Jokerijohdon tekemiset-yhdistetty ketju

  • 78 543
  • 409

Aake

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit vuodesta 1983, HJK
Minua ihmetyttää tässä sopassa se kuinka eräät pystyvät näkemään kokonaisuuksia täysin toisistaan irrallisissa palasissa. Jokerit on kuulemma sitä ja tätä ja tuota ja on mennyt sinne ja tänne ja tuonne. Joku yksittäinen nelosketjun pelaaja sitten yhtäkkiä muuttaa koko maailman ja taas on Jokerit mukamas muuttanut täysin tyyliää (jota ei tosin pitänyt olla olemassakaan). Kaikki todisteet jotka eivät ole oman uskomuksen kanssa yhteensopivia lakaistaan maton alle.

Kylmä tosiasia on se, että kaikki liigajoukkueet pelaavat aina 95% samalla tyylillä ja samanlaisilla pelaajilla, oli vuosi sitten 1979, 1995 tai 2006. Pelaajamassa ja pelityyli kehittyvät kaikkialla lähes samanaikaisesti. Joskus joku keksii jotain vähän uutta, mutta ei joku tietty joukkue koskaan kovinkaan paljon eroa jostain muusta. Joku on vain joskus vähän ennen muita jossakin ja joku on muita vähän PAREMPI. Näinollen puheet siitä, että Jokerit olisi aina ennen ollut jonkunmoinen pienten, näppärien miesten taitojoukkue ja nyt sitten puukäsien sikalauma eivät pidä paikkaansa. Jokerit muuttuu ja ympäröivä maailma myös.

Tänä vuonna valmentaja haluaa rakentaa joukkueen taidolle, nopeudelle ja fyysisyydelle. Ei se sen vaikeampaa ole, eikä tämä asia ole missään mielessä vastoin mitään aikaisempia Jokerioppeja. Kerrankin on jokerijohto tehnyt oikeat ratkaisut ja ollut edelläkävijöitten joukossa joukkueen rakentamisen suhteen.
 

Neely

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kings ,Englanti, Blaugrana&C.D. Santa Clara
Aake kirjoitti:
Tänä vuonna valmentaja haluaa rakentaa joukkueen taidolle, nopeudelle ja fyysisyydelle. Ei se sen vaikeampaa ole, eikä tämä asia ole missään mielessä vastoin mitään aikaisempia Jokerioppeja. Kerrankin on jokerijohto tehnyt oikeat ratkaisut ja ollut edelläkävijöitten joukossa joukkueen rakentamisen suhteen.

Koko ylläoleva teksti oli näin vieraallamaalla olevan mielestä täyttä asiaa. Ja siitä että nyt on teidän norsunluutornissa tehty oikeita ratkaisuja olen samaa mieltä. Sen verran täytyy antaa propseja Ilmalan suuntaan että mallikkaasti sille viimekauden fleguilulle laitettiin heti ensimmäisestä pelistä alkaen stoppi.
 

Konsta Kepuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Athletic Bilbao, Tahko, Pool, Saints
The Mighty Treasure kirjoitti:
tuli nimittäin mieleeni, että onko olemassa nyt pieni riski siitä, että tämä hyvin alkuun lähtenyt kausi vie myös mennessään ne toiveet, että organisaatio uudistuisi tai vahvistuisi? Vai onko nyt sitten jo tehty kaikki niin uudella tavalla, että viime kauden kaltaista sukellusta ei enää tule ja tämä on uuden, uljaan ajan alkua? Kun itse ainakin näkisen olennaisena sen, että Hjallis ja Virmanen eivät tuudittautusi nyt siihen uskoon, että kaikki on nyt sitten ok, kun pelit kulkee. Vai olenko minä yksin pelkoni kanssa ja huolehdin aivan turhaan?
Jaan huolesi. Nyt kun menee yksi kausi putkeen niin voidaan taas elää pullassa. "Kyllä MÄ tiedän miten tää homma skulaa", sanoo Masa ja sitten taas kynnetään viisi vuotta paskassa.

Itse olin (ja jossain määrin olen edelleen) sitä mieltä Virmasesta, että noin ylimielisiä lausuntoja jakelevasta hyypiöstä ei ikinä kasva asiantuntevaa johtajaa. Toisaalta on myös olemassa sanonta "Siperia opettaa." Ja viime kausi varmasti opetti. Toivotaan.

Vieläkin olen sitä mieltä, että Virmanen voisi suksia kuuseen, mutta jos kävisi ilmi että kalju (ex-takatukka) pystyy myös pitemmällä aikavälillä viemään Jokereita eteenpäin, niin olkoon sitten niin.

Hjallista en kommentoi, koska katson että yrityksessä (jossa on palkattu johto) toimitusjohtaja vastaa tuloksesta, ei omistaja/omistajat.
 

Raibe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit jälkeen KHL:n
Stigu kirjoitti:
Ja Jokereiden brändistä- pointti on se , että Jokereillahan ei tällä hetkellä ole brändiä, eli se on ns. hakusessa, kuten Cobol tuossa yllä oivasti toteaa. Paradoksi on se, että kun Masa&Hjallis sitä brändiä hakevat (joka vuosi uudella teemalla) , ei maksava yleisö pysy perässä, eli business kärsii. Pysytkö perässä?

Tuo on sinun halusi uskoa, ei tosiasia. Hallista vie yleisöä se, että ei menestytä urheilullisesti. Kun se puoli saadaan todistettua kuntoon, niin väki palaa takaisin, olen aivan varma.

Jokereiden ns "brändi" on, että meillä on rahaa ja sillä mällätään sekä ryöstökalastetaan junnut Kerhosta. Tälläinen oletus on hyvin monella Kehä 3:n ulkopuolisella jääkiekkofanilla, meitä katsos inhotaan.

Ei sen brändin tarvitse olla aina pelillinen. Kun lukee teidän ketjuja, niin huomaa selkeästi, että viime vuosien menestymättömyys (ei finaalipaikkoja tai mestaruuksia) ottaa monelle fanille koville. Se on haluammanne brändin hinta. Siinä samassa toiset toittavat, että ei väliä kunhan toiminta on IFK:n näköistä.

Mulle on väliä, nimenomaan sillä, että me menestytään! Mä olen valmis ottamaan sen menestyksen Sheddenin avulla, Summasen avulla, Aravirran avulla jne.

Pitäkää se tunkkainen brändinne, en kaipaa sellaista tänne, siksi en myöskään kyseistä asiaa käy kommentoimassa teidän ketjuihinne.
 
K

kiwipilot

Stigu kirjoitti:
Ja Jokereiden brändistä- pointti on se , että Jokereillahan ei tällä hetkellä ole brändiä, eli se on ns. hakusessa, kuten Cobol tuossa yllä oivasti toteaa. Paradoksi on se, että kun Masa&Hjallis sitä brändiä hakevat (joka vuosi uudella teemalla) , ei maksava yleisö pysy perässä, eli business kärsii. Pysytkö perässä?

Mielenkiintoista että tämä Jokereiden brändittömyys on ongelma lähinnä naapurin faneille, varsinkin kun oma muisti tuntuu olevan kovinkin valikoiva. Mikä oli teidän brändinne tila Suhosen aikaan? Entäpä Aravirran? Aikamoista seilaamista se on ollut nordiksellakin näiden tyylien kanssa.
 

Wäinö#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Ducks, Red Wings, Griffins
Tällä kaudella on minusta Jokereissa nähty pitkästä aikaa sellaista kiekkoa jossa on hyvin paljon sellaisia elementtejä jotka minä miellän jokerikiekoksi. Vauhtia, vaarallisia tilanteita ja hienoja maaleja. Tämä on hieman paradoksaalista, sillä joukkue on ollut joinain vuosina potentiaaliltaan paljon taitavampi, mutta pelityyli on ollut varmistelevaa ja korostetusti puolustuksen kautta pelaamista. Sellaista Sihvosmaista pelikirjan ylipelaamista.

Nyt kentällä on vauhtia ja pelaajista näkee, että hommasta nauttii. Iso kiitos rohkealle Sheddenille!

Nämä brändipoliisit, joille voittaminen on vain bonusta, voisivat tulla vaikka katsomaan pari peliä Areenalle.
 

juhana

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit 1975-2013, 2023-, Roihuttaret, K-Vantaa
St_Patrick #16 kirjoitti:
Tällä kaudella on minusta Jokereissa nähty pitkästä aikaa sellaista kiekkoa jossa on hyvin paljon sellaisia elementtejä jotka minä miellän jokerikiekoksi. Vauhtia, vaarallisia tilanteita ja hienoja maaleja. Tämä on hieman paradoksaalista, sillä joukkue on ollut joinain vuosina potentiaaliltaan paljon taitavampi, mutta pelityyli on ollut varmistelevaa ja korostetusti puolustuksen kautta pelaamista. Sellaista Sihvosmaista pelikirjan ylipelaamista
Mikään ei kuitenkaan tunnu kelpaavan IS Veikkaajalle. Taas vedettiin Jokereita kölin alta tyyliin "vaikka joukkue sarjaa johtaakin, pelityyli ei silmiä hivele." Ei jumalauta, joko kyseessä on HIFK-fani kirjoittajana tai sitten ei ole käyty katsomassa yhtään peliä ja on vaan toistettu tämä vanha mantra, joka piti kyllä paikkansa Aravirra viimeisellä kaudella 1995-96. Eli kuten kirjoittaja mainitsee, korostunutta puolustamista ja varmistelua vaikka taitoa olisi ollut.

Komppaan kirjoittajaa myös toisessa kohdassa eli minustakin tämän kauden peleissä on ollut nähtävissä kunnon jokerikiekkoa, poislukien tietysti eilinen Kuopion peli. Eli on Jokerien johto tehnyt jotain oikeinkin, vaikka sitä joskus olen itsekin arvostellut! Annetaan nyt tunnustusta, ainakin alku on ollut lupaava...
 
Suosikkijoukkue
Jokerit
Konsta Kepuli kirjoitti:
Jaan huolesi. Nyt kun menee yksi kausi putkeen niin voidaan taas elää pullassa. "Kyllä MÄ tiedän miten tää homma skulaa", sanoo Masa ja sitten taas kynnetään viisi vuotta paskassa.

Itse olin (ja jossain määrin olen edelleen) sitä mieltä Virmasesta, että noin ylimielisiä lausuntoja jakelevasta hyypiöstä ei ikinä kasva asiantuntevaa johtajaa. Toisaalta on myös olemassa sanonta "Siperia opettaa." Ja viime kausi varmasti opetti. Toivotaan.

Vieläkin olen sitä mieltä, että Virmanen voisi suksia kuuseen, mutta jos kävisi ilmi että kalju (ex-takatukka) pystyy myös pitemmällä aikavälillä viemään Jokereita eteenpäin, niin olkoon sitten niin.

Hjallista en kommentoi, koska katson että yrityksessä (jossa on palkattu johto) toimitusjohtaja vastaa tuloksesta, ei omistaja/omistajat.

Eipä meitä Konsta ilmeisesti kovinkaan vakavasti otettu, kun kahdestaan jaamme tulevaisuuden tuskaa. Ehkä sitten muilla on niin paljon vahvempi usko tulevaan, ettei siitä nyt kannata murehtia...
 

Gandalf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
cobol kirjoitti:
Palaan kauden jälkeen tähän. Mulla on varsin yksityskohtaiset tiedot siitä, miten kesken kauden tai juuri ennen kauden alkua tapahtuva pelaajahankintaprosessi menee Jokereissa ja mm. HIFK:ssa sekä jonkin verran tietoa siitä, miten se menee HPK:ssa. Mielenkiintoisia juttuja!

cobol kirjoitti:
Kyllä näitä Jokerien johdon tekemisiä ehditään käsitellä kauden jälkeenkin, Gandalf ja Flint.

Kausi on ohi ja palattiin korpivaelluksen jälkeen finaalikantaan eli hyvin meni, vaikka olisihan se ollut niin suloista nähdä kannu pitkästä aikaa meillä.

Sanoista tekoihin cobol ? Olet kertonut olevasi "lomalla" ensi kauden alkuun asti mutta tämä juttu jäi syksyllä kesken :)
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Gandalf kirjoitti:
Sanoista tekoihin cobol ? Olet kertonut olevasi "lomalla" ensi kauden alkuun asti mutta tämä juttu jäi syksyllä kesken :)

Jäi kesken ja lupasin asiaa käsitellä. Huomasin kuitenkin kauden aikana, että Virmasta ja Hjallista on mun osalta arvosteltu välillä suhteettoman paljon. Aivan omassa luokassaan kulkevia HPK:ta ja Kärppiä huomioimatta liigajohtajien osaamistaso joukkuiden rakentamisessa SM-liigassa on niin matala, että Virmanen ja Hjallis ovat todellisuudessa sieltä paremmasta päästä - siis ilman Kärppiä ja HPK:ta. Ja kun huomasin arvostelleeni Virmasta ja Hjallista liikaakin, päätin jättää herrat ja herrojen tekemiset rauhaan ainakin pariksi kaudeksi ja katsoa, syntyykö heidän käsistään mitään uutta ja parempaa. Sen takia vanhojen isojenkin virheiden kaivelu ei olisi linjassa päätökseni kanssa. Kyllähän niistä esimerkkejä ja sanomista riittäisi, mutta on myös epäreilua, että ainoastaan Jokerijohdon tekemisiä ja virheitä selvitettäisiin Jatkoajassa näin tarkasti. Asialla on sekin puoli, että siitä saattaisi syntyä kuva joukkueiden rakentamisen olevan suht hyvällä mallilla muualla kun kukaan ei dokumentoi prosessia esimerkiksi tamperelaisjoukkueiden osalta. Ja vaikka kuinka asiallisesti yrittäisin kirjoittaa, osalle kannattajista syntyy kuva, että Virmasta ja Hjallista vähintäänkin vainotaan minun toimesta, koska rakentamisessa tehdyt virheet synnyttäisivat laajaa keskustelua ja asiaan joutuisin kirjoittamaan useita täydennyksiä ja vastaamaan kysymyksiin, joihin kaikkiin ei edes tiedä vastausta.

Joku muu voi halutessaan jatkaa, mutta minun osaltani H&V:n arvostelu - syystä tai syyttä - on kuljettu loppuun. Seuran kannattaminen on liian kova taakka, jos pitää koko ajan esitellä johtajien virheitä :)

Ainoa iso asia josta voin sanoa olevani pettynyt, on Jokerien ensi kauden valmennus. Nyt annetaan kyllä liikaa tasoitusta muille kun Jokerien palkkalistoilla on vain yksi 100 prosenttisesti Jokereille kokopäiväistä valmennustyötä tekevä valmentaja eli Wade. Muissa joukkueissa päätoimisia valmentajia on jopa viisinkertainen määrä (aina fysiikka- ja voimavalmentajasta luisteluvalmentajaan asti). Tämä on todellinen syy, miksi esimerkiksi Lehterä halusi ulos Jokereista. Ei raha, ei mitkään pelipaikkalupaukset. Ei Lehterälle ole luvattu mitään pelipaikkaa Tapparasta - kuten ei luvattu naapurin Enlundille viime kaudellakaan, vaikka Jatkoajassa asiasta samaa roskaa kirjoiteltiin. Meillä Jokereissa ei osata nähdä nykyistä monipuolisemman harjoittelun tarvetta eikä sitä, että tarvittaisiin aivan erityistä valmennusta A-nuorten saamiseksi sisään liigajoukkueeseen.

Nyt ei sitten muuta kuin palataan ensi kauden harjoitusotteluiden myötä asiaan. Tulossa on mielenkiintoinen kausi jo yksin Sheddenin vuoksi. Ja itseäni lämmittää suuresti Sami Heleniuksen paluu Areenalle.
 
Viimeksi muokattu:

siffa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport, Kärpät, Detroit Red Wings
cobol kirjoitti:
Nyt ei sitten muuta kuin palataan ensi kauden harjoitusotteluiden myötä asiaan. Tulossa on mielenkiintoinen kausi jo yksin Sheddenin vuoksi. Ja itseäni lämmittää suuresti Sami Heleniuksen paluu Areenalle.

Parivaljakon Shedden/Helenius yhteistyö tulee olemaan ensi kaudella eräs mielenkiintoisimmista koko SM-liigaa koskevista yksityiskohdista. Aravirran ajan Pelicans siirtyi Jami Kaupin pitkien avauksien rock-kiekosta lyhyillä, nopeilla syötöillä avaaviin hyökkäyksiin. Sami Helenius ja Erik Kakko olivat modernin hyökkäyspelin tunnollisimmat toteuttajat Pelicans-puolustuksessa: ei enää epätoivoisia pitkiä syöttöjä hyökkäyssiniviivalle vaan helppoja lyhyitä antoja omille hyökkääjille. Heleniuksesta Aravirta teki luottopuolustajansa niin 5vs5- kuin alivoimapeleissä. Ylivoimapelin maskimiehenä Aravirta kokeili Heleniusta syyskaudella, mutta kevätpuolella Helenius ei enää paljoa ylivoimapeliä pelannut.
Stefan Wallin on sitten paljon vartijana siinä, miten hoidetaan SM-liigassa hanskauksia. Toivottavasti Wallinilla on oikea näkemys reiluista jääkiekkoon kuuluvista tappeluista, joissa Helenius herrasmiehenä osaa hoitaa hommansa ammattitaidolla ja tyylillä.
 

Gandalf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
cobol kirjoitti:
Ainoa iso asia josta voin sanoa olevani pettynyt, on Jokerien ensi kauden valmennus. Nyt annetaan kyllä liikaa tasoitusta muille kun Jokerien palkkalistoilla on vain yksi 100 prosenttisesti Jokereille kokopäiväistä valmennustyötä tekevä valmentaja eli Wade. Muissa joukkueissa päätoimisia valmentajia on jopa viisinkertainen määrä (aina fysiikka- ja voimavalmentajasta luisteluvalmentajaan asti). Tämä on todellinen syy, miksi esimerkiksi Lehterä halusi ulos Jokereista. Ei raha, ei mitkään pelipaikkalupaukset. Ei Lehterälle ole luvattu mitään pelipaikkaa Tapparasta - kuten ei luvattu naapurin Enlundille viime kaudellakaan, vaikka Jatkoajassa asiasta samaa roskaa kirjoiteltiin. Meillä Jokereissa ei osata nähdä nykyistä monipuolisemman harjoittelun tarvetta eikä sitä, että tarvittaisiin aivan erityistä valmennusta A-nuorten saamiseksi sisään liigajoukkueeseen.

Tämä on tosiaan kumma juttu jos/kun siihen ei parannusta tule. No, olisihan tässä aikaa laittaa asioita kuntoon kesän aikana mutta pahoin pelkään että tässäkin asiassa pätee "näillä mennään".
 

Aake

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit vuodesta 1983, HJK
Paljon on paskaa puhuttu Jokerijohdon tekemisistä viime vuodet. On välillä ollut aihettakin, eikä vähiten pari vuotta sitten kun jäätiin kymmenen joukkueen play-offeista ulos. Mutta on välillä myös hyvä muistaa että urheiluseuralle tulee aina luonnollista aaltoliikehdintää ja että aina ei mene yhtä hyvin. Jos muistelemme muutamia vuosia taaksepäin jolloin Jokerit ja TPS pelasivat "aina" liigan finaaleissa ja verrataan tämän päivän tilanteeseen ja vedämme siitä joitain johtopäätöksiä niin saamme lukea mielenkiintoisia juttuja. Lainaan pari riviä Jatkoajan TPS-jutusta:

"- Päävalmentaja on sanonut, että urheilullisista tavoitteista ei tingitä. ”Hantta” (Hannu Virta) on ottanut tavoitteeksi, että pitää mennä suoraan sinne playoffeihin. Sen toiminnan pitää vaan olla kannattavaa eli me mennään talouskylki edellä tämä vuosi."

Tästä vaan tuli se mieleen että kyllähän takavuosien pahin ja ainoa kilpakumppani (TPS) on aika syvässä lamassa verrattuna nyky-Jokereihin. Tänä keväänä Jokerit pelasi liigan finaaleissa ja heti sen jälkeen ostettiin pronssikerhon koko ykkösketju ja koko poppoota valmentaa maajoukkueen tuleva ykkösvalmentaja. TPS taas hankkii pelaajia Tutosta ja puhuu pleijaripaikasta jostain suurena unelmana. Eli ei niitä aisoita kuitenkaan IHAN perseelleen ole voitu hoitaa Jokereissa ja joukkueen johdossa...
 
Viimeksi muokattu:

Gandalf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tästä vaan tuli se mieleen että kyllähän takavuosien pahin ja ainoa kilpakumppani (TPS) on aika syvässä lamassa verrattuna nyky-Jokereihin. Tänä keväänä Jokerit pelasi liigan finaaleissa ja heti sen jälkeen ostettiin pronssikerhon koko ykkösketju ja koko poppoota valmentaa maajoukkueen tuleva ykkösvalmentaja. TPS taas hankkii pelaajia Tutosta ja puhuu pleijaripaikasta jostain suurena unelmana. Eli ei niitä aisoita kuitenkaan IHAN perseelleen ole voitu hoitaa Jokereissa ja joukkueen johdossa...

Kun nyt ketju heräsi henkiin, niin tulipa luettua uudemman kerran uusimpia kommentteja. Tähän en jaksanut silloin kesän kynnyksellä ottaa kantaa, niin kuin ei kukaan muukaan mutta ehkäpä voidaan nyt jatkaa.

On totta että TPS kyntää (vuorostaan) syvällä ja on oikeastaan säälittävää että näin kunniakas seura on toiseksi viimeisenä, niukasti Kalpan edellä. Mutta sinänsä se ja sama mitä Turussa on tehty tai jätetty tekemättä kun jengi on lamassa. Mua kiinnostaa vain se että Jokerit kampittaa aina (!) IFK:n ja päävastustajansa, viime vuosina Kärpät, matkalla kannuun.
Tuntuu että tällä kaudella on jälleen kerran hyvät mahikset olla finaalissa ja taistella tosissaan kirkkaimmista mitaleista. Vaikka joukkueen peli on tökkinyt eikä ole häikäissyt, lukuunottamatta viime perjantain Saipa-matsia jota en itse tosin nähnyt, niin jengi on kuitenkin hyvin kasattu. Varsinkin jos/kun sinne on tulossa vielä mm. cobolin mainitsemia vahvistuksia.

Näyttää siis että kaikkein tärkeimmän kanssa ollaan suht hyvällä mallilla. Mutta esim. lipunmyynti on näköjään takunnut tälläkin kaudella eikä omien havaintojeni mukaan fanituotepuolella ole tapahtunut juuri mitään. Huhuja oli kyllä liikkeellä. Kehitettävää siis yhä löytyy. Katsotaan mitä Virmanen vastailee tänään.

Mielenkiintoinen viikko edessä ja odotan että IFK ja Kärpät lyödään jäänrakoon :) Espoostakin saa hakea pisteitä.
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kaikki kynnelle kykenevät seuraamaan kuinka Matti suoriutuu. Masa-Suomi sanakirja toiseen kouraan ja arvuuttelemaan mitähän tuokin vastaus tarkoitti. Kysymyksiä tulle takuulla sadoittain, mitä parturia käytät ? Aiotko vielä yrittää jotakin, jolla areenan lipunmyynti saataisiin takeltelemaan vielä pahemmin ? Oletko harkinnut paluuta Jokerien valmennukseen ? jne
 

yyz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Team Korak, Tapanilan Erä
Virmasen Masa on tänään Iltalehden verkkovieraana. Hyviä kysymyksiä sinne siis.

http://www.iltalehti.fi/verkkovieras/200710050134819_ve.shtml


Aika liirumlaarumia nuo kysymykset ja vastaukset olivat, mutta muutama herkullinen tosin löytyi.
Alla ehkä kaiken kruunaava:

Kysymys:
Onko jokereihin tulossa uusia puolustajia, koska pakistossa ei ole tarpeeksi leveyttä.
Metropolit
Vastaus:- Ei ole tulossa

Ja vähän myöhemmin...

Kysymys:
Eikös se niin mene, että kun Virmanen kieltää jotain, niin todellisuudessa tapahtuu päinvastainen? Esimerkkeinä "näillä mennään" ja "paskapuhetta" (tapaus Markkanen).
Metsä
Vastaus:
- On asioita, joita ei voi kertoa etukäteen. On parempi kieltää kuin pilata oma tiedorustilaisuus seuraavana päivänä.

Klassista Masailua!
 

Gags

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Olipa näköjään tuo aiemmin ehdottamani kysymys myös laitettu Virmaselle, ilman tarkennusta aikaistamisesta ja vieläpä esitetty se Virmaselle jatkoaika.com:in kysymyksenä. Missä rojaltit, häh?

Kysymys:
Olet luvannut jättää Jokerien tj:n tehtävät täytettyäsi 50v. Pidätkö lupauksen?
Jatkoaika.com
Vastaus:
- Olen luvannut ja pidän lupaukseni.
 

Kyyberi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit,Preds,Jordin Tootoo,M.O.P.A.K.
Noniin... Tuota haastattelua kun hieman muokkaa Virmas-Suomi sanakirjan kanssa, niin saadaankin mielenkiintoista tekstiä.

Kysymys:
Olisiko Jokereilla tarvetta työttömälle poliisille?
Hazy Davy

Vastaus:
- Ei tällä hetkellä.

Eli verkot on jo vesillä, sopparit AHL-jyristä pöydällä.

Kysymys:
Monta pelaajaa/valmentajaa aiot hankkia tämän kauden jälkeen HIFK:n riveistä?
Epätietoinen Espoosta

Vastaus:
- Vaikea kysymys.

Tarjoukset on jo vetämässä ainakin viidelle pelaajalle ja kahdelle valmentajalle.

Kysymys:
Jesse Niinimäki sai monoa Luulajasta. Otetaanko tuhlaajapoika Uuno takaisin? :D
Maksalaatikko

Vastaus:
- Ei todellakaan.

Siellähän se Jesse jo treeneissä luistelee...
 

yyz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Team Korak, Tapanilan Erä
Rautakirja: Jokerit kaupan hyvällä tarjouksella

Onko joku lukenut uusimmasta Urheilulehdestä yllä mainitun jutun?
Jos on, pieni referaatti olisi kiva ylläri.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös