä mielipide, meinaa olihan tuossa Neuvostoliiton hajoamisen jälkeen aikakausi, jolloin Suomen liigaa pidettiin laajasti maailman toiseksi parhaimpana, heti NHL:n jälkeen. Täten tuonna aikakautena voidaan kait ajatella jokaisena vuotena olleen suomalaisjoukkue, joka on ollut paras, heti änärijoukkueiden jälkeen. Vaikka toki Jokerit on kova joukkue tänä vuonna ja menestynyt hienosti, niin uskaltaisin silti väittää, että änärin lisäksi löytyy myös KHL joukkueita, jotka ovat Jokereita edellä. Mutta tämäkin on tietenkin vain mielipide.

Sen sijaan nyt voidaan varmaan viimeistään lopettaa se keskustelu, että olisiko Jokerit pitänyt ottaa mukaan CHL:ään. Tällä tavalla, pääkilpailun ulkopuolisiin kilpailuihin suhtautuva joukkue ei olisi antanut mitään lisäarvoa jääkiekon mestareidenliigalle.
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
. Vaikka toki Jokerit on kova joukkue tänä vuonna ja menestynyt hienosti, niin uskaltaisin silti väittää, että änärin lisäksi löytyy myös KHL joukkueita, jotka ovat Jokereita edellä. Mutta tämäkin on tietenkin vain mielipide.

NHL:ssä on 30 joukkuetta ja KHL:ssä 5-10 joukkuetta Jokerien edellä. Jokerien menestys KHL:ssä on yhden ketjun varassa (kuten blue linen postaamasta tilastosta näkee KHL 2014-2015 ketjussa Jokeriosiossa). Ilman Omarkia ja Mosesta Jokerit olisi jossain KHL:n puolivälissä tai sen alapuolella. Niin karusti näkyy liigatason pelaajien (huhtalat, ridat, mäet, salliset yms) henkilökohtaisen taidon puuttuminen.

Sen sijaan nyt voidaan varmaan viimeistään lopettaa se keskustelu, että olisiko Jokerit pitänyt ottaa mukaan CHL:ään. Tällä tavalla, pääkilpailun ulkopuolisiin kilpailuihin suhtautuva joukkue ei olisi antanut mitään lisäarvoa jääkiekon mestareidenliigalle.

Samaa mieltä. Jokerit jatkoi suomalaisjoukkueiden surkeuden esittelyä Spenglerissä täysille katsomoille ja tv-yleisölle ja itse huokaisin pelkästään helpotuksesta kun tämä jääkiekon irvikuvamainen pelaaminen eilen päättyi. Hävettäisi nähdä samanlaista perseilyä CHL:ssä kun siellä on sentään joukkueita, jotka pelaavat ihan tosissaan ja hyvää kiekkoa.
 
Viimeksi muokattu:

JjZz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit. Sympatiat kaikille paskoille.
Sen sijaan nyt voidaan varmaan viimeistään lopettaa se keskustelu, että olisiko Jokerit pitänyt ottaa mukaan CHL:ään. Tällä tavalla, pääkilpailun ulkopuolisiin kilpailuihin suhtautuva joukkue ei olisi antanut mitään lisäarvoa jääkiekon mestareidenliigalle.
No sehän itse asiassa nähtiin jo harjoituskauden aikana, miten paljon Omarkia ja kumppaneita kiinnostaa merkityksettömät pelit. Vaikka liigajoukkueet nyt hoideltiin vasemmalla kädelläkin, niin silloin aloin vahvasti epäillä Omarkin kykyjä. Onneksi varsinaisissa peleissä ei tarvinnut pettyä. Mutta kyllähän tällaista fleguilua kyrsii katsella.

Edit: "merkityksettömät pelit" on huono termi. Käytetään mieluummin sanontaa "kauden päätavoitteen ulkopuoliset pelit".
 
Viimeksi muokattu:

Mordjinn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Edit: "merkityksettömät pelit" on huono termi. Käytetään mieluummin sanontaa "kauden päätavoitteen ulkopuoliset pelit".

Ja JMAlle näitä "kauden päätavoitteen ulkopuolisia pelejä" ovat sitten kaikki muut paitsi finaaliin game 7. jatkoaika? :D

Hyvä että pääsin Sveitsistä himaan. Alapeukkua Erkalle LOKoMon peluuttamisesta.
 

blue line

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mutta kyllähän tällaista fleguilua kyrsii katsella.

Pelaamisen taso riippuu kovin usein myös siitä, millä tavalla vastustaja pelaa. Jokerit on koko kauden pelannut paremmin tasokkaampia joukkueita vastaan kuin huonompia, siis pelillisesti paremmin. Tuloksellisesti on mennyt hyvin myös huonoja jengejä vastaan, vaikka aina ei ole keskittyminen yltänyt tappiin saakka. Spenglerissä ei heikon latautumisen pelit menneet putkeen lähinnä siksi, koska joukkueessa ei ollut hyökkäyssyvyyttä yhtään. Juuri silloin tarvittaisiin materiaalin leveyttä, kun henkistä puolta koetellaan (esim. raskas matkustelu, fyysinen rasitus, vähäiset panokset ottelussa, tappioputki yms.).

On muuten aika omituista ottaa esiin ykkösketjun hiukan vaillinaiseksi jäänyttä latausta, kun se kuitenkin oli turnauksessa Jokereiden ylivoimaisesti paras ketju pisteidenkin valossa.
 

blue line

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Alapeukkua Erkalle LOKoMon peluuttamisesta.

Eivätköhän turnausjärjestäjät ole varmistaneet jonkin sopimusteknisen järjestelyn kautta, että osallistuvat joukkueet eivät voi pelata puhtaasti varamiehistöillä matseja. Ei ne muutkaan joukkueet tietääkseni ole laittaneet normaaleja ykkösketjujaan lepäämään.
 

JjZz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit. Sympatiat kaikille paskoille.
Ja JMAlle näitä "kauden päätavoitteen ulkopuolisia pelejä" ovat sitten kaikki muut paitsi finaaliin game 7. jatkoaika? :D

Hyvä että pääsin Sveitsistä himaan. Alapeukkua Erkalle LOKoMon peluuttamisesta.
Niin, tuo lause "onneksi ei tarvinnut pettyä" koski vain Omarkia. Juhista ei tosiaan nappaa aina oikeatkaan pelit. Toisaalta ska:ta vastaan pelatussa harkkamatsissa oli liekeissä. Siitä kaverista ei ota erkkikään selkoa.
 

JjZz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit. Sympatiat kaikille paskoille.
Pelaamisen taso riippuu kovin usein myös siitä, millä tavalla vastustaja pelaa. Jokerit on koko kauden pelannut paremmin tasokkaampia joukkueita vastaan kuin huonompia, siis pelillisesti paremmin. Tuloksellisesti on mennyt hyvin myös huonoja jengejä vastaan, vaikka aina ei ole keskittyminen yltänyt tappiin saakka. Spenglerissä ei heikon latautumisen pelit menneet putkeen lähinnä siksi, koska joukkueessa ei ollut hyökkäyssyvyyttä yhtään. Juuri silloin tarvittaisiin materiaalin leveyttä, kun henkistä puolta koetellaan (esim. raskas matkustelu, fyysinen rasitus, vähäiset panokset ottelussa, tappioputki yms.).

On muuten aika omituista ottaa esiin ykkösketjun hiukan vaillinaiseksi jäänyttä latausta, kun se kuitenkin oli turnauksessa Jokereiden ylivoimaisesti paras ketju pisteidenkin valossa.
Totta tuokin. Viimeisin vieraskiertue oli aika hyvä läpileikkaus joukkueesta. 4-0 pannuun Jekaterinburgissa, vierasvoitot Kazanissa ja Magnitogorskissa, ja 6-2 käkeen Bratislavassa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös