Jokerit 2006-2007

  • 1 249 762
  • 4 622
Tila
Viestiketju on suljettu.

jussi61

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Baroni kirjoitti:
Onkos sen tiedotustilaisuuden päivämäärä jo lyöty lukkoon vai odotellaanko vielä, että ketä karkaa käsistä? =)

Massiivisen tiedotustilaisuuden pitopäivä on ilmeisesti 2.5.2006 klo 12.00 Hartwall Areenalla. Hyvää Wappua! Onhan ainakin jokerifaneilla jotain mitä sulatella sitten wapun jälkeen....
 

Aake

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit vuodesta 1983, HJK
jussi61 kirjoitti:
Massiivisen tiedotustilaisuuden pitopäivä on ilmeisesti 2.5.2006 klo 12.00 Hartwall Areenalla. Hyvää Wappua! Onhan ainakin jokerifaneilla jotain mitä sulatella sitten wapun jälkeen....

Ehkä meillä on pysyvä sataprosenttinen pahanolo ja krapula vuoden verran eteenpäin...
 

Tökö

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Oho, Marko Toivosella loppuu soppari. Eiköhän tuo ole jo sopinut menevänsä jonnekin muualle, mutta noin fantasiamielessä tässä olisi se rightin YV-pakki, joka osaa myös pelata kovaa. Vähän Karalahden tyyppinen, mutta astetta parempi :)
 

laredo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sipoon Wolf, Malaga, Barcelona, työväen ampujat
Povausta

Minä taas suhtaudun ensi kauteen positiivisin mielin.
Olen valmis lyömään vetoa seuraavista seikoista (sanotaanko nyt vaikka pullo hyvää punkkua per veto)

1) Jokerit on runkosarjassa 4 parhaan sisällä 2006/2007
2) Playoffsissa päästään semifinaaleihin saakka
3) Yleisökeskiarvo nousee Jokereilla
4) Fanikausikorteissa tulee jälleen uusi myyntiennätys
 

eh

Jäsen
Suosikkijoukkue
Frank Turner Hockey Club
laredo kirjoitti:
Minä taas suhtaudun ensi kauteen positiivisin mielin.
Olen valmis lyömään vetoa seuraavista seikoista (sanotaanko nyt vaikka pullo hyvää punkkua per veto)

1) Jokerit on runkosarjassa 4 parhaan sisällä 2006/2007
2) Playoffsissa päästään semifinaaleihin saakka
3) Yleisökeskiarvo nousee Jokereilla
4) Fanikausikorteissa tulee jälleen uusi myyntiennätys
Punkusta en niin välitä, muuten tarttuisin kolmeen ensimmäiseen kohtaan välittömästi. Väitän siis, että Jokerit ei ole runkosarjassa neljän parhaan joukossa, ei selviä semeihin, eikä yleisökeskiarvo nouse ainakaan merkittävästi.

Fanikausareidenkin hinta nousee sen verran paljon, että niitäkin myydään luultavasti mennyttä kautta vähemmän, mutta fanit ovat niin ihmeellistä porukkaa, etten aio heidän mielenliikkeistään lyödä vetoa.

Toki monenlaista ehtii vielä tapahtua, eihän joukkuetta tai edes valmentajaa ole julkistettu vielä, mutta tällä hetkellä ei ole syytä odottaa mitään edellämainituista.
 

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
Animal kirjoitti:
Kumma kun kaveri ei itse tiedä asiasta mitään.

Onko kiva levitellä paskahuhuja ?

Jatkoaika on ilmeisen mukava paikka heitellä kaikennäköistä... Itse olen viime vuosista viisastuneena suhtautunut täällä liikkuvaan informaatioon eräiden nimimerkkien toimesta lähinnä olankohautuksin. Tosin, en ihmettele, että useat tiedonnälkäiset lukevat näiden herrojen tekstejä jatkuvasti kuin piru raamattua.
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Animal kirjoitti:
Kumma kun kaveri ei itse tiedä asiasta mitään.
Päivän paras uutinen, aurinkokin alkoi juuri paistamaan.

Toivotaan ettei moinen huhu koskaan kantaudu Kaltevalle asti ;) Mahtuu nyt ja tulevaisuudessa Jokereihin heittämällä.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
eh kirjoitti:
Punkusta en niin välitä, muuten tarttuisin kolmeen ensimmäiseen kohtaan välittömästi. Väitän siis, että Jokerit ei ole runkosarjassa neljän parhaan joukossa, ei selviä semeihin, eikä yleisökeskiarvo nouse ainakaan merkittävästi.

En minäkään punkusta niin välitä mutta minä olen aivan varma että Jokerit on ensi kaudella lopulliselta sijoitukseltaan neljän parhaan joukossa. Vaikka täällä kaikenlaiset maailmanlopun papittaret kertovat meille kuinka meillä on taas kaikki päin persettä niin minä uskon että Jokerit saa aivan kilpailukykyisen joukkueen kasaan ensi kauden liigaan.
 

arpa80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
flintstone kirjoitti:
En minäkään punkusta niin välitä mutta minä olen aivan varma että Jokerit on ensi kaudella lopulliselta sijoitukseltaan neljän parhaan joukossa. Vaikka täällä kaikenlaiset maailmanlopun papittaret kertovat meille kuinka meillä on taas kaikki päin persettä niin minä uskon että Jokerit saa aivan kilpailukykyisen joukkueen kasaan ensi kauden liigaan.
Tähän kuoroon yhdyn minäkin.

Koska en usko että muut saavat lähellekkään sellasia tiimejä kasaan mitä heillä on tällä kaudella vaan sm-liigan taso jatkaa laskuaan.
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
flintstone kirjoitti:
minä uskon että Jokerit saa aivan kilpailukykyisen joukkueen kasaan ensi kauden liigaan.

Tällainen joukkue Jokereilla onkin ollut viimeiset 15 vuotta. Ei siis olisi mitenkään yllätys tai edes uskon asia, että sellainen on ensi kaudellakin.
 

MC61

Jäsen
Suosikkijoukkue
rystylätty
cobol kirjoitti:
Tällainen joukkue Jokereilla onkin ollut viimeiset 15 vuotta. Ei siis olisi mitenkään yllätys tai edes uskon asia, että sellainen on ensi kaudellakin.

Vaikkei yhtään gamebreakeria mukana olekaan? No onhan meillä Iso-Tommi #22, jos vaan saisi treenata ne laiskat jalkansa kuntoon.
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
MC61 kirjoitti:
Vaikkei yhtään gamebreakeria mukana olekaan?
Mitä tässä on viimeaikaisia uutisia ja huhuja seuraillut, niin mahtaako liigassa ylipäätään olla ensi kaudella gamebreakereita. Tenkratit, Salmelaiset, Pirnekset ym. suunnistavat joukolla muille maille kultaa vuolemaan ja ehkäpä uusia ensi kauden gamebreakereita ovat tämän kauden keskivertojanarit. Sitä tällä vaan tarkoitan, että eiköhän Jokerit sellaisessa kilpavarustelussa mukana pysy, jossa kaikki kilpailijatkin vain heikkenevät ja heikkenevät.

Hyvösen tilanne taitaa olla mielenkiintoinen. P-Amerikasta tuskin paikkaa löytyy, Euroopan rikkailla/hyvin maksavilla seuroilla alkaa olemaan kiintiöt täynnä. Ei ollenkaan mahdotonta, että mies joutuu hakemaan paikkansa sm-liigasta.
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
MC61 kirjoitti:
Vaikkei yhtään gamebreakeria mukana olekaan? No onhan meillä Iso-Tommi #22, jos vaan saisi treenata ne laiskat jalkansa kuntoon.

Paperilla Jokerit tulee olemaan taas SM-liigan parhaita kuten hyvin usein aiemminkin. Tästä ei kannata huolestua. Kokonaan toinen kysymys on se, kasvaako 25 pelaajasta ja valmentajista joukkue yhden kauden aikana ja riittävätkö joukkueen vahvuudet kumoamaan joukkueen heikkoudet. Helppo sanoa, mutta toistaiseksi vastausta ei ole kenelläkään.
 

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
bozik kirjoitti:
Mitä tässä on viimeaikaisia uutisia ja huhuja seuraillut, niin mahtaako liigassa ylipäätään olla ensi kaudella gamebreakereita. Tenkratit, Salmelaiset, Pirnekset ym. suunnistavat joukolla muille maille kultaa vuolemaan ja ehkäpä uusia ensi kauden gamebreakereita ovat tämän kauden keskivertojanarit. Sitä tällä vaan tarkoitan, että eiköhän Jokerit sellaisessa kilpavarustelussa mukana pysy, jossa kaikki kilpailijatkin vain heikkenevät ja heikkenevät.

Ikävä tosiasia kyllä. Jotain tämän kauden liigasta kertoo se, että Ässät on tuollaisella materiaalilla (ei todellakaan mitään porilaisia vastaan, älkää ottako nokkiinne!) finaaleissa tällä hetkellä ja että joukkueen avainpelaajina häärivät sellaiset herrat, kuin Matti Kaipainen tai Marko Kivenmäki.
Tämänhetkisessä liigassa menestymiseen ei vaadita kuin loistava, luotettava maalivahti, joka Jokereilta puuttui koko viime kauden. Huhut ovat tuomassa Riksmania Jokereihin. Ehdottomasti tähän herraan kannattaa rahaa panostaa, sillä tällä hetkellä parempaa molariakaan ei kaiketi ole saatavilla. Olen henk.koht muuten sitä mieltä, että Riksman oli eilisessä pelissäkin parempi maalivahti pelissä torjuttuaan enemmän pahoja tilanteita.

Yleisesti ottaen, en usko, että tilanne on todellisuudessa niin synkkä, kuin täällä on annettu olettaa viimeisen kuukauden. Edellisinä keväinä cobol on lupaillut meille huipun veljeksiä ja ne ovat jääneet saamatta. Nyt isot kalat ovat saman herran mukaan jääneet saamatta. Lupaavaa(ko?) ;)
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Ikijokeri kirjoitti:
Edellisinä keväinä cobol on lupaillut meille huipun veljeksiä ja ne ovat jääneet saamatta. Nyt isot kalat ovat saman herran mukaan jääneet saamatta. Lupaavaa(ko?) ;)

Äläs nyt viitsi. En ole lupaillut yhtään mitään - paitsi viime keväänä sen, että kuluneesta kaudesta tulee välikausi. En ole myöskään kieltänyt ettei isoja kaloja nyt olisi saatavissa. Totesinpa vain, että useampi iso kala on mennyt ohi. Fakta. Se ei tietenkään tarkoita sitä, että jokainen menisi ohi. Rahalla saa vaikka Jagrin jos sitä on tarpeeksi. Onko sitä, se ei ole minun käsissäni.
 

RedOne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Chicago Blackhawks, Dinamo Riga
arpa80 kirjoitti:
Koska en usko että muut saavat lähellekkään sellasia tiimejä kasaan mitä heillä on tällä kaudella vaan sm-liigan taso jatkaa laskuaan.

Itselläni käväisi tänään mielessä pieni hypoteettinen yhtäläisyys vrt. Jokerit-Kärpät...

Jokerit juhli mestaruutta kausina 96,97 ja pronssia 98...tämän jälkeen alkoi lievästi sanottuna enemmän tai vähemmän vahva alamäki...Ja kuitenkin siinä vaiheessa Jokeredin piti olla ylivoimaisesti vahvin organisaatio liigassa...tuohon aikaan...

Ja...

Kärpät juhli mestaruutta 04,05 ja pronssai 06...mitä tämän jälkeen..? Kärpät on kuitenkin tällä hetkellä ylivoimaisesti vahvin organisaatio liigassa...ainakin noin yleisellä tasolla.

Okei...mihin tämä koko hommaa perustuu...eipä oikeastaan muuhun, kuin hölmöihin ajatuksiin asioista. Eli lähinnä kysymys kuuluu että kääntyykö suomessa suuruus seurojaan itseään vastaan? Toki Kärpillä ei sinänsä syytä huoleen, heillä on taustat ja valmennus kunnossa toisin kuin ehkä joillain muilla...kuten esim. Jo.....:lla
 
Viimeksi muokattu:

bambamcam

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Boston Bruins
bozik kirjoitti:
Hyvösen tilanne taitaa olla mielenkiintoinen. P-Amerikasta tuskin paikkaa löytyy, Euroopan rikkailla/hyvin maksavilla seuroilla alkaa olemaan kiintiöt täynnä. Ei ollenkaan mahdotonta, että mies joutuu hakemaan paikkansa sm-liigasta.

Lähes mahdotonta. Ruotsissa pystytään vastaamaan S/M-liigajoukkueiden tarjouksiin. Hyvösen matka jatkuu. Ja miehellä ei todellakaan ole sitä jokerisydäntä l. kalliilla saisitte rahastavan pelaajan ykkösketjuunne, jos Virmanen aikoo vastata hintakilpailuun.
 

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
cobol kirjoitti:
Äläs nyt viitsi. En ole lupaillut yhtään mitään - paitsi viime keväänä sen, että kuluneesta kaudesta tulee välikausi.

Vähän turhaa kaivella vanhoja, mutta ennen viime kautta kesän jälkeen oli hieman väittelyä siitä kuinka korkealle Jokerit sijoittuu. Itse veikkasin, että jos hyvin menee, niin ollaan kolmen sakissa ja jos menee todella hyvin, niin ollaan finaaleissa. Muistaakseni cobol oli vielä hieman positiivisempi sijoituksen suhteen eikä ainakaan mistään välikaudesta ollut silloin puhetta.

Ainahan suurseurat tulevat jossain vaiheessa alaspäin, on sitten kyseessä fudis tai lätkä. Jossain vaiheessa ne kuitenkin nousevat taas jalustalle takaisin ainakin hetkeksi. Tätä voisi kutsua myös urheilun evoluutioksi, sillä jos samat joukkueet hallitsisivat vuodesta toiseen, niin lajin kehitys pysähtyisi ennen pitkää. Siksi on vain hyvä, että uutta verta tulee huipulle välillä viemään kehitystä eteenpäin ja estämään pysähtyneisyyden.
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
PeteX kirjoitti:
Vähän turhaa kaivella vanhoja, mutta ennen viime kautta kesän jälkeen oli hieman väittelyä siitä kuinka korkealle Jokerit sijoittuu. Itse veikkasin, että jos hyvin menee, niin ollaan kolmen sakissa ja jos menee todella hyvin, niin ollaan finaaleissa. Muistaakseni cobol oli vielä hieman positiivisempi sijoituksen suhteen eikä ainakaan mistään välikaudesta ollut silloin puhetta.

Turhahan näitä on kaivella, mutta päätit kuitenkin kaivella :) Kaiva sitten kunnolla ja tsekkaa ketju, jossa vahvistettiin Wade-Lukkarila viime vuoden talvena. Sieltä löytyy minun arvio ja pariinkin kertaan. Välikausi. Pidin Lukkarilan valintaa katastrofina Jokereille. Kun kausi on alkamassa, omien takana seistään. Tietenkin. En mä viitsi enää profetoida silloin. Samasta syystä en enää juuri tule toteamaan, että H&V valitsemassa joukkuetta ja valmentajia on tuhoisaa Jokerien kannalta. Niin se on, mutta syksyllä mennään taas vähintään finaaliin :)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös