Re: Re: Re: Ryhtiä Karalahti!
Viestin lähetti cobol
Kapanenhan täällä onkin jo mainittu aiemmin ja hommeli on kesken. Kapanen ei kuitenkaan ole niin vain tulossa eikä tieto olen uusi -;)
Mulla on lisäksi vähän eri tietoa noista Jokereiden neuvotteluyhteyksistä. Tsekkien joukkueesta on kiikarissa kaksikin pelaajaa eli Sykora ja Richter, mutta kumpaakaan emme luultavimmin tule Jokereissa näkemään. Ruotsista yksi, puolustaja hänkin ja tuttukin vielä, mutta uskon hänen lähtevän Atlantin taakse.
Mikä näissä nimissä on Karalahti sulle ongelma kun et niistä voi puhua - et edes - hohhoijaa - Turusesta? Joka tuskin Jokereihin edes tulee -;)
Jokereiden joukkue on pieniä viilauksia lukuun ottamatta aika valmis. Tiedätkös muuten - noin työsi puolesta kun sitä niin kovin mainostat - mihin ilmansuuntaan ja mihin nimiin nuo viilaukset ovat nyt kääntyneet?
No asiahan on sillä tavalla, että tiettyjä nimiä spekuloidaan eri piireissä, mutta nimet vaihtelevat useista eri lähteistä riippuen. Onkin suuri työ selvittää mitkä näistä ilmassa leijuvista huhuista ovat todella varteenotettavia. Tämä Sykora on yksi sellainen nimi, jonka olen toki myös kuullut, mutta on tietojeni mukaan ollut lähinnä fanien toive ajattelua. Myös Richterin nimi on ollut esillä, mutta olen kuullut herrasta erään toisen joukkueen yhteydessä.
Kumpikaan näistä herroista ei ollut minun tarkoittamia pelaajia!
Slovakia on myös täynnä aika mielenkiintoisia pelaajia!
Kapanen on ainoa pelaaja, joka tämän hetkisestä maajoukkuepelaajista on täynnä kysymysmerkkejä. Minun kontaktini kertovat Jokereiden olevan Suomen seuroista vahvimmilla, johtuen siitä, että sentteri tarve Jokereissa on aika kova lähteneiden pelaajien vuoksi.
Palaan nyt ensimmäiseen viestiini, jonka ketjuun laitoin. Sanoin viestissä ainoastaan, että Jokereille on tulossa erittäin kova joukkue tänäkin vuonna. Ja tiedän Leukaharrin ja Virmasen kertovan myös sellaisia pelaajia, joita tässä ketjussa ei liiemmin ole pyöritetty. Vertaukseksi IFK-ketjusta, jossa joillakin oli tiedossa Simicekin IFK-kontrasti ja jotkut taas olivat totaalisen pihalla koko jutusta. En suinkaan väitä olevani mikään tietäjä, mutta halusin alunperin vain kertoa tuntemuksistani sen jälkeen kun korviini kantautuneet vaihtoehdot oli lueteltu.
Näkemykseni mukaan Ilmalan kiekkoseuralla(IKS) on tällä hetkellä haarukassa n. 10-12 pelaajaa, joista sopimuksen saa 6-8 pelaajaa. Turunen, Tukio,Niemi,Kapanen(50%/50%),lisäksi neuvotellaan mm. Tsekki-pakin, Slovakki-pakin ja Tsekki-hyökkääjän kanssa. Monet kuviot riippuvat paljon myös siitä lähteekö seurasta esimerkiksi Rosa,Haakana,Banham,Ruudut...
Odotan innolla kun taas kaadatte shittiä niskaan. Se on tosi kivaa ja huvittavaa. Joten anteeksi jo etukäteen siltä varalta, että en pysty kommentoimaan tukehduttuani nauruun;)