Minä olen vielä niin "vanhanaikainen", että soittaminen lippupalveluun ja lipun hakeminen vaikka KÄVELEN ei tuota minkäänlaisia ongelmia eikä "ahdistuksia."
Minulle tuottaa. Yritin varailla koko perheelle lippuja Jokerit - Mighty Ducks -matsiin. Internetissä maksaminen ei onnistunut vaan koko paska meni jumiin. Onneksi on puhelin, ajattelin ja näppäilin Lippu
pisteen numeron korealaisen matkapuhelimeni näytölle. Parin sekunnin odottamisen jälkeen minua alkoi palvelemaan robotti, joka toivotti minut tervetulleeksi Lippupisteen puhelinpalveluun. Robotti mainitsi hinnatkin, joten siitä plussaa. Parin kymmenen sekunnin jälkeen pääsin taas käyttämään sormiani. Numero ykköstä painamalla tulisin saamaan suomenkielistä palvelua. Hetken ajan puhelin tuuttasi, mutta minuutin päästä toinen robotti kertoi virheestä ja kehotti kokeilemaan myöhemmin uudelleen. Näin teinkin monta monituista kertaa, mutta välillä puhelin oli vain mykkä, välillä tuuttasi ja loppujen lopuksi jokainen puhelu katkesi itsestään. Välillä tuli kehotus koittaa uudelleen. Ruotsinkielinen kielivalinta ei auttanut asiaa vaan samaa uudelleenkokeilua jatkui tunti. Samaan aikaan yritin uudelleen ja uudelleen maksaa verkkopankilla, luottokortilla ym. maksuvaihtoehdoilla, mutta aina sama tulos: Valkoinen ruutu ja ostoskori tyhjäksi.
Loppu hyvin, kaikki hyvin. Myöhemmin sain kuin sainkin klikkailtua liput ja maksettuakin ne. Tulostaminenkin onnistui, kas kun printterissä oli paperia..
R-Kioskille tai Lippupisteen myyntipisteeseen kun ei aina pääse niin puhelinmyynti ja verkkomyynti ovat siksi elintärkeitä. Lippujen noutaminen ei sinänsä ole hankalaa kun Ärrät ja muut myyntipisteet ovat avoinna duunipäivän jälkeenkin, mutta itse lippujen varaus olisi hyvä saada toimimaan ilman että em. paikkoihin tarvitsisi kävellä ilman varmuutta lippujen saatavuudesta.