TÄMÄ. Tää on se vika nykypäivän urheilussa. Tottakai jengillä on rahat tiukassa, mutta ne keillä on varaa istuvat himassa "se nyt vaan on helpompaa,halvempaa ja kivempaa". Itselläkin rahat tiukemmassa kuin yleensä, mutta kausari ja hallille koska on vain Jokerit.Samalla ihmetellään laskevia katsojamääriä ja seurojen taloudellista kyykkäystä.
Ehkä tähän sen verran, että mun on mahdoton ajatella asiaa niin, että Arenalla soitettava omaan musiikkimakuuni paska musiikki volymet kaakossa olisi jotenkin niin nautittava asia, että luopuisin Isännän ja tulevan valmentajamme äänestä. Toki olen varmasti 1 % vähemmistössä kun jääkiekkoanalyysit kiinnostaa enemmän kuin Amandan soittama lässymusa, mutta tällaista se on.
Jos Arenalla näytettäisiin Viasatin studio ja Arenalle saataisiin muuksi erätaukoajaksi edes jossain määrin siedettävää musiikkia sellaisella volyymilla että ei tarvitse pelätä kuuroksi tulemista tai sydänkohtausta, voisin harkita palaamista. Nykytilanteessa tuskin koskaan.
Mun näkemyksen mukaan Jokerien ottelutapahtumaa on heikennetty (surkea musiikki liian kovalla), mutta Viasatin ottelutapahtumaa kehitetty (laadukas studio, hyvät kommenttaattorit, hidastukset, hd-kuva). Ihmettelen että Jokerien matsissa ylipäätään käy enemmän kuin 5 000 katsojaa kun suhde on tämä eli sohvalta saa paljon enemmän.
Jokerien kannattaisi pohtia ottelutapahtuman kehittämistä hallissa mitä pikimmin. Uutuuden viehätys toi väkeä maakuntia myöten, mutta nyt Arena joutuu kilpailemaan erinomaisen Viasatin tuotteen kanssa. Ja Viasatin kanssa ei tarvitse myöskään tulla viimeistään 0.5h ennen ottelua jotta saa autonsa parkkiin ja näkee ottelun alusta.
Tiedän että olen huono, laiska ja liian vaativa kannattaja ja ajattelen vain itseäni.