Jokerien pääsylippujen varaussysteemi

  • 1 172 123
  • 5 750

Sako

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
SKA on päävastustaja. Koska maantiede ja SKAn taso ja koska mr rotta. Kaikki muu kuin loppuun myyty halli on pettymys.
 

Artyukhin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Ei kyllä sinun itsesi kannattaa nyt vielä kerran miettiä, miten tuo meneekään..

Toivottavasti tulisi edes se 11-12 k yleisöä, niin saadaan kunnon tunnelma halliin. Jokerithan tuon pelin tulee voittamaan.
Ohoh, pahoittelut tänään on tiistai. Olin ihan maanantaissa kun olen lomalla perjantaihin saakka vielä ja sitten paluu töihin.
 

Matza187

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jaksaisiko joku nähdä taas hiukan vaivaa ja laskea tähän mennessä myydyt liput katsomoihin SKA & TsSKA peliin? Kiitokset etukäteen!
Torstain SKA-peliin nopealla laskutoimituksella jäljellä 1140 paikka + katsomot 306-313 (1741 paikkaa).
 
Viimeksi muokattu:
P

Poistettu käyttäjä 113795

Paha mennä sanomaan, kun lippuja myydään mistä sattuu (harmaa alue).
Lippupisteen sivuilla myyty ~9600 lippua (poislukien aitiot, eteläpääty ja pohjoispäädyn harmaat alueet.
Notta sumeanharmaan logiigan mukaan myyty ~9600 + lippua (klo 12:00 tänään 29.9.2015).

Edit:
Notta sumean logiigan mukaan myyty ~9600 + harmaan alueen liput (klo 12:00 tänään 29.9.2015).
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

KuumaaKamaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Tulee 95%varmuudella sekä SKA että TsSKA pelit olemaan loppuunmyytyjä viimeistä paikkaa myöden.

TsSKA vastaan en olisi yhtään noin varma. Veikkaisin, että siinä pelissä jäädään sinne 10 000 max 11 000 paikkeille, ainakin miltä lipunmyynti nyt näyttää. Toki pelataan nyt SKA peli pois alta. Itse olen tällä hetkellä erittäin positiivisesti yllättynyt, että noinkin täyteen on Areena jo myyty. Sold out halli on mahdollinen, kunhan alakatsomon vieraspäädyn paikatkin menisi kaupaksi!
 

sekolust

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Lostedt, Ben-Amor
Lähtökohtaisesti kaikki alle 12t SKAta vastaan on pettymys. Noissa matseissa oli viime kaudella runkosarjan paras fiilis läpi matsin, joukkue on niin lähellä paikallista kuin tässä sarjassa meillä voi nykyjoukkueilla olla, hallitseva mestari, suomalaisille varsin tuttuja nimiä ja mitä vielä. Noiden matsien pitäisi olla sellaisia, että jos yhteen matsiin kauden aikana menee, se on SKAta vastaan.

Varmasti suuri merkitys on sillä, että viime viikolla sekä SKA että CSKA alistivat meitä. Suomalainen tuppaa viihtymään voittomatseissa ja kovin korkeaa kiimaa ei viime viikon taaperrus nostattanut. Varmasti moni olisi päätynyt tiketin hankkimiseen jos reissulta olisi tullut kotiin voitto(ja) miehekkään pelin jälkeen. Mutta ei auta, näillä mennään. Ja jos torstaina tulee kolme pistettä, niin luulisi sen boostaavan sunnuntainkin lipunmyyntiä. Mutta auta armias jos taululla on 1-6 ja Ilya nauraa...
 

Marquez

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, FC Barcelona, Huuhkajat
Lähtökohtaisesti kaikki alle 12t SKAta vastaan on pettymys. Noissa matseissa oli viime kaudella runkosarjan paras fiilis läpi matsin, joukkue on niin lähellä paikallista kuin tässä sarjassa meillä voi nykyjoukkueilla olla, hallitseva mestari, suomalaisille varsin tuttuja nimiä ja mitä vielä. Noiden matsien pitäisi olla sellaisia, että jos yhteen matsiin kauden aikana menee, se on SKAta vastaan.

Tavallaan näin, toisaalta lippujen hinnat huomioiden voi minun mielestäni ajatella toisinkin. Esimerkiksi juuri ZSKA-pelit, jotka ovat ns. normaalihintaisia, voivat olla aika laadukasta hokia ja hienoja tapahtumia. Playoffit tietysti olivat vielä oma juttunsa (toisaalta tekevät vastustajan tavallista kiinnostavaksi nytkin), mutta itse olin paikalla aiemmassa ZSKA-kotipelissä alkukaudesta, ja koin saaneeni rahalle aivan mainion vastineen tunnelman, pelin tason ja tietysti kolmen pisteen muodossa. Tällä viikolla olen sitten kuitenkin SKA-pelissä.
 

Matza187

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Torstain SKA-peliin nopealla laskutoimituksella jäljellä 1140 paikka + katsomot 306-313 (1741 paikkaa).
Nyt lukema on 1079 + päädyn yläkatsomo, joten eiköhän tuonne lähes täysi mökki tule.
 

blue line

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Juu, ei tulle lähellekään täyttä tupaa tänään, vaikka vastassa on SKA. Sen verran paljon on lippuja myymättä. Ottelun kiinnostavuus on kuitenkin korkea, koska parhaimmat ja kalleimmat paikat on käytännössä loppuunmyyty. Kato on käynyt siellä rahvaan puolella ja omasta mielestäni se on puhtaasti nykyinen taloustilanne, joka näkyy karulla tavalla lätkäkatsomoissa ympäri maan.
 

MR8

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Klubi, Kallion Voima
Kato on käynyt siellä rahvaan puolella ja omasta mielestäni se on puhtaasti nykyinen taloustilanne, joka näkyy karulla tavalla lätkäkatsomoissa ympäri maan.

Juuri näin. Tuularit säästävät mistä pystyvät eikä Jokerit ole siinä mielessä mikään poikkeus. Yleisömäärät ovat varsin hyviä olosuhteisiin nähden, ja 10k keskiarvo runkosarjan päätteeksi olisi kelpo suoritus Jokereiden markkinointiosastolta.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Alakatsomoihin on myymättä n. 300 lippua, mitä voidaan pitää ihan hyvänä saavutuksena, vaikka toki olettaisihan sitä että tuo myytäisiin loppuun. Sen sijaan yläkatsomoihin menee vielä reilut 500 katsojaa jos ei ota huomioon tuota pohjoispäätyä, eli katsomoita 306-313. Ne ovat merkittynä harmaalla, joka voi värinä indikoida tässä tilanteessa muutamaa asiaa. Joko ne katsomot ovat loppuunmyytyjä (en usko), niitä ei ole avattu lainkaan (SKA-fanien piti vallata ainakin osa näistä, joten en usko) tai ne ovat varattuina SKA-faneille, joista kaikki eivät tulekaan, ja Jokerit myy lippuja Lippu.fi:n järjestelmän ohi (tokihan Lippu.fi liput myy, mutta anyway) (todennäköisin skenaario).

306-313 kokonaispaikkamäärä on 1734, joten lippuja voi olla myymättä mitä tahansa välillä n. 800 - n. 2500. Hyvänä puolena mainittakoon, että aitiomyynti SKA:ta vastaan luistaa todennäköisesti oikein hyvin, ja ne kattavat n. 2000 paikkaa Jaffalan n. 13500:n katsojan kapasiteetista. Samoin hyvä puoli on Jokereiden kannalta se, että nuo aitiot ovat virkamieskieltä käyttäen aivan vitun tyyriitä, joten cash money flow bling bling!
 

Sako

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Eli halliin tulee sen verran väkeä, että palvelut ei jälleen kerran pelaa. Taidan tulla autolla, niin ei käyrä nouse kaljajonossa.

Jaffalan palvelut pelaa, kun halli vaikuttaa ½ tyhjältä.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Ja mitä tulee HIFK - Ässät -peliin niin siellä niitä lippuja onkin sitten aivan helvetin paljon vapaana, ei ole likellekään 6000 myytynä vielä.

Eli halliin tulee sen verran väkeä, että palvelut ei jälleen kerran pelaa. Taidan tulla autolla, niin ei käyrä nouse kaljajonossa.

Jaffalan palvelut pelaa, kun halli vaikuttaa ½ tyhjältä.
Outoa, itse en ole koskaan huomannut vastaavaa vaikka olen nyt monta vuotta ostanut bissen suunnilleen kolme kertaa matsissa, mikä muuten sivumennen sanoen kuulostaa noin auki kirjoitettuna aika perkeleen pahalta. Olenkohan mä alkoholisti? Mutta missä tuollaiset jonot on? Ainakin siitä EP:n kohdalla olevasta streetfood-kojusta, joka oli vielä viime kaudella sushibaari, saa bissen parissa minuutissa vaikka olisi jonoakin.
 

Matza187

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Lippuja jäljellä alakatsomoihin 304 kpl, yläkatsomoihin 477 kpl ja sitten noihin katsomoihin 306-313 jotain 0-1741 kpl:n väliltä.

Yhteensä myymättä vielä 781-2522 lippua.
 

Sako

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Outoa, itse en ole koskaan huomannut vastaavaa vaikka olen nyt monta vuotta ostanut bissen suunnilleen kolme kertaa matsissa, mikä muuten sivumennen sanoen kuulostaa noin auki kirjoitettuna aika perkeleen pahalta. Olenkohan mä alkoholisti? Mutta missä tuollaiset jonot on? Ainakin siitä EP:n kohdalla olevasta streetfood-kojusta, joka oli vielä viime kaudella sushibaari, saa bissen parissa minuutissa vaikka olisi jonoakin.
Lempikatsomo 315 ja siellä on yli käytävän ulottuvat hitaat jonot normipäivä. Siellä on se kajlatiski, josta saanut muutaman kerran keskenkäynyttä ja pitsajonot on myös hitaita. Ja noiden myyjien toiminta on perseestä. Rationalisoinnilla voisi saada jopa asiallista palvelua. Mutta onhan se kallista, joten miksi sen pitäisi olla hyvää?

Ellei lähde ennen erän loppua kaljalle, ei homma toimi. Mut mä oon siellä viihtymässä ja viihtyminen ei tarkoita monen minuutin jonoa ja hätäisesti ryystettyä bisseä eikä peliminuuteista luopumista. Joten olen ilman ja restelli nuolkoon näppejään.

Tuletko hallille bissen vai pelin takia? Siinä vastaus alkoholismiin.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Tuletko hallille bissen vai pelin takia? Siinä vastaus alkoholismiin.
Pelin. Thanks for the salvation!

Yläkerran jonoista mulla ei tosiaan ole kokemusta, alakerrassa nuo on aivan siedettävät. Kannattanee laittaa palautetta suoraan Hartwall Areenan porukoille, että lisäävät joko myyntipisteitä tai myyjiä. Tai molempia.
 

Detritus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit-vuodesta 1972, KiVa.
315:n kohdalta olen itsekin olueni ostanut pari viimeistä vuotta. Aika nopeasti sen tuopin on saanut, kun yleisömäärä on siinä kymppitonnin molemmin puolin. Jos on täysi tupa, tai melkein, tilanne on toinen. Mutta kyllä silloinkin sen ehtii hyvin juoda. Kunpa se olisi vaan muuta, kun sitä iänikuista Karjalaa. Olenkin nyt pari kertaa ottanut Fosters-tölkin. Siinä on 50cl ja hinta 50 senttiä kalliimpi kuin 40 cl Karjala-tuopilla. Toki jos kaikki tekis näin, erätauko ei riittäisi.
 

Sako

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Joo, mutta joutuu juomalla juomaan. Meikäläisen tahti on baarissa matsia katsoessa 1 per erä ja erätauko; silti meinaa tulla kiire.

Jos bissen sais mukaan katsomoon, niin homma olisi ok. (Tiedän, laki.)
 

Theofilus

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Muistakaa että HIFK pelaa samaan aikaan ;=D
Kyllä itse olen pettynyt alle 12.500 lukuun.

Pakko muuten lievänä OT:na sanoa, että on aivan käsittämätöntä, miten tälläinen voi olla mahdollista - varsinkin kun otetaan yleinen taloustilanne huomioon. On siellä varmaan joo seurojen välit tulehtuneet, mutta luulisi, että näissä päällekkäisyyksissä voitaisiin jonkin verran tehdä yhteistyötä seurojen välillä vaikka eri liigaa pelaavatkin. Molemmat voittaisivat.
 

faro

Jäsen
Loputkin katsomonosat näemmä avattu illan SKA-matsiin. Ei tuonne yläkatsomon pohjoispäätyyn nyt enää kovin paljon penkkejä ole vapaana.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös