Jääköön siis keskustelupalstan Jokeri-osuus teille paremmille ihmisille. Minä seuraan pelit katsomosta, huudan ja taputan. Ja jos luoja suo, niin ensi vuonna myös.
Semmoset uhriutumiset sieltä. No hyviä matseja, ja moi moi!
Jääköön siis keskustelupalstan Jokeri-osuus teille paremmille ihmisille. Minä seuraan pelit katsomosta, huudan ja taputan. Ja jos luoja suo, niin ensi vuonna myös.
Osoita se kitinä mitä olet näkevinäsi ja lukevinasi, kiitos! Mielestäni tämä sinun viestisi on paljon selkeämmin kitinää, kuin vaikkapa @ARGM n viesti yllä. Siinähän vain perustellaan omaa näkemystä - laajasti - ja mielipide on vain kenties eri kuin sinulla. Se ei tee viestistä kitinää.Jatkuvaa valitusta ketjusta toiseen. Mikään ei saatana ole hyvä. Kyllä minuakin tietyt asiat vituttaa, mutta joku raja tuolla jatkuvalla kitinällä.
Olen ollut täältä juurikin sen takia poissa, pitkään aikaan ei ole ollut paljoa positiivisia ajatuksia tähän foorumiin sanottavaksi. Nyt vaan meni jonkinlainen raja itsellä yli ja ihan itsekkäistä syistä on pakko saada jotain pihalle. Samoista, erittäin itsekeskeisistä syistä toivon että jossain reagoidaan negatiiviseenkin palautteeseen. Siihen ei mielestäni tule koskaan mennä että pelkästään positiivisista asioista taputellaan selkään ja negatiivisista ollaan hiljaa.Jatkuvaa valitusta ketjusta toiseen. Mikään ei saatana ole hyvä. Kyllä minuakin tietyt asiat vituttaa, mutta joku raja tuolla jatkuvalla kitinällä.
Se nyt on vain niin ettei tämä nykyinen Jokereiden sarjataso ja omistuspohja jaksa enää sytyttää ainakaan minua. Minun mielestä on älytöntä lähteä tuomitsemaan Jokereiden huutosakin vetäjää.Jokereilla oli hyvät fanit. Huippuporukka. Mutta, kuten aina, eliitit on niin kovia ettei tavikset kelpaa. Porukka alkoi hajoamaan. Tuli jonkinlainen reunion, ja taas on pakka levällään. Eteläpääty niin yhdistyksenä kuin fanikatsomona on täydellinen vitsi. Edellinen pj sentään huusi ja oli menossa mukana. Nykyinen seisoo nurkassa kädet puuskassa. Tunne? Eiolee.
...joka on vieläpä tehnyt perse hiessä duunia aivan helvetin paljon, jotta yhdistyksen toiminta olisi ylipäätään mahdollista näissä olosuhteissa.Se nyt on vain niin ettei tämä nykyinen Jokereiden sarjataso ja omistuspohja jaksa enää sytyttää ainakaan minua. Minun mielestä on älytöntä lähteä tuomitsemaan Jokereiden huutosakin vetäjää.
Porukka alkoi hajoamaan. Tuli jonkinlainen reunion, ja taas on pakka levällään..
Kevät 2011 yhdisti porukkaa siinä määrin, että pitkään mentiin yhtenäisin rivein. Isona erottavana tekijänä tuli tieto KHL-siirrosta. Tästä ei olla toivuttu jokainen yksilötasolla, mutta ei kyllä varsinkaan yhteisötasolla samalla tavalla ajattelevaksi joukoksi.Jokereilla oli hyvät fanit. Huippuporukka. Mutta, kuten aina, eliitit on niin kovia ettei tavikset kelpaa. Porukka alkoi hajoamaan. Tuli jonkinlainen reunion, ja taas on pakka levällään. Eteläpääty niin yhdistyksenä kuin fanikatsomona on täydellinen vitsi.
Vitutus aivan uusissa ulottuvuuksissa. Tuli vielä huomattua että Jokerit heittää läpyskää SKA:N somemiehen kanssa twitterissä. Siellä ne Skan twitterissä vittuilee minkä kerkeää ja meijän äijä ottaa kakkoseen ihan huolella ja komppailee. Helvetin pieni asia, mutta vittu kyllähän tollanen vituttaa. Mitä se Keurulainen oikee kelailee? Tollasen farssin jälkeen vielä vähän ollaa kaveria siellä interwebin ihmeellisessä maailmassa.
Tää oli sille avautumiselle ehkä oikea ketju. Kuuluisi vittuilla takaisin, tehdä jotain, mutta ei. Me ollaan se alistunut kakkostiimi joka vaan kerjää almuja omistajaltaan. Takasin ei parane sanoa tai se suuttuu.Avauduit tästä asiasta nyt kahdessa ketjussa niin piti oikein katsoa miten pahasti siellä on kakkoseen otettu. Aika kiltisti Keurulainen tosiaan kommentoi, mutta oikeastaan sen minkä pystyi näyttämättä huonolta häviäjältä. Valitettavasti seurajohdolta on varmasti tullut tarkat ohjeet ettei esimerkiksi Bolshoin balettia tai kotituomareita saa somessa mainita. Sääli.
Tää oli sille avautumiselle ehkä oikea ketju. Kuuluisi vittuilla takaisin, tehdä jotain, mutta ei. Me ollaan se alistunut kakkostiimi joka vaan kerjää almuja omistajaltaan. Takasin ei parane sanoa tai se suuttuu.
KHL:stä pitäisi päästä pois mahdollisimman pian.
Mielipideasioita. KHL on läpimätä ja korruptoitunut liiga, jossa Jokereilla ei ole mitään asiaa mestaruuteen muuten kuin ehkä pelillisesti. Liigassa ollessa Jokereilla olisi mahdollisuus vaikuttaa järjestelmään. Ja mahdollisuus mestaruuteen. Mä viihdyin Liiga-aikana paremmin, oli HIFK:ta, vierasreissuja ja kunnon vääntöä.Miksi ja mihin? Kahdesta huonosta vaihtoehdosta on valittu se parempi ja itse olen tähän ainakin ihan tyytyväinen. Yhtään en kaipaa tuota kasvattajaliigaa, jossa pelin ja pelaajien taso on aivan järkyttävän paska, pelin viihdearvo nolla ja tuomaritoiminta huonompaa kuin KHLssä.
Mielipideasioita. KHL on läpimätä ja korruptoitunut liiga, jossa Jokereilla ei ole mitään asiaa mestaruuteen muuten kuin ehkä pelillisesti. Liigassa ollessa Jokereilla olisi mahdollisuus vaikuttaa järjestelmään. Ja mahdollisuus mestaruuteen.
On sillä. Sanoisin, että 2000-luvulla sen yhden osuman lisäksi lähellä oli 2000, 2005, 2007, 2012 ja mieluusti laskisin mukaan myös mahalaskukauden 2013.Liigassa toki Jokereilla ei taas ole mahdollisuuksia mestaruuteen muuten kuin rosteria katsomalla elokuun helteillä.
Liigassa toki Jokereilla ei taas ole mahdollisuuksia mestaruuteen muuten kuin rosteria katsomalla elokuun helteillä.