Mikään lippujen varaaminen tuosta ja sitten juokseminen R-Kioskille niitä hakemaan ei ole tätä päivää.
Näkeekö katsomon 111 ensimmäiseltä riviltä yhtään mitään, ei voi nyt muistaa miten se on siellä järjestetty? Vaarallisiahan tuollaiset paikat ovat vähän kaikkialla.
Jos vastaus on kielteinen, niin sitten vain odottelemaan, että liput kelpaa muille ja järjestelmä tarjoaa paikkaa korkeammalta. Niin, nyt ei ehdi mennä siihen kuinka uskomatonta se on, että paikkoja ei saa itse valita.
Liput olisi saanut lunastaa tänään klo 17 saakka, jolloin peli alkaa.
BOL ja Johannes, nauttikaa toki matsista.
Mä olen vissiin vähän sairas, mutta pakko vielä suolata omaa haavaa. Virmanen on kerran television haastattelussa todennut, että kastukoon perkeleen irtolipun ostajat sateessa, kun eivät osta lippuja ennakkoon. Eli tuo siis kommenttina maksavien asiakkaiden kunnioittamisesta.Virmanen saa seistä jonossa, jos siltä tuntuu, mutta nykyaikana MAKSAVAN asiakkaan juoksuttaminen on todella hanurista.
Kuule Johannes, jos Virmaselle ruvettaisiin vihjailemaan asioista joiden hoitaminen tulisi organisaatiossa järkeistää, se juttutuokio kestäisi sen verran pitkään että minä ainakaan en moiseen ryhdy, sillä haluan nähdä playoff-kiekkoa tällä kaudella.Joku voisi vihjaista asiasta Virmaselle. Kyllähän halli kannattaa oikeasti myydä loppuun, jos on kysyntää lipuille.
Mä olen vissiin vähän sairas, mutta pakko vielä suolata omaa haavaa. Virmanen on kerran television haastattelussa todennut, että kastukoon perkeleen irtolipun ostajat sateessa, kun eivät osta lippuja ennakkoon...
Osa (tai ainakin yksi) peleistä pelataan esim. Tikkurilan 2500 vetävällä Valtti-Areenalla niin veikkaisin että ainakaan kaikki matsit eivät sisälly kausikorttiin. Kun eihän tuonne edes kaikki kausikorttilaiset mahtuisikaan... Mutta toivottavasti näihin on myynnissä kausikorttilaisille lippu ainakin johonkin alennushintaan.Onko kellään käsitystä siitä, kuuluvatko syksyn Nordic Trophy -pelit ensi kauden kausikortin piiriin? Loogiseltahan tämä tuntuisi, mutta Masan kanssa mistään ei voi olla varma.
Saakohan peliin liput Areenan lipunmyynnistä esim. maksun kuittia vastaan?
Jos menette hakemaan kausareita juuri ennen peliä älkää turhaan jääkö jonottamaan vaan kävelkää suoraan tiskille. Se tästä vielä puuttuisi, että moisen kämmäyksen jälkeen kausarin ajoissa maksaneet todelliset VIPit joutuisivat seisomaan Masa-jonossa ;)Ok, kiitos. Toivottavasti homma todella toimii noin.
Mitään isompaa ryhmää ei saanut koottua ja Masa-jono ei nappaa yhtään.
Eilen yleisöä 6283
Oikea määrä on 3685. Tämä on tieto, joka oli ainakin tilanne kolmannen erän alussa. Eli sisääntulleiden määrä siis noiden lipunlukijoiden avulla (liput ja kausarit). Lisäksi tulee siis myös liputtomat eli vapaakorttilaiset, junnut, lehdistöt jne.
Mistäs tällaisia saa selville? Mielenkiintoista saldoa kyllä. Huvittavaa miettiä, että 10 vuotta sitten hallin ollessa uusi jne. porukkaa olisi voinut olla karvan vaille 10000 enemmän. :P
Kovasti huvitti yleisömäärän ilmoituksen jälkeen kuulunut huuto katsomosta:Oikea määrä on 3685. Tämä on tieto, joka oli ainakin tilanne kolmannen erän alussa.