Jokerien pääsylippujen varaussysteemi

  • 1 174 775
  • 5 750

Masculine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Peli on arkena liigan yhtä liigan vähiten katsojia kiinnostavinta joukkuetta vastaan ja oma peli kaukana viihdyttävästä joten ei mikään ihme.
Jos tuo luku pitää paikkansa on aika moni sponsorilippuja saaneista jättänyt pelin väliin , vaikka jokerit rahat lipuista saakin niin suurimmat rahat jää saamatta kun kukaan ei osta mitään limuja tai muita.

Tässä on varmasti yksi syy miksi Jokerit tahtoo pelaamaan PM-liigaa , nämä pelit Pelicansia , Ässiä , Saipaa ja Kalpaa vastaan eivät vaan kiinnosta maksavia katsojia juuri ollenkaan.
Kyllähän meillä käy katsojia peleissä joissa vastustaja on kovempaa tasoa , mutta jopa näitä keskikastin Lukko , Ilves , Tappara , HPK ja TPS jengejä vastaan ei arkisin aina katsojia riitä mitään valtavia määriä.
 

Locksmith

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, BVB
Mistäs tällaisia saa selville?

Tuo pitää paikkansa tuo lukema. Kaikki lukijalaitteella luetut liput ja kausarit kirjautuvat lukemana tukiaseman kautta palvelimelle, josta lipunlukijalla voi sitten tarkastaa sen hetkisen lukeman. Työtehtävien puolesta olin eilen paikalla. Tuo jokereiden ilmoittama määrä on varmaan sitten lähellä sitä määrää, kuinka paljon on lippuja "ulkona" ja joku arvio vapaakorttilaisista ja junnuista. Ilmeisesti on tosiaan moni firmalippulainen jättänyt tulematta peliin.
 

Tanskanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tuo jokereiden ilmoittama määrä on varmaan sitten lähellä sitä määrää, kuinka paljon on lippuja "ulkona" ja joku arvio vapaakorttilaisista ja junnuista. Ilmeisesti on tosiaan moni firmalippulainen jättänyt tulematta peliin.

Vapareitahan ei saa ilmottaa yleisömäärään(myydyt liput). Siis seuran puolesta myönnetyt vaparit, ei suinkaan jonkun firman kautta saadut, jotka joukkueelta on ostettu.

Eikös joku tämmönen sääntö tullut pari vuotta sitten?
 

Aake

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit vuodesta 1983, HJK
Neuvostoliitossako?

Sitten täytyy myös kysyä miten ylimääräisinä kausikorttilaisille jaetut liput lasketaan. Jokereillahan on varmaan satoja kausikorttilaista joille ei kausikorttia ole kyetty toimittamaan. Itse esim. tilasin kausikortin toukokuussa ja maksoin sen yli kuukausi sitten (kun laskua ei tullut postissa niin marssin Areenalle jossa pitkällisen väännön jälkeen sain maksaa). Mitään kausikorttia minulle ei ole toimitettu, ja olen saanut harjoitusotteluihin ja kaikkiin liigaotteluihin ylimääräisiä lippuja joilla olen päässyt peleihin. Kaikesta päätellen olen siis ollut kaksi katsojaa kaikissa otteluissa?! Enkä ole ainoa.

Tuo kausikorttisekoilu on sellaisenaan jo ylittänyt hyvän maun rajat. Kuten sanottua niin ilmoitin toukokuussa että haluan kausikortin kaverin kanssa samasta paikasta. Koko kesän soittelin ja lähettelin meilejä toimistolle, mutta paikkaehdotusta ei saatu aikaiseksi ennen elokuuta, jolloin vihdoin ilmoitettiin että nyt olisi kaksi paikkaa katsomosta XXX. No, laskuahan ei näkynyt useista pyynnöistä ja soitoista huolimatta, ja elo-syyskuun vaihteessa sitten pyydettiin tulemaan suoraan Areenalle maksamaan kortti, kun se kuulemma silloin ehtisi tulla ennen harjoitusotteluita. Kävin siellä sitten, ja pitkällisen väännön ja taistelun jälkeen sain kortin maksettua, ja sen piti sitten tulla heti postissa. Arvatenkin korttia ei näkynyt, vaikka luvattiin ennen TPS-ottelua, ennen Ässät-ottelua ja ennen Pelican-ottelua että se tulisi postissa. Kun viime maanantaina taas tuhannetta kertaa soitin toimistoon niin sieltä sanottiin että "kortti on jo postissa ja pitäisi olla tänään perillä". Niinhän siinä sitten kävi että ei näkynyt ottelupäivään mennessä, vaan Areenan lipunmyynnin kautta piti taas mennä hakemaan ylimääräinen lippu. Lipunmyynniissä minulle ojennettiin sitten kausikortti, jonka kuitenkin palautin koska se oli väärälle paikalle - eli joko minulle oli annettu jonkun toisen kortti tai sitten toimistolla oli unohdettu mille paikalle olin kortin ostanut. Kun sitten pääsin halliin ja menin paikalle, jonka kausikortista olen maksanut niin siihenhän tömähti ulkopuolinen, jolle oli myyty irtolippuna kyseinen paikka. No niin, kausikortistaan maksanut ja vuodesta 1988 sellaisen omistanut sitten kiltisti saa luvan siirtyä turistin tieltä pois.

Ottelun jälkeen lähetin toimistolle taas e-postia jossa yritin kertoa että OLEN OSTANUT KAUSIKORTIN TÄLLE-JA-TÄLLE PAIKALLE, ja haluaisin joko sen kausikortin tai kyseisen paikan irtolippuja. Ainakin voisi toivoa että paikkaani ei myytäisi toisille. Arvatkaa onko vastattu?

Tiedän että en ole ainoa jota on tällä tavalla kohdeltu. Kysymys kuuluu kohta miksi edes ne 3500 vaivautuisivat hallille kun kausikorttiakaan ei ole mahdollista hankkia?
 

Aake

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit vuodesta 1983, HJK
No niin, lisätään nyt tasapuolisuuden vuoksi tuohon edelliseen että saimme lopulta homman hoidettua tyydyttävällä tavalla. Eli toivotaan nyt että nämä sekoilut ovat historiaa ja että kaikki kausikorttilaiset saavat lippunsa. Lippupalvelun puolellakin on ilmeisesti ollut aikamoista sählinkiä taas vaihteeksi.
 

eh

Jäsen
Suosikkijoukkue
Frank Turner Hockey Club
Hauskaa lueskella, miten St. Louis Blues myy lippuja. Koskakohan meillä?

Itse en oikein ymmärrä, miksi Jokerit pitää kiinni lähes tasahintaisista lipuista kaikkiin otteluihin. Eikö olisi järkevämpää pyrkiä myymään halli aina mahdollisimman täyteen, vaikka tiistain saipapelicansjypkalpa-peleissä halvimmat liput maksaisivatkin sitten vain muutaman euron. Etenkin kun konsernin tuotosta aika iso osa ei ole riippuvainen pääsylipun hinnasta, vaan myynnistä hallissa.
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Vapareitahan ei saa ilmottaa yleisömäärään(myydyt liput). Siis seuran puolesta myönnetyt vaparit, ei suinkaan jonkun firman kautta saadut, jotka joukkueelta on ostettu.
Voin olla pihallakin, mutta kyllähän myydyt liput ilmoitetaan hyvinkin tarkkaan.Tämä jo ihan siitä syystä, että ystävämme verokarhukin herännee talviuniltaan, jos ilmoitetaan areenalla että myytyjä lippuja on 10 000 ja sitten verotuksessa noita on 4 000. Jaan siis Tanskasen käsityksen ja ei myytyjen lippujen osalta voi kovinkaan paljon kikkailla, ainakaan pitkään. Se on sitten eri juttu, jos jonkun yhteistyökuvion pohjalta esim. Tikkurila tai R-kiska jakaa asiakkailleen vaikkapa 500 lippua. Nuo liput on ns. myytyjä ja siten kirjataan yhteistyösopimuksiin ja niiden tuloiksi, ei siis lipunmyynnin tuloksi.

eh kirjoitti:
Itse en oikein ymmärrä, miksi Jokerit pitää kiinni lähes tasahintaisista lipuista kaikkiin otteluihin. Eikö olisi järkevämpää pyrkiä myymään halli aina mahdollisimman täyteen, vaikka tiistain saipapelicansjypkalpa-peleissä halvimmat liput maksaisivatkin sitten vain muutaman euron. Etenkin kun konsernin tuotosta aika iso osa ei ole riippuvainen pääsylipun hinnasta, vaan myynnistä hallissa.
Täysin samaa mieltä. Oma ihan henk. koht. fiiliksiin perustuva tuntuma on, että Jokereissa tai muuallakaan ei vielä olla opittu elämään uuden tv-sopimuksen aikakautta. Katselin huvikseni television kiekkotarjontaa tälle viikolle. Sieltä löytyy pari suoraa peliä sm-liigaa, Jokerit-Pittsburg livenä, pikkaisen Elitserieniä, urheilukanavan Sveitsin liigaa ja kohtahan alkaakin jo NHL. Mun mutu-tuntuma on, että jos korvaus uudesta tv-sopparista on 700 000 niin ei se ainakaan liikaa ole. On aika paljon helpompi ajella viiden-kuuden välissä stadin ruuhkassa töistä kotiin ja jäädä katsomaan himaan live-lätkää kuin vaihtaa nopeasti hiki hatussa kamat himassa ja ajella areenalle Jokerit-Saipa peliin.

Kuka herää ekana, kiekkotarjontaa on niin perkeleesti, että huonotasoista liigapeliä ei normikuluttajalle enää voi normaalihintaan myydä.
 

Tomppa#74

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
Kuka herää ekana, kiekkotarjontaa on niin perkeleesti, että huonotasoista liigapeliä ei normikuluttajalle enää voi normaalihintaan myydä.

Juuri näin. Ykköskoutsi on tismalleen asian ytimessä. Vielä kun tajuaisivat lisäksi sen, että ihmisten vapaa-aika on nykyisellään melkoisen kortilla. Kuluttajan pimeästä talvi-illasta taistellaan verisesti. Eikä siis pelkästään urheilutarjonnalla, vaan ihan kaikella. Liigakiekko kilpailee kaiken vapaa-ajan toiminnan kanssa mutta ei taida oikein hahmottaa sitä, että useamman tunnin uhraaminen matkoineen päivineen pimeässä illassa vaatisi jonkinlaista vastinetta rahalle.

Tule siinä sitten väsyneenä kesken työviikkoa halliin katsomaan surkeatasoista peliä ja maksa siitä 20-30 euroa per piletti istuaksesi kunnon paikoilla. Keskitason liigapelistä jää tätänykyä lähinnä surkuhupaisa fiilis odotellessasi ulospääsyä parkkihallin ajorampilla.

Joukkue on edelleen yhtä tärkeä ainakin mulle kuin on ollut aiemminkin. Iän myötä vapaa-aikaa arvostaa kuitenkin niin eri tavalla, että pelkkä logon näkeminen jäällä ei enää riitä. Tyhjässä hallissa vietetty pimeä talvi-ilta ei kohta kuulu mulla enää niihin asioihin, mistä haluaa maksaa tuon em. summan. Varsinkin kun itse peli on usein tasoltaan melko heikkoa.
 

huihai

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Hauskaa lueskella, miten St. Louis Blues myy lippuja. Koskakohan meillä?

Itse en oikein ymmärrä, miksi Jokerit pitää kiinni lähes tasahintaisista lipuista kaikkiin otteluihin. Eikö olisi järkevämpää pyrkiä myymään halli aina mahdollisimman täyteen, vaikka tiistain saipapelicansjypkalpa-peleissä halvimmat liput maksaisivatkin sitten vain muutaman euron. Etenkin kun konsernin tuotosta aika iso osa ei ole riippuvainen pääsylipun hinnasta, vaan myynnistä hallissa.

Käsittääkseni myyntipaikat on "myyty" tai vuokrattu jollain sopimussummalla jollekin aikavälille etukäteen, ottelukohtaisesta myynnistä Jokerit ei saa mitään tuloja. Nämä tulot menevät myyntipaikan "ostaneille" tai vuokranneille kauppiaille.
 

eh

Jäsen
Suosikkijoukkue
Frank Turner Hockey Club
Käsittääkseni myyntipaikat on "myyty" tai vuokrattu jollain sopimussummalla jollekin aikavälille etukäteen, ottelukohtaisesta myynnistä Jokerit ei saa mitään tuloja. Nämä tulot menevät myyntipaikan "ostaneille" tai vuokranneille kauppiaille.
Eiköhän se sopimussumma kuitenkin riipu myyntipaikkojen myynnistä. Tai ainakin pitäisi riippua, mitä minä mistään tiedän.
 

huihai

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Eiköhän se sopimussumma kuitenkin riipu myyntipaikkojen myynnistä. Tai ainakin pitäisi riippua, mitä minä mistään tiedän.

Jos ne etukäteen myydään, niin se vaikuttaa aikaisintaan seuraavassa "huutokaupassa".
 

Gags

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Minä muistelen että kun Areena rakennettiin vuonna 1997, myyntipaikat myytiin näille firmoille ja myyntioikeuksiin sorvattiin mukaan Club Seateja ja aitioita. Muistelen että Jokereiden niistä saama myyntiprovika oli todella pieni, verrattuna siihen "kynnysrahaan" jonka firmat maksoivat myyntioikeuksista. Nämä muistaakseni oli voimassa 10v. kuten Areenan nimikin, joten uusi "huutokauppa" näistä on varmaan jo tehty.
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Nämä muistaakseni oli voimassa 10v. kuten Areenan nimikin, joten uusi "huutokauppa" näistä on varmaan jo tehty.
Erittäin todennäköisesti juuri näin. Tähän viittaisi sekin, että vähän aikaa sittenhän ainakin yläkerrassa tuli uusia yrittäjiä/kojuja kuten ihka aito maitobaari. On muuten perkeleen hyvää se mustikkapirtelö tai mitä lientä nyt onkin. Jatkossa pelaajahaastattelutkin voitaisiin hoitaa maitobaarissa. Sinne nyky-pelaajienkin olisi huomattavasti mukavampi tulla, kuin hampurilaispaikkaan jossa voi olla koviksia.

Aletaan katsojina valitsemaan jokaisen pelin jälkeen haastateltava "illan maito". Kolehti kiertämään ja ostetaan tälle kansan valitsemalle sankarille pari litraa utarelämmintä mölöä. Tämäkin sinällään kaunis ajatus voi tosin kaatua siihen, että jo ensimmäinen valittu todennäköisesti imaisee maidot hymy korvissa ja kysyy lisää, kyllä siellä sellaisia utare-kurkoja tällä hetkellä on tarjolla.
 

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
Asiahan ei sinänsä minulle kuulu ja yhtälailla Nordiksella tod.näk. lasketaan kaikki kausikorttipaikat, oli paikalla eli ei. Vuosikausia lähes kaikki kotipelit katsoneena osaa aika hyvin arvioida paljonko on katsojia ja paljonko ilmoitetaan. Viime pelissä ilmoitetun määrästä meni pieleen 45 hlöä ja katsomossa oli n. 600-700 vähemmän.

Potkupallossa sen sijaan on tehty ryhtiliike, jonka perusteella osa seuroista ilmoittaa todellisen katsojamäärän. Espoon Honka ainakin ilmoittaa sen määrän, joka menee lipunmyyntikojun läpi. Oli sitten kausikorttilainen tai yksittäislipun ostaja. Paikan päälle saapumattomia kausikorttilaisia ei lukuihin lisätä, eikä toimihenkilöitä, vapaaehtoisia tai tuomareita ja pelaajia.

En tiedä, enkä ymmärrä mitä ja ketä palvelee ns. väärien katsojamäärien ilmoittaminen. Ehkä sillä kikkaillaan mainostajien ja yhteistyökumppanien suuntaan, mutta ei kai nekään niin tyhmiä ole että eivät huomaisi.

Hyvä kuulla, että lipunmyynti toimii jo paremmin. Vai onko vain vähemmän lipunostajia? Enivei, en silti osta yhtään hjalmarin lippua, en edes tänään.
 

eh

Jäsen
Suosikkijoukkue
Frank Turner Hockey Club
Ei tätä jumalauta voi uskoa todeksi. Yritin juuri ostaa kuusi lippua lauantain Jokerit-Blues-otteluun. Menin Lippupalvelun sivuille, etsin oikean ottelun, valitsin haluamani liput, valitsin toimitustavan, kirjauduin sisään, syötin luottokorttini tiedot, vahvistin oston - vain saadakseni ilmoituksen, ettei tapahtuma ole enää myynnissä verkkokaupassa.

Olen minä tätä samaa käsittämätöntä bugia ennenkin ihmetellyt, ottelupäivänä, mutta matsiin on kuitenkin vielä kolme päivää aikaa. Tekisi mieli jättää kokonaan liput hankkimatta, mutta ei kai se oikein käy, kun muut pettyisivät. Pitänee laittaa kuitenkin kovasanaista palautetta seuran suuntaan. Ei tämä näin voi mennä.
 

Ruutuässä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ei tätä jumalauta voi uskoa todeksi. Yritin juuri ostaa kuusi lippua lauantain Jokerit-Blues-otteluun. Menin Lippupalvelun sivuille, etsin oikean ottelun, valitsin haluamani liput, valitsin toimitustavan, kirjauduin sisään, syötin luottokorttini tiedot, vahvistin oston - vain saadakseni ilmoituksen, ettei tapahtuma ole enää myynnissä verkkokaupassa.

Olen minä tätä samaa käsittämätöntä bugia ennenkin ihmetellyt, ottelupäivänä, mutta matsiin on kuitenkin vielä kolme päivää aikaa. Tekisi mieli jättää kokonaan liput hankkimatta, mutta ei kai se oikein käy, kun muut pettyisivät. Pitänee laittaa kuitenkin kovasanaista palautetta seuran suuntaan. Ei tämä näin voi mennä.
Vaikea uskoa, että tästä asiasta voisi Jokereita syyttää vaan Lippupalvelua. Kokeilin itse varata lippuja ko. peliin ja se ainakin onnistui. Ennemmin kohdistaisin palautteen Lippupalveluun.

Lippupalvelun systeemissä enitän ärsyttää kuitenkin kaikki varaus- ja palvelumaksut. Tästä syystä ostan lippuna käytännössä aina hallilta lukuun ottamatta playoff- tai paikallispelejä, jotka saattavat mennä täyteen. Virmastahan tämä ärsyttää, mutta toisaalta mitä etua Jokereille on siitä, että lippu olisi ostettu jostain muualta paria tuntia aikaisemmin? Jonotan mielummin sateessa ja säästän muutaman euron, jolla saan olutta Areenalla.
 

eh

Jäsen
Suosikkijoukkue
Frank Turner Hockey Club
Vaikea uskoa, että tästä asiasta voisi Jokereita syyttää vaan Lippupalvelua. Kokeilin itse varata lippuja ko. peliin ja se ainakin onnistui. Ennemmin kohdistaisin palautteen Lippupalveluun.
Minä halusin ostaa Jokereilta tuotteen, ei minua oikeastaan kiinnosta paskan vertaa, minkä myyntikanavan kautta Jokerit on tuotettaan päättänyt myydä. Lippupalvelun systeemi on toki paskinta ikinä missään, siitä olen ihan samaa mieltä. Olen tainnut itse asiassa jossain vaiheessa kirjoittaa tähän ketjuun hyvinkin vastaavansisältöisen viestin kuin sinä.

Varauksesta en tiedä, mutta sellaista en halua tehdä. Halusin ostaa liput, selvitä pienemmällä toimitusmaksulla ja vähemmällä säädöllä. Ei tosiaankaan kiinnosta paskan vertaa lähteä jonnekin R-kioskille tai lippukauppaan jonottamaan ja vielä maksamaan kahta euroa per lippu siitä ilosta.
 

eh

Jäsen
Suosikkijoukkue
Frank Turner Hockey Club
Heh, tämä farssi muuttuu aina vaan surkuhupaisammaksi. Nyt näköjään pdf-lippujen ostaminen Lippupalvelun verkkokaupasta taas onnistuu. Onko tässä joku kellonaikarajoite, vai mistä helvetistä voi olla kyse. Ei näin!
 

Myrkky

Jäsen
Ostin tiistain Jok-Tap otteluun liput netistä (jokerit.comin linkin kautta) maanantaina (eli päivää ennen ottelua), tulostin sähköpostiin tulleen pdf:n ja hyvin toimi. Ei mitään valittamista, enkä osaisi enempää vaatia. Ehkä olin onnekas, ehkä muilla on vain epäonnea.
 

Vili#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mullakin on aina toiminut loistavasti tuo lippupalvelun systeemi. Ostaa sieltä liput ja tulostaa piletit saman tien ulos/ hakee R-kioskilta. No problem. Ainut huono puoli on, ettei tarkkaa istumapaikkaa pysty määrittelemään, mutta ihan ymmärrettävä asia sinäänsä.
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Löytyykö keskuudestamme joku niin etevä, joka olisi onnistunut ostamaan lippuja Jokerien peliin niin, että printtaa ne itse ? Olen ilmeisesti aina tämän suhteen myöhässä kun pari kertaa olen yrittänyt ja ei ole toiminut.
Nuo eh:n viestit saivat hymyn naamalle ja oli pakko lainata omaa kirjoitusta. Tuo yllä oleva on kirjoitettu noin vuosi sitten ja silloinkin keskusteltiin siitä, että homma ei toimi.

Onhan tuossa edellä toki mainittu, että joillakin homma toimii. Ehkä se sitten on ukosta kiinni, mutta aika perkeleen paljon on niitä ukkoja, joilla homma ei toimi. Sen verran pitää uskonveli eh:ta neuvoa, että ei kannata uhrata aikaa palautteeseen. Minä ainakin olen useamman kerran asiallisesti ja omalla nimelläni antanut palautetta, mutta mikään ei muutu.

Loppuun voisi kaiklle uskonveljille ohjeena todeta, että ole viisas (niin kuin bozik ;) ) ja harkitse tarkoin mitkä Jokerien pelit käyt katsomassa. Älä anna Masan johtaa sinua harhaan äläkä vaan kuvittele, että lipunmyynti toimisi tai lippujen myynti kiinnostaisi Jokereita. Jos/kun siis jossakin pelissä käyt niin mene ajoissa paikalle, osta liput paikan päältä, juo kaljaa ja odota pelin alkamista. Näin toimii kunnon väki.

Jos vielä viime hetkellä mietit peliin lähtöä tai ehtisit paikalle vasta juuri ennen pelin alkua niin jätä suosiolla väliin. Jos et tätä neuvoa noudata, joudut ikuiseen kiroukseen ja mikä pahinta, Masan "jonota sateessa" jonoon. Tuo jonota sateessa -klubi, tahi paremminkin helvetin esikartano toimii parhaiten tuulisessa räntäsateessa silloin, kun lämpömittarin osoitin tavoittelee terhakkaasti nollaa, mutta ei tahdo siihen millään yltää. Mainittu klubi on kuin lihis kaikilla mausteilla, ensin helvetin kylmä ja kastuu kun jonottaa sateessa. Sitten helvetin kuuma ja happi loppuu kun änkeää lipunmyyntiareenalle sisään. Nopeus m/h kertoo myytyjen lippujen määrän tunnissa ja on yleensä vaihteluvälillä 6-12. Tuo takaa klubilaisille hyvän hien ja sopivan, hapen puutteesta johtuvan hutikan. Lippu kourassa ei sitten tarvitse kuin karauttaa muutama metri raikkaassa räntäsateessa ja "poks" olet areenalla.

Peli kannattaa jättää väliin myös silloin, jos liian aikaisin päättää vaikka kaverien kanssa lähteä peliin ja sen johdosta koettaa varata lippuja netistä. Aivan turhaa, perkeleesti näpyteltävää ja erilaista koodia ja juuri kun olet pääsemässä finaaliin pomppaa ruudulle piirretty Masa, joka puhekuplan välityksellä kertoo, että "no et todellakaan just nyt voi ostaa lippua". Siinä on hymy herkässä kun tuo piirretty Matti pomppii holtittomasti ruudullasi ja mitään et voi tehdä. Aika pirullinen ilmekin sillä on.
 

Lalli68

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No problem. Ainut huono puoli on, ettei tarkkaa istumapaikkaa pysty määrittelemään, mutta ihan ymmärrettävä asia sinäänsä.

Ymmärrettävää sikäli, että kyseessä on Lippupalvelu. Muuten en ymmärrä mikä niin vaikeaa on siinä ettei istumapaikkaa pysty määrittelemään.

Finnairilla lähtee satoja lentoja päivässä, eri koneilla ja eri penkkikonfiguraatioilla ja silti pystyt netissä tekemään check-in:in haluamallesi istumapaikalle. Ei kai tuo vaatisi jääkiekko-otteluista muuta kuin että joku kerran naputtelisi penkkirivit ja numerot systeemiin katsomolohkojen sijaan.

Olen tuskaillut tämän asian kanssa HIFK:n kotiotteluissa joissa "paras mahdollinen paikka" jossakin katsomolohkossa voi tosiasiallisesti olla jotain aivan muuta kuin mitä Lippupalvelu tarjoaa. Esim. yläkatsomoissa ylin rivi vaikka alempanakin on tilaa, tai alakatsomossa alin rivi 1 vaikka vielä 4 ja 5 -riveillä olisi tilaa. Parhaat liput saa kun menee Lippupalvelun kassalle. Sinänsä se on tyhmää ja täysin tietotekniikan hukkaanheittoa.
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Parhaat liput saa kun menee Lippupalvelun kassalle. Sinänsä se on tyhmää ja täysin tietotekniikan hukkaanheittoa.
Tähän on pakko lisätä vain lyhyt kommentti, jaan ajatuksen 100%. On jokseenkin käsittämätöntä, että nykyaikana ja nykytekniikalla ei saada yhtä helvetin lippupalvelua toimimaan. Kirjaan tämän siksi, että vaikka Jokerien varausysteemi onkin hanurista, niin näistä täysin samoista ongelmista (ei voi varata tiettyä paikkaa) keskustellaan Jatkoajassakin monen joukkueen palstalla. Täysin uskomatonta tunarointia, kunnon kilpailua nyt lipunmyyntibusinekseen niin saadaan tolkullista palvelua.
 

Sam#9

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Jos vielä viime hetkellä mietit peliin lähtöä tai ehtisit paikalle vasta juuri ennen pelin alkua niin jätä suosiolla väliin. Jos et tätä neuvoa noudata, joudut ikuiseen kiroukseen ja mikä pahinta, Masan "jonota sateessa" jonoon.
Tällä kaudella ei ole ollut ongelmia Masan "jonota sateessa" jonon kanssa. Vettä on kyllä heitellyt ihan riittämiin, mutta ei siellä ole ollut jonoja nimeksikään. Tiistaina viimeksi olin kovin huolissani, kun lasten kanssa halliin suuntasin ilman lippua ja hieman myöhään. Huoleni oli aiheeton kun lippuluukulle pääsi suoraan kävelemään, eikä palvelukaan tökkinyt kuten ennen. Halliin sisään tullessa huvitti ne tytöt myymässä parin sivun otteluohjelmaa. Ennen hyvinä aikoinahan noitakin jaettiin jo kertaalleen maksaneille asiakkaille.
 

eh

Jäsen
Suosikkijoukkue
Frank Turner Hockey Club
Loppuun voisi kaiklle uskonveljille ohjeena todeta, että ole viisas (niin kuin bozik ;) ) ja harkitse tarkoin mitkä Jokerien pelit käyt katsomassa. Älä anna Masan johtaa sinua harhaan äläkä vaan kuvittele, että lipunmyynti toimisi tai lippujen myynti kiinnostaisi Jokereita. Jos/kun siis jossakin pelissä käyt niin mene ajoissa paikalle, osta liput paikan päältä, juo kaljaa ja odota pelin alkamista. Näin toimii kunnon väki.
Toinen, hiukan enemmän vaivaa aiheuttava, mutta rahaa säästävä vaihtoehto on mennä ihan ex-temporé seisoskelemaan lipunmyynnin lähistölle puolta tuntia tai varttia ennen matsin alkua. Ei siinä kovin montaa minuuttia mene, kun joku jo tyrkyttää puoli-ilmaista lippua.

No juu, tällä kertaa kumpikaan vaihtoehto ei oikein käy, kun tosiaan on kuusi ihmistä, joista kaksi vielä sen verran nuoria, ettei viitsisi sisäelimiään kaljalla vielä tässä vaiheessa pilata. Ajoissa toki voisi mennä silti, mutta kun matsi on kahdeksantoista minuutin erätaukoineen ja mainoksettomine mainoskatkoineen muutenkin melko pitkäkestoinen tapahtuma, ainakin lasten kannalta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös