SonOfMothMan
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Jokerit
Anttonen oli omissakin papereissa yksi mahdollinen sijoittaja, ei tosiaan HS:n artikkelin mukaan ole kiinnostunut jääkiekkojengin omistamisesta:Tää on kyllä hauskaa kun Ry ei avaa yhtään ketä heidän projektissaan on mukana. Lehdet voi siten uutisoida oman jutun vaikka jokaisesta henkilöstä kuka ei ole mukana. Nyt Hesari kirjoittaa että Anttonen ei ole mukana.
Jokereista:
”En ole kiinnostunut jääkiekkojoukkueen omistamisesta. Se tarvitsee erikoisosaamista, jota minulla ei ole.”
Areenasta:
”Ensin nykyisellä omistajalla pitäisi olla tahtotila myydä halli ja sellaista ei ainakaan minun korviini ole tullut. Sitä ei silloin tarvitse hirveästi spekuloida: jos ei ole myyjää, niin vaikea on olla ostajaakaan.”
Jääkiekko | Mika Anttonen näkisi Jokerit Liigassa, mutta joukkueen omistaminen ei kiinnosta – Hallikaupoilla hän ei spekuloi: ”Jos ei ole myyjää, niin vaikea olla ostajaakaan”
Anttosen areenakommentista paistaa kyllä läpi ehkä pieni kiinnostuksen pilke, että josko areena olisi mahdollista ostaa, niin voisi olla kiinnostunut. Eipä ainakaan torpannut koko ideaa.
Mielenkiinnon ja pelon sekaisin tuntein jäädään odottamaan lisätietoa siitä kenet Joel "en ole keulakuva yhtään missään, mutta silti soittelen NN:lle että olen ostanut Jokerit" Harkimo on sitten saanut houkuteltua mukaan hankkeeseen