Jokerit 2002-2003

  • 360 401
  • 3 490

liigajyrä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsinki Warriors
ymmärrän....

Joten hauskaa vappua....ja jos vasen käsi saa jotain tietoa niin.....:)
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Viestin lähetti Mike
Epäilen vähän Cobolin mainitsemaa perjantaita tiedoituspäivänä. Veikkaisin itse että menee väkisinkin ainakin ensi viikkoon, ehkä jopa yli toukokuun puolenvälin jolloin tuo NHL-kuvio alkaa olemaan selvempi.

Mikään kiirushan ei ole ja ihmeelliseltä tuntuu joidenkin paniikki. Onko Jokereilla joskus aiemmin jäänyt pelkkä luu käteen?.

Tervetuloa Mike takaisin -:)

Mutta jos tarkemmin luet näitä viestejäni, en minä ole maininnut perjantain tiekkaria (paisi yhdessä vappupilassa) vaan todennut, että en siihen usko koska ei ole vielä tiedotettavaa riittävästi.

Ja kun kirjoitin Jokereille jäävän pian Luun käteen, niin sehän oli sen otsikon alla jossa käsiteltiin Suomeen palaavia hyökkäyspään suomalaisia NHL-pelaajia - ei siis mm. puolustaja Heleniusta, jonka paluusta olen tainnut pari juttua vääntääkin :D

Muuten, Mike, tiedätkö Hentusesta jotain suhteessa Jokereihin? Itse kun kuulin, että ei ole enää edes koko Suomeen tulosa...?
 

ennustaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Blackhawks
Hentusen asiat kiinnostaisivat täälläkin. Itse tiedän sen että paluu SM-liigaan ei ole mahdotonta ja paluun tapahtuessa seura olisi erittäin tod.näköisesti Jokerit. Viimeistä tietoa neuvotteluista osapuolten välillä minulla ei ole.
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Viestin lähetti ennustaja
Hentusen asiat kiinnostaisivat täälläkin. Itse tiedän sen että paluu SM-liigaan ei ole mahdotonta ja paluun tapahtuessa seura olisi erittäin tod.näköisesti Jokerit. Viimeistä tietoa neuvotteluista osapuolten välillä minulla ei ole.

No tämähän sopisi aivan julmetun hyvin! Tervetuloa vaan. Mutta jos tämä pohjautuu siihen huhuun, että Hentusen eukko ei osannut maailmalla kieltä ja kaipasi kotia niin paljon, että itse ukko Hentunen päätti lähteä, niin ei kestä tiukkaa tarkastelua yksikään väittämä -;)

Toivon kyllä Hentusen paluuta. Ja jos Jukka palaa, nyt meitin on PAKKO hankkia se Nielikäinen - meille :D
 

tumba17

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit jo vuodesta 1971
Oma tietolähteeni pitää kyllä Hentusen vielä kaukana Suomesta ja siten myös Jokereista, tosin ainahan tilanteet voivat muuttua, mutta tällä kertaa en siihen usko.

Cobol: Hupaisa yhteensattuma, olin samantyyppisen Nielikäis-vertauksen laittanut tuossa jokin aika sitten JHagille, hän kun oli Hentusta kaipaillut HIFKn paitaan. En tiedä mahtuisivatko nämä herrat välttämättä samaan koppiin vaikka tässä mistään M.Tuokko-tapauksesta ei ollutkaan kyse. JHag tosin kertoili Nielikäisestä ja ainakaan itse en näiden kommenttien mukaan näkisi Jokereita herran ykkösvaihtoehtona. Oletan, että teit itse samanlaisen havainnon. Nielikäinen ei kylläkäänole meikäläisen suosikkipelaajia, vaikka Reksa Ruotsalainen kuinka miestä kehuikaan.

Cobol: Tyrmäsit AJ Niemen tulon, itse olen kuullut AJn olevan kovinkin mahdollinen paluumuuttaja. Oletko aivan varma asiastasi?
 

ennustaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Blackhawks
Syytä mahdolliseen paluuseen en tiedä, eikä se nyt kauheasti kiinnostakaan. Pääasia olisi että Joroisten härkä saataisiin takaisin Jokereihin.

Kirjoitit Cobol jossain aikaisemmassa viestissäsi Hentusen tilanteesta muistaakseni jotain vastaavaa:
Neuvoteltu, mutta ei tule.

Samaisessa viestissäsi tyrmäsit melkein kaikki muutkin Jokereihin liitetyt huhut, jotka koskivat Amerikan paluumuuttajia.

Nyt kuitenkaan et ole enää ilmeisesti asioista varma vai mistä kiinnostuksesi ?
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Ennustaja: varma en ole mistään, mutta koitin hiukan selvitellä asioita. Huhua liikkuu joka suuntaan ja vaikka kuinka paljon. Selvittelin aika monelta erilliseltä tahoilta noita Ämerikan tuliaisia ja kyllä se siltä näyttää, että Jokereiden hyökkäyspäähän on aika vähän enää saatavissa suomalaisia NHL-palaajia. Jos siis Hentunen olisikin tulossa - vaikka itse olen muuta kuullut - niin kyllä se mulle sopii. Kuten Nieminen, JRuutu jne. Jokainen ja lämpimästi... Mutta kun on kaverin oma tai hänen läheisensä sana asiasta niin pikkaisen pistää villeimpiä huhuja epäilemään :D

Tumba17: Nielikäisestä tiedän enempi kuin tähän voin kirjoittaa, mutta voit luottaa siihen, että hommeli etenee seuraavaksi huomenna. Tosin olemme siinä myöhässä eikä Nielikäinen kiinnosta Jokereiden aktiiviväkeä -vielä. Ja AJ Niemestä taisin kirjoittaa tarkalleen näin:

"Entäs pakkitilanne? Arvaanpa vaan, että soppareita joudutaan valmistamaan seuraavasti:

Sami Helenius (loistavaa, todella kaivattu!! - jos siis tulee),
Arto Tukio (ei pidä odotella liikaa) ja
AJ Niemi (ei pidä odotella mitään)."

Toivottavasti olen väärässä ja AJ on parempi nyt kuin ennen lähtöään. Mutta aika monella palaajalla on ongelmia alkuun tai pitempäänkin ihan peruspelinsä kanssa leveässä kaukalossa. Lisäksi AJ ei ole mun lapuissa sen enempää huippukädellinen kuin maalinedustan rauniokasaksi siivoava pakkikaan.
 

tumba17

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit jo vuodesta 1971
Cobol: Tulkitsin viestisi sitten väärin, eli oletin tuo ”ei pidä odotella mitään” heiton, että häntä ei kannata odotella. Kanssasi samaa mieltä, että AJ ei ole mikään huippukädekäs, tai siivoaja, mutta on ihan hyvä all-round pakki ilman mitään spesiaalitaitoja. Kelpaa kyllä meikäläiselle paremmin kuin esim. Strömberg, jota täällä ollaan kaupiteltu. AJ on sentään vielä nuori ja isoon kaukaloon tottuminen ei vie kuitenkaan niin hirveästi aikaa.

Hentunen on taas tietojeni mukaan mennyttä kauraa, ei taidollisesti vaan muuten.

Nielikäisestä agenttinsa JHag antaa vähän eri kommenttia. Nielikäinen ei tosin kuulu meikäläisen suosikkeihin, on jotenkin enemmän HIFK-tyyppinen kundi.
 

ennustaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Blackhawks
Sinulla on omat tietosi ja minulla omani. Totuus kulkee kuitenkin tod.näköisesti jossakin siellä näiden tietojen välimaastossa.

Tälle viikolle ollaan lupailtu tiedotustilaisuutta, joten sittenhän se nähdään mitkä jutut olivat totta ja mitkä vain huhuja.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
No, paljastetaan nyt niitä nimiä, ettei tarvitse naapurin turhaan jännittää. Uusia Jokereita voi etsiä tästä joukosta:

Marco Tuokko, Jani Kiviharju, Mikko Rautee, Tero Määttä, Niklas Hedberg, Kari Rajala, Aki Tuominen, Esa Tikkasen Mummo...

Nooooooooooooooo.....se oli vain sellaista vappuhölinää. Yksi nimistä on oikeasti ollut Jokereiden kiikarissa, arvatkaa kuka?

Voin vahvistaa Miken listasta ainakin Toni Sihvosen, joka palannee pk-seudulle, eikä meille. Blueskin on vielä mukana säminöissä, ainakin muodollisesti.

Jarkko Ruudun suhteen olen skeptinen. Siis koskien Eurooppaan paluuta ylipäätään. Lähipiiri ei vahvista. Vai olisiko Jokereilla tekeillä Haakanan tyylinen vuokrasoppari Vancouverin kanssa?

Arto Tukio on Blues/Jokerit -mies varmasti ja Jukka Hentusesta tsemppaa vielä HIFKikin. Jos mies Suomeen palaa.

Mutta mitä tekee Tapparan Miska Kangasniemi? Häntäkin on liitetty pk-seudulle. Tietääkö kukaan?

P. Nielikäinen -saaga senkun jatkuu vaan. Niin kauan kuin HIFK tai Blues ei tee mitään, Jokerit on mukana kuvioissa. Jos joku Jokerifani vastustaa Nielikäisen tuloa, niin takaan, että ajatukset muuttuvat, kun Marco Tuokko tai vastaava saa ensi kertaa kyytiä.
 

tumba17

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit jo vuodesta 1971
Cobol: Katsottu + vastattu.

JHag: Tuo oli helppo, ETn mummo, hänen paitansa roikkuu meidän hallin katossa!

Sitten vielä, älä huoli JR ei tule meillekään.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Viestin lähetti tumba17


JHag: Tuo oli helppo, ETn mummo, hänen paitansa roikkuu meidän hallin katossa!

Sitten vielä, älä huoli JR ei tule meillekään.

-No, se käy vastaukseksi!

-Ei niin. Ei tule juurooppaan ollenkaan, pärkkele, ihme epeli. Mutta minäpä nokitan: Tuomo Ruutukaan ei pelaa enää Jokereissa. Jaa, olipa uutinen, cobolhan sen on sanonut jo aiemmin...Mutta kun se sopi asiayhteyteen.

Jos se Radek Duda ei tulekaan HIFKiin, niin ehkäpä...? Ja minne katosivat Boumedienne ja Goc? Goc ei varmasti pelaa Saksassa ensi kautta. Jokerit/HIFK ei uskaltanut ottaa riskiä miehen NHL-pykälästä. Sääli.
 

ennustaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Blackhawks
Bume ei ole käsittääkseni kadonnut vielä mihinkään... ;) Goc teki sopimuksen Mannheimiin ja ellei Mack muuta sano, niin siellä myös varmasti pelaa.
 

tumba17

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit jo vuodesta 1971
JHag: Minunkaan tietojeni mukaan Bume ei ole kadonnut mihinkään. Meillä on vielä jopa tilaa tuossa ulkomaalaispuolella, heh.

TR näyttää tosiaan poistuvan muonavahvuudesta, valitettavasti.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Viestin lähetti ennustaja
Bume ei ole käsittääkseni kadonnut vielä mihinkään... ;) Goc teki sopimuksen Mannheimiin ja ellei Mack muuta sano, niin siellä myös varmasti pelaa.

-Lyödään vetoa, että ei pelaa Goc Mannheimissa ensi kaudella. Vai mitä, Mack?

Bumeen menee tosiaan ulkomaalaispaikka, mikä on valitettavaa.
 

Mack

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Joo S.Goc teki 2-vuoden diilin Mannheimiin mutta kyllä erittäin yllättynyt olen jos mies siellä syksyllä pelaa. Samaa koskee pikkubroidia eli Mannheimille käy samalla tavalla kuin viime kesänä Jochen Hechtin kanssa tai Linköpingillä äsken D.Vybornyn kanssa!

Jos Sascha Mannheimissa kuitenkin kiekkoilee niin sitten voidaan jälkiviisaana todeta että olisi Jokereiden/HIFKin pitänyt ottaa riski!

Bumesta ei ole kuulunut missään mitään! Kaikki mahdollista!?

JHag, hyvä että huomautit Suomi-Puola ketjussa tästä. Meinasi mennä ohi!


MACK
 

JanJ

Jäsen
Onko se Toni Sihvosen siirto Jokereihin jo julkaistu / yleensäkin varmistunut?
Kovasti siitä ainakin jo hallien käytävillä spekuloidaan, ja sataprosenttisen varmana pidetään
 

Mack

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Yksi pakki, jonka ottaisin Jokereihin vaikka heti olisi Slovakian MM-joukkueessa pelaava Rikhard Lintner, 25v, 190cm ja 100 kg.

Viime kausi Elitserienissä mainio. Sitä ennen kaksi kautta NHL:ssä 80 matsia ja 14 pistettä vaikka pelasi kolmosparissa ja jäi 00-01 kaudella jopa plussan puolelle.

Mainio kiekollisena ja hyvän kokoinen. Ja se klassinen hyve eli mainio laukaus. Väittäisin että olisi ihan Zidlickyn tasoinen peluri SM-liigassa! Nyt kun Goc ja ehkä Bumekin on menetetty niin Virmanen toimintaa!


MACK
 

liigajyrä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsinki Warriors
niin...

Veikkaaja tiesi kertoa että mahdollisesti Jokerit julkaisee 5 sopimusta tällä viikolla. Mukana on uusia pelaajia .Lisäksi Jokerit on kiinnostunut Suomeen palaavista pelaajista eritoten Jokereista lähteneistä kavereista.Nimiä mainittiin Niemi,Helenius ja Hentunen,joten odotellaan ......
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Re: niin...

Viestin lähetti liigajyrä
Veikkaaja tiesi kertoa että mahdollisesti Jokerit julkaisee 5 sopimusta tällä viikolla. Mukana on uusia pelaajia .Lisäksi Jokerit on kiinnostunut Suomeen palaavista pelaajista eritoten Jokereista lähteneistä kavereista.Nimiä mainittiin Niemi,Helenius ja Hentunen,joten odotellaan ......

Juu. Saadaan odotella MM-kisojen päättymiseen. Niiden jälkeen pöytään lyödään kortit, joista löytyy värisuora.
 

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Re: Re: niin...

Viestin lähetti cobol


Juu. Saadaan odotella MM-kisojen päättymiseen. Niiden jälkeen pöytään lyödään kortit, joista löytyy värisuora.

Puhdas vai Jokereilla?:D
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Re: Re: Re: niin...

Viestin lähetti Pete 62


Puhdas vai Jokereilla?:D

Muuten puhdas, mutta pakkaan laitetaan aina kerran kymmenessä jaossa ExtraJokeri. Sen arvo on suunnaton ja jos sen saa käteensä, se herättää ylistystä kannattajilta ja kateutta kilpailijoilta. Sellainen näyttäisi nyt pilkottavan -;)
 
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Re: Re: Re: Re: niin...

Viestin lähetti cobol


Muuten puhdas, mutta pakkaan laitetaan aina kerran kymmenessä jaossa ExtraJokeri. Sen arvo on suunnaton ja jos sen saa käteensä, se herättää ylistystä kannattajilta ja kateutta kilpailijoilta. Sellainen näyttäisi nyt pilkottavan -;)

Selänne?:D P. Kariya?:D : Tie Domi? :D :D

Vihjaa nyt vähän... Olen kärsimätön... Luottamus on kuitenkin
suuri... Tänään tuli ensi kauden kausikortin tilauslomake...eli kannan taas lisää rahaa Hjallikselle.
 

yökkömies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Bundesliga
Miten on...

...tuleekohan tämä Jokerikortti länsi-naapurista? ja pelaakohan parhaillaan mm-kisoja svea-mamman pojissa? nimikirjaimet JJ?

Kunhan vain ajattelin...:D
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös