Käytös10 kirjoitti:Viitaluoma ilmeisesti Blegin miehiä?
Virmanen ainakin pitää Jokerien pelaajana.
Käytös10 kirjoitti:Viitaluoma ilmeisesti Blegin miehiä?
cobol kirjoitti:Virmanen ainakin pitää Jokerien pelaajana.
Baroni kirjoitti:Onkos sen tiedotustilaisuuden päivämäärä jo lyöty lukkoon vai odotellaanko vielä, että ketä karkaa käsistä? =)
jussi61 kirjoitti:Massiivisen tiedotustilaisuuden pitopäivä on ilmeisesti 2.5.2006 klo 12.00 Hartwall Areenalla. Hyvää Wappua! Onhan ainakin jokerifaneilla jotain mitä sulatella sitten wapun jälkeen....
cobol kirjoitti:Virmanen ainakin pitää Jokerien pelaajana.
Kapo kirjoitti:Tuohan käytännössä vahvistaa Viitaluoman Blues-sopimuksen. Perhana.
Ainakin tuolla Ässien keskustelussa, puhutaan että Toivonen olisi tehnyt ässiin jatkopahvin. Taisi siellä linkkikin olla Satakunnan Kansaan.Tökö kirjoitti:Oho, Marko Toivosella loppuu soppari.
Punkusta en niin välitä, muuten tarttuisin kolmeen ensimmäiseen kohtaan välittömästi. Väitän siis, että Jokerit ei ole runkosarjassa neljän parhaan joukossa, ei selviä semeihin, eikä yleisökeskiarvo nouse ainakaan merkittävästi.laredo kirjoitti:Minä taas suhtaudun ensi kauteen positiivisin mielin.
Olen valmis lyömään vetoa seuraavista seikoista (sanotaanko nyt vaikka pullo hyvää punkkua per veto)
1) Jokerit on runkosarjassa 4 parhaan sisällä 2006/2007
2) Playoffsissa päästään semifinaaleihin saakka
3) Yleisökeskiarvo nousee Jokereilla
4) Fanikausikorteissa tulee jälleen uusi myyntiennätys
Ilmala kirjoitti:mutta Mikko Kaltevalle on näytetty ovea ja mies vaihtaa seuraa.
Animal kirjoitti:Kumma kun kaveri ei itse tiedä asiasta mitään.
Onko kiva levitellä paskahuhuja ?
Päivän paras uutinen, aurinkokin alkoi juuri paistamaan.Animal kirjoitti:Kumma kun kaveri ei itse tiedä asiasta mitään.
eh kirjoitti:Punkusta en niin välitä, muuten tarttuisin kolmeen ensimmäiseen kohtaan välittömästi. Väitän siis, että Jokerit ei ole runkosarjassa neljän parhaan joukossa, ei selviä semeihin, eikä yleisökeskiarvo nouse ainakaan merkittävästi.
Tähän kuoroon yhdyn minäkin.flintstone kirjoitti:En minäkään punkusta niin välitä mutta minä olen aivan varma että Jokerit on ensi kaudella lopulliselta sijoitukseltaan neljän parhaan joukossa. Vaikka täällä kaikenlaiset maailmanlopun papittaret kertovat meille kuinka meillä on taas kaikki päin persettä niin minä uskon että Jokerit saa aivan kilpailukykyisen joukkueen kasaan ensi kauden liigaan.
flintstone kirjoitti:minä uskon että Jokerit saa aivan kilpailukykyisen joukkueen kasaan ensi kauden liigaan.
cobol kirjoitti:Tällainen joukkue Jokereilla onkin ollut viimeiset 15 vuotta. Ei siis olisi mitenkään yllätys tai edes uskon asia, että sellainen on ensi kaudellakin.
Mitä tässä on viimeaikaisia uutisia ja huhuja seuraillut, niin mahtaako liigassa ylipäätään olla ensi kaudella gamebreakereita. Tenkratit, Salmelaiset, Pirnekset ym. suunnistavat joukolla muille maille kultaa vuolemaan ja ehkäpä uusia ensi kauden gamebreakereita ovat tämän kauden keskivertojanarit. Sitä tällä vaan tarkoitan, että eiköhän Jokerit sellaisessa kilpavarustelussa mukana pysy, jossa kaikki kilpailijatkin vain heikkenevät ja heikkenevät.MC61 kirjoitti:Vaikkei yhtään gamebreakeria mukana olekaan?
MC61 kirjoitti:Vaikkei yhtään gamebreakeria mukana olekaan? No onhan meillä Iso-Tommi #22, jos vaan saisi treenata ne laiskat jalkansa kuntoon.
bozik kirjoitti:Mitä tässä on viimeaikaisia uutisia ja huhuja seuraillut, niin mahtaako liigassa ylipäätään olla ensi kaudella gamebreakereita. Tenkratit, Salmelaiset, Pirnekset ym. suunnistavat joukolla muille maille kultaa vuolemaan ja ehkäpä uusia ensi kauden gamebreakereita ovat tämän kauden keskivertojanarit. Sitä tällä vaan tarkoitan, että eiköhän Jokerit sellaisessa kilpavarustelussa mukana pysy, jossa kaikki kilpailijatkin vain heikkenevät ja heikkenevät.
Ikijokeri kirjoitti:Edellisinä keväinä cobol on lupaillut meille huipun veljeksiä ja ne ovat jääneet saamatta. Nyt isot kalat ovat saman herran mukaan jääneet saamatta. Lupaavaa(ko?) ;)
arpa80 kirjoitti:Koska en usko että muut saavat lähellekkään sellasia tiimejä kasaan mitä heillä on tällä kaudella vaan sm-liigan taso jatkaa laskuaan.
bozik kirjoitti:Hyvösen tilanne taitaa olla mielenkiintoinen. P-Amerikasta tuskin paikkaa löytyy, Euroopan rikkailla/hyvin maksavilla seuroilla alkaa olemaan kiintiöt täynnä. Ei ollenkaan mahdotonta, että mies joutuu hakemaan paikkansa sm-liigasta.
cobol kirjoitti:Äläs nyt viitsi. En ole lupaillut yhtään mitään - paitsi viime keväänä sen, että kuluneesta kaudesta tulee välikausi.
PeteX kirjoitti:Vähän turhaa kaivella vanhoja, mutta ennen viime kautta kesän jälkeen oli hieman väittelyä siitä kuinka korkealle Jokerit sijoittuu. Itse veikkasin, että jos hyvin menee, niin ollaan kolmen sakissa ja jos menee todella hyvin, niin ollaan finaaleissa. Muistaakseni cobol oli vielä hieman positiivisempi sijoituksen suhteen eikä ainakaan mistään välikaudesta ollut silloin puhetta.