Auvo (ihanvitunnopeastirikastunut) Niiniketo. <- Ihan vitun paska läppä.Tuli mieleen että voisivatko tuon nimettömän porukan takana olla jotkut tahot, jotka ovat Timtsenkon ja Rotenbergien kanssa hyvissä väleissä? Halli on rahareikä ja jos se dumpataan halvalla menee se kai sitten halvalla kavereille.
Luulen, että sitovat sopimukset on jo tehty.Siinä annetaan kaikki valttikortit käteen mahdollisesti myyvälle taholle, kun ilmoitetaan, että missään muualla ei sitten pelata… josko tuo kauppa nyt lähivuosina ylipäätään on mahdollista tehdä.
Tietoa ei ole, mutta ry:n tiedotteen otsikko on "Helsingin Jokerit Ry:n hallinnoima uusi taustayhtiö johtaa Jokerien paluuta suomalaiseen sarjajääkiekkoiluun". Kun käytetään termiä "hallinnoima" voitaneen arvella, ettei omistusosuus ainakaan tällä hetkellä voi olla kovin pieni, muussa tapauksessa hallinnointi olisi kovin vaikeaa. Oikeastaan todellinen hallinnointi alle 50% osuuden olisi mahdottomuutta lähentelevä tilanne ilman jotain erillisiä sopimuksia asiaa koskien.Ry:n omistusosuudesta uudessa yhtiössä tai muistakaan saamisista tai velvoitteista ei liene julkisuudessa tai jäsenistöllä mitään tietoa?
Olen lukenut. Jääkiekko | Jari Vainiolla on yli 23 000 dvd:tä historiallisia jääkiekko-otteluita 1940-luvulta lähtien, mutta harvinaisinta filmiä hän ei ole jakanut vielä kenellekäänEt selvästikään ole lukenut Heikki Miettisen HIFK-kirjoituksia.
Entä jos se on varmaa?Olisi tosiaan aika erikoinen veto ilmoittaa julkisuuteen, että areena on se ainoa oikea pelipaikka, jos jotain etäistäkään varmuutta asioista ei ole.
Näin on sanottu monta kertaa mutta yhtään kertaa ei ole kuultu perustelua että miksi.Sitä mietin, että olisikohan Teemun ryhmittymän NN kannattanut pitää suunsa kiinni heti alusta lähtien?
Ulosottohan ei ilmeisesti voi viedä tuota eteenpäin niin kauan kun velvoitteet on hoidettu.Voisiko Harkimoilla olla hyviä ystäviä ulosottoviranomaisilla/kaupungilla? Tämä voisi olla yksi halliasian ratkaisia. Sitten herää kysymys, miksi ulosotto ei itse ole vienyt asiaa eteenpäin... Pohdiskelua vain.
Pakko olla niin, tai sitten täytyy olla todella typerä.Luulen, että sitovat sopimukset on jo tehty.
Jossain taidettiin kirjoittaa, että rahaa on seitsemän miljoonaa.Ulosottohan ei ilmeisesti voi viedä tuota eteenpäin niin kauan kun velvoitteet on hoidettu.
Tonttivuokrat on maksettu tämän vuoden loppuun. Rahaa tilillä halliyhtiöllä riittää ilmeisen mukavasti.
Toivon koko sydämestäni, että kyseessä on aiemmin mainittu vaihtoehto.Pakko olla niin, tai sitten täytyy olla todella typerä.
Ensimmäistä kertaa tuli minulle JAn historiassa kahvit näppikselle reaktio ja ihan vaan siitä ajatuksesta, että Jussi polttaa loputkin sedän perinnöstä Jokereihin.Aivan puhdas arvaus tulee nyt mutta voisiko Jussi Salonoja olla tässä projektissa ?
Mitäköhän Jussi kahdella hallilla tekee? Eihän se yhtäkään saa pidettyä kunnossa.Aivan puhdas arvaus tulee nyt mutta voisiko Jussi Salonoja olla tässä projektissa ?
Ainiin olikin. Niin paljon tullut viimepäivin uutta, oikeaa ja väärää tietoa että ei meinaa muistaa.Tonttivuokrat on maksettu tämän vuoden loppuun. Rahaa tilillä halliyhtiöllä riittää ilmeisen mukavasti.