Minullekin kävi noin. Ostin liput netistä. Maksoin. PDF:ää ei koskaan saapunut vaan toimitustavan kohdalla luki tuo sama ”peruutettu”.
Soitin sinne asiakaspalvelun rinnakkaisnumeroon. Siellä henkilö sitten totesi asian ja katsoi ovatko kyseiset samat paikat vielä vapaana. Sattuivat olemaan ja hän lähetti liput minulle postitse (pdf:ää ei voinut enää muodostaa), sentään ilman lisäkuluja. Aivan hyvin olisi voinut käydä niinkin, että nuo liput olisi jo myyty toiseen kertaan muille. Käsittämätöntä.
Tämä on ollut todella yleinen virhetapahtuma. Varmaan sadoille henkilöille on käynyt näin. Ohje: kun ostat lippuja Jokerien peliin ja huomaat ettei pdf syntynyt, niin käy mielellään välittömästi tarkastamassa verkkopankkisi / luottokorttisi tilitapahtumat. Sitten soita numeroon 010 633 1090 (Internetkaupan Help Desk, arkisin 8.30-16), normaaliin asiakaspalveluun ei kannata soittaa ruuhkapäivinä tästä asiasta. Soitto toki maksaa rahaa, mutta älä laita sähköpostia, sillä siihen vastataan pitkän ajan kuluttua ja silloin ne paikat ovat varmasti menneet jo. Jos tulee kuudes Jokerit-HIFK -peli myyntiin tai päästäisiin finaaleihin, niin takaan että taas tätä menettelytapaa tarvitaan.
Joka aamu varmaankin vapautuu lippuja varauksista ja voi aina klo 9 kokeilla lippuja vielä saada?
Ja on se kumma, että ei voi paikkoja valita vaan joutuu tyytymään järjestelmän antamiin ”parhaisiin paikkoihin”. Ja se, ettei jokerihenkisille ole etuosto-oikeutta lippuihin on kyllä erittäin ns. syvältä, kuten olen varmasti jo moneen kertaan esille tuonutkin (esim. Jokerien jäsenyy -ketjussa)…