Mainos

Jokerit-Hifk 7.12.

• 28 157
  • 289

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Kempes
Pakko kuitata heti. Olen Senior saanut kuvan, että keskityt matseissa cheerleadereiden seuraamiseen, mutta tämä oli jo jotain uutta...

Ja täältä vaihtorahat. Näin puhuu mies, joka on vartavasten valinnut viekkaudella kausikorttipaikakseen istuimen, jossa aina cheerleadereiden tehdessä liikkeitä oikealle, on väistämätön tilanne se, että tanssitytön oikea bosa nakkelee irvokkaasti kyseisen katsojan vasenta poskea. Luuletsä, etten mä ole nähnyt, kun Sä ojentelet itseäsi koko ajan vasemmalle?

ps en pidä 'sillai'

ps2 Kaknoon: ei kauheasti vastaillut kysymyksiini

Kempes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Vakio
Niinhän se on, että kun Ilmalasta pääsee pois, pelaaja puhkeaa kukkaan... no, tämä oli vain heitto. Molemmat, Tuomo ja Tommi, ovat olleet junnuista asti lupaavia pelaajia. Tommi sai vain vastuuta ja peliaikaa kerhossa, joten tulosta tuli parin vuoden viiveellä. Ennen kauden alkua rankkasin Santalan parhaaksi kotimaiseksi sentteriksi, mutta kyllä Tuomo on tällä hetkellä vähintään samalla tasolla. Santala kelpaisi heti IFK:hon. Harmitti aikoinaan, kun meni kerhoon. Toisaalta Somervuorea en missään tapauksessa haluaisi nähdä IFK-paidassa.

Senior
En epäillyt ollenkaan suuntautuneisuuttasi, kirjoitusasu lauseessa vaan laittoi mielikuvituksen liikkeelle. Niin ja sen kausaripaikan sain sen takia, koska jonkun papan sydän ei ilmeisesti kestänyt 'Nooran melooneita'.

Kaknoon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti Kempes
...Teatraalisuus pois Tuomolta, niin silloin hän on mielestäni entistä kovempi pelaaja. ...

Sitten Saariseen, miehen kannattaisi lopettaa uransa. Nykyisillä esityksillä divari tai Ranskan liiga olisi oikea taso.

Juuri näin Kempes. Kiva että sinä sanoit sen sillä nyt Seniorkin kenties uskoo.

Seniorille: Pidän Vopattia taffina muita manittuja pelaajia en pidä. Se että onko ne vätyksiä en ota kantaa. Vätys-sana on mielestäni synonyymi vetelälle, haluttomalla jne. Ei siis vastakohta taffille jota ilmeisesti tarkoitit. Esim z on hyvä kentällä mutta ei siitä mihinkään matsaamiseen ole. Ei esim. hanskaaminen Stapletonin kanssa ole mikään meriitti.

Itse et vastannut kysymykseeni halustasi muihin Jokeri-pelaajiin. Rohkeasti nyt vaan. Voisin olla avuksi.

liigajyrä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsinki Warriors
niin olisiko

tämä kuuluisa musta-aukko,siirtynyt pysyvästi ilmalaan?.Ennen vanhaan Ifk:oli todella kuuluisa musta-aukko.
Nimet Petu Aaltonen,Joel Paunio,Paul Högbacka,Matti Vuorio,ymymymy ja tuoreemmat N.Hagman(tosin Summanen koutsina),N.Bäckström,Tuukka Mäkelä...puhkesivat kukkaan muualla tai hävisivät mustan-aukon seurauksena. Selvästi nyt on Ruutu ja kumpp. puhkeamassa kukkaan ja varjo siirtyy Ilmalaan!! ;)

Fist of God

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charleston Chiefs
Viestin lähetti Senior

Miten olisi tulevana NHL-lakon aikana meillä ketju: JRuutu-TRuutu-MRuutu? Ovat kai joskus ääneenkin sellaisesta haaveilleet. Grrr.

..ja kakkosylivoima olisi Caloun-Peltonen-J. Davidsson, tämä ketjuhan olisi teoriassa ollut mahdollista koota jo vuosi sitten...

Niin ja tämähän olikin Jok-Ifk matsin ketju joten todetaan ettei ifk ollut ihan viittä maalia tasokkaampi. Mutta ihmeen ponneton jokerit oli lukuunottamatta Peltosen ketjun hetkellisiä pyörityksiä.

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Kaknoon
Juuri näin Kempes. Kiva että sinä sanoit sen sillä nyt Seniorkin kenties uskoo.
Itse et vastannut kysymykseeni halustasi muihin Jokeri-pelaajiin. Rohkeasti nyt vaan. Voisin olla avuksi.

Kaknoon. Meidän iässä kenties muidostetaan mielipiteet ihan isse. On jopa mahdollista, että niitä on -tulossa yllätysssana- erilaisia. Tässä tapauksessa olemme kuitenkin Kempesin kanssa samoilla linjoilla. Et ilmeisesti lukenut viestiäni, jossa vastasin flintstonen esittämään kysymykseen? Taisin vastata jotakuinkin: Inhoan filmaamista. TRuutu kuuluu valitettavasti siinä asiassa siihen liian suureen massaan liigassa. Onneksi mitään anttiaaltoa hänestä ei saa tekemälläkään. Jotenkin noin kerroin eli en kai ole kiistänyt TRuudun filmaavan? Luetaan niitä viestejä.

Minä vastaan aina, kun kysytään. En tulkinnut kirjoitamaasi: ''Jos pelaajia haluat Jokereista niin teetkö listan niin katson miten voin auttaa.'' - niinkään kysymykseksi. Itse asiassa olen lyönyt vetoa pullollisesta Koskenkorva-merkkistä urheilujuomaa erään kirjoittajan kanssa siitä, että ensi kaudella meillä pelaa joko JCaloun tai VPeltonen. Enempi veikkaisin jälkimmäistä. Ihan puhtaana arvauksena.

Kaknoon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti Senior
Itse asiassa olen lyönyt vetoa pullollisesta Koskenkorva-merkkistä urheilujuomaa erään kirjoittajan kanssa siitä, että ensi kaudella meillä pelaa joko JCaloun tai VPeltonen. Enempi veikkaisin jälkimmäistä. Ihan puhtaana arvauksena.

Okei... antaa tämän nyt olla jo. Ajattelin vaan tässä vähän lämmitellä väittelyä naapureitten kanssa koska mielestäni sillä rintamalla on ollut liian hiljaista viime aikoina.

Itse veikkaan....hhmmmm.... että J Ruutu pelaa ensi vuonna Jokereissa.

Oma veikkauksesi osoittaa sinänsä hyvin IFK:n nykysuuntaa. Ei enää voimahyökkääjiä vaan Peltonen/Caloun akselilta mieluummin.

Vaihdatko Vopatin Peltoseen tai Hentuseen? (aito kysymys, ei tulkinnan varaa)

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kaknoon:''Oma veikkauksesi osoittaa sinänsä hyvin IFK:n nykysuuntaa. Ei enää voimahyökkääjiä vaan Peltonen/Caloun akselilta mieluummin.''

En sanonut, ettei enää. Molemmanlaisia tarvitaan. Sekä taito- että voimahyökkääjiä. Sama koskee pakistoa. 'Minun' IFK ei tule toimeen ilman voimahyökkääjiä.

''Vaihdatko Vopatin Peltoseen tai Hentuseen? (aito kysymys, ei tulkinnan varaa)''

Ei ne mitään kiiltokuvia ole, joita vaihdellaan. :-)

Peltoseen vaihtaisin (ja hommaisin uuden vopatin tilalle, heh). Hentuseen en nykytekemisellään.

Ihan mielenkiintoinen leikki sinänsä, jos Hentunen vaikka puhkeaisi kukkaan Pärän rinnalla TRuudun poistuttua meiltä. Eli pidetään Vopat ja otetaan Hentunen.

Elokuvasta 'Lastani ette saa' tuli mieleen: JRuutua ette saa.

Sinänsä mielenkiintoista nähdä, jos Jortsu teille tulee ensi kaudelle, millaisia pelaajia hän 'tuo' mukanaan ja ketkä nykyrosteristanne nostaa kytkintä. Jortsun tyylistä kannattaa pitää, jos aikoo jäädä.

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Kappas!

Tämäkin ketju on vielä olemassa, joten muutama ihan yleinen sananen kovuudesta ym. Jokerit/HIFK -linjalla. Nyt kun matsin pöly on jo laskeutunut (aivan paska kielikuva, sori, ei irronnut parempaa).

Jokerileiristä on todettu, että HIFKissä on nyt vähän eri arvot kuin ennen, jolloin jako taito-Jokerit/sika-HIFK oli selkeämpi.

Vastaan tähän myöntävästi, sydän verta valuen. Kyllä. HIFK ei sikaile, ördää ja möyhennä entiseen malliin. Joukkueessa ei ole enää yhtään virallista hullua (Arima, Jokinen, Lähteenmäki, Surenkin, Ruutu, Mäkiaho, Doyle, Karalahti, Nielikäinen......funtsikaa muuten mikä pataljoona ja moni nimi jäi puuttumaankin! mikään muu joukkue ei voi esittää samanlaista nimilistaa, kättä lippaan!). Siltikin vielä löytyy punaisista kovin jätkä liigasta eli Vopat. Mutta hän pelaa suitset kaulallaan joukkueen eduksi. Vaikka minun mielestäni joukkuen etu joskus vaatisikin sikaa peliin:)

Myöntö siis tuohon kohtaan, mutta sitten tulee mutta:

Voimme hyvin todeta vasta-argumenttina, että so what? Ei tuo merkitse sitä, että Jokerit olisi astunut tilalle. Jokerit ei ole vieläkään fyysisempi joukkue kuin HIFK, ei ole mielestäni millään kaudella ollut. Yksi Gagnon ei kokonaiskuvaa heilauttanut ja Gagnonkin olisi saanut lisäpisteitä ilman niitä mailalla hakkaamisia. Mutta kova kaveri ei siinä mitään.

HIFKin tämän(kin) kauden miehistö on Jokerien vastaavaa isompi ja taklaavampi. Se näkyy niistä taklaustilastoistakin ja myös jokerileirin omista valituksista ketjussa: "Eikö pelityyli merkitse..." tjsp. Lisäksi se näkyy muiden joukkueiden fanien kommenteista. Ja asian myöntää Summanenkin: "joukkueemme pitää kiekkoa pääsääntöisesti 70% peliajasta, kontaktipeli ei ole meidän juttumme". Keskinäisissä Jokerit on taklannut, niinkuin vastustajat yleensäkin, HIFKiä vastaan. Ja tämäkin tendenssi pitää ne taklaustilastot sellaisena, että HIFK taklaa paljon. Siis paljon suhteessa tämän kauden liigaan, vähän suhteessa kausiin 97-99. HIFK on -onneksi- taklaavan joukkueen maineessa ja Jypinkin pelaajat ovat todenneet, että edes kaksi kertaa kaudessa saa taklata/joutuu taklaamaan, kun valmentaja käskee. Kotimatseissa HIFKiä vastaan. Näin on hyvä, taklatkaa vaan vastustajat, niin meidänkin täytyy.

HIFKin tämänkin kauden miehistöllä voisi sikailla ja pelata "good old hockeyta". Mutta valmennuksemme ei halua. Ja niinpä vitutus ainakin minulla on vielä suurempi kuin siinä tapauksessa, että joukkue olisi hommattu täyteen Hedbergeitä. Nyt meillä olisi Mersu tallissa, mutta valmentaja haluaa ajaa Nissanilla. Pääseehän silläkin.

Jos Jokerit pelaisi nyt yhtä fyysisesti -ja olisi rakennettukin samoin- kuin 99/00 -kaudella, se olisi selkeästi nyky-HIFKiä fyysisempi. Mutta näin ei vain ole.

Joten niin kauan kuin Jokerit kuitenkin vapaaehtoisesti ottaa stadin taitojoukkueen viitan, ei meillä HIFKissä ole huolta siitä, että Jokerit ajaa fyysisyydessä ohi. Kun HIFK tulee alaspäin fyysisyydessä, tulee Jokeritkin.

Tämä on peliä, jossa voi vain hävitä. Eikö olisi paljon mukavampaa, jos HIFK palauttaisi totaalisikailun ja Jokerit tulisi perässä pitäen kaulan samanlaisena kuin aina? Sehän merkitsisi sitä, että Jokeritkin olisi fyysinen joukkue ihan millä mittapuulla tahansa.

Toistaiseksi HIFK ja Jokerit ovat fyysisyyden (pitää sisällään kontaktipelin kaikissa muodoissaan) suhteen kuin auton vasen ja oikea etupyörä. Keskinäinen etäisyys pysyy samana, mennään mihin suuntaan tahansa.

EDIT: Tämäkin on sanottu moneen kertaan, mutta vielä kerran: J.Ruutu ei tule ikinä pelaamaan Hannu Jortikan luotsaamassa joukkueessa. Näin on Jortsu jyrissyt ja mies pitää yleensä sanansa. Tämä ei tietenkään tarkoita sitä, etteikö J.Ruutu voisi joskus pelata Jokereissa. Mutta Jortikan joukkueessa ei.

Viimeksi muokattu:

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Re: Re: Suora kysymys Seniorille

Viestin lähetti Senior
Nyt, kun alkuun päästiin, Sinä voisit vuorostaan vastata kanssa. Aloitan tässäkin Sun puolesta laittamalla suorat kysymyksent valmiiksi:

- pidätkö Vopatia chickeninä, joka ei uskalla tapella?

- En pidä, mutta en myöskään enää liigan kovimpana karjunakaan. Jos ratsastaa kovan tappelin maineella niin pitää olla valmis myös vastaamaan haasteisiin, ei se Vopat nyt sentään teille pelillisesti NIIN tärkeä kaveri ole että vain Ville Peltosen tasoisen pelimiehen haaste on ainut johon Vopat voi vastata.

Viestin lähetti Senior
- pidätkö TRuudun pelillisiä ominaisuuksi pehmeinä?

- Osittain pidän. Tuomo on liigan kovimpia taklaajia, mutta toisaalta myös liigan kovimpia filmaajia saadessaan itse vastaanottaa taklauksia. Tuomokin keräisi pelityylillään mukavasti pelikieltoa itselleen jos hänen taklaamillaan kavereilla olisi yhtä alhainen moraali kuin Tuomolla itsellään on.

Viestin lähetti Senior
- ymmärretään nyt sitten taffius miten vaan, pidätkö pehmoina juuri tuossa yllä luettelemiani IFK-miehiä? Laita vaikka arvio ihan mies kerrallaan

- Vopat on kova mutta Tuomo ei. Vopat ei pahemmin filmaa mutta Tuomo filmaa tähän kategoriaan aivan liian usein ja varsinkin sellaisissa tilanteissa jossa kovat kaverit nousisivat pystyyn ja painaisivat itse entistä kovemmin päälle, kuittaamalla pommin pommilla.

Viestin lähetti Senior
- ketä pidät liigassa kovempana hemmona kuin Vopattia?

- Pelaajina esimerkiksi Ville Peltosta, Raimo Helmistä ja Janne Ojasta. Mutta jos puhutaan vain tappelijoista niin eiköhän Vopat ole halutessaan ja saadesssaan tapella se kovin.

Viestin lähetti Senior
- miten rottaketjut liittyy tähän? Pidettäiskö keskustelu ihan IFKn ja Jokereitten välisenä?

- Ei varsinaisesti mitenkään. En muista olitko sinä niiden joukossa jotka teidän leirissä nauroivat Marco Tuokolle Vopatin käsittelyssä kun Tuokko ei halunnut tapella teidän Vompattia vastaan. Jos olit, niin miten Vopatin perääntyminen Oskun haasteesta on muka jotenkin miehekkäämpää kuin Tuokon kieltäytyminen Vopatin riepottelussa?

Viestin lähetti Senior
- Ruudun taklauksen liittyen. Muodostitko mielipiteesi itse, vai esim JHagin kirjoituksen kautta? Muodostatko yleensä mielipiteesi itse? Näithän sen taklauksen itse riittävän hyvin?
- kirjoitit: ''...Tuomo Ruutu nousi jäästä kun tuomari oli tuominnut meille ulosajon,...''. Muistelepas uudestaan. Menikö noin? Mä oon niin mulkku jätkä, että lähden tarvittaessa videolta tarkastamaan yksityiskohdat.

- Kysymyksen asettelu on jo sellaista suoranaista vittuilua että ei ehkä ansaitsisi minkäänlaista vastausta mutta vastataan nyt kun kerran alettiin vastaileen. Eli kyllä mä kuule ihan itse nuo mielipiteeni muodostan. Ja mitä tulee siihen taklaukseen niin mä näin sen tilanteen seuraavanlaisesti, Hannus hyppäsi taklatessaan Tuomoa mutta kun taklaus meni ohi niin käänsin katseeni kiekolliseen pelaajaan ja olin erittäin yllättynyt kun peli hetken päästä vihellettiin poikki ja Tuomo makasi mahallaan jäässä. Tuomarin näytellessä Hannukselle ulosajoa Tuomo luisteli teidän vaihtoaitioon seisomaan ja jäi soittamaan suutaan kentälle päin. Eli en varsinaisesti tiedä kuinka pitkään Tuomo siinä makoili, mutta arvioisin että ehkä n. 10-15 sekunttia. Ja olen sitä mieltä että tuolla loukkaantunutta esittämällä Tuomo kalasti Hannukselle ulosajon.

Viestin lähetti Senior
- uskallatko väittää tuntevasi IFKsta pelaajia, valmentajia tai organisatiota niin hyvin, että väität, ettei siellä ole enää taffeja pelaajia, ymmärretään sillä sitten peliä tai tappeluita? Toivon myös liirumpaarumin sijaan vastaustasi yhdellä sanalla tähän. Tunnet vai et, uskaltaaksesi pysyä sanojesi alla?

- En.

Viestin lähetti Senior
- kirjoitit: ''Odotellen, Seniorin sanoin itsestään narrin tehnyt,
Flintstone''. Narrin? Missä kohden sanoin noin? Pyydän Sinua lainaamaan suoraan aiheesta kirjoittamani lauseen.

- Jos tässä nyt kerkiän ja viitsin käydä koko ketjun läpi niin pitää tsekata mistä mä tuon mielikuvan sain.

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Re: Re: Flintstone

Viestin lähetti JHag
Lyhyt johdatus flintin kiekkomaailmaan, tämä kannattaa mahdollisuuksien mukaan nauhoittaa ja polttaa cd:lle, jotta voi kuunnella autossakin:

-Jokerit on kova, HIFK on paska.
-Jokerit on yleisesti tunnettu käsite kaikkialla Suomessa kovaan peliin liittyen, HIFK on rahalla pystyyn pistetty väritön ostojengi.
-Jokerit eivät filmaa, HIFKiläiset filmaavat.
-Jos pelaaja muuttaa jokeripaidasta HIFKin vastaavaan, hän muuttuu nössöksi filmaajaksi, vaikka pelitapa ei muuttuisi miksikään. (luoja varjele meitä Antti Aallolta!)
-Jokerit treenaa kovaa, HIFK ei treenaa ollenkaan.
-Summanen on kiekkonero, Suhonen on kiekkoääliö.
-Jokerit on kunnossa keväällä, HIFK on kunnossa heinäkuussa.
-Haakana ei aloittanut tappelua Mäkiahoa vastaan suckerpunchilla, Mäkiaho aloitti tappelun Varista vastaan suckerpunchilla. (vaikka Varis löikin ensin)
-Ville Peltonen ei filmaa, sillä hänellä on vain hauras luusto. Tuomo Ruutu filmaa, sillä hän kaatuu kun häntä taklataan.
(Mutta mitä sitten, jos Pelle Viltonen pelaakin HIFKissä 03/04 -kaudella? Hänestä tulee filmaava pelle)
-Vopat on nössö, ei ole koskaan tapellut. Sandwith on NHL:ssäkin tähtien suojelijan duunia hoitanut kivikova kaveri
-Ville Peltosen pistepörssilukema on väärä, se on oikeasti Timo Pärssistä isompi
-Jokerit voittaa taidolla, HIFK voittaa tuurilla

Johan pomppas. No toivottavasti JHagille tuli parempi olo niin et ihan turhaan totuuksiasi ladellut. Ja kai sulla on jossain tallessa että olen nimenomaan noin sanonut/kirjoittanut - onhan?

Tenkanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maaseudun Tulevaisuus
Re: Kappas!

Viestin lähetti JHag
HIFK ei sikaile, ördää ja möyhennä entiseen malliin. Joukkueessa ei ole enää yhtään virallista hullua (Arima, Jokinen, Lähteenmäki, Surenkin, Ruutu, Mäkiaho, Doyle, Karalahti, Nielikäinen......funtsikaa muuten mikä pataljoona ja moni nimi jäi puuttumaankin! mikään muu joukkue ei voi esittää samanlaista nimilistaa, kättä lippaan!).

HIFKin tämän(kin) kauden miehistö on Jokerien vastaavaa isompi ja taklaavampi. Se näkyy niistä taklaustilastoistakin ja myös jokerileirin omista valituksista ketjussa: "Eikö pelityyli merkitse..." tjsp. Lisäksi se näkyy muiden joukkueiden fanien kommenteista. Ja asian myöntää Summanenkin: "joukkueemme pitää kiekkoa pääsääntöisesti 70% peliajasta, kontaktipeli ei ole meidän juttumme".

Jos Jokerit pelaisi nyt yhtä fyysisesti -ja olisi rakennettukin samoin- kuin 99/00 -kaudella, se olisi selkeästi nyky-HIFKiä fyysisempi. Mutta näin ei vain ole.

EDIT: Tämäkin on sanottu moneen kertaan, mutta vielä kerran: J.Ruutu ei tule ikinä pelaamaan Hannu Jortikan luotsaamassa joukkueessa.

Totta.
Tämän kauden Jokerijoukkue ei yksinkertaisesti taklaa. Joukkueesta löytyy enää pari pelaajaa jotka yleensä pystyvät taklauksiin, mutta hekin ovat olleet loukkaantuneina.

Hyökkääjistä:
-M. Ruutu taklaa
-T. Valtonen taklaa, mutta pelisilmän puuttuminen rajoittaa liikaa
-J. Pesonen taklaa silloin tällöin
-T. Sihvonen periaatteessa taklaa, mutta on liian hidas
-A. Aalto olisi kokonsa puolesta hyvä taklaaja, mutta ei jostain syystä ilmeisesti osaa/halua
-T. Laine voisi taklata fyysisyytensä puolesta, mutta pelisilmä ei riitä löytämään ajoitusta
-Hentunen luulee taklaavansa, mutta on kuin höyhen

Puolustajista:
-AJ Niemi on joukkueen ylivoimaisesti paras puolustaja, ja osaa myös taklata, vaikkei ole kovin iso
-M. Strömberg osasi ennenwanhaan, mutta nykyään ei nopeus näytä riittävän
-O.Malmivaara, M. Kankaanperä ja T. Sandwith: olisivat kokonsa puolesta hyviä taklaajia, mutta mitä ihmettä he tekevät SM-liigassa? Jos yrittävät taklata, niin johan on maalipaikka vastustajalla kun ajavat itsensä aivan kuutamolle.

Mutta, mutta... ei mestaruuksia edelleenkään voiteta vain fyysisyydellä. IFK on menettänyt paljon kun kilpaillaan ensin kovimman joukkueen tittelistä, ja vasta sitten mestaruudesta.

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kiitos vastauksestasi, tosin jo vanhaan asiaan. Pari juttua:

Viestin lähetti Senior
- miten rottaketjut liittyy tähän? Pidettäiskö keskustelu ihan IFKn ja Jokereitten välisenä?

flintstone:''- Ei varsinaisesti mitenkään. En muista olitko sinä niiden joukossa jotka teidän leirissä nauroivat Marco Tuokolle Vopatin käsittelyssä kun Tuokko ei halunnut tapella teidän Vompattia vastaan. Jos olit, niin miten Vopatin perääntyminen Oskun haasteesta on muka jotenkin miehekkäämpää kuin Tuokon kieltäytyminen Vopatin riepottelussa?''

En tainnut olla. Aloin remeltämään Jatkiksessa vasta viime huhtikuussa, enkä ole Vopa/Tuokko keissiin kantaa ottanut.

Viestin lähetti Senior
- uskallatko väittää tuntevasi IFKsta pelaajia, valmentajia tai organisatiota niin hyvin, että väität, ettei siellä ole enää taffeja pelaajia, ymmärretään sillä sitten peliä tai tappeluita? Toivon myös liirumpaarumin sijaan vastaustasi yhdellä sanalla tähän. Tunnet vai et, uskaltaaksesi pysyä sanojesi alla?

''flintstone''- En.

Kuitenkin osaat luetella, ketkä ovat taffeja ja ketkä ei.

Viestin lähetti Senior
- kirjoitit: ''Odotellen, Seniorin sanoin itsestään narrin tehnyt,
Flintstone''. Narrin? Missä kohden sanoin noin? Pyydän Sinua lainaamaan suoraan aiheesta kirjoittamani lauseen.

flintstone''- Jos tässä nyt kerkiän ja viitsin käydä koko ketjun läpi niin pitää tsekata mistä mä tuon mielikuvan sain.''

Ei olisi tarvinnut käydä koko ketjua. Ihan viimeisissä taisin todeta Sinun vain nolaavan itsesi, kun väitit Vopattia pehmoksi (tjsp). Narri- ja julli-nimityksiä en edes laskisi negatiivisiksi ilmaisuiksi.

Enivei, hyvää keskustelua, tänks. Palataan seuraavassa pelissä.

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Viestin lähetti Senior
Viestin lähetti Senior

''flintstone''- En.

Kuitenkin osaat luetella, ketkä ovat taffeja ja ketkä ei.

Enivei, hyvää keskustelua, tänks. Palataan seuraavassa pelissä.

Pyysit vastausta yhdellä sanalla ja sait siis sellaisen. Ja nämä mun kirjoitukset on vain mun mielipiteitä ja näkemyksiä ei mitään absoluuttisia totuuksia, vaikka mä niitä suu vaahdossa kovalla metelillä silloin tällöin heittelenkin.

Mutta palaillaan astialla kun taas on aiheellista,
Flintstone

liigajyrä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsinki Warriors
niin

Kun tässä on lukenut kommenteja eriasioista esim T.Ruudusta,nousee mieleeni eräs kommentti eräältä tutulta pelaajalta (pelaa nyk. pelikaaneissa) . Hän sanoi noin vuosi puolitoista sitten.Ruutu taklaa kuin mies ,käsittämättömän vahva ikäisekseen.
Nyt mennä viikolla juttelin ja kysyin millainen on T.Ruutu,tuttuni sanoi täytyy todellakin olla hereillä kun on samaan aikaan jäällä ettei noutaja tule.
T.Ruutu on 19 vee ja nostaa esim,noin 130kg penkiltä,joka on todella kova tulos keneltä tahansa tai jos mietitään niin tuon ikäiseltä kiekkoilijalta joten on aivan turhaa jeesustella onko Tuomo kova? on ja jos lisätään vielä ikäisekseen,voisin jopa väittää että kaikkien aikojen kovin tuon ikäinen joka suomessa on pelannut, toki nämä näyttelyt voisi jäädä vähenmälle liekö uusi tukkamuoti tuonut peliin vaikutteita tuolta teatterin luvatusta maasta eli tsekeistä?Niin tämä oli vaan mielipiteeni tästä asiasta älkää ottako nokkiin.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy