flintstone
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Re: Re: Paitsi
No näin se JHag kuitenkin ihan itse näyttää kirjoittaneen:
Ja Seniorille kriteereistä sen verran että totta vie meillä näkyy olevan eroja kun teillä näyttää tuo käsilaukku ja karkuun luikkiminen olevan se todellisen taffin jätkän merkki, vrt Vopat vs Grönman tai Tuomon jatkuva makoilu kun vähemmänkään kovempi puhallus osuu tai ainakin melkein osuu. Meillä kun ei ole painolastina sitä että meidän pelaajan on muka oltava liigan kovin jätkä vaikka esitykset kentällä olisi kaikkea muuta. Vai onko Marco Tuokko ja Jani Kiviharju muka teidän leirissä nykyään kovia jätkiä ja varsinkin suuria joukkuepelaajia??
Viestin lähetti Rebel
JHag oli 10 metriä minusta sivuun, mutta hän voi itse kertoa omat näkemyksensä.
No näin se JHag kuitenkin ihan itse näyttää kirjoittaneen:
Viestin lähetti JHag
Ilman laseja voin todeta, että Tomekin taklaus oli puhdas, Vihko otti sen huonosti vastaan. Rudy ajeli vähän sen jälkeen Tomekin ja Summanen laittoi Hannuksen muistuttamaan Rudya. Hannus on kuitenkin kukkakeppi, jonka pommi olisi jäänyt suutariksi, ellei Rudy olisi ns. ylitorjunut sitä nostaen handunsa ja mailansa, joka sitten kimposi omaan naamaan.
Ja Seniorille kriteereistä sen verran että totta vie meillä näkyy olevan eroja kun teillä näyttää tuo käsilaukku ja karkuun luikkiminen olevan se todellisen taffin jätkän merkki, vrt Vopat vs Grönman tai Tuomon jatkuva makoilu kun vähemmänkään kovempi puhallus osuu tai ainakin melkein osuu. Meillä kun ei ole painolastina sitä että meidän pelaajan on muka oltava liigan kovin jätkä vaikka esitykset kentällä olisi kaikkea muuta. Vai onko Marco Tuokko ja Jani Kiviharju muka teidän leirissä nykyään kovia jätkiä ja varsinkin suuria joukkuepelaajia??