Jokerit 2006-2007

  • 1 249 986
  • 4 622
Tila
Viestiketju on suljettu.

Clocks

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Elton kirjoitti:
Niin, vaimonsa pakottamana ulkomaanuransa päättänyt tohvelisankari ja turkulaiseen naiskauneuteen jostain kumman syystä mieltynyt rampa eivät varsinaisesti kerro koko sm-liigan vetovoimasta vaikka turkuun halusivatkin palata.

Hurmeen päivän kunto on kieltämättä arvoitus, mutta Bergin myötä TPS:n pakisto on uskottavampi kuin koko kuluneella vuosituhannella yhteensä. Tiedän että minut kivitetään kun palaan omalle puolelleni, mutta sanon sen ääneen:

Aki-Petteri Berg mahtuisi mun HIFKiin.

Jan Latvalat ja hyvät Vaput vaan teille.
 

Mas@

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Lassi Etelätalo
Elton kirjoitti:
Niin, vaimonsa pakottamana ulkomaanuransa päättänyt tohvelisankari ja turkulaiseen naiskauneuteen jostain kumman syystä mieltynyt rampa eivät varsinaisesti kerro koko sm-liigan vetovoimasta vaikka turkuun halusivatkin palata.

Vastaapa rehellisesti, eikö Berg ja/tai Hurme olisi mahtunut mielestäsi Jokereihin??
 
Clocks kirjoitti:
Hurmeen päivän kunto on kieltämättä arvoitus, mutta Bergin myötä TPS:n pakisto on uskottavampi kuin koko kuluneella vuosituhannella yhteensä. Tiedän että minut kivitetään kun palaan omalle puolelleni, mutta sanon sen ääneen:

Aki-Petteri Berg mahtuisi mun HIFKiin.

Jan Latvalat ja hyvät Vaput vaan teille.

Puhut vähän, mutta asiaa. Toisaalta onhan Hurmeen otteet ollut hyvät AHL:ssä tällä kaudella ku pääsi pelaaman. No ehkä mä häivyn tonne "omalle puolelle". Kovat nimet saa Jokerit sainata, jos pakistossa ei olisi tilaa Akille. Tosin kaikkihan on mahdollista Harrille ja Matille..:)
 

Dynamo#79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Huuhkajat, KD
Mas@ kirjoitti:
Vastaapa rehellisesti, eikö Berg ja/tai Hurme olisi mahtunut mielestäsi Jokereihin??

Minä en voi ymmärtää tätä hypetystä Bergin ja Hurmeen kohdalla. Ensinnäkin Hurme on täysin arvoitus. Missä näytöt? Voi käsittääkseni loukkaantua koska tahansa uudelleen. Toisaalta voi onnistuessaan olla yksi liigan parhaista vahdeista.

Ja sitten toisaalta Berg. Puolustava puolustaja. Ei minkäänlaista kiekollista osaamista. Tuo kovuutta maalinedustalle ja varmasti itseluottamusta koko joukkueeseen ja etenkin puolustukseen, mutta miten pärjää Turun lentokentällä nollatoleranssi-säännöillä? Ei minun mielestäni ole sen rahakasan arvoinen, mitä kaverille on ympäri Eurooppaa ja Suomea tarjottu.

Itse kysymykseen, ottaisinko kaverit Jokereihin, vastaan kyllä, mikäli hinta olisi kohdillaan. Jos vaihtoehtona olisi vaikka Tom Koivisto ja Tim Thomas, niin vastaisin turkulaisille ehdottomasti ei molempiin.
 
Dynamo#79 kirjoitti:
Minä en voi ymmärtää tätä hypetystä Bergin ja Hurmeen kohdalla. Ensinnäkin Hurme on täysin arvoitus. Missä näytöt? Voi käsittääkseni loukkaantua koska tahansa uudelleen. Toisaalta voi onnistuessaan olla yksi liigan parhaista vahdeista.

Ja sitten toisaalta Berg. Puolustava puolustaja. Ei minkäänlaista kiekollista osaamista. Tuo kovuutta maalinedustalle ja varmasti itseluottamusta koko joukkueeseen ja etenkin puolustukseen, mutta miten pärjää Turun lentokentällä nollatoleranssi-säännöillä? Ei minun mielestäni ole sen rahakasan arvoinen, mitä kaverille on ympäri Eurooppaa ja Suomea tarjottu.

Itse kysymykseen, ottaisinko kaverit Jokereihin, vastaan kyllä, mikäli hinta olisi kohdillaan. Jos vaihtoehtona olisi vaikka Tom Koivisto ja Tim Thomas, niin vastaisin turkulaisille ehdottomasti ei molempiin.

Älä nyt edes lähde vertaamaan Tomppa Koivistoon, ihan pätevä peluri kyllä ehkä, muttei Akin tasoa. Mitä isoon kaukaloon ja Akin pärjäämiseen tulee, niin eiköhän mies todistanut kyvykkyytensä jo Torinossa. Eikä se kiekollinenkaan peli Akille ole niin iso ongelma oikeasti, mitä esim. Jokeri-fanit haluaisivat sen olevan. Nyt vihellän pelin poikki ja häivyn. Mielestäni Hurmeella on kyllä näyttöjä riittämiin, että pystyy olemaan koko SM-liigan paras kassari.
 

Dynamo#79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Huuhkajat, KD
TheManager kirjoitti:
Älä nyt edes lähde vertaamaan Tomppa Koivistoon, ihan pätevä peluri kyllä ehkä, muttei Akin tasoa.

Kysymys olikin siitä, kumman ottaisin Jokereihin mieluummin. Uskon vakaasti siihen, että Koivistosta olisi Jokereille enemmän hyötyä kuin Bergistä. Varsinkin jos Kankaanperä jatkaa.
 

Elton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
Mas@ kirjoitti:
Vastaapa rehellisesti, eikö Berg ja/tai Hurme olisi mahtunut mielestäsi Jokereihin??

Tästähän ei viestissäni ollut kysymys, mutta kyllä Berg tietyin varauksin varmasti minun Jokereihin mahtuisi. Ei mielestäni kuitenkaan mikään ihmeellinen jannu, mutta ymmärrän toki, että turkulaiset ottavat hänet riemuiten vastaan hänen omapoika-statuksestaan johtuen.

Jos minun pitäisi valita esim. Olli Malmivaaran ja Aki Bergin välillä, ottaisin mieluummin Ollin samaisesta statuksesta johtuen.

Hurmetta en Jokereihin haluaisi, hänen kyseenalaisen terveydentilansa ja pelaamattomuuden takia.
 

mtmela

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Keltainen #27. Kajaanin Hokki.
Elton kirjoitti:
Hurmetta en Jokereihin haluaisi, hänen kyseenalaisen terveydentilansa ja pelaamattomuuden takia.

Tiesitkö, että Hurme on parantunut ja pelaa unelmakautta AHL:ssä? Yhtä uransa parhaista.
 

Elton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
mtmela kirjoitti:
Tiesitkö, että Hurme on parantunut ja pelaa unelmakautta AHL:ssä? Yhtä uransa parhaista.

En kun olen kaivanut kuopan ja lymyillyt siellä viimeiset puolivuotta!

Mielipideasioita sanon minä. Minä en Hurmetta palkkaisi vaikka hän onkin "parantunut" ja pelaa nyt hyvin. Tuollaisella potilashistorialla olisi minulle liian riskihankinta! Nih!
 

kerpo

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Pride FC, Iron Maiden
Mas@ kirjoitti:
Vastaapa rehellisesti, eikö Berg ja/tai Hurme olisi mahtunut mielestäsi Jokereihin??
Eihän Jokereihin mahdu Thornton tai Brodeurkaan massiivisen tiedotustilaisuuden® jälkeen.
 

Mulli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Virmanen & Hjallis akseli, Jokerit, Avs.
Gepardi kirjoitti:
Hyvönen Kärppiin.
Jatkoaika ja Kärppien kotisivut uutisoivat. Mistäs meille snaipperi?

Toisaalta ihan hyvä, että lähti Ouluun. Tiistaina nähää tuleeko snaipperia.
 

ennustaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Blackhawks
Gepardi kirjoitti:
Mistäs meille snaipperi?

Ilmeisesti ulkomaalaisosastolle on tulossa täydennystä useamman pelaajan toimesta. Tiistaina toivottavasti myös tähän saadaan selvyys.

Näitä entisiä Sheddenin valmennettavia ovat ainakin Harold Druken joka on lähdössä Baselista ja David Ling joka kiekkoili viime vuoden Venäjällä. Puolustukseen fyysisyyttä voisi sopivasti tuoda Marc Moro.
 
Viimeksi muokattu:

aurinkolahna

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, AC Oulu
No kappas, näin kirjoitin maaliskuun puolivälissä:
aurinkolahna kirjoitti:
Se taas on eri asia, haluaako Hannes itse jatkaa Jokereissa. Niin omituiselta kuin se joukkueen kannattajista mahtaa tuntuakin, Jokerit ei todellakaan ole tällä hetkellä SM-liigaseuroista halutuimpia työpaikkoja - pikemminkin päin vastoin.

Itse väitän 80 prosentin varmuudella, että Hannes pelaa ensi kaudella Oulun Kärpissä.
...ja harmittaa pirusti, kun en lyönyt vetoa :(
eh kirjoitti:
Ensimmäisestä kappaleesta olen samaa mieltä, jälkimmäisestä en. Voisinpa jopa lyödä vedon aiheesta.

Eli siis Hyvönen Kärppiin.
 

Nickerson#50

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ässät oli tarjonnut Riksmanille 120 000€ ensi kaudesta, mutta mies valitsi silti Jokerit. Jokereissa hän saa Sm-liigan mittakaavassa aivan järkyttävän suuren palkan. En ymmärrä että mies joka on pelannut yhden huippukauden saa heti yhden liigan kovimmista palkoista... Oliko kilpailu muka niin kovaa Ässien, Bluesin, HIFK:n ja Jokereiden kesken? Ei, en usko. Sopimus julkaistaan ilmeisesti Jokereiden megalomaanisessa tiedotustilaisuudessa.
 

Vakio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Man City
Nickerson#50 kirjoitti:
Ässät oli tarjonnut Riksmanille 120 000€ ensi kaudesta, mutta mies valitsi silti Jokerit. Jokereissa hän saa Sm-liigan mittakaavassa aivan järkyttävän suuren palkan.

Paljonko hän sitten saa Jokereissa?
 

Nickerson#50

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Muistaisin että noin kolminkertaisesti mitä hän olisi saanut Ässissä. Kuitenkin yli 300 000€.
 

Näsä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Clarke Wilm, Teppo Numminen
Nickerson#50 kirjoitti:
Muistaisin että noin kolminkertaisesti mitä hän olisi saanut Ässissä. Kuitenkin yli 300 000€.
Hyvä kun tiedät tarkat palkat, jo ennen sopimuksen julkaisua...
 

Vakio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Man City
Nickerson#50 kirjoitti:
Muistaisin että noin kolminkertaisesti mitä hän olisi saanut Ässissä. Kuitenkin yli 300 000€.

Hehheh.... Älä nyt sentään ihan kaikkea usko, vai oletko jo korkannut Wappusimat?
 

mutt

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit,ylilyönnit,Harkinsin juomalahjat
Nickerson#50 kirjoitti:
Muistaisin että noin kolminkertaisesti mitä hän olisi saanut Ässissä. Kuitenkin yli 300 000€.

Joopa joo. Varmasti saa yli 300 000. Eiköhän kyse ole nyt siitä, että vaikka palkka onkin vähä suurempi Jokereissa kuin tuo Ässien tarjoama, niin Jokerit on myös "hiukan" suurempi organisaatio ja sillä lienee myös vaikutusta siihen, missä Riksman pelaa.
 

Nickerson#50

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Vakio kirjoitti:
Hehheh.... Älä nyt sentään ihan kaikkea usko, vai oletko jo korkannut Wappusimat?
Join muuten juuri simaa :) En ole korkannut...
 

Buccaneer

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Tuomo Ruutu, Sean Bergenheim
mutt kirjoitti:
Joopa joo. Varmasti saa yli 300 000. Eiköhän kyse ole nyt siitä, että vaikka palkka onkin vähä suurempi Jokereissa kuin tuo Ässien tarjoama, niin Jokerit on myös "hiukan" suurempi organisaatio ja sillä lienee myös vaikutusta siihen, missä Riksman pelaa.
Jep, jep. Kaikki haluaa pelata jokereissa. Riksmanillakin se on varmasti ollut unelmana ihan poikavuosista asti. Ja palkka ei tietenkään ole korkea. Ei tietenkään.

Ei puutu kuin se, että väittäisitte Ässien (ja kaikkien muidenkin) itse asiassa tarjonneen enemmän palkkaa Riksmanille kuin Jokerit, mutta Riksman valitsi silti narrit, koska sai "parhaan kokonaispaketin".
 

liigajyrä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsinki Warriors
Niin

täällähän on paljon spekulointeja hyvä niin. Hieman kommentointia ensin Aki Berg olisi mahtunut heittämällä minun Jokereihin mutta ei Aki rahan takia tänne tullut joten hienoa että kaveri valitsi "oman seuransa".

Paljon olisi muitakin asioita mitä kommentoida mutta muutama näistä. David Ling on ollut kosketuksissa Jokereihin kuten monet muutkin ulkomaalaiset.Se miksi nimiä ei ole ollut esillä on kaksi syytä valmentajan tahto ja pelaajien "vähyys".

Omien tietojeni mukaan Häppölä jatkaa nordiksella sopimusta ei ole mutta se ei ole kaukanakaan. Hirson palkka pyyntö on kova ja siihen ei Matikainen ole lämmennyt ja näin ollen Hirson osoite on auki toki sekin ratkennee piakkoin.

Steve Kariya ei tosiaan Virmaselle kelvannut mutta todennäköisesti hän on todella haluttua riistaa myös Jokereille. Liksa vaan ei ole halpa.

Itse uskon seuraavaa. Jokerit julkaisee esillä olleen listan sekä 3-4 pelaajaa sen ulkopuolelta. Loput tulevat kun NHL kuviot ovat selvät. Junnuista tulee noin 4 pelaajaa.
En myöskään yllättyisi jos listalta löytyisi toisenkin veskarin nimi siis ulkopuolisen tyyliin Tero Leinonen tai joku muu.

Kuitenkin jos miettii vielä sitä että viime kauden kaavailluista ykköstykeistä Hyvönen,Jantunen,Dahlman ovat muualla joten kyllä eturiviin nimiä tulee pitää vain odotella sillä kauden alkuun on pitkä aika ja virityksiä on nyt oikeasti.:)
 

liigajyrä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsinki Warriors
Nickerson#50 kirjoitti:
Muistaisin että noin kolminkertaisesti mitä hän olisi saanut Ässissä. Kuitenkin yli 300 000€.


Niin nämä palkka summat ovat ihan poskettomia mutta mutta no jokainen saa miettiä mitä Riksman täällä ansaitsee mutta summa ei ole tuo.
 

Nickerson#50

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
liigajyrä kirjoitti:
Niin nämä palkka summat ovat ihan poskettomia mutta mutta no jokainen saa miettiä mitä Riksman täällä ansaitsee mutta summa ei ole tuo.
No kerro sinä kun sinulla näyttää tarkempaa tietoa olevan...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös