En tiedä miksi kaivat jostain toisesta ketjusta tähän keskusteluun liittymätöntä tavaraa, mutta ihan hyvä, ettet kuitannutkaan tuohon viestiin mitään. Kysymyskin oli retorinen ja viestini oli ironinen tai vähintään sarkastinen viittaus siihen, että on melko turhauttavaa kun yrittää puhua jatkoajassa vaikka Jokerien ottelutapahtumasta tai viivelähtöjen määrästä, niin aina jostain puun takaa tulee joltain kommenttia tyyliin "mutta kun Putin".
Viesti jäi mieleen ja vastasin harkinnan jälkeen siihen, mutta eri asiasta eli pakotteita koskien. Minusta näitä "Putin" juttuja ei kannattaisi nostaa esille lainkaan, paitsi asianomaisissa ketjuissa. Olen noudattanut tätä itse viime kauden jälkeen. Senpä takia kukaan ei löydä yhtään viestiäni mistään Jokerien joukkuetta tai peliä koskevasta tämän kauden ketjuista, jossa käsittelisin politiikkaa tms. Ainakaan minä en siis ole tuonut esille poliittista näkemystä ja vähän epäilen, onko kukaan muukaan ja uhriudut vähän taas :)
Jokerit on mulle kuitenkin suurimmaksi osaksi vapaa-ajan toimintaa, jolla saan ajatukset pois arjesta ja duuneista. Rationaalisen ajattelun voi ottelutapahtuman aikana unohtaa ja keskittyä 100% tunteella itse peliin nimeltä jääkiekko ja rakkaaseen seuraan nimeltä Jokerit. Jätän nyt tämän harhautuneen keskusteltun kanssasi.
Kateellisena muistelen aikoja, jolloin jonotti hallille ja Jokerien ottelu oli iso tapahtuma. Se on mahtava tunne.