Mainos

Jokerien pääsylippujen varaussysteemi

• 1 359 859
  • 7 001

jokerikarhu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Bruins
Välieristä eteenpäin halli on loppumyyty, kun buumi nousee. Moni odottaa jo poffeja ja säästelee rahojaan. Jokerit juna on raiteillaan ja pukukansa haluu olla nousussa mukana niiku jokakevät tampereella porkkanapöksyissä. Huikea kevät on tiedossa katsomossa. Saadaan vaarallinen kotiluola aikaiseksi silloin.

Suosikkijoukkue
Jokerit
Kun vuosi vaihtuu ja kevät lähenee, niin sarjasijoitus selkeytyy.
Enemmän viikonloppupelejä, monta lauantaimatsia.
Ja siellä kauden loppu puolella varmaan muutamakin kiivas matsi lähes loppuun myydyllä Nordiksella.
Kun nää marraskuun pimeät ja sateiset arki-iltojen katsojamäärät pidetään edes tän illan tasolla, ollaan voiton puolella.
(Sportilla tais tänään olla vähemmän jengiä)

Jvg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Onko kukaan onnistunut varaamaan lippuja näillä omistajan koodeilla? Hitto mä en viimeksi saanut niitä varattua enkä nytkään. Herjaa vaan että ei voi nyt varata.

Flip#51

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Onko kukaan onnistunut varaamaan lippuja näillä omistajan koodeilla? Hitto mä en viimeksi saanut niitä varattua enkä nytkään. Herjaa vaan että ei voi nyt varata.
Pitää ostaa lippu kerrallaan.

E: mikä on tietysti TODELLA kämästä eikä vähiten siitä syystä että nuo myydään kahden paketeissa. Vaan ei varsinaisesti yllättänyt.

Gemondo

Jäsen
Pitää ostaa lippu kerrallaan.

E: mikä on tietysti TODELLA kämästä eikä vähiten siitä syystä että nuo myydään kahden paketeissa. Vaan ei varsinaisesti yllättänyt.
Kyllä mä ainakin sain ostettua kaksi kerrallaan, koodit toki pitää syöttää yksitellen.

YamahaGPR

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ei ole tietoa viime kaudesta mutta jossain kohtaa olin lukevinani Saarnin kommenteista että tälle kaudelle olisi myyty 1200 korttia.

Harmittavan alhainen lukumäärä jos huomioidaan että täälläkin useampi kertoo ostaneensa useamman kausarin kannatusmielessä.

Naapurilla toi luku jossain neljässä tonnissa ja Kohelossakin taisi luku olla aivan eri levelillä.

Flip#51

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kyllä mä ainakin sain ostettua kaksi kerrallaan, koodit toki pitää syöttää yksitellen.
Kun (mobiililla) menee lunastuslinkkiin ja valitsee ekan paikan ja syöttää koodin, seuraavia paikkoja valitessa ei enää pyydä koodia, ainoastaan kassalla herjaa että ei onnistu. Tästä syystä olen sitten lunastanut koodit erikseen. Osaatko heittää jonkun niksin miten tuon toisen koodin pystyy samaan tilaukseen syöttämään vai onkohan tässä joku työpöytä/mobiili ero?

(1)
  • Tykkää
Reactions: Jvg

Gemondo

Jäsen
Kun (mobiililla) menee lunastuslinkkiin ja valitsee ekan paikan ja syöttää koodin, seuraavia paikkoja valitessa ei enää pyydä koodia, ainoastaan kassalla herjaa että ei onnistu. Tästä syystä olen sitten lunastanut koodit erikseen. Osaatko heittää jonkun niksin miten tuon toisen koodin pystyy samaan tilaukseen syöttämään vai onkohan tässä joku työpöytä/mobiili ero?
Valitsee molemmat/kaikki haluamansa paikat ja syöttää koodit kun niitä kysytään. Ei tarvita mitään kikkailuja eikä erikoistoimenpiteitä. Tämä oma kokemukseni läppärillä.

Smuggler

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Nyt on ennakkomyynnissä liput kotiotteluihin aina tammikuun lopun Hokki-kotipeliin asti, joka pelataan 31.1. Jakso sisältää mm.kaksi kotiottelua Kiekko-Vantaata vastaan.

Muutamaan otteluun tuli ostettua pääsyoikeus.

Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
Alkaa käymään vähiin mahdollisuudet nähdä Valtteri Filppula Jokerien paidassa. Nyt lippukaupoille jos koskaan!

Teemu#8

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tekisi mieli kokeilla tuota aitiolippua Nordiksella. Siihen sisältyy 2 hodarilippua. Onko jollain kokemuksia tuosta B6 aitiosta? Voiko sinne viedä olutta vai pitääkö tilata etukäteen ja onko privaattivessaa? Pitää toki tiedustella muualta, mutta koitan ensin onnea täällä jos jollain on kokemuksia.

Hopeakypärä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Toimiiko Ticketmaster muilla? Yritän Owners packin koodeilla ostaa lippuja IPK-peliin mutta tulee vain ilmoitus
"Valitettavasti emme juuri nyt pystyneet varaamaan valitsemiasi lippuja. Kokeile hetken kuluttua uudelleen."

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy