# Seiskakasi
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Jokerit, #65, #86 #51, #8, #12 #18
Jos jollakulla fanilla, oli sitten kyseessä ss74 tai jokin tavallinen nuorempi fani, sanotaanko vaikka Vantaalta, ongelmalliseksi muodostuvat läpsyttimet, SKA:n värit vieraskopissa (onko joku joskus käynyt siellä, minä en), kyrilliset aakkoset paidoissa tai Minä, Myö, Jokerit -paidat, niin sitten kaikki ei ole omassa elämässä ihan kondiksessa. Paitsi, että tiedän, että sinun elämässä ss74 jokseenkin kaikki on enemmän kuin hyvin. Läpsyttimiin tulikin No Look Passilta hyvää analyysia. Olen ihan samaa mieltä. Ensin vierastin, sitten sopeuduin ja nyt se on hyvä juttu. Miksi jonkin vitun pukukopin värit aiheuttavat ihmisille tuollaisia kierroksia, kun eihän siellä kukaan ole käynyt, enkä ole ikinä nähnyt siitä edes yhtään kuvaa. Se, että rratproblemberg vetelee yläfemmoja jossakin ryssän Keijon skragassa aitiossa ei ainakaan mulle aiheuta mitään muuta kuin oksennusrefleksin. Ja toimisto ei voine rratproblembergin fanitusta kahlehtia. Kyrillisillä aakkosilla on yhtä paljon paljon semioottisia vaikutuksia kuin I WE JOKERIT - lätinällä. Nehän on kirjaimia. Ei niiden pitäisi ketään loukata. Ainakaan meikäläisen yleisen tajun mukaan. Ja älkää luulkokaan, että mä jotenkin rratproblembergiä jotenkin sympatiseeraisin. Fuckin' far away from it. Ainoa asia, jonka voi suoraan ja aiheesta kaataa tston niskaan on maalilaulugate. Siitä saavatkin aiheesta sapiskaa. Muuten toimiston voisi jättää rauhaan, he kun eivät joukkuetta omista, hallista puhumattakaan.