Jokerit - HIFK la 22.10.2005

  • 44 724
  • 256
Tila
Viestiketju on suljettu.
Tässäkin ketjussa on syytä jatkaa keskustelua, ei one-linereiden heittelemistä!

Kirjoittajat Pantse67, Panzerfaust, conti, Alamummo, luukkumies ja Konalan Kettu kuittaavat samantien varoituksen jo kirjoitetuista one-liner viesteistään.

Moderaattorit
 

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Daespoo kirjoitti:
Muistutetaan kuitenkin että AHL:ssäkin Salmo veti helvetin kovaa eka puoli vuotta mutta hyytyi sitten totaalisesti tokalla puoliskolla. En sano että näin tulee tapahtumaan täälläkin mutta hyvä tietää taustat.
Jos jotain positiivista hakee, niin täällä kausi kestää vain puolet siitä mitä AHL:ssä, joten täällä ei tarvikkaan jaksaa enää 50-60 pelin jälkeen. Pelaavat sitten toiset pojat vuorollaan jossain amatöörien mm-kisoissa.

Kiva oli kuulla Immosen kommenteista, että muutkin liiga-valmentajat valehtelevat (yllätys yllätys).
 

Gags

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
dana77 kirjoitti:
Kiva oli kuulla Immosen kommenteista, että muutkin liiga-valmentajat valehtelevat (yllätys yllätys).
Tämä ei oikein auennut, eikä mene edes väsymyksen piikkiin, kun pirteänä odottelen NHL-matsin alkamista. Mitä Immonen valehteli ja mistä kuulemaasi tarkoitat?
 

spertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
No kirjoitetaan nyt sitten omatkin mietteet tänne.
- Täysin ansaittu voitto HIFKille. Ei tuollaisella esityksellä taida jokerit taistella edes säälipleijari paikasta tänä kautena.
- Jokereilta vois vaihtaa tusinan miehiä ihan milloin vaan omiin A-junnuihin ( tuskin ne nyt huonompia voi olla kuin esim: Varis, Mapletoft, Virta tai Kuusisto tänään? ).
- Salmelainen joulutauolla NHL:ään. Aivan ylivoimainen kentällä.
- Norton tosiaan hyökkäsi melko arvaamatta Murphyn päälle, mutta tuskin kukaan voi sanoa etteikö Norton olisi tappelua vienyt vaikka Murphylle olisi annettu viikko aikaa valmistautua =)
- Hallissa taisi olla enemmän HIFK:n faneja kuin Jokereiden....
- Olikos se Big Brotherin Hanna se tummatukkainen tyttö Karalahden kanssa samassa aitiossa? ( Nyt heti soitto seiskaan =) )
 

Ramses

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Suurin osa varmaan vanhan toistoa , mutta laitetaan nyt muutamia huomioita pelistä.

- Helvetin hyvä tunnelma hallissa , kiitokset kummankin päädyn faneille.
- Laakkosen tulon jälkeen kolmoskenttäkin kykenee ratkaisuihin.
- Lennulta taas hyvä peli.
- White vielä kaukana siitä tasosta missä pitäisi olla.
- Hauhtosen itseluottamus kohdallaan.
- Jeren irokeesi kasvanut viime näkemästä =)
 

Johnee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
18 Filppula, Ilari 14 11.15
23 Varis, Petri 22 15.48
29 Mapletoft, Justin 24 16.19
9 Virta, Tony 27 20.51

Mitä helvettiä Wade? Miten on mahdollista, että jengin valopilkku ja liekeissä oleva kaveri pelaa vain hiukan päälle 11 minuuttia, kun taas Varis/Mapletoft hiipii sen 16 minuuttia. Selittäkää joku, mä en enää ymmärrä.
 

Ramses

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
spertti kirjoitti:
- Olikos se Big Brotherin Hanna se tummatukkainen tyttö Karalahden kanssa samassa aitiossa? ( Nyt heti soitto seiskaan =) )


Joo pisti sama mullakin silmään, ainakin oli helvetisti samaa näköä.
 
Kuvernööri kirjoitti:
Jos Jokerifanit haluavat tällä tappeluvoitolla leijua, niin menettävät ainakin minun silmissä uskottavuutensa jääkiekkokirjoittajina. Kelatkaa vaikka jätkäporukkaa baarissa: Kaverit kattoo kun yksi pelimies lähtee pokaamaan muijaa. Päättää kuitenkin ottaa varman päälle ja hyppää takaapäin päälle, vetää mamman hameen ylös ja tempoo väkisin mekkoon. Tämän jälkeen kaverit leijuu että mun frendi on tosi kova naistenmies. Jebulis.

Siinä tapauksessa IFK-fanien uskottavuus jääkiekkokirjoittajina on mennyt jo aikoja sitten. Otetaanpa nyt vaikkapa tapaus Jämtin. Jebulis.
 

Jeffrey

Jäsen
Q kirjoitti:
Lisäksi varalla mm. Holma, Kaikkonen, Karalahti, Saarinen, Freiberg.
.

Öö aha. Mä oon luullu, että tää "Q on turha jätkä" läppä on ollut lähinnä provoa! Missä mökissä sä oot asunu? Kaikkonen, millon pelas viimeks julleissa? 2002? Karalahti ja Saarinen... Hei C mon. Ja tää Freiberg on niinku alituksista alitus. Menee jo niinkun niin ali. Joo. Onhan meilläkin Niko Hovinen! Yo!

Pelistä: Eka erä oli tämän kauden parasta kiekkoa. Tai ainakin niistä mitä itse olen nähnyt. Peli jotenkin kummasti latistui loppua kohden, mutta jullit ansaitsi kyllä voittonsa.
Hieman jäi kismittämään tuo Salmelaisen 2-4 maali. Salmelainen ajoi Mapletoftin niin, että oli siinä ja siinä, että olisiko kyseessä ollut laitataklaus. Itse olen sitä mieltä, että ei, mutta kun tilanne johti maaliin niin...

Kuka on Toni Virta. Vaihtoon! Tänään kyllä näki, ettei meidän sentteri materiaali riittänyt. Kuki ja Paka takaisin rosteriin ja näyttää jo paremmalta. Järventie ja Jantunen vielä niin mun puolesta ollaan valmiita mitalipeleihin.
 
Viimeksi muokattu:

OneBigRed

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hieno peli paikan päältä nähtynä, ihmetyttää vain missä cepariX ja muut petex nickit ovat? Loppuuko substanssi kun kun narri ei naura?

T:humalainen idiootti
 

Vagabond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors Idrottsförening Kamraterna, Penguins
Oli kyllä mahtava meininki tänään!
Kiitos IFK! (noita narrien faneja ei kuultu toiseen päätyyn).
Olihän (monitoimi)hallissa tänään melkein enemmän IFKn kannatajia.
Jere on kyllä ÄIJÄ!
Salmelainen on uskomaton pelaaja.
Hahtonen on Pena paras skauttaus ja
Shedden, on se uskomattoman hyvä valmentaja.
Nyt on hyvä mennä nukkuu!
Hyvää yötä ja huomenta!

AINA IFK!!!
 

Elrith

Jäsen
Suosikkijoukkue
On vain Jokerit
Peliä olen kommentoinut jo tuolla Jokerien palstalla, mutta sanotaan nyt vielä kerran että ei saatana, hävettää. Sekä oman jengin puolesta kun peli on tuollaista perseilyä että tuomaritoiminta. Että pitää maksaa tuollaisen katsomisesta. Ei tästä voi mitään muuta sanoa kun että se joukkue, jota kiinnosti paskaakaan voittaa, voitti. Pisteet meni ihan oikeaan osoitteeseen.

#61 kirjoitti:
-Hifkfanit olivat äänekkäämpiä tänään
-Areenan ilmoitetussa yleisömäärässä taas pari tuhatta ilmaa

Paikalla olleena ja punaviivan tasalla istuneena voin omakohtaisesti todistaa että kumpikaan näistä väitteistä ei ole tosi. HIFK-fanit pitivät kiitettävästi meteliä, propsit suorituksesta, mutta kyllä sieltä toisesta päästä kuului aikamoinen meteli. Ja halli oli kyllä melkein täysi, eli ei varmasti ollut paljoa ilmaa numeroissa.

Vittu kun hävettää olla näin paskan jengin fani. Wade ulos ja äkkiä.
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
#61 kirjoitti:
-Areenan ilmoitetussa yleisömäärässä taas pari tuhatta ilmaa

Areenaan mahtuu 13 000 katsojaa eikä siellä nyt kyllä kolmea tuhatta paikkaa ollut tyhjänä vaikka miten laskisi. Ilmoitettu määrä noin 12 000 katsojaa vastasi aika hyvin todellista lukua eli ehkä hieman yli 11 000 oli paikalla. Osalla on aina joku este, vaikka liput tai kausari onkin otteluun.

Mikään muu seura kuin Jokerit ei saa kotiotteluihinsa läheskään vastaavia katsojamääriä. Tämä näin NHL:n seuraamisen ohessa todettakoon :)
 

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
OneBigRed: PeteX on täällä ja heräsi vasta. Raportista: "Jokerit sai otteluun hyvän lähdön, kun se pääsi maalintekoon heti alkuminuuteilla.". Jokerit oli ensimmäiset kolme minuuttia täysin jyrän alla ja pääsi kyllä Dahlmanin maalin ansiosta peliin mukaan. Jengiin iski taas välillä ihme paniikkivaiheita päälle, kun kaksi kaveria otti kiinni yhtä ja purut omalla alueella menivät vastustajan lapaan. Virta oli jälleen tuhlaajapoika ja hän käyttää mailaa välillä liikaa muuhun kuin pelaamiseen. Lundell sai olla välillä lumiukkona ilman duunia pitkiä aikoja ja sitten kun laukauksia tuli, niin ne tulivat nätisti suoraan syliin.

Täytyy kuitenkin todeta, että olin puolet matsista pubin puolella, joten esim. Nortonin hanskauksesta näin vain lopun töllöstä. Kiitokset hyvästä seurasta JHagille, Tuomakselle ja Ikijokerille, jolta tuskin saamme syvää analyysia tästä matsista. Toivottavsti pääsi edes kunnialla kotiin.

P.S. Päivän Pravda (HS) kehui Areenan tunnelmaa. Jo on aikoihin eletty.
 

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jeffrey kirjoitti:
Hieman jäi kismittämään tuo Salmelaisen 2-4 maali. Salmelainen ajoi Mapletoftin niin, että oli siinä ja siinä, että olisiko kyseessä ollut laitataklaus. Itse olen sitä mieltä, että ei, mutta kun tilanne johti maaliin niin...

Jatkoajan raportissa valmentajat kommentoivat tilannetta. Ilmeisesti kyse on suorista lainauksista:

"- Hän pelasi tilanteen loppuun, taklasi, otti kiekon, meni läpi meidän kahden miehen välistä ja teki hienon maalin, Immonen kertasi Salmelaisen maalia.

- Loistava pelaaja teki loistavan maalin, jonka toivoimme riittävän pelin ratkaisuun. Jos Suomessa on tällä hetkellä parempi jääkiekkoilija, haluaisin tavata hänet, Doug Shedden veisteli."
 

#12

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Stadin1 kirjoitti:

Sen lisäksi on järkyttävää katsoa peliaikojen jakautumista. Luulekohan Wade että se valmentaa jotain "kaikki pelaa" F-junnuja, joille peliaika on jaettava tasan?

Tuolla liigapuolella oli ketju, jossa puhuttiin tilastoinnista yleensäkin ja siitä miten se tehdään. Pääosin amatöörivoimin, joten lipsahduksia sattuu. Ja joskus vähän hassumpiakin kommelluksia.
 

Stigu

Jäsen
cobol kirjoitti:
Mikään muu seura kuin Jokerit ei saa kotiotteluihinsa läheskään vastaavia katsojamääriä.

Korjataan hieman: Mikään muu seura kuin IFK (yhdessä K-Raudan, Tikkurilan, yms. kanssa) ei saa Jokereiden kotiotteluihin läheskään vastaavia katsojamääriä.
 

Idänihme

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pe..le, että pitikin lupautua töihin ja missasin matsin. Voitto jaffa-areenalta ja itse olin vain väliaika tietojen varassa puhelimen välityksellä, nyyh..
 

Emilio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Newcastle
Vauhdikas ja viihdyttävä kiekkopeli. Muutamia todella hienoja maaleja(Hauhtonen, Santala, Salmelainen), tunteita kuohuttava tanssi(Norton, Murphy), ja paljon vauhtia ja vaarallisia tilanteita. IFK alkaa olemaan kovassa kunnossa vahvistuksien myötä ja narrienkin tilanne alkaa pikkuhiljaa näyttämään paremmalta, kun vielä saadaan Jantunen sinne sirklaamaan.

P.S Olisiko sille Lepistölle jo aika hankkia se hame?

P.S.S Molempien fanit olivat loistavia ja hallissa hyvä tunnelma.
 

Rebel

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
PeteX kirjoitti:
.
P.S. Päivän Pravda (HS) kehui Areenan tunnelmaa. Jo on aikoihin eletty.

Hei, kun IFK on kylässä, niin mitä meteliä riittää. ;) Molemmista päädyistä.

Välillähän tunnelma oli kuin IFK:n vieraillessa espoossa, koko halli(no ei tietenkään narrit, mutta siltä kuulostaa) huutaa IFK:ta. Uskomattoman hienon kuuloista. Toivottavasti jokaiseen paikalliseen saataisiin tollainen meno. Vaikka lätkä ei aina parhaasta päästä olekaan, niin jos tunnelma on huipussaan, niin ei haittaa. Ainoa ongelma taitaa olla se, että lauantain apukeinot on paremmat kuin esim. torstain.
 

#61

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville Predators
spertti kirjoitti:
- Olikos se Big Brotherin Hanna se tummatukkainen tyttö Karalahden kanssa samassa aitiossa? ( Nyt heti soitto seiskaan =) )

Oli, mutta ei ollut siellä "Karalahden kanssa" vaan koko seurueen, joten soitto seiskaan voi olla aika turha.
Pelistä vielä sen verran, että oli aika ihme homma, että hifkfanien megafoni takavarikoitiin, mutta jokerifanien ei.
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Stigu kirjoitti:
Korjataan hieman: Mikään muu seura kuin IFK (yhdessä K-Raudan, Tikkurilan, yms. kanssa) ei saa Jokereiden kotiotteluihin läheskään vastaavia katsojamääriä.

Kateellisten jorinoita. Viime keväänä täysi tupa 13 600, vaikka Virmanen rajoitti kärppäläisten paikkoja. Se on totta, että pelicansjypässätsaipayms - osasto ei kiinnosta kuin noin 8 000 katsojaa. Sekin on tosin enemmän kuin muilla, mutta sellaistahan se on meillä. Ja kuten lähes kaikkien seurojen fanit ovat todenneet, Jokerifanit ovat suurin, värikkäin ja näkyvin ryhmä liigassa kotiotteluissa.
 

leivoja

Jäsen
Suosikkijoukkue
St Pauli - Non established since 1910
Mikäs tämä Jeren hehkuttaminen oikein on...mitä se nyt taas on tehnyt?

Toinen, mikä kiinnittää väkisinkin huomiota, on tuo tappelun hehkuttaminen. Täytyy tunnustaa, että vaatii melkoista siviilirohkeutta 20kg painavammalta ja 20cm pidemmältä mieheltä käydä pienempien kimppuun...

Pate ja Jämtin sentään samaa kokoluokkaa, mutta eihän noista koulukiusaajista ota koskaan selkoa...pienempiä on aina kiva kiusata kun ei tarvitse pelätä selkään saantia...

total lack of respect, mr. shoveljaw!!
 

#61

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville Predators
cobol kirjoitti:
Ja kuten lähes kaikkien seurojen fanit ovat todenneet, Jokerifanit ovat suurin, värikkäin ja näkyvin ryhmä liigassa kotiotteluissa.

Oletteko kuulleet että vierasotteluissakin voi käydä?Eipä teitä yleensä paljon nordiksella näy, kuin joku 50 korkeintaan.Heppahallissa voitte olla mitä vaan, se ei ainakaan mua kiinnostaa paskan vertaa, mutta yrittäkäähän nyt joskus saada edes 70 fania liikkeelle nordiksen paikallispeliin, niin voidaan alkaa puhumaan teistäkin faneina.Onko se liian paha rasti, että tulee sieltä korsosta junalla ja vaihtaa pasilassa sporaan?
Ja ettei mene ihan ot:ksi, niin kerrotakoon vielä kaikillle jotka ei tiedä, että hifk oli eilen helvetin hyvä!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös