Tartun vähän @Melko Huonon analyysiin. Ensinäkin kuten kaikki on todennut niin on vaikea sanoa kuinka tosissaan Jokerit tässä turnauksessa oli. Mielestäni tänään oltiin aika tosissaan ja siihen mm. oman häpeäni perustan. Toki otantasi on pieni ja uskaltaisin väittää, että ei kata edes mainitsemaasi neljää erää vaikkei se sitä tarkoita, että olisit väärässä. Se, että turnaus ei ole ykköstavoite lienee jopa landejullille selvää. Itselleni toisaalta on vaikea hyväksyä, että lähdetään rotsi auki, mutta samalla parhaat mahdolliset mukaan. Olen siis edellä mainitsemistani syistä samaa mieltä, että tätä ei hävitty tarkoituksella. Ammattilaista toki kiinnostaa enemmän päätavoite joka varmasti sinunkin mielestäsi on pääsarjan voittaminen. Viimeistään nyt kun ruotsalaisetkin teki selvää HIFK:sta. Siitä on hirveän vaikea sanoa, että oliko kaikkien aikojen heikoin esitys, mutta ainakin potentiaalinen nähden oli. Se varmasti on selvää kaikille enemmän Jokereita seuranneelle. Itselle suurin kysymysmerkki on se, että jos tämä oli tavoiteltu Jokereiden taholta niin miksi meidän KUNINKAITA häirittiin tällä höntsällä. Minulla on omat epäilykseni sen syistä. Silti siitä ei pääse mihinkään etteikö Jokerit olisi (HANDS DOWN) kaikkien aikojen suomalainen seurajoukkue. Eikä se piiri nyt ole niin pieni kun siitä pois sulkee sokeasti omaa seuraa ja liigaansa kannattavat henkilöt pois. Onneksi ensimmäisen kerran koko kauden aikana vihaajatkin saivat vähän runkkumatskua. Eniten kuitenkin hävettää tuo Geneveä vastaan käyty matsi jossa silmiin paistavasti kaikki veti "pienissä häissä". Tappio Ufaa vastaan ei hävetä, muta tänään oli kaikki avaimet voittoon. Ei napostellut. Mikäli jollain 1ügan voittajalla riittää kepeksiä laittaa suomenmestaruus panokseksi 7 sarjassa Jokereita vastaan niin olen varma, että siitä otetaan kiinni.