Vai että provo? No mikä tossa mun lyhyessä analyysissä sitten oli provoa ja sellaita minkä voitte kumota? Okei, vertaus jääpalloon sellaiseksi voidaan ehkä luokitella. Tuo jääpallo tulee siitä mikä minulla on ollut vertaus KHL:stä jo ennen Jokereiden sinne liittymistä ja sen olen aikaisemminkin tuonut esille. Ja sillä otannalla mikä minulla on tältä kaudelta, tuota ei minun tarvitse miksikään muuttaa. Ihan paskaksihan täällä näyttäisi suurin osa tuon Jokereiden esityksen teilaavan muutenkin. Miksi minulla ei ole siihen oikeutta? Joo, en nähnyt kun noin neljä erää, mutta kaikissa oli samat piirteet. Voitte lässyttää jostain asenteesta tai muusta jos se sitten on helpommin sulatettavissa. Eihän tuo toki muuten voi olla selitettävissä. Sekin kuvastaa sitä miten pieniä ne erot todellisuudessa on. Hyvä päivä vs huono päivä, se riittää.
@JjZz olenko väittänyt että Spengler Cup ei kiinnosta? Olen katsonut turnausta aikaisempinakin vuosina ja tänäkin vuonna olen seurannut muutenkin kuin vain nuo neljä erää Jokereiden otteluista.
Pahoittelen ja jätän teidät kinastelemaan keskenänne kun se näyttää nykyään onnistuvan.
Ei pieni piiri tarkoita sitä etteikö siinä voisi olla mukana arvovaltaisiakin henkilöitä.
Tältä kaudelta yhden, kuten olen kertonut. Ja kuten kirjoitin, mikään ei tue sitä että minun tarvitsisi käsitystä kyseisestä sarjasta muuttaa. Olen myös kirjoittanut, että varmasti on paljon huippumatseja KHL:ssä, mutta ei ole minulla tarvetta niitä ruveta sieltä väkipakolla etsimään. Tarjonta on kuitenkin nykyään riittävän suurta, että näen mieleistäni kiekkoa paljon varmemmin seuraamalla muita sarjoja.