Nickerson#50 kirjoitti:No kerro sinä kun sinulla näyttää tarkempaa tietoa olevan...
Buccaneer kirjoitti:Jep, jep. Kaikki haluaa pelata jokereissa. Riksmanillakin se on varmasti ollut unelmana ihan poikavuosista asti. Ja palkka ei tietenkään ole korkea. Ei tietenkään.
Ei puutu kuin se, että väittäisitte Ässien (ja kaikkien muidenkin) itse asiassa tarjonneen enemmän palkkaa Riksmanille kuin Jokerit, mutta Riksman valitsi silti narrit, koska sai "parhaan kokonaispaketin".
Nickerson#50 kirjoitti:Muistaisin että noin kolminkertaisesti mitä hän olisi saanut Ässissä. Kuitenkin yli 300 000€.
Daespoo kirjoitti:Höpöhöpö, nää on näitä Esson baari -juttuja. Uskallan väittää että Riksman ei yli 150.000€ tule ensi kaudesta tule saamaan.
Mulli kirjoitti:Ei hän nyt niin ihmeellinen ole ja toisaalta virmashjallisjöördis akselista ei koskaan tiedä.
TheManager kirjoitti:Meinaat, että Bergin ja Hurmeen sopparit SM-liigan ovat ihan arkipäivää, ei häikäise yhtään.
Jep, on varmasti mukavaa vaihtelua päästä finaalien kiireistä ja paineista, joista pikkukaupungissa ei pääse varmasti hetkeksikään eroon, rauhallisempaan ympäristöön jossa kesäloma ja muut edut ovat ihan toista luokkaa.mutt kirjoitti:Eiköhän kyse ole nyt siitä, että vaikka palkka onkin vähä suurempi Jokereissa kuin tuo Ässien tarjoama, niin Jokerit on myös "hiukan" suurempi organisaatio ja sillä lienee myös vaikutusta siihen, missä Riksman pelaa.
Alkiolainen kirjoitti:Kun tämä kommentti tuolla edellisellä sivulla on osoitettu nimenomaan allekirjoittaneelle, niin lienee syytä kommentoida, vaikka asia ei varsinaisesti ketjun aiheeseen liitykään.
Bergin ja Hurmeen paluu Tepsiin on niin itsestään selvyys, että sen takia ne eivät allekirjoittanutta häikäisseet, toisin kuin Mr. Francis. Tilanne oli sama reilu vuosi takaperin osastolla Kalpa, Kapanen ja Timonen.
Ja mä luulen et sil on kans merkitystä kun Jokereilla on hienompi logo.mutt kirjoitti:Eiköhän kyse ole nyt siitä, että vaikka palkka onkin vähä suurempi Jokereissa kuin tuo Ässien tarjoama, niin Jokerit on myös "hiukan" suurempi organisaatio ja sillä lienee myös vaikutusta siihen, missä Riksman pelaa.
Nickerson#50 kirjoitti:Ja mä luulen et sil on kans merkitystä kun Jokereilla on hienompi logo.
Ketäs se olikaan, kun oli esitellyt lapselleen joukkueiden logoja ja muksu oli valinnu JOkerien niin äijä tuli sen takia Jokereihin. Tai ainakin niin heitti haastattelussa, Tim Thomas?Nickerson#50 kirjoitti:Ja mä luulen et sil on kans merkitystä kun Jokereilla on hienompi logo.
arpa80 kirjoitti:No kyllä mä näkisin edelleenkin Jokerit sellaisena joukkueena, että jos Jokereissa onnistut niin se tekee hyvää sun uralle vaikka viime kausi oli mitä oli. Uskosin niin, että ulkomaillakin johtavat seurat tarkkailevat enemmä Suomen suurien seurojen pelaajia, kun niissä joukkueissa kuitenkin pelaavat parhaat pelaajat SM-liigassa.
Speedye kirjoitti:Pakko hieman puuttua tähän. Asia ei todellakaan ole sama, sillä Berg ja Hurme eivät kuulu TPS:n omistaja/johtajaportaaseen. Timonen ja Kapanen ovat Kalpan omistajia ja istuvat seuran hallituksessa. Eli miehet pelasivat varmasti lähes ilmaiseksi Kalpassa toisin kuin Berg ja Hurme joille maksetaan varmasti kilpailukykyistä palkkaa. Jotenkin ihmettelen tätä Bergin ja Hurmeen siirron vähättelyä.. Ettei vain vähän harmittaisi?
Mä olen antanut itseni ymmärtää että menisi Ruotsiin. Muta voisi olla liigassa kova vahvistus.Jeffrey kirjoitti:Viimekaudella DEL-liigaa saksassa ja AHL:ssä pelannut mittavan NHL kokemuksen omaava Drake Berehowsky on tällä hetkellä ilman sopimusta.
Alkiolainen kirjoitti:HENKILÖKOHTAISELLA tunnetasolla on. Näin, vaikka uskallan väittää, että Kapanen ja Timonen olivat Mestikseen kovempia pelimiehiä kuin Berg ja Hurme SM-liigaan. Anyway, en revi hiuksia päästäni, vaikka Hurme ja Berg Tepsissä loistaisivatkin - vaikka sitten Jokereitakin vastaan. Tänä päivänä SM-liigassa ei ole tähtiä yhtään liikaa.
liigajyrä kirjoitti:En myöskään yllättyisi jos listalta löytyisi toisenkin veskarin nimi siis ulkopuolisen tyyliin Tero Leinonen tai joku muu.
Goonies kirjoitti:Itse olen uneksinut jo pitkään kaverista nimeltä Kirby Law. Asenne, tilastot ja kaikki muu on ollut kunnossa jo pitkään. Johtaja tyyppiä, mutta alkaa olla jo "vanhahko". Tämä olisi parasta vappumannaa allekirjoittaneelle.
Igor33 kirjoitti:En tiedä, onko Jussista huhuiltu aiemmin, mutta Elite Prospectsin huhulistalla on Tarvainen siirtymässä Jokereihin. Siinä olisikin ns. perusvarma suomalaisnimi teidän rosteriin.
http://www.eliteprospects.com/transfer.php?team=41
Igor33 kirjoitti:En tiedä, onko Jussista huhuiltu aiemmin, mutta Elite Prospectsin huhulistalla on Tarvainen siirtymässä Jokereihin. Siinä olisikin ns. perusvarma suomalaisnimi teidän rosteriin.
Näitä pelaajia tarvitaan aina Jokereissa! Viimeisiä kausiaan pelaava janari käy hakemassa eläkerahat Jokereista. Satavarmasti uusi Tommi Turunen. No hyvä että joku sitäkin miestä stunttaa.ennustaja kirjoitti:Tämän hetkisillä pelaajamarkkinoilla olisi kova kaappaus. Odotellaan tiistaita.