flintstone kirjoitti:
Kirjoitat paljon asiaa mutta minua häiritsee tämä jatkuva Hjalliksen ja Masan potkiminen.
Ei millään pahalla sinulle ja bozikille, mutta oletteko oikeasti lukeneet jostain minun potkivan Masaa ja Hjallista ulos? Viimeeksi eilen ja tänään kirjoitin:
Pitäisikö Hjalliksesta ja Masasta päästä eroon? Kuten olen ennenkin todennut, en ole sitä mieltä. Hjallis ja Masa ovat erinomaisia monissa hommissa. Molemmat ovat myös hyviä tyyppejä henkilöinä. Mutta tällaiselle 1970-luvun kannattajaveteraanille se nyt on käynyt viimein täydellisen selväksi, että H&M eivät pysty kokoamaan joukkuetta ja valmennusta, vaan siihen hommaan on saatava ammattilaiset, joilla on oikeasti tuntuma ja näkemys asiaan.
Vastatkaapa nyt sinä ja bozik, että mikä tuossa on:
a) Hjalliksen ja Masan pois potkimista tai potkimista ja
b) ylipäätään väärin arvioitu?
Mikä on kun ei saa sanoa suoraan, että katastrofiimme syyllisiä ovat myös johtajat ja nimenomaan se, että heidän vahvuutensa ei ole joukkueen ja valmennuksen rakentaminen? Minä tunnen molemmat herrat ja herrat minut eikä hirvitä yhtään sanoa sitä, mistä tässä on kysymys:
Kysymys on huonosti tehdyistä päätöksistä.
Sitten vaan analyysia tiskiin niiltä, jotka ovat eri mieltä.
Edit:
Anteeksi osaltani flintille ja varsinkin bozikille, mutta vituttaa vieläkin Jokerien rämpiminen niin paljon, että itsekin kuumenee heti. Mutta en todellakaan ymmärrä sitä, että herroja ei saisi oikeastaan "potkia" vähän siitä, että kausi meni pilalle. Kyllä se päävastuu tapahtumista kokonaisuudessaan on herroille, vaikka ne yksittäisten pelaajien ja valmentajien kautta esille tulevatkin. Näin ainakin kaikissa yrityksissä eli huono tulos ei ole työntekijöiden varsinkaan silloin, jos samat työntekijät ovat menestyneet aiemmin. Silloin on johdossa vikaa. Ihan perusasia meille, jotka ollaa bisneksessä.