IFK kiittää. Tällaisena päivänä on jälleen hyvä olla optimistifani joka uskoo joukkueeseen. IFK osoitti mielestäni tänään olevansa stadin jengeistä parempi, oma näkemykseni, jonka kykenen muodostamaan objektiivisesti, kertoo näin. Jokerit oli yksinkertaisesti tänään huonompi jengi, mutta ihan hyvä silti.
Tony on yksinkertaisesti päällikkö. Näin itse tänään Peter Whiten ensimmäistä kertaa, ja sanoisin että jos häntä kutsutaan hitaaksi, niin siihen nähden Harkinsia olisi pitänyt kutsua pyörätuolipotilaaksi. Kyllähän White sentään pystyy liikkumaan jäällä. Potentiaalia on. Murphy on pelimies.
Norton pommitti Murphyä aika huolella. Näissä tappeluissa olisi kuitenkin toivottavaa, että pystytään keskustelemaan objektiivisesti, ettei homma mene "mun faija sun faija"-tyyliseksi. Jos tuota nuhjausta verrattaisiin seksuaaliseen aktiin, niin termi raiskaus olisi hyvä. Norton otti väkisin ja yllätti Murphyn. Kun Murphy sai hanskat käsistä, oli kaksi dumaria jo välissä, ja sitä ennen Norton oli ehtinyt tempomaan puolen tusinaa iskua. Jos Jokerifanit haluavat tällä tappeluvoitolla leijua, niin menettävät ainakin minun silmissä uskottavuutensa jääkiekkokirjoittajina. Kelatkaa vaikka jätkäporukkaa baarissa: Kaverit kattoo kun yksi pelimies lähtee pokaamaan muijaa. Päättää kuitenkin ottaa varman päälle ja hyppää takaapäin päälle, vetää mamman hameen ylös ja tempoo väkisin mekkoon. Tämän jälkeen kaverit leijuu että mun frendi on tosi kova naistenmies. Jebulis.
Jere on tosiaan päällikkö, koko pääty sekosi Karalahden tavoin! Jere on tän jengin kuningas. IFK on hyvä joukkue, jonka lyömisen keväällä ennustan jo nyt olevan äärimmäisen vaikeaa. Tänään Jokerit jäi jalkoihin, Areenalla voittaminen on aina kivaa. Hyvä äijät!!
God I love this team.