Jokerit & KHL – millä fiiliksillä?

  • 1 735 676
  • 8 198

blue line

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kaveripiireistä puheenollen mun kaveripiirissä kaikki haluaa nussia. Eivät välttämättä toisiaan, mutta nussia kuitenkin. Mites teidän kaveripiirissä?
 

Vinyl

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aravirran kovuus
Mielenkiintoista nähä tuleeko Jokerit laajentamaan markkinointiaan tulevaisuudessa esim. Lahden suuntaan. Täältä karauttaa Jaffalle vajaassa tunnissa, hinta ei päätä huimaa, parkkipaikkaa ei tarvi ettiä ja keppanaa saa vetää rauhassa kun tietää että pääsee samaa kyytiä takasinkin. Satunnaisia katsojia saattaisi löytyä ainakin viikonlopun matseihin vaikka täytyy myöntää että aika vähän positiivista näillä seuduilla kellään ainakaan tuntemistani on Jokereista sanottavana. Toisaalta voihan sinne tulla kannustamaan vastustajaakin.
 

charger

Jäsen
Suosikkijoukkue
Se Puree! , Україна
Satunnaisia katsojia saattaisi löytyä ainakin viikonlopun matseihin vaikka täytyy myöntää että aika vähän positiivista näillä seuduilla kellään ainakaan tuntemistani on Jokereista sanottavana. Toisaalta voihan sinne tulla kannustamaan vastustajaakin.

Itse koen että tämä ei ole enää se sama Jokerit kuin liigassa, ja aion kyllä tuuletella (hillitysti) Jokereiden tekemiä maaleja, vaikka hassulta varmaan tuntuukin. Suomea he kuitenkin siinä liigassa edustavat. Näin se on nähtävä.
 

Elton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
Itse koen että tämä ei ole enää se sama Jokerit kuin liigassa, ja aion kyllä tuuletella (hillitysti) Jokereiden tekemiä maaleja (vaikka hassulta varmaan tuntuukin). Suomea he kuitenkin siinä liigassa edustavat. Näin se on nähtävä.

Nimenomaan! Upea asenne ja vastaavalla Suomi vastaan muut maat asennetta uskon ja toivon näkeväni Hartwall Areenan täydeltä. Suomalaisella sisulla ja jääkiekkoosaamisella Jokerit tulee ottamaan paikkansa KHL:ssä ja sinne ei todellakaan lähdetä vain katselemaan ja ihmettelemään vaan iskemään euroopan huippujengeille luu kurkkuun.
 

Varis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KiVa, EK65
Itse koen että tämä ei ole enää se sama Jokerit kuin liigassa, ja aion kyllä tuuletella (hillitysti) Jokereiden tekemiä maaleja, vaikka hassulta varmaan tuntuukin. Suomea he kuitenkin siinä liigassa edustavat. Näin se on nähtävä.
Tähän viestiin todennäköisesti tiivistyy muun Suomen (pl. aivan ymmärrettävästi suurin osa HIFK-kannattajista) suhtautuminen. Kun Jokerit ei enää ole urheilullinen kilpailija muille seuroille, loppuu ihmisiltä syyt vihata sitä. Ajan myötä yllä kuvattu hillitty tuulettelu saattaa joidenkin kohdalla muuttua ihan avoimeksi kannattamiseksikin.

Paljon on kyllä kiinni joukkueen menestyksestä ja markkinoinnista. Mahdollisuudet ovat sekä hillittömään buumiin, että pienoiseen lässähdykseen.
 

Baroun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Per sempre Tito †
Nimenomaan! Upea asenne ja vastaavalla Suomi vastaan muut maat asennetta uskon ja toivon näkeväni Hartwall Areenan täydeltä. Suomalaisella sisulla ja jääkiekkoosaamisella Jokerit tulee ottamaan paikkansa KHL:ssä ja sinne ei todellakaan lähdetä vain katselemaan ja ihmettelemään vaan iskemään euroopan huippujengeille luu kurkkuun.

Yhtään vittuilematta, mutta uskon että halli täyttyy pikemminkin suomessa asuvista venäläisistä, jotka ei todellakaan ole narrien puolella. Hyvä esimerkki fudiksen puolelta HJK-Besiktas, jolloin koko Sonski oli täyttä suomessa asuvia turkkilaisia.
 

sekolust

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Lostedt, Ben-Amor
Itse koen että tämä ei ole enää se sama Jokerit kuin liigassa

Mä taas näen asian niin, että joukkue on se kaikista suurin. Sarjataso, pelaajat, valmentajat, omistajat tai otteet kentällä nyt esimerkiksi voivat vituttaa suunnattomasti, mutta lopulta se kaiken määrittelevä tekijä on Jokerit.

Mä lähden siitä, että KHL:ään lähdetään ja sen takia se ei ole ongelma. Ongelmiin voidaan vaikuttaa, olosuhteisiin ei. Ja kun olosuhteet ovat nämä, niiden mukaan on mentävä. Vaikka KHL:ssa näen paljon riskejä ja en itse olisi tähän veneeseen vielä hypännyt, näen myös mahdollisuudet. Ja loppujen lopuksi mulle on aivan se ja sama miten nuo riskit ja mahdollisuudet jakautuvat, mulle Jokerit on Jokerit, pelattiin sitten Mestistä, Suomisarjaa, Liigaa, NHL:ää tai KHL:aa.

edit: Toki mä hyväksyn ja ymmärrän tuon mielipiteesi. Ihmiset suhtautuvat asioihin eri tavoin ja kun kyseessä on loppujen lopuksi tunnebisnes, nämä asiat menevät ristiin. Joku diggaa kympillä, joku vihaa, joku hyväksyy ja joku vastustaa. Jokainen kannustaa tavallaan ja vaikka mä en koe asioita kuten sinä, mä hyväksyn tyystin tuon(kin) asenteen.
 

Max Power

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit 1967-2013
Itse koen että tämä ei ole enää se sama Jokerit kuin liigassa, ja aion kyllä tuuletella (hillitysti) Jokereiden tekemiä maaleja, vaikka hassulta varmaan tuntuukin. Suomea he kuitenkin siinä liigassa edustavat. Näin se on nähtävä.

Tässä tulikin hyvin se mikä on monelle pitkäaikaiselle ja innokkaalle kannattajalle ongelma. Jos seura ei enää tunnu ns omalta tai siltä mitä on aikoinaan alkanut kannattamaan niin mistä silloin saa motivaation matseissa käymiseen? Toivottavasti ei jouduta näkemään tilannetta jossa kentällä pyörii muukalaislegioona, yleisö on täynnä janareita ja venäläisiä ja vastustaja ei herätä mitään tuntemuksia. Tällöin voin uskoa, että en olisi ainoa, joka jättää peleissä käymisen.
 

spede1967

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Oma otantani koskee noin 10 jokerifania ikäluokaltaan 40-50 vuotta niin kuin itsekin. Lapsuuden kavereita ollaan ja suurin osa asuu yhä Pohjois-Espoossa. Jokereita kävin itse ekan kerran katsomassa v.1983 ja jäin heti "koukkuun". Viimeisen 10 vuoden aikana on tullut käytyä lähinnä satunnaisesti matseissa. Sydän on toki aina ollut punakeltainen. Vaikka Espoossa asutaan niin jengiä ei ole kukaan vaihtanut. Nyt kun tavattiin kavereiden kanssa viime viikonloppuna "KHL-paltsussa" niin kaikki oli sitä mieltä, että kausari ostetaan. Varmaan katsojat tulevat vaihtumaan jonkin verran mutta toivotaan ettei liikaa sillä EP on kuitenkin se mistä tunnelma lähtee. Hienoa duunia olette tehneet. Jatkakaa samaan malliin.
 

Norwich

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Boston, Barca, Norwich
Yhtään vittuilematta, mutta uskon että halli täyttyy pikemminkin suomessa asuvista venäläisistä, jotka ei todellakaan ole narrien puolella. Hyvä esimerkki fudiksen puolelta HJK-Besiktas, jolloin koko Sonski oli täyttä suomessa asuvia turkkilaisia.

Vittu mitä provopaskaa, ei tälläisiä jatkoaikaan kiitos. Jotta pysytään aiheessakin eikä mennä pelkästään rasisimin puolelle, niin uskon että Jokerit tulee keräämään ensi kaudella helposti 10 000 katsojan keskiarvon. Miten sitten tulevat kaudet, niin se määräytyy tietenkin menestyksen ja sen mukaan että minkälaisen ottelutapahtuman pr-puoli onnistuu luomaan.
 

Steegil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit 1967-2014, Ducks sympatiat Coyotes & Jets
Vittu mitä provopaskaa, ei tälläisiä jatkoaikaan kiitos. Jotta pysytään aiheessakin eikä mennä pelkästään rasisimin puolelle, niin uskon että Jokerit tulee keräämään ensi kaudella helposti 10 000 katsojan keskiarvon. Miten sitten tulevat kaudet, niin se määräytyy tietenkin menestyksen ja sen mukaan että minkälaisen ottelutapahtuman pr-puoli onnistuu luomaan.

Itse en olisi lainkaan varma noin suurista yleisömääristä. Lisäksi kun fanien odotukset tulevan kauden joukkueesta on jo noussut taivaisiin eikä Kurri, jonka ammattitaidon kyseenalaistan muutenkin kykene ikinä niitä täyttämään. Jollain Marko Anttiloilla ja muilla C-tason suomalaisilla europelaajilla ei hallia täytetä.
 

Vinyl

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aravirran kovuus
Vittu mitä provopaskaa, ei tälläisiä jatkoaikaan kiitos. Jotta pysytään aiheessakin eikä mennä pelkästään rasisimin puolelle, niin uskon että Jokerit tulee keräämään ensi kaudella helposti 10 000 katsojan keskiarvon. Miten sitten tulevat kaudet, niin se määräytyy tietenkin menestyksen ja sen mukaan että minkälaisen ottelutapahtuman pr-puoli onnistuu luomaan.

Nyt on pakko kysyä että mitä hittoa? Mennään taas toki näihin kaverin kavereihin mutta kyllä mä tiedän muutamankin venäläisen jotka oottaa ainakin innolla SKA:n tuloa Helsinkiin koska sinne nyt on täältä helpompi mennä kuin Pietariin. Onko näitä sitte paljon niin aikahan senkin näyttää mutta kyllähän Suomessa on jo ainakin jollain tasolla merkittävä venäläisvähemmistö ja uskoakseni näistä jotkut saattavat seurata ihan jääkiekkoakin.
 

Elton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
Yhtään vittuilematta, mutta uskon että halli täyttyy pikemminkin suomessa asuvista venäläisistä, jotka ei todellakaan ole narrien puolella. Hyvä esimerkki fudiksen puolelta HJK-Besiktas, jolloin koko Sonski oli täyttä suomessa asuvia turkkilaisia.

Niin, teidän Jokereiden ja/tai KHL:n vihaajien mielestä aina jokin on pielessä. Jos ja kun Jokerit saa ilta toisensa jälkeen Hartwallin täyteen niin sitten vingutaan, että halli on väärin täytetty.

Aina löytyy jotakin mussutettavaa ja nillitettävää, joten itse olen tehnyt sen päätöksen, etten tuhlaa yhtään ajatusta kateellisten tai muuten asiasta mököttävien itkemiseen vaan siirryn kohti uutta haastetta ja mieletöntä mahdollisuutta kaasu pohjassa ja pullein purjein.
 

Norwich

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Boston, Barca, Norwich
Itse en olisi lainkaan varma noin suurista yleisömääristä. Lisäksi kun fanien odotukset tulevan kauden joukkueesta on jo noussut taivaisiin eikä Kurri, jonka ammattitaidon kyseenalaistan muutenkin kykene ikinä niitä täyttämään. Jollain Marko Anttiloilla ja muilla C-tason suomalaisilla europelaajilla ei hallia täytetä.

Toi mitä kirjoitit on totta ja itseäni häiritsee juuri nuo kohtuuttomat odotukset joukkueen suhteen. Oman melipiteeni joukkueen kokoamisesta olen kirjoittanut aiemmin enkä lähde sitä nyt toistamaan. Arvioni katsojamäärästä perustuu ihan puhtaasti siihen uskoon, että uusi KHL-liiga ja sen joukkueet keräävät uteliaita katsojia pääkaupunkiseudulta ohi varsinaisen kannattajakunnan sen verran että 10 000 tulee joka peliin. Vähän niinkuin silloin kun Hartwall-Areena oli uusi.
 

Steegil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit 1967-2014, Ducks sympatiat Coyotes & Jets
Toi mitä kirjoitit on totta ja itseäni häiritsee juuri nuo kohtuuttomat odotukset joukkueen suhteen. Oman melipiteeni joukkueen kokoamisesta olen kirjoittanut aiemmin enkä lähde sitä nyt toistamaan. Arvioni katsojamäärästä perustuu ihan puhtaasti siihen uskoon, että uusi KHL-liiga ja sen joukkueet keräävät uteliaita katsojia pääkaupunkiseudulta ohi varsinaisen kannattajakunnan sen verran että 10 000 tulee joka peliin. Vähän niinkuin silloin kun Hartwall-Areena oli uusi.

Lisätään nyt vielä se, että pelin taso ei tule todellakaan parantumaan niin paljon mitä Hjalliskin on antanut ymmärtää. Hidastempoista hiihtelyä on luvassa, jossa jopa fyysisyyttä on vähemmän kuin Liigassa. Vain hieman paremmat vastustajat, fanien odotuksiin nähden huono joukkue ja kun kaikki vastustajat ovat 90% porukasta ihan vieraita niin mitään yleisöryntäystä ei kannata odottaa.
 

Varis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KiVa, EK65
Lisätään nyt vielä se, että pelin taso ei tule todellakaan parantumaan niin paljon mitä Hjalliskin on antanut ymmärtää. Hidastempoista hiihtelyä on luvassa, jossa jopa fyysisyyttä on vähemmän kuin Liigassa. Vain hieman paremmat vastustajat, fanien odotuksiin nähden huono joukkue ja kun kaikki vastustajat ovat 90% porukasta ihan vieraita niin mitään yleisöryntäystä ei kannata odottaa.
Eikö toi fyysisyyden väheneminen ole yksi niistä asioista, joihin Jokerit voi itse vaikuttaa? En edes muista koska viimeksi joku joukkue olisi tullut Areenalle taklaamaan, joten vierasjoukkueiden fyysiset preesensit eivät ainakaan pääse huonommiksi muuttumaan. Omituisena pitäisin, mikäli sarjan nimi määrittelee sen, miten Jokerit kotonaan pelaa.

"Vain hieman paremmat vastustajat". Heh. Twitteristä bongasin tänään pikkuseura Yugran kakkoskentän, joka oli muodossa Savinainen-Dixon-Smolenak. Siitä ei ole kahta sanaa, etteikö joukkueiden taso tule nousemaan johonkin neljänteen potenssiin. Tsiigatkaa huviksenne vaikka sarjan huippujengien rostereita. Ihan käsittämättömiä nimilistoja. Kysymys on siitä, onko yleisölle tärkeämpää pelin absoluuttinen taso, tutut turvalliset vastustajat, vai menestys.

Karjala-turnauksen Suomi-Venäjä oli paikoitellen nautittavaa seurattavaa, kun KHL-tason huippupelaajat väänsivät coast-to-coastia hirveällä temmolla. Mitään panosta ei ollut, eikä mua oikeastaan hirveästi edes kiinnostanut kumpi matsin voittaa, mutta se oli yksinkertaisesti hienoa viihdettä. Mä seuraisin Jokereita vaikka Suomi-Sarjassa, mutten voi valehdella, etteikö parempi jääkiekko, etenkin kotijoukkueen osalta, vaikuttaisi mun kiinnostukseen lähteä hallille. Uskon kuuluvani enemmistöön siinä.
 

Detritus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit-vuodesta 1972, KiVa.
Tässä tulikin hyvin se mikä on monelle pitkäaikaiselle ja innokkaalle kannattajalle ongelma. Jos seura ei enää tunnu ns omalta tai siltä mitä on aikoinaan alkanut kannattamaan niin mistä silloin saa motivaation matseissa käymiseen? Toivottavasti ei jouduta näkemään tilannetta jossa kentällä pyörii muukalaislegioona, yleisö on täynnä janareita ja venäläisiä ja vastustaja ei herätä mitään tuntemuksia. Tällöin voin uskoa, että en olisi ainoa, joka jättää peleissä käymisen.
Mä en ymmärrä, mikä siinä on niin vaikeata. Siellä tulee pelaamaan toinen joukkue paidoilla, joissa on se virnistävä narrin kuva rinnassa. Joukkue alkaa aika nopeasti tuntumaan taas omalta, niinkuin silloin, kun säkin aloittelit ja jäit koukkuun. Ja mulle on aivan sama, onko ne vastustajan älämölöporukat venäläisiä vai oululaisia. Tasan saman reaktion tulevat aikaansaamaan ainakin mun pääkopassa. Ainoa ero tulee siitä, kun en pysty venäjäksi oikein herjaa heittämään. KHL-vastustajat tulevat ajan kanssa varmasti tutuiksi, kunhan niitä ruvetaan ensi kaudella enemmän seuraamaan.

Jos olen vuosikaudet pystynyt sietämään esim. Etä-Kärppien paidattomia "läskimahoja", ei muutama sata ryssää tunnu missään:)
 

_Kuusyks

Jäsen
Suosikkijoukkue
SKA Pietari, Afinogenov #61, (Blues & Jokerit)
Lisätään nyt vielä se, että pelin taso ei tule todellakaan parantumaan niin paljon mitä Hjalliskin on antanut ymmärtää. Hidastempoista hiihtelyä on luvassa, jossa jopa fyysisyyttä on vähemmän kuin Liigassa. Vain hieman paremmat vastustajat,.

Läntisen konferenssin viimeinen, eli Slovan Bratislava pelasi tänään näillä ketjuilla:

1. Bartovic - Mikus - Radivojevic
Skoula - Sersen


2. Miklik - Bliznak - Vondrka
Sigalet - Kutlak

3. Kukumberg - Ölvecky - Netik
Mojzis - Stajnoch

4. Stastny - Dano - Hudacek

Janus

Tummennetut pelaajat ovat pelanneet MM-kisoissa Slovakian tai Tsekin MM-joukkueessa.

Edit: On siis vaikea ymmärtää väitettä "hieman paremmista vastustajista" jos koko perkeleen konferessin jumbolla on enemmän MM-tason pelaajia kuin puolella Liigajoukkueista yhteensä.
 
Viimeksi muokattu:

Steegil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit 1967-2014, Ducks sympatiat Coyotes & Jets
Läntisen konferenssin viimeinen, eli Slovan Bratislava pelasi tänään näillä ketjuilla:

1. Bartovic - Mikus - Radivojevic
Skoula - Sersen


2. Miklik - Bliznak - Vondrka
Sigalet - Kutlak

3. Kukumberg - Ölvecky - Netik
Mojzis - Stajnoch

4. Stastny - Dano - Hudacek

Janus

Tummennetut pelaajat ovat pelanneet MM-kisoissa Slovakian tai Tsekin MM-joukkueessa.

Edit: On siis vaikea ymmärtää väitettä "hieman paremmista vastustajista" jos koko perkeleen konferessin jumbolla on enemmän MM-tason pelaajia kuin puolella Liigajoukkueista yhteensä.

Slovakian MM-joukkueen taso on nyt ihan kuraa. Ihan sama olisi, jos minä postaisin jonkun Tanskan liigan jengin, josta löytyy muutama peluri, jotka pelaavat Tanskan joukkueessa MM-kisoissa ja sen perusteella kehuisin Tanskan liigan tasoa.
 

_Kuusyks

Jäsen
Suosikkijoukkue
SKA Pietari, Afinogenov #61, (Blues & Jokerit)
Slovakian MM-joukkueet ovat nyt ihan kuraa. Ihan sama olisi, jos minä postaisin jonkun Tanskan liigan jengin, josta löytyy muutama peluri, jotka pelaavat Tanskan joukkueessa MM-kisoissa ja sen perusteella kehuisin Tanskan liigan tasoa.

Aijaa. 2012 MM-kisoissa Slovakia pelasi MM-finaalissa. Tuosta joukkueesta nopeasti katsottuna 8 pelaajaa pelaa nyt Slovan Bratislavassa.
 

Steegil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit 1967-2014, Ducks sympatiat Coyotes & Jets
Aijaa. 2012 MM-kisoissa Slovakia pelasi MM-finaalissa. Tuosta joukkueesta nopeasti katsottuna 8 pelaajaa pelaa nyt Slovan Bratislavassa.

Aijaa. 2010 MM-kisoissa Tanska voitti Slovakian 6-0. Slovakian sijoitukset ovat yhtä suonenveto vuotta lukuunottamatta olleet surkeita viimeisen 6-8 vuoden aikana.

Slovakian sijoitukset vuodesta 2006 lähtien.

2006 – 8.
2007 – 6.
2008 – 13.
2009 – 10.
2010 – 12.
2011 – 10.
2012 – 2.
2013 – 8.
 
Viimeksi muokattu:

_Kuusyks

Jäsen
Suosikkijoukkue
SKA Pietari, Afinogenov #61, (Blues & Jokerit)
Aijaa. 2010 MM-kisoissa Tanska voitti Slovakian 6-0.

Haha, tää oli jo hyvä. Yksi matsi on yhtä merkittävä kuin kokonaiset kisat.

Eihän tuo Slovanin rosteri mikään kummoinen ole, mutta eiköhän tuolla Liigassa mestaruus otettaisi.
 

Steegil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit 1967-2014, Ducks sympatiat Coyotes & Jets
Haha, tää oli jo hyvä. Yksi matsi on yhtä merkittävä kuin kokonaiset kisat.

Eihän tuo Slovanin rosteri mikään kummoinen ole, mutta eiköhän tuolla Liigassa mestaruus otettaisi.

Voi olla, mutta koko jutun pointti oli se, että vastustajien taso ja pelin taso ei tule nousemaan niin paljon mitä se Harkimokin on julistanut. Teit siinä virheen, että otit jonkun kolmoskorin jääkiekkomaan MM-kisapelurit mukaan perusteluihisi.
 

Elton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
Voi olla, mutta koko jutun pointti oli se, että vastustajien taso ja pelin taso ei tule nousemaan niin paljon mitä se Harkimokin on julistanut. Teit siinä virheen, että otit jonkun kolmoskorin jääkiekkomaan MM-kisapelurit mukaan perusteluihisi.

KHL:n konferenssin JUMBON rosterikin näyttää siltä, että sillä pelataan huomattavasti tasokkaampaa kiekkoa kuin mihin Liigajengit pystyvät.

Odotappa vaan kun Jokerit julkaisee oman rosterinsa ja laitetaan vastaan vaikkapa SKA niin jos et tule huomaamaan rajua tason korotusta pelin laadussa niin et kyllä ymmärrä mitään lajista nimeltä jääkiekko.

Oletko Steegil muuten nähnyt ikinä livenä KHL:ää? Voisin veikata ettet ole...
 

Varis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KiVa, EK65
Ihan sama olisi, jos minä postaisin jonkun Tanskan liigan jengin, josta löytyy muutama peluri, jotka pelaavat Tanskan joukkueessa MM-kisoissa ja sen perusteella kehuisin Tanskan liigan tasoa.
Sopii yrittää. Toukokuun MM-kisoihin valittiin Tanskan liigasta kolme kenttäpelaajaa sekä ilman peliminuutteja jäänyt kolmosveskari. Olisi hienoa saada joku ihan oikea peruste KHL:n paskasta tasosta. Nyt on mennyt vähän keksittyjen mutujen huuteluksi.

Edit:
Toki se on selvää, että Hjalliksen ja kumppaneiden täytyy markkinoida "paremmalla viihteellä" ym. muovisuudella, kun muut keinot eivät tehoa.
Shit. Jos paremman viihteen tarjoaminen ja markkinoiminen on muovista, niin me ollaan kusessa! Liiga on kyllä tehnyt loistavaa duunia pitämällä milloin milläkin keinolla huolen, ettei kotimaisen jääkiekkoviihteen taso pääse vahingossakaan nousemaan niille rajoille, että tarvitsisi huolehtia meiningin muuttuvan muoviseksi.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös