Jokerien pääsylippujen varaussysteemi

  • 1 179 621
  • 5 754
Totta, mutta onneksi siellä on tällä kaudella sen tyyppinen kotijoukkue jota lähtökohtaisesti kannattaa lähteä katsomaan. Vastustajasta riippumatta.

Mielellään lähtisin huomenna paikan päälle vaikka on UrhoTotal, mutta 15e plus toimituskulut on kyllä roisia ylihintaa SaiPa-ottelusta. 10e sulattaisin. Tällaisissa voisi toimia myös 2 yhden hinnalla -kampanja.
 

jeani

Jäsen
Mielellään lähtisin huomenna paikan päälle vaikka on UrhoTotal, mutta 15e plus toimituskulut on kyllä roisia ylihintaa SaiPa-ottelusta. 10e sulattaisin. Tällaisissa voisi toimia myös 2 yhden hinnalla -kampanja.

Huomenna on perhepäivä-kampanja. Lapset 5e.

Ennustan huomiseksi Jokereilta erinomaista kiekkoiltaa, itse olen kipeänä niin valitettavasti ei pääse hallille nautiskelemaan ottelusta.
 

Kaulasuoja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kreikka
Huomenna on perhepäivä-kampanja. Lapset 5e.

Oli muuten täysin mahdotonta tuon 5e lipun osto pikkukaverille. Netistä ostaessa hinta olisi ollut 5e + 1e + 2,50e = 8,50e. Ovelta päädyttiin ostamaan, jossa hinnaksi muodostui 5e + 1e + 1,50e = 7,50e. Vittu mitä paskaa.

Onneksi maailma ei kaadu muutamaan euroon ja hinta oli kuitenkin aika halpa.
 
Viimeksi muokattu:

jeani

Jäsen
Oli muuten täysin mahdotonta tuon 5e lipun osto pikkukaverille. Netistä ostaessa hinta olisi ollut 5e + 1e + 2,50e = 8,50e. Ovelta päädyttiin ostamaan, jossa hinnaksi muodostui 5e + 1e + 1,50e = 7,50e. Vittu mitä paskaa.

Höh. Lippujen hinnat pitäisi kyllä ilmoittaa suoraan niin, että se sisältää verot, "palvelu"-, ym. toimistomaksut.
 

Ilmala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Aika uskomattomia on muuten jonot Areenan lipunmyynteihin ennen matsia vaikka halli ei tule edes täyteen. Tämähän ei ole mitään uutta, mutta vituttaa vaan niiden puolesta jotka joutuvat jonottamaan.
 

Mordjinn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Oli muuten täysin mahdotonta tuon 5e lipun osto pikkukaverille. Netistä ostaessa hinta olisi ollut 5e + 1e + 2,50e = 8,50e. Ovelta päädyttiin ostamaan, jossa hinnaksi muodostui 5e + 1e + 1,50e = 7,50e. Vittu mitä paskaa.

Onneksi maailma ei kaadu muutamaan euroon ja hinta oli kuitenkin aika halpa.

Olisikohan tässä jopa asiaa kuluttajasuoja-asiamiehelle. Jos mainostetaan femman lippua ja siihen tulee 50% hintaa lisää kuluista, niin mainoksessa tulisi olla esillä todellinen hinta. Tai ainakin pitäisi olla joku keino, jolla tsetin saa lapasiinsa tuolla tasan femmalla.
 

Pande

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, ManU
Aika uskomattomia on muuten jonot Areenan lipunmyynteihin ennen matsia vaikka halli ei tule edes täyteen. Tämähän ei ole mitään uutta, mutta vituttaa vaan niiden puolesta jotka joutuvat jonottamaan.

Eilen taisi johtua nuo erityisen pitkät jonot noista kausikortin ostaneille jaetuista ilmaislipuista, jotka piti vaihtaa varsinaiseen lippuun Lippupalvelun pisteissä tai hallin lipunmyynnissä. Yllättävän paljon oli jengiä paikalla (lähes 9000) Saipa-matsiin, osittain varmasti tämän lippujutun ansiosta.
 

Advertius

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Itsemoderointi
Eikö se niin mene, että Jokeriden myyntihinta lipulle on se viisi euroa ja mahdolliset lisäkustannukset tulevat myyntipisteiden omista toimitusmaksuista tai palvelumaksuista?
 

vandy

Jäsen
Eilen taisi johtua nuo erityisen pitkät jonot noista kausikortin ostaneille jaetuista ilmaislipuista, jotka piti vaihtaa varsinaiseen lippuun Lippupalvelun pisteissä tai hallin lipunmyynnissä. Yllättävän paljon oli jengiä paikalla (lähes 9000) Saipa-matsiin, osittain varmasti tämän lippujutun ansiosta.

En ole samaa mieltä siitä, että johtui tuosta lippujen vaihdosta. Tuo on usein toistuvaa ja siihen taitaa olla suurimpana syynä erittäin huonosti suunnitellut lipunmyyntipisteet sekä henkilöstön määrä.
Nämä on sellaisia asioita, joiden pitäisi olla jo kunnossa, on niitä saatu harjoitella jo niin pitkään.
 

Kaulasuoja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kreikka
Eikö se niin mene, että Jokeriden myyntihinta lipulle on se viisi euroa ja mahdolliset lisäkustannukset tulevat myyntipisteiden omista toimitusmaksuista tai palvelumaksuista?

Niinhän se (kai) on. Jännä sinänsä että viime vuonna printtilippu oli palvelumaksuton ja toimituskuluton.

Oliko Hjallis jomman kumman lippufirman (-piste tai -palvelu) taustapiruna aikanaan?
 

luukkumies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, maajoukkue , voima
Ei pitäs valittaa, kun eteenpäin menoa on tässäkin selkeästi tapahtunut mutta marmatan nyt kuitenkin. Eilen sain pienen jumpan jälkeen 3 lippua tulevaan Jokerit-Kalpa peliin hankittua. Haastena oli lippujen maksaminen. Ei toiminut pankkilinkkaus / visalla maksaminen millään. Pidin tunnin tauon ja uusi yritys = jo toimi, hienoa. Tänään aamulla sain duunikaverin innostumaan tulevasta lauantai spektaakkelista. Nyt ei toimi paikan varaaminen, tulee herja " ei tällä hetkellä käytössä ". Kokeiltiin sitten saada hänelle lippu kategoriaan "C". Ei ole käytössä nyt sekään. Emme luovuta, kohta uusi yritys.

R-kioski on myös aika haasteellinen jos meinaa ostaa lipun "ex-tempore" = Ei onnistu. Asiakkaan pitää tietää tapahtuman numero.
Se ei riitä, että selittää mihin tapahtumaan on menossa. Varaudu antamaan R-kioskilla oma puhelinnumerosi? Miksi, oi miksi on näin hankalaa?

No, tottakai olen aina liput jokaiseen tapahtumaan saanut, mutta aina välillä on tälläistä aivan turhaa "arpomista". Systeemi toki parempi kuin vr:n lipunosto tapahtuma joka on taruolento.
 

MiksuMan

Jäsen
Minä en oikein ymmärrä miten lippujen hankkiminen Jokereiden peliin on joidenkin mielestä niin hankalaa...

Itse olen aina toiminut niin, että soitan lippupalveluun ja tilaan liput R-kioskille ja haen ne sitten sieltä.

Mikä tässä on niin vaikeaa?

Ihmiset ne jaksaa valittaa. Jos pelistä, pelaajasta, valmentajasta ym. ei ole valitettavaa, niin sitten pitää valittaa lipun ostamisesta.

Aikamoinen suomi24 meininki täällä...
 

Mordjinn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Minä en oikein ymmärrä miten lippujen hankkiminen Jokereiden peliin on joidenkin mielestä niin hankalaa...

Nykypäivänä pitäisi olla defaulttina systeemi, jossa netistä parilla kliksulla valitset haluamasi paikan, maksat sen ja lippu lähetetään koodina puhelimeesi jota näyttämällä pääset sisään. Tai voit vaihtoehtoisesti halutessasi printata lipun ulos.

En itse ainakaan jaksa soitella minnekään tai jonottaa lippua Ärrältä.

Näinä aikoina on vielä sellainen juttu että tapahtumajärjestäjän velvollisuus on tehdä lipunostosta mahdollisimman helppoa ja vaivatonta. Sitä kummasti rupeaa miettimään että meneekö mielummin lähipubiin jos live-tapahtuman tsetin osto on liian vaikeaa tai jos ilmoitetun hinnan päälle tulee liikaa lisämaksuja.

Vaikka parannusta onkin tapahtunut niin urheilu, jopa lätkä, on Suomessa edelleen joiltain osin täyttä puulaakipuuhastelua. Valitettavasti.
 

MiksuMan

Jäsen
Ai niin tosiaan. Unohdin kokonaan tämän 2000-luvun trendin, että kaikki pitää olla niin helppoa ja vaivatonta.

Kaiken pitää onnistua ja saada pelkällä yhden napin painamisella, samalla kun kirjoittaa naamakirjaan kuinka "vaikeaa tämä elämä on".

Minä olen vielä niin "vanhanaikainen", että soittaminen lippupalveluun ja lipun hakeminen vaikka KÄVELEN ei tuota minkäänlaisia ongelmia eikä "ahdistuksia."


Mutta jokainen tyylillään... :)
 

Kaulasuoja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kreikka
Minä olen vielä niin "vanhanaikainen", että soittaminen lippupalveluun ja lipun hakeminen vaikka KÄVELEN ei tuota minkäänlaisia ongelmia eikä "ahdistuksia."

Minulle tuottaa. Yritin varailla koko perheelle lippuja Jokerit - Mighty Ducks -matsiin. Internetissä maksaminen ei onnistunut vaan koko paska meni jumiin. Onneksi on puhelin, ajattelin ja näppäilin Lippupisteen numeron korealaisen matkapuhelimeni näytölle. Parin sekunnin odottamisen jälkeen minua alkoi palvelemaan robotti, joka toivotti minut tervetulleeksi Lippupisteen puhelinpalveluun. Robotti mainitsi hinnatkin, joten siitä plussaa. Parin kymmenen sekunnin jälkeen pääsin taas käyttämään sormiani. Numero ykköstä painamalla tulisin saamaan suomenkielistä palvelua. Hetken ajan puhelin tuuttasi, mutta minuutin päästä toinen robotti kertoi virheestä ja kehotti kokeilemaan myöhemmin uudelleen. Näin teinkin monta monituista kertaa, mutta välillä puhelin oli vain mykkä, välillä tuuttasi ja loppujen lopuksi jokainen puhelu katkesi itsestään. Välillä tuli kehotus koittaa uudelleen. Ruotsinkielinen kielivalinta ei auttanut asiaa vaan samaa uudelleenkokeilua jatkui tunti. Samaan aikaan yritin uudelleen ja uudelleen maksaa verkkopankilla, luottokortilla ym. maksuvaihtoehdoilla, mutta aina sama tulos: Valkoinen ruutu ja ostoskori tyhjäksi.

Loppu hyvin, kaikki hyvin. Myöhemmin sain kuin sainkin klikkailtua liput ja maksettuakin ne. Tulostaminenkin onnistui, kas kun printterissä oli paperia..

R-Kioskille tai Lippupisteen myyntipisteeseen kun ei aina pääse niin puhelinmyynti ja verkkomyynti ovat siksi elintärkeitä. Lippujen noutaminen ei sinänsä ole hankalaa kun Ärrät ja muut myyntipisteet ovat avoinna duunipäivän jälkeenkin, mutta itse lippujen varaus olisi hyvä saada toimimaan ilman että em. paikkoihin tarvitsisi kävellä ilman varmuutta lippujen saatavuudesta.
 

DTremens

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Red Wings, PattU, Wolves, Patriots
Itse olen aina toiminut niin, että soitan lippupalveluun ja tilaan liput R-kioskille ja haen ne sitten sieltä.


Melkoinen fakiiri olet kun matsilippuja ei ole saanut Lippupalvelun kautta enään 2(?) vuoteen. Ja ei todellakaan ole kätevää tai hyvä systeemi mikään mikä vaatii soittamista. Se voi olla jollekin yksilöille se oikein tapa ja sekin pitää olla tarjolla toki.

Täältä tähän,
DTremens
 
S-etu 25.10.?

Miten S-ryhmän kortilla saatavan edun saa? Lippupisteen sivuilta ei löytynyt hintavaihtoehtoa muulle kuin lastenlipulle.

Toimiiko etu vain ovelta ostettaessa?
 

Jopi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viime matsissa sisäänpääsyn yhteydessä järkkärit ottivat minulta pois kausarini, jonka viivakoodi ei ole toiminut koko kautena. Lupasivat myös, että uusi kausari tulee varmasti postissa ennen seuraavaa kotipeliä, olihan siinä viikko aikaa. Noh, viikko on vierähtänyt, eikä uutta korttia ole näkynyt. Jännä nähdä, miten sisäänpääsy onnistuu huomenna ilman korttia. Pitää soitella päivällä officen suuntaan ja yrittää selvittää asia. Vaikka olisihan se kiva, ettei tällaisetkin asiat hoidettaisiin kunnolla...
 

jokerit67

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viime matsissa sisäänpääsyn yhteydessä järkkärit ottivat minulta pois kausarini, jonka viivakoodi ei ole toiminut koko kautena.
Mulla oli sama ongelma, mutta eivät ne järkkärit korttia pois ottaneet. Lähetin viestiä osoitteeseen jokerit@lippu.fi (mainitsin paikat ja liitin siihen tilaussähköpostin etc.) , josta tuli vastaus nopeasti ja lupasivat lähettää uuden kortin. Se tuli nopeasti, mutta sama ongelma eli viivakoodi ei toiminut. No, sitten uudestaan viestiä samaan osoitteeseen ja uusi kortti tilalle, joka vihdoin toimi. Nyt kaikki pelaa, mutta kieltämättä hieman outoa, koska muutaman järkkärin mukaan tuo on ollut aika yleinen ongelma tällä kaudella.

Toivottavasti saat kortin ennen peliä!
 

Papa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit 1967-2014, FC Bayern
Viime matsissa sisäänpääsyn yhteydessä järkkärit ottivat minulta pois kausarini, jonka viivakoodi ei ole toiminut koko kautena. Lupasivat myös, että uusi kausari tulee varmasti postissa ennen seuraavaa kotipeliä, olihan siinä viikko aikaa. Noh, viikko on vierähtänyt, eikä uutta korttia ole näkynyt. Jännä nähdä, miten sisäänpääsy onnistuu huomenna ilman korttia. Pitää soitella päivällä officen suuntaan ja yrittää selvittää asia. Vaikka olisihan se kiva, ettei tällaisetkin asiat hoidettaisiin kunnolla...

Mulle kävi samoin ja eilen putosi postiluukusta uusi kausari. Tänä iltana pääsee sitten testaamaan toimiiko tämä versio.

-Papa-
 

Jopi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Korttia ei kuulunut eikä myöskään Areenalta löytynyt, mutta pääsylipun sain hyvin pienellä vaivalla, mikä oli positiivinen yllätys. Ei tarvinnut jonotella sateessa. Ja Hesen kausarialennuksenkin sain puhuttua, eli ihan hyvin paikattu seuralta tämä tilanne. Huomenna sitten soittelemaan kortin perään...
 

Jymäkkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Rangers, Ketterä, Saksa (futis), IPV
Ei ole oikeastaan Jokereiden varaussysteemistä kysymys, mutta onko tuo lippupisteen nettipalvelu aina noin HIDAS? Tilasin lippua 5.12 paikallispeliin, ja joka vaiheen jälkeen meni noin minuutti ennen kuin uusi sivu latautui. Kun siinä oli vielä ne kirjautumiset, niin meinasi kulua tuo varausaika umpeen, mutta onneksi ehdin sentään. Onko 110 millainen katsomo, eli onko siellä tietynlaista porukkaa? Ei ole jaffalan katsomo-anatomia kovin tuttu, mutta eteläpäätyä osasin sentään varoa;)
 

gege dA mAn

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Laser
Onko 110 millainen katsomo, eli onko siellä tietynlaista porukkaa? Ei ole jaffalan katsomo-anatomia kovin tuttu, mutta eteläpäätyä osasin sentään varoa;)

Oikeastaan kaikki katsomot eteläpäätyä lukuunottamatta ovat sellaisia katsomoita, että niistä löytyy pelistä riippumatta niin koti- kuin vierasjoukkueenkin kannattajia. Pääsääntöisesti vierasfanit kuitenkin majailevat toisessa päätykatsomossa, lieneekö se nyt sitten joku katsomo väliltä 112-115 tms.
 

Kynäilijä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ei ole oikeastaan Jokereiden varaussysteemistä kysymys, mutta onko tuo lippupisteen nettipalvelu aina noin HIDAS?

Ei se tavallisesti kovin hidas ole, mutta osuit todennäköisesti samaan aikaan sivuille Black Sabbath lippujen kalastelijoiden kanssa, jonka vuoksi sivut olivat hitaat. Liput menivät kuulemma 4 minuutissa loppuun, joten porukkaa oli varmasti paljon linjoilla.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös