Happi loppui jo vartti sitten, ei pysty enää.Kannattaako pidättää hengitystä tänään uutisten suhteen?
Happi loppui jo vartti sitten, ei pysty enää.Kannattaako pidättää hengitystä tänään uutisten suhteen?
Mitähän liiton toimintoja sinne mahdollisesti tulisi vuokralle? Itse en nyt äkkiä keksi yhtään.Minun on myöskin vaikea nähdä millä kuviolla hallista saadaan kannattava jos se siis ei oikeasti ollut sitä aikaisemminkaan. Tietenkin jos pääomakustannukset on pienet niin tilanne voi olla erilainen kuin edellisellä kerralla mutta toisaalta kilpailuakin on enemmän nyt. No ehkä Kale ja Hjallis junailee Areenasta maajoukkueen kotihallin ja samalla junaillaa liiton toimintoja mahdollisimman paljon vuokralle niin asia ratkennee helposti. Anyways, miksi hirttää jo tässä kohtaa kiinni tuohon Areenaan? Olisiko ihan kaupanteon kannalta parempi pitää kaikki ovet avoinna?
Voihan liitto vuokrata sieltä vaikka 1000 neliötä ja rakentaa tuomarien koulutuskeskuksen. Ylihintaan tietysti.Mitähän liiton toimintoja sinne mahdollisesti tulisi vuokralle? Itse en nyt äkkiä keksi yhtään.
SM-liigan ja Suomen Jääkiekkoliiton kovasta vastustuksesta huolimatta.Setä Harkimo sulki ensin Liigan..
Mistähän muista asioista?Julkisuuteen nousi tieto, että Kurri olisi vaatinut 500 000 euroa tai jopa enemmän Nauravalta Narrilta. Kurri sanoo, ettei voi tästäkään puhua tarkoilla luvuilla, mutta lisää, ettei neuvottelu jäänyt rahasta kiinni vaan muista asioista.
Mistähän muista asioista?
”Olen ihan tarpeeksi saanut kärsiä tässä. Ajattelin, että on parempi jäädä sivuun ja alkaa työstää uutta tulevaisuutta.”HS-haastattelu | Jari Kurri kertoo, että päätti jo toukokuussa luopua Jokereista – ”On selvää, että ulkopuoliset asiat rupesivat häiritsemään tekemistä”
Kurri vetoaa salassapitosopimukseen liittyen Jokerien uuteen omistuspohjaan.www.hs.fi
Kurri antanut kommentteja medialle.
Kokonaispaketista. Mm. halli. Mutta kyllähän sinä sen tiesitkin.Mistähän muista asioista?
Ehdottomasti perheen tulee olla rauhassa. Mutta Kurrin haastattelusta jää kyllä outo kuva. Hänhän katsoo Jokerien kahdeksan vuoden historiaa lähinnä sen kautta, onko perhe kärsinyt ja onko häntä itseään haukuttu. Ei sanaakaan siitä, onko tehnyt jotain väärin ja miten Jokereita käytettiin hyväksi Venäjän propagandassa Harkimon ja Kurrin johdolla. Ongelma on siis vain se, miten häntä ja ehkä perhettä on kohdeltu!Jari Kurrista voi olla montaa mieleltä. Mutta toivon mukaan lapset eivät ole tämän takia joutuneet kokemaan minkäänlaista kiusaamista. Vaikka mä olisin ihan mitä mieltä tahansa siitä kuinka kusipää Jari on. Niin kyllä lapset pitää aina jättää rauhaan
HS-haastattelu | Jari Kurri kertoo, että päätti jo toukokuussa luopua Jokereista – ”On selvää, että ulkopuoliset asiat rupesivat häiritsemään tekemistä”
Kurri vetoaa salassapitosopimukseen liittyen Jokerien uuteen omistuspohjaan.www.hs.fi
Kurri antanut kommentteja medialle.
Se on pääasia, että asiat on sovittu salassapidettäviksi! Tamin sanoin ”mikään ei muutu”.
Eikö se tuossa totea että lapset ovat nimenomaan joutuneet mankeliin ja sen takia hän päätti luopua Jokereista. Perhettä kiitteli jaksamisesta, jatkislaisia ei niinkään.Jari Kurrista voi olla montaa mieleltä. Mutta toivon mukaan lapset eivät ole tämän takia joutuneet kokemaan minkäänlaista kiusaamista. Vaikka mä olisin ihan mitä mieltä tahansa siitä kuinka kusipää Jari on. Niin kyllä lapset pitää aina jättää rauhaan
Mennään posin kautta, tästä sai vihdoin hyvän allekirjoituksen.On tämä aika show. Saatana. T.Jari Kurri :D
Joo, todellakin lapset pitäisi jättää rauhaan, muuten oli taas oksennus lähellä Kurrin selityksiä ja itkuja lukiessa.Eikö se tuossa totea että lapset ovat nimenomaan joutuneet mankeliin ja sen takia hän päätti luopua Jokereista. Perhettä kiitteli jaksamisesta, jatkislaisia ei niinkään.
Eikö se tuossa totea että lapset ovat nimenomaan joutuneet mankeliin ja sen takia hän päätti luopua Jokereista. Perhettä kiitteli jaksamisesta, jatkislaisia ei niinkään.
Jarin lapset jälkimmäisestä liitosta ovat iältään 20, 17, 15 ja 10 vuotta. Vaikea sanoa miten Espoossa ollaan Jarin tekemisiin suhtauduttu, luulisi Kiekko Espoon asiat liikuttavan siellä enemmän. Tai kiinnostaako Mestiksen asiat ylipäätään ketään.Jos lapsille on huudeltu tai kommentoitu Kurrin tekemisiä, niin tuolle pitää olla nollatoleranssi. Siihen ei ole mitään oikeutusta. Jos taas mankelissa kyse on siitä, että lapset joutuvat lukemaan lehtiotsikoista tai Jatkiksesta Kurria mollaavia juttuja ilman, että niitä olisi heihin kohdistettu, niin sille ei olisi voinut mitään kukaan muu kuin Jari itse. Ensimmäinen on ehdoton no-no, jälkimmäinen no, sitä saa mitä tilaa.
Menihän tämä top-3 Jarin lausahduksissa.Mennään posin kautta, tästä sai vihdoin hyvän allekirjoituksen.
”Olen ihan tarpeeksi saanut kärsiä tässä. Ajattelin, että on parempi jäädä sivuun ja alkaa työstää uutta tulevaisuutta.”
Paine alkoi kasvaa liian suureksi Kurrin perheelle ja lapsille. Se oli hänen mukaansa kenties tärkein syy kiekkoilusta vetäytymiseen.
”Oli se aika kovaa. Voit kuvitella, millaista se on ollut. Menee vähän herkälle.”
Kurria ei halua puhua lastensa tilanteesta enempää, niin koville se ottaa.
Jari Kurrista voi olla montaa mieleltä. Mutta toivon mukaan lapset eivät ole tämän takia joutuneet kokemaan minkäänlaista kiusaamista. Vaikka mä olisin ihan mitä mieltä tahansa siitä kuinka kusipää Jari on. Niin kyllä lapset pitää aina jättää rauhaan